abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41634457
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:

Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)
* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video's]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 2% gewijzigd door Acryl op 09-09-2006 01:46:28 ]
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_41634471
zo dan!
pi_41634517
Mijn spel is gered. Inderdaad, mapje terugzetten

maar, nu wil ik wel graag backuppen zeg maar. Hoe doe ik dat?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_41634721
kopieren en op een andere plaats plakken
pi_41635277
met de boolprop cheat moet je toch shift-click kunnen doen en dat dan een menu verschijnt? doettie bij mij niet. wat doe ik fout?
Ik wil zo graag een alien baby en 't lukt maar niet, ook niet als ik op de goede tijden kijk en zo.
pi_41635383
en ik wil van mijn alien baby af

gewoon heel vaak door een sterrenkijker kijken
dan word je sim een keertje ontvoert, en als ie na een tijdje terug is, is je sim als het goed is zwanger
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:14:06 #7
81237 releaze
best of both worlds
pi_41635403
voor een alienbaby moet je shiftclick op de telescoop doen en dan vragen om abduction. Misschien dat je poppetje dan zwanger thuiskomt.
pi_41635470
pi_41635682
Nee, shiftclicken op de telescoop werkt ook niet. Shiftclicken werkt ueberhaupt niet.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:28:48 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_41635813
TVP met een plaatje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_41635832
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:24 schreef Sessy het volgende:
Nee, shiftclicken op de telescoop werkt ook niet. Shiftclicken werkt ueberhaupt niet.
Doet ie dan niks? Bij de meeste objecten krijg je dan een 'Force Error' optie te zien, maar dat doet ie dus ook niet? Staat je cheat (boolProp testingCheatsEnabled on) wel aan dan Je kunt ook op je Sim shift-klikken, en dan voor Spawn > Tombstone of L&D (Life and Death) kiezen, dan kun je gewoon klikken op de grafsteen die dan verschijnt (in de buurt van de Sim) en dan staat er tussen de opties 'Make me alien pregnant'.
pi_41635908
Ohja Acryl, je moet ff bij die plaatjes in de OP de tag veranderen van [img] en [/img] naar [limg] en [/limg]
pi_41636250
Hij staat wel aan...

Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ze op die lot ook niet kunnen WooHooen en dat de plant voor de open haard niet affikt... Wat is dit nou!?
Morgen ff testen of de andere lots in orde zijn, anders wordt dit een herinstallatie vrees ik.
pi_41636477
Mooie screens weer allemaal
pi_41636551
zozo deel 27 alweer
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:02:25 #16
81237 releaze
best of both worlds
pi_41636736
Zo, vandaag en een paar daagjes terug weer een huisje gebouwd... ik zal zo ook ff een post maken met alle 12 families die ik heb gecreerd vorige week, waarvoor ik voor de meeste dus nog een huisje moet bouwen....

Van de familie Yosh... Vandaag gemaakt:

En van de familie Dany... Dit huisje is net een tikkie ongelukkig gedesigned, vandaar de keuken in de kelder en alleen maar een bed op de bovenste verdieping.. (Moet nog ff wat decoratie daar neerpleuren) Paar dagen geleden gemaakt:

[ Bericht 1% gewijzigd door releaze op 09-09-2006 01:14:44 ]
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:13:22 #17
81237 releaze
best of both worlds
pi_41637005
Zo, nu de families.. Ik ben al jaaaarenlang bezig een startrek verhaaltje in elkaar te gooien en heb daarbij een hele lading personages bedacht. Ja, zon nerd ben ik Maar goed, sims2 is een fantasie come true dus ik heb al die personages geprobeerd te creeeren, dr komen steeds ook weer nieuwe bij, maar goed... Het zijn dus praktisch allemaal aliens, vandaar de rare namen

Janece Dany

Naomi Darren

Rx Hythe

vlnr: vader Eptavur, Qs, Moeder Fi, Iku Kysul

broer en zus Aimee & Nicholas Lence

Lireth Malon

Naru Dzacef

Heather Nicole

Larit Rivaq

Orth & Lyka Sir't

vlnr: Naizak, Luthel, vader Phavuuti en moeder Fem Varoxd

Billy & Joyce Yosh
pi_41637041
TeeVeePee
pi_41637770
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ohja Acryl, je moet ff bij die plaatjes in de OP de tag veranderen van [[url= en ]afbeelding[/url]] naar [[url= en ]afbeelding[/url]]

jawel m'vrouw
pi_41637835
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef Acryl het volgende:

[..]

ehh
pi_41637849
ik druk ook altijd op t verkeerde knopje!
ik voel me stom

en ik moet minder zuipen
pi_41639545
Heb je ook van die startrek achtige woningen? En LCARS?
pi_41641317
tvp
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:24:24 #24
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41641580
Dat met die aliens werkt toch alleen in de Alienbuurt? Ik heb m'n eigen buurt gebouwd en daar kunnen ze turen tot ze een ons wegen maar er gebeurt nooit wat. (gelukkig maar want groen is niet m'n kleur )
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_41641953
Zo, het vorige deel zat wel snel vol!! SEMTEX, wat zijn dat voor spelblokken?
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')