http://box156.bluehost.co(...)teenimater/index.phpquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef Biebijtje het volgende:
hallo waar kan ik de inteenimator vinden?
heb 48 euro uitgegeven voor een geheugenbankje van 1gb ddr geheugen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat is wel kut releaze..
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld. Het is veuls te traag. Eerst mijn pc eens updaten volgend jaar en dan kijk ik wel of de Sims weer tof loopt.
een trekpleister aan zee.. hotel, restaurant, bowlingbaan, bioscoop, shrine, overdekte 'markt', gamecentrum en kledingwinkel ala h&m. Geprobeerd een sfeertje te creeeren zoals in Darling Harbour en Circual Quay in Sydney.. *zucht* Had ik het lot maar ingepakt... Nahja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef Purky het volgende:
Ahh wat rot releaze..! Wat voor reis kavel was je aan het bouwen?
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:04 schreef releaze het volgende:
hey dat ziet er erg goed uit!
Heb je voor het dak cheats gebruikt of zit dat er in? ik heb echt al sinds sims1 niet meer met daken gewerkt
Ik geloof dat je niet eens verliefd-makende interacties met Grootvoet kan doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef Double-U het volgende:
Omg, 1 verkeerde muisklik en Alwin Grootvoet is ineens m'n huisgenoot! Ik heb 'm snel een eigen huis laten zoeken, dat wil je toch niet in je huis hebben! Alhoewel ... wat voor kinderen zouden dat worden ...
Je kunt in principe bij het basisspel al dingen downloaden, je moet alleen wel opletten dat je er dan geen uitbreidingspakket bij nodig hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:50 schreef ravoo het volgende:
Ik heb Sims2deluxe. kunje daarbij ook kleren en haar downloaden? of heb je daar een uitbreidingspaket voor nodig?
Ik dacht dat jij al je posts wilde laten wissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:38 schreef N.Frufo het volgende:
Ja Lid Troel inderdaad.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Ja, die .DLL staat inderdaad op de dvd zelf, heb ook al geprobeerd handmatig te kopieren. Het is idd een originele versiequote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vistaquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vista
Het werkt nu, na een keer opstarten werkte de dvd wel gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Nóg een uitbreiding.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
De nieuwe uitbreiding wordt leuk. Sims 2 Vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |