Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Aaargh, deinstalleer ik H&M fashion stuff omdat mijn sims 2 er langzaam van wordt, vergeet ik een backup te maken van mijn downloads! Gevolg: ik ben ALLE downloads kwijt!
Wat gaat dat een rotwerkje worden om alles weer terug te halen
Erg magnifiek Lid vanillivi jou computer is sneller dan de computer die ik gebruik!Ik heb nu een winkel geactiveerd maar te veel sims en er kwam onvoeldoende virtueel geheugen. Jou landschappen doet mij denken aan een paradijseiland!
Ik krijg 'm niet geinstalleerd Bij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding: Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd C:/windows/system32/autorunGUI.DLL Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
'Expand my brain, learning juice!' <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>