abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33622791
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij diversen in de koopstand
Tnx
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33623306
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.

Scarface en Semtex: Het aantal mensen dat je kan uitnodigen is afhankelijk van de snelheid van je computer en hoeveel mensen je al in huis hebt rondlopen. Op een snelle bak kan je er maximaal 8 uitnodigen, hoe langzamer je computer, hoe minder je er kunt uitnodigen. In een dorm op de universiteit kan ik er altijd maar twee uitnodigen, waarschijnlijk omdat er al zoveel lui rondwandelen daar.
mooi he, alles
  maandag 2 januari 2006 @ 17:18:37 #53
81237 releaze
best of both worlds
pi_33630767
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.

Scarface en Semtex: Het aantal mensen dat je kan uitnodigen is afhankelijk van de snelheid van je computer en hoeveel mensen je al in huis hebt rondlopen. Op een snelle bak kan je er maximaal 8 uitnodigen, hoe langzamer je computer, hoe minder je er kunt uitnodigen. In een dorm op de universiteit kan ik er altijd maar twee uitnodigen, waarschijnlijk omdat er al zoveel lui rondwandelen daar.

er zitten wel een paar geinige uitbreidingen op nachtleven, maar ik weet niet in hoeverre ik die eigenlijk gebruik Ik zit altijd in university, vind ik veel leuker. ik laat ze soms savonds wel naar community lots gaan enzo, je kan bowlen en karaoke zingen, er zijn wel een paar leuke downloads erbij... je kan een date doen, je kan een casual group formeren en dan iets leuks doen. bij een date moet je dan de date zo leuk mogelijk laten worden voor de persoon die je meeneemt op date. Is wel geinig.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:37:20 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33631286
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
Dat wordt genieten Phileine!

Ik vind zelfs Nightlife leuker dan University, al is het alleen maar om de auto die ze kunnen kopen en de uitgaansgelegenheden die erbij komen.

Enige waar ik niet veel mee kan zijn die mr en ms Dracula. Daar heb ik geen geduld voor om daar een relatie mee te beginnen..
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34479546
Waar kan je een huisdier kopen?
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:14:36 #56
81237 releaze
best of both worlds
pi_34480520
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je een huisdier kopen?
kan niet in sims2.
pi_34492265
Ik speel verder nooit games,maar dit is soms toch wel grappig. Hoewel het wel erg snel gaat vervelen, maar dat ligt aan mij denk ik. Meestal vind ik het na het huisje bouwen al genoeg geweest, en kinderen worden bij mij altijd opgehaal door de kinderbescherming

Maar ik vroeg me wel 1 ding af.. Ik heb sims 1, maar savonds als mijn sims in bed liggen, lopen de buren gewoon naar binnen, en daarna ook nog eens door het huis wandelen ook. :S

Is dit normaal of moet ik een slot op de deur maken ofzo??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 29 januari 2006 @ 23:28:11 #58
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34599135
ga deze topics wel doorlezen tvp dus,

ik weet me te herinneren dat ik een keer een mobiele telefoon kon kopen,
weet iemand op welk kavel?
dus...
  maandag 30 januari 2006 @ 10:40:58 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_34606737
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef marc1982 het volgende:
ga deze topics wel doorlezen tvp dus,

ik weet me te herinneren dat ik een keer een mobiele telefoon kon kopen,
weet iemand op welk kavel?
op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:44:46 #60
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_34606825
Heeft iemand al die nieuwe uitbreiding? De Sims 2 gaan het maken.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:46:28 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34606850
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Dreuzel het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe uitbreiding? De Sims 2 gaan het maken.
Die komt 2 maart pas uit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 30 januari 2006 @ 10:50:43 #62
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_34606941
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:46 schreef Sanne het volgende:
Die komt 2 maart pas uit.
Klopt, zie 't nu pas...
  maandag 30 januari 2006 @ 17:08:42 #63
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34617859
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef releaze het volgende:

[..]

op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.
kan 'm niet vinden,
staat niet bij elektronica,
ook niet bij overige

wel games, en tijdschriften en dergelijke
dus...
  maandag 30 januari 2006 @ 17:11:09 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34617946
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:

[..]

kan 'm niet vinden,
staat niet bij elektronica,
ook niet bij overige

wel games, en tijdschriften en dergelijke
Het is een blauw geval met een gele display.
Misschien heb je er wat aan, kan helaas geen fotootje vinden voor je.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:34:18 #65
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_34618634
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het is een blauw geval met een gele display.
Misschien heb je er wat aan, kan helaas geen fotootje vinden voor je.
kan het zijn dat ie in studentleven zit?
heb nu alleen sims 2 + nachtleven..

en als ik studentenleven installeer en dan nachtleven ga spelen,
heb ik 'm dan ook?
dus...
pi_34920798
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef marc1982 het volgende:

[..]

kan het zijn dat ie in studentleven zit?
heb nu alleen sims 2 + nachtleven..

en als ik studentenleven installeer en dan nachtleven ga spelen,
heb ik 'm dan ook?
Ja. (sorry late reactie )
pi_34921679
Ik heb even wat leuke info en screenshots bij elkaar gezocht van het nieuwe uitbreidingspakket voor De Sims 2:

De Sims 2 Gaan het Maken
quote:
Je Sims hebben hart voor de zaak

Je Sims kunnen nu hun eigen bedrijf beginnen. Ze kunnen hun eigen kledingboetiek openen, een schoonheidssalon, een bloemenwinkel, een elektronicazaak, een restaurantketen, of eigenlijk alles wat ze maar willen. Huur personeel in als je zaak begint te groeien en laat getalenteerde Sims speelgoed maken, achter de kassa staan, bloemen schikken, verkooppraatjes houden of robots bouwen. Maar pas op voor nietsnutten, want die kun je het best op staande voet ontslaan. Ontwikkel de talenten van je Sims, zodat die het best bij je zaak passen, of ze nou knutselen of een echte vakman (of vrouw) worden. Lukt het ze om een eigen imperium op poten te zetten, of zijn het excentrieke ondernemers die het gat in de markt ontdekken?
Moet zeggen dat het er erg leuk uit ziet. Daarnaast is het nu echt meer een soort management game, a la Simcity.

Kinderkraampje:

Je eigen gamestore!

Hehe, check ook al die tassen met die simolean symbolen er op

Handenarbeid
pi_35172290
quote:
Als in de zip een *.package file zit:
jouw docomentenmap/EAgames/(sims2?/)downloads
Als het zo'n bestand is met een blauw icoontje kan je hem in een tijdelijke map zetten en openen en dan gaat het vanzelf.
Ik wil dus ook dingen downloaden maar ik kan echt geen mapje downloads vinden in mijn sims map! Kan ook geen nieuwe map aanmaken. Kan het er ook mee te maken hebben dat ik de geripte versie heb?

(ben echt een 0 wat computers betreft, dus misschien dat iemand me een beetje kan helpen met hoe ik die zip bestanden in de sims moet krijgen, muchos thanx! ?)
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:42:01 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35173289
Ik heb ook een 'illegale' versie en je moet echt een downloads-mapje aan kunnen maken in je EA-Games/The Sims2 mapje tussen de rest van de mapjes. Als je dan eenmaal gaat downloaden, kun je daar al je meuk inzetten. Ik zou echter wel oppassen met downloaden: er zijn gigantisch veel downloads in omloop die je spel instabiel kunnen maken en wat kleding betreft heb je heel vaak 'meshes' nodig: als je die niet download, verschijnt de kleding vaak helemaal niet. Verder moet je nog kijken of downloads wel compatible zijn met jouw Spelversie (nachtleven, university, alleen het originele spel) omdat downloads van bijv. university zonder die add-on je originele spel kunnen ontregelen.
Als je eenmaal een beetje op de hoogte bent van wat kan werken met je spel, zou ik www.modthesims2.com aanraden. Daar heb ik de meeste en de beste downloads vandaan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_35273306
Ik werd vorige week ontvoerd door Aliens!! Haha.
Maar nu staat er bij mijn behoeftes steeds dat ik weer aliens wil ontmoeten.
Moet ik door die telescoop blijven staren?

(Tevens TVP)
pi_35277106
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Typmuts het volgende:
Ik werd vorige week ontvoerd door Aliens!! Haha.
Maar nu staat er bij mijn behoeftes steeds dat ik weer aliens wil ontmoeten.
Moet ik door die telescoop blijven staren?

(Tevens TVP)
Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.
pi_35277132
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:43 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.
mijn tuinkabouter wordt steeds gejat!!!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_35279205
Mijn tuinkabouters werden ook gejat, maar hij jat ze automatisch terug!
Dat kan je zelf niet aansturen! Als ie teruggejat is, komt ie in je inventaris te staan.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:43:14 #75
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_35527377
nog 4 nachtjes slapen!!!!!!!!
Oh yes i did!
  zondag 26 februari 2006 @ 23:55:46 #76
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35530068
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:43 schreef izzypizzy het volgende:
nog 4 nachtjes slapen!!!!!!!!
haha verslaafde!
Wat een onzin, een signature..
pi_35534235
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Racemol het volgende:

[..]

haha verslaafde!
Nee gewoon fan!

Dit is echt de eerste keer dat ik n uitbreidingsset niet op de dag koopt dattie uitkomt... Ik heb geen geld

Dus ik eis screenshots van de mensen die m wel gekocht hebben
pi_35534310
Yay morgen is open for business uit in de VS
  maandag 27 februari 2006 @ 18:50:21 #79
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_35550122
fan en verslaafde
Oh yes i did!
pi_35550224
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef izzypizzy het volgende:
fan en verslaafde
Nog 3 dagen

maandag 27 februari 2006 @ 19:57:09 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35552623
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Nog 3 dagen

pi_35577564
Hele stomme vraag maar ik speel Sims2 en wil gaan verbouwen, heb er voorheen een aantal grassprietachtige dingetjes neergezet die ik nu niet meer wegkrijg De struikjes, boompjes enz. krijg je gewoon weg met het handje maar die dingen niet! Nu kan ik niet bouwen op de plaats waar die krengen staan

Iemand enig idee?
pi_35578073
Ik ben er al achter Het is onkruid
pi_35579480
Ik heb open for business vandaag gewoon in Rotterdam kunnen kopen.
pi_35586004
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef Dementor het volgende:
Ik heb open for business vandaag gewoon in Rotterdam kunnen kopen.
SCREENSHOTS!!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:18:31 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35586875
Mocht iemand hem in Amsterdam zien liggen (waar dan ook) wil die dan even heeeel hard gillen hier? Ik heb vakantie dus toevallig heeeeel veel tijd om te spelen.
pi_35587024
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

SCREENSHOTS!!!!
Wat wil je zien?
Ik ben weer net into Sims dus ik ga eerst rustig een huis bouwen en dan werken met die poppetjes.
Als ze genoeg gespaard hebben koop ik een pandje en begin daar een bedrijfje
Ja dit gaat me dagen kosten

Zojuist heb ik ook even de bestaande scenario's gespeeld met een paar rijke sims die met gemak een pand konden kopen en heb ik vier mensen aangenomen, eentje voor de kassa,restocking,sales en het opruimen van de winkel.
Wat ook grappig is dat je sim smorgens vroeg zijn bed uit moet om de winkel te openen en de werknemers te bellen om te komen werken.
Hopelijk kan ik op een of andere manier een filiaalmanager aannemen zodat ik me kan bemoeien met het verkopen aan rijke klanten en het uitkiezen van nieuwe producten

[ Bericht 15% gewijzigd door Dementor op 28-02-2006 21:31:29 ]
pi_35587551
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Dementor het volgende:

Wat wil je zien?
- De nieuwe Pre-made families die in dat nieuwe deel van de stad wonen.
- De nieuwe voorwerpen/behang.
- Nieuwe kleding.

pi_35603686
Ik heb em ook gisteren kunnen (laten) kopen in Rotterdam. Hij is erg leuk, heb nog niet veel verder gekeken dan de inrichtings- en bouwopties. Maar ziet er leuk uit! Een van de leukste uitbreiding so far imo, al dan niet de leukste.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:32:42 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35608394
Ik heb Bart Smit gebeld, ze verkopen hem gewoon al.

Ga nu de stad in om hem te halen.
pi_35611226
Pff bestaat er niet gewoon een douche waarna ze alles weer groen hebben?

* heaven7 vindt het aardig vermoeiend steeds die behoeftes aan te moeten vullen, niet te doen met een vent, vrouw en 2 kids oid

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2006 16:48:57 ]
pi_35611553
En ik ben vast gek maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je die dingen moet downloaden van die site en in welke map je ze moet zetten om het te laten werken...

Iemand?
pi_35612212
bij de awards die je krijgt als je de aspiraties vervult, zit een apparaat (enigmatic energizer of zoiets) dat al je meters weer helemaal vol maakt. Ik lééf op dat ding. Je moet alleen wel zorgen dat je minimaal gouden aspiration level hebt, anders kan het helemaal de verkeerde kant op gaan en ben je nog verder van huis.

Van de officiële sims site kun je de download gewoon dubbelklikken en dan vraagt ie zelf of ie ze moet installeren dacht ik...
mooi he, alles
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:44:14 #94
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_35613238
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef heaven7 het volgende:
En ik ben vast gek maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je die dingen moet downloaden van die site en in welke map je ze moet zetten om het te laten werken...

Iemand?
Bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) en objecten (stoelen, plantjes e.d.) moeten in de map D:/My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads geplaatst worden.

Sims, huizen, vloeren en behangetjes kan je dubbelklikken en worden dan automatisch geïnstalleerd.

Kort gezegd, alle files die op .package eindigen moet je zelf in de Downloads folder gooien en alle files die eindigen op .Sims2Pack kan je installeren door de file dubbel aan te klikken.

Let wel op, als je huizen gaat downloaden is het mogelijk dat er hacks in zitten, die je gameplay kunnen aantasten. Op de site modthesims2.com kan je een programmaatje (Sims2PackCleanInstaller) downloaden waarmee je kunt zien wat er allemaal in de gedownloade file zit alvorens je hem installeert.
pi_35613337
Dank jullie wel! Dus alles wat in de map downloads moet komt door elkaar heen te staan?
Ik meen me te herinneren bij Sims1 dat overal aparte mappen voor waren..
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:06:02 #96
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_35615814
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie wel! Dus alles wat in de map downloads moet komt door elkaar heen te staan?
Ik meen me te herinneren bij Sims1 dat overal aparte mappen voor waren..
Ik heb ergens gelezen dat als je Nightlife hebt je alles in subfolders kan plaatsen, maar dit weet ik niet zeker.

Als je geen Nightlife hebt, kan je alleen objecten in subfolders plaatsen. De bodyshop componenten kunnen helaas niet in subfolders en moet je dus gewoon los in de Downloads folder gooien.

Oja, was ik nog vergeten te vermelden in de vorige post, het is handig als je de Color Enable Package (CEP) download (indien je dat nog niet gedaan hebt). Dit bestandje zorgt er onder andere voor dat gedownloade ‘recolours’ van maxis objecten, die nog geen kleuren optie hebben toch verschijnen in het spel. Dit bestandje kan je vinden op modthesims2.com.
pi_35616129
Nogmaals bedankt Ik heb nachtleven idd wel, die nieuwe nog niet
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:42:25 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_35622539
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:

* heaven7 vindt het aardig vermoeiend steeds die behoeftes aan te moeten vullen, niet te doen met een vent, vrouw en 2 kids oid
Je hebt o.a. een espressoapparaat en een schilderij waarmee je je 'behoeftes' in 1 'ruk' kunt aanvullen (ik weet niet waar je ze kunt downloaden, maar ms kom je verder als je googlet op sims2 en 'energizer painting'. Zo kun je ze bijv. langer laten trainen zonder te gaan stinken of mekkeren ze niet meer om de zoveel tijd om eten.
Verder helpt het hongerige of plasbehoeftige Sims met een baan naar hun werk te sturen, daar plassen en eten ze zichzelf weer in 't groen. Oh en van in een jacuzzi zitten wordt je ook schoon

Mijn favoriete cheat is echter: SHIFT+CTRL+C en dan 'motherlode' tikken in 't balkje: hoppa, 50.000simoleans erbij en je hoeft je sims niet meer de hele tijd die schrale huisraad te geven
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_35622954
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:
maxMotives (voor alle Sims op de kavel)
Hiermee kun je de behoeftemeters van alle Sims die zich op dat moment op de kavel bevinden vol laten lopen (speelbaar en niet-speelbaar).

motiveDecay [on/off] (voor alle Sims op de kavel)
Hiermee kun je het oplopen van je behoeften stopzetten/starten.

Werkt alleen als je nachtleven hebt
pi_35625142
Ïs dat een cheat Marvellous?

Ja Semtex, ben gek op die code Mijn sims werken nooit! Dan heb je toch helemaal geen tijd voor leuke dingen Ik zal eens gaan zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')