Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!quote:Op zondag 16 september 2007 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ook een TVP. Gisteren weer gespeeld. Het spelen met alle vakantieoorden gaat op zich prima, maar zodra mijn sims naar een geheime op de kaart gevonden lokatie willen, slaat het spel vast...
Da's echt strontvervelend.. heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk programma's die op de achtergrond draaien af te sluiten voordat je opstart? En als je gaat simmen en je hebt daarvoor al 'n hoop op je computer gedaan, eerst even opnieuw opstarten? Als dat ook niet helpt, misschien kan je dan even kijken hoeveel ram geheugen je hebt, wellicht is dat net iets te weinig..?quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Dat is een veelgehoord probleem..quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Hou jequote:Op maandag 17 september 2007 07:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is een veelgehoord probleem..![]()
Mja, ik heb me al voorgenomen om volgend jaar mijn pc te trakteren op een nieuwe binnenkant. De Sims is trager dan ooit. Ik irriteer me mateloos aan die wachttijden.quote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef dennisw het volgende:
Ik wacht wel met spelen voordat deze PC geupgrade is, want dit is echt 3x niks
Mijn PC heeft ook een 2.0 Ghz processor, en bij mij loopt het wel normaal. Het was eerder aan de hoeveelheid RAM en je videokaart liggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe
Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt
De minimale systeem vereisten voor Bon Voyage zijn:quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe
Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt
Ik denk het niet, want onder NPC's vallen ook de krantenjongen, de postbode enz. En die zijn toch echt nodig.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Again het volgende:
Vraagje: Is er een code om de NPC's uit te schakelen?
Maak zelf een buurt en vind het leuk als mijn sims ook echt alleen mensen uit die buurt tegen kunnen komen. Die stomme lelijke NPC's ook altijd.....
Ik gebruik hier empty templates voor. Je speelt dan zonder townies en NPC's worden alleen gecrëeerd als ze nodig zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Again het volgende:
Vraagje: Is er een code om de NPC's uit te schakelen?
Maak zelf een buurt en vind het leuk als mijn sims ook echt alleen mensen uit die buurt tegen kunnen komen. Die stomme lelijke NPC's ook altijd.....
Je kunt de empty templates hier vinden...quote:EMPTY Pleasantview
Sick of having Pleasantview's townies and NPCs in every custom neighborhood? Sick of fixing the mess that "DeleteAllCharacters" leaves behind? If you replace your Pleasantview template with this empty template, neither of the above will be a problem anymore. Any time you create a custom neighborhood, it will be completely empty, with no sims at all.
maxmotivesquote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Maartel het volgende:
Pff, opzich blijft het leuk maar het is met dates/vakanties wel nog altijd hetzelfde euvel: ik zorg goed voor mezelf en heb de tijd van mijn leven maar mijn date wordt met de dag sjagrijniger omdat ie heel nodig moet douchen/naar wc en het vertikt dit zelf te doen..![]()
Is er iets wat ik hier aan kan doen, want dit bederft de vakanties nogal behoorlijk![]()
Dat laatste is ram geheugen, volgens mijquote:Op zondag 23 september 2007 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
Welk geheugen? Ik merk dat geheugen/RAM ook erg van invloed is.
Ja normaal heb je inderdaad 1 gig ofzo, heb ik ook officieel maar volgens mijn pc is het 892 ofzoiets, weet verder ook geen ene bal van pc's dus dat zal wel goed zijnquote:Op zondag 23 september 2007 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm da's waar. Vond het alleen zo'n raar getal.
Ik denk dat wat meer geheugen (1GB bijv. of meer) je spel ook wat rapper zal laten draaien. Op Reis zal ook meer RAm vragen, gok ik.
Heb je de originele versie van sims? Vista en illegale software is meestal niet echt een goede combinatie... Vista en maakt eigenlijk niet uit wat, is sowieso geen goede combi.quote:Op zondag 23 september 2007 17:35 schreef Jivis het volgende:
Godver zeg, iemand ervaring met Sims 2 onder Vista? Hij sluit bij mij echt om de vijf minuten spontaan af, terwijl de specs van m'n pc de game echt prima aan moeten kunnen. Tips anyone? Compatibiliteit aanpassen werkt niet.
Heb Sims 2 van Usenet getrokken, dus inderdaad illegaal.quote:Op zondag 23 september 2007 17:41 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heb je de originele versie van sims? Vista en illegale software is meestal niet echt een goede combinatie... Vista en maakt eigenlijk niet uit wat, is sowieso geen goede combi.
Vista is alleen leuk als je van een mooi start-up scherm houd, voor de rest heb ik er weinig voordelen aan kunnen ontdekken. En met illegale software werkt het echt k*t. Vooral als je flink van usenet gebruikt maaktquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb Sims 2 van Usenet getrokken, dus inderdaad illegaal.
En Vista zat bij de nieuwe pc die ik heb gekocht, maar denk er sterk over het eraf te mieteren en good old XP weer te gaan gebruiken. In jaren niet meer zoveel gereboot als de laatste tijd.
Klopt als een bus. Maar sowieso is het bagger, ik moet elk uur wel een keer rebooten omdat er telkens een ander programma crasht.quote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Vista is alleen leuk als je van een mooi start-up scherm houd, voor de rest heb ik er weinig voordelen aan kunnen ontdekken. En met illegale software werkt het echt k*t. Vooral als je flink van usenet gebruikt maakt![]()
Loopt als een trein hier.. en ik heb alleen 't originele spel legaal geinstalleerdquote:Op zondag 23 september 2007 17:35 schreef Jivis het volgende:
Godver zeg, iemand ervaring met Sims 2 onder Vista? Hij sluit bij mij echt om de vijf minuten spontaan af, terwijl de specs van m'n pc de game echt prima aan moeten kunnen. Tips anyone? Compatibiliteit aanpassen werkt niet.
Te laat, XP staat er alweer opquote:Op zondag 23 september 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Loopt als een trein hier.. en ik heb alleen 't originele spel legaal geinstalleerd.
Wat ik bij een ander spel wel tegenkwam, is dat je het spel moet opstarten als administrator. Maakt niet uit dat je dat al bent, Vista heeft die extra bevestiging nodig, anders start 't spel in safe mode oid. Dus probeer eens rechtermuisknop > als administrator uitvoeren?
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je de CEP al geinstalleerd? Zo niet, dan ziet je spel geen enkele custom download.
die hack doet niet alleen dat.. die zorgt er bv ook voor dat je dingen schuin kan wegzetten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Troel het volgende:
Geen idee, ik hoef die penissen niet te zien en gebruik die hack dus niet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef kontenlikker het volgende:
M'n computer werkte totaal niet met vista, dus heb m'n vriend XP er weer op laten zetten.. nog duidelijk gezegd dat hij m'n downloads van de sims even op een cd'tje moest zetten voor dat hij alles leeggooide, heeft ie 't niet kunnen vinden en toch weggepluurd
arggg jongens![]()
Dat zei ik ook al.. Maar daar had ie niet aan gedachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:En hij kon niet even vragen waar die downloads stonden?
Ja, de meeste mensen maken zelf eerst backups van hun zooi.. Dat is toch jouw verantwoordelijkheid, niet de zijne, hij zet alleen maar XP erop. Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je 'n hoop dingen kwijt bent, maar 't is wel je eigen verantwoordelijkheid imo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef kontenlikker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.. Maar daar had ie niet aan gedacht
arghhhh
kan ik echt allless opnieuw gaan downloaden, bovendien moet ik ook nog wachten totdat hij de sims opnieuw kan downloaden, want dat was ie ook al vergeten op te slaan.. soms kunnen kerels echt niet nadenken
Nou.. ikheb daar geen geschikte CD's etc voor dus ik had 't m gevraagd.. dus in principe lag de verantwoordelijkheid nou bij hem.. ik had het hem de avond van tevoren nog laten zien waar het stond enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen maken zelf eerst backups van hun zooi.. Dat is toch jouw verantwoordelijkheid, niet de zijne, hij zet alleen maar XP erop. Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je 'n hoop dingen kwijt bent, maar 't is wel je eigen verantwoordelijkheid imo.
Ik zou er wel de voordelen van inzien though: je kunt je downloads map nu weer lekker overzichtelijk indelen en je kan allemaal nieuwe dingen erin zetten. Heb je ook geen last meer van downloads die maar half werken ofzo. Die map heb je zo weer vol
.
http://box156.bluehost.co(...)teenimater/index.phpquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef Biebijtje het volgende:
hallo waar kan ik de inteenimator vinden?
heb 48 euro uitgegeven voor een geheugenbankje van 1gb ddr geheugen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat is wel kut releaze..
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld. Het is veuls te traag. Eerst mijn pc eens updaten volgend jaar en dan kijk ik wel of de Sims weer tof loopt.
een trekpleister aan zee.. hotel, restaurant, bowlingbaan, bioscoop, shrine, overdekte 'markt', gamecentrum en kledingwinkel ala h&m. Geprobeerd een sfeertje te creeeren zoals in Darling Harbour en Circual Quay in Sydney.. *zucht* Had ik het lot maar ingepakt... Nahja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef Purky het volgende:
Ahh wat rot releaze..! Wat voor reis kavel was je aan het bouwen?
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:04 schreef releaze het volgende:
hey dat ziet er erg goed uit!
Heb je voor het dak cheats gebruikt of zit dat er in? ik heb echt al sinds sims1 niet meer met daken gewerkt
Ik geloof dat je niet eens verliefd-makende interacties met Grootvoet kan doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef Double-U het volgende:
Omg, 1 verkeerde muisklik en Alwin Grootvoet is ineens m'n huisgenoot! Ik heb 'm snel een eigen huis laten zoeken, dat wil je toch niet in je huis hebben! Alhoewel ... wat voor kinderen zouden dat worden ...
Je kunt in principe bij het basisspel al dingen downloaden, je moet alleen wel opletten dat je er dan geen uitbreidingspakket bij nodig hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:50 schreef ravoo het volgende:
Ik heb Sims2deluxe. kunje daarbij ook kleren en haar downloaden? of heb je daar een uitbreidingspaket voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |