Ik dacht dat jij al je posts wilde laten wissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:38 schreef N.Frufo het volgende:
Ja Lid Troel inderdaad.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Ja, die .DLL staat inderdaad op de dvd zelf, heb ook al geprobeerd handmatig te kopieren. Het is idd een originele versiequote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vistaquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vista
Het werkt nu, na een keer opstarten werkte de dvd wel gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Nóg een uitbreiding.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
De nieuwe uitbreiding wordt leuk. Sims 2 Vrije tijd.
Volgens mij is dat de laatste.quote:
Geef 50 euro uit in de winkel, dan mag je op de achterkant van het boekje dat nummer gaan zoeken, niet hier.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef kontenlikker het volgende:
Wil iemand mij even zo'n code geven die je met het installeren moet invoeren of vertellen waar ik op moet zoeken? kan ik ook weer es spelen
Ik speel thuis met 512MB RAM en hij trekt 't nog primaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet idd echt eens mijn RAM gaan upgraden, want zelfs met 1,5GB kom ik er niet meer.
Je RAM is mooi meegenomen, maar als je wil uitbreiden voor de Sims zou ik m'n geld steken in een videokaart .quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik speel thuis met 512MB RAM en hij trekt 't nog prima. Hij is niet zo snel met laden van buurten e.d. als mijn laptop maarja die heeft 2GB, behoorlijk verschil. (Ok, tel daar 40% vanaf want dat heeft Vista
nodig, maargoed.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |