Ik dacht dat jij al je posts wilde laten wissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:38 schreef N.Frufo het volgende:
Ja Lid Troel inderdaad.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Ja, die .DLL staat inderdaad op de dvd zelf, heb ook al geprobeerd handmatig te kopieren. Het is idd een originele versiequote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vistaquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vista
Het werkt nu, na een keer opstarten werkte de dvd wel gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Nķg een uitbreiding.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
De nieuwe uitbreiding wordt leuk. Sims 2 Vrije tijd.
Volgens mij is dat de laatste.quote:
Geef 50 euro uit in de winkel, dan mag je op de achterkant van het boekje dat nummer gaan zoeken, niet hier.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef kontenlikker het volgende:
Wil iemand mij even zo'n code geven die je met het installeren moet invoeren of vertellen waar ik op moet zoeken? kan ik ook weer es spelen
Ik speel thuis met 512MB RAM en hij trekt 't nog primaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet idd echt eens mijn RAM gaan upgraden, want zelfs met 1,5GB kom ik er niet meer.
Je RAM is mooi meegenomen, maar als je wil uitbreiden voor de Sims zou ik m'n geld steken in een videokaart .quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik speel thuis met 512MB RAM en hij trekt 't nog prima. Hij is niet zo snel met laden van buurten e.d. als mijn laptop maarja die heeft 2GB, behoorlijk verschil. (Ok, tel daar 40% vanaf want dat heeft Vista
nodig, maargoed.)
wat zijn je specs als ik vragen mag en heb je ook downloads of niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb laatst m'n geheugen uitgebreid én een nieuwe videokaart gekocht. Het loopt als een zonnetje bij mij.
sorry hoor schatteboutquote:Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef 50 euro uit in de winkel, dan mag je op de achterkant van het boekje dat nummer gaan zoeken, niet hier.
Yup, dan moet je de Inteenimenator downloaden, te downloaden via www.insimenator.netquote:Op donderdag 13 december 2007 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm was er nu ook een of ander ding om tieners zwanger te laten worden? Kben van plan een rebeltiener te maken xD
Geen idee wat m'n specs zijn, XP, nvidia 7600GS, ehh..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef dennisw het volgende:
wat zijn je specs als ik vragen mag en heb je ook downloads of niet?
Ik akn er amper nog tijd voor vinden en met ong. 1,5/2 uur opstarttijd is 't soms ook de moeite niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:36 schreef santax het volgende:
Schaamteloze tvp omdat ik ook weer begonnen ben met spelen!
Ja de laadtijden zijn hier ook verschrikkelijk. Daarom laat ze ook maar zelden op vakantie of naar downtown ofzo gaan. 5 a 10 minuten wachten op zo een buurt is gewoon te lang. Maar zo afentoe stof ik het spel toch weer af, speel ik een week 8 uur per dag, word ik pissig dat mijn sims een mooier leven heb dan mij en ga ik weer lopen baggeren op Fok!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik akn er amper nog tijd voor vinden en met ong. 1,5/2 uur opstarttijd is 't soms ook de moeite niet.
Toch vind ik 't nog steeds leuk.
Is het niet andersom? Waarom zijn tentamenweken altijd als je weer lekker aan het gamen/Simmen bent?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me dan alleen af waarom ik net in een tentamenperiode weer moet beginnen
En dat als je weer terug komt thuis ... dat het dezelfde tijd is als je weg was gegaan ..quote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nu heeft 1 gewoon een eigen bedrijfje.. maar idd dat op en neer reizen is![]()
oké mooiquote:Op zondag 16 december 2007 12:47 schreef Again het volgende:
Nee hoor dat werkt prima koejoeloek.. Ik heb lang niet alle uitbreidingen en hier loopt ie perfect! Ook geen lange laadtijden etc..
Verwijderen uit je downloads mapquote:Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef Biebijtje het volgende:
hallo,
Hoe kan je de Insiminator verwijderen?
daag
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Ik ga het zo gelijk uitproberen. Als ik het geprobeerd heb, zal ik hier weer posten of het gelukt is of niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moveobjects on ??
Ik heb het geprobeerd en het is me gelukt, dus hartelijk dankquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moveobjects on ??
Ziet er zeer mooi uit.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Versailles projectje...nog iemand die leuke spulletjes weet.
Je moet ze zoiezo uitpakken anders herkent ie het niet denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik ben ook weer bezig met de sims. en ben aan het downloaden geslagen. Maar ik heb nu zip bestanden. Kan ik die ook gewoon in de map downloads zetten. Want als ik ze open met winrar, dan kan ik dat niet kopieren naar de map downloads. Wie kan me helpen.
Je moet de zip bestanden uitpakken in de map downloads. Je kan dit op een aantal manieren doen:quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik ben ook weer bezig met de sims. en ben aan het downloaden geslagen. Maar ik heb nu zip bestanden. Kan ik die ook gewoon in de map downloads zetten. Want als ik ze open met winrar, dan kan ik dat niet kopieren naar de map downloads. Wie kan me helpen.
Misschien kan jouw computer de hogere instellingen niet aan.quote:Op zondag 30 december 2007 12:55 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
1. Hoe maak ik de foto's van hogere kwaliteit.
2. Mijn menu instellingen springen telkens weer terug, hoe kan ik dit oplossen.
3. Mijn bordestrappen verspringen 1 vakje in mijn buurtoverzicht, bij andere mensen is dit niet zo.
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef mirrie1986 het volgende:
Nog een vraagje.. Bedankt voor het vorige trouwens! Maar ik heb huizen gedownload, maar kan ze niet terugvinden in de sims. Net zoals dat wanneer ik een tweede verdieping wil bouwen, ik niet overal vloedbedekking neer kan leggen. Waar ligt dat aan?
Ik wens jullie alvast een prettig nieuwjaar.
geen idee hoe het precies werkt. Op modthesims staat er een knopje naast de download om het via dat programma'tje te downloaden en dan wordt het via dat programma geīnstalleerd en werkt bij mij alles primaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:39 schreef mirrie1986 het volgende:
q-express hoe werkt dat? En heb ook gezichten/skins gedownload, maar die zie ik ook niet. Net zoals een aantal downloads voor muren, etc.
Heb je het nu gewoon over een uitbreiding of over een accesoirses pakket? Mijn favoriete uitbreiding is Gaan het Maken en daarna Seizoenen, maar die worden helaas nergens voor rond de 15 euro verkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja hoi ik wil een leuke add on kopen voor mn zusje
Welke is leuk , liefst rond 15 euro ...
Met die werktafel waar je robots mee maakt. Je kunt ze maken als je de gouden badge ervoor hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef LRN het volgende:
Ik heb alleen geen flauw idee waarmee je die servo's maakt. Ik heb alle uitbreidingspakketten. Kan iemand me dat even uitleggen?
Ik weet niet of het iets met een tienermoeder te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef Elmo-cool het volgende:
haha grappige foto's
servo's zijn melig, maar ik heb geen gaan het maken;)
sorry biebijtje ik heb geen verstand van de insimenator. ik weet niet wat het precies inhoud maar heb er wel van gehoord. dat is toch ook iets met tienermoeder?
maar zie je alleen het hoofd of wel het lijf? dat snap ik niet
uhmm Luctor.et.Emergo, gaat dat over sims 2? wie is bruto ??
als je geld nodig hebt moet je gewoon shift ctrl C doen en dan motherlode intypen;)
xx emma
ik weet niet of ik andere sites mag noemen maar ik zit ook op dit forum; www.simsforum.nlquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef Biebijtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets met een tienermoeder te maken heeft.
ik zie alleen maar het hoofd en dat is zo stom
Dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Elmo-cool het volgende:
[..]
ik weet niet of ik andere sites mag noemen maar ik zit ook op dit forum; www.simsforum.nl
sorry als ik het niet mag noemen![]()
daar kun je even kijken of iemand een oplossing weer![]()
xx emma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |