op de officiele sims sitequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik nieuwe spulletjes downloaden?
Kan ik dan jou sim zien ofzo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:29 schreef daeri het volgende:
[..]
Heeft iemand al screenshots van mijn sim gemaakt..?![]()
cheat je ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Hmm ik ga ook geen overdreven grote huizen meer bouwen
Ik heb altijd ruimte teveel en weet niet wat ik erin moet zetten
alleen voor geldquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
cheat je ?
Waar vrijwel niets opstaat.. Behalve een computer (die wel leuk is trouwensquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:29 schreef daeri het volgende:
[..]
op de officiele sims site
whahahahaha je bent al ver heen hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tering hebben jullie dat ook dat als je net de sims heb gespeeld , je het echte leven ook eventjes wil versnellen ;-)
Ik doe 1 serieus huis en een CHEAT HUISquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:18 schreef nikky het volgende:
[..]
whahahahaha je bent al ver heen he
Als ik mocht kiezen dan wil ik graag cheatenmaar dan wel met Motherlode
![]()
in het echt ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik doe 1 serieus huis en een CHEAT HUIS![]()
ziet er mooi uit, vooral s'nachtsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:10 schreef Drakul het volgende:
Dit is mijn huis overdag
[afbeelding]
En dan s'nachts
[afbeelding]
Bij mij ging dat venster weg, zonder consequenties enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:14 schreef Markster het volgende:
wat gebeurt er als je negeren kiest bij een keuze van hetw erk ?
Dan heb je de illegale versiequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:50 schreef Scylla het volgende:
Onverwachts goed spel. Ik doe het nu met mijn vriendin, en we hebbena llebei een mannetje, en we zijn allebei van elkaar het vrouwtje aan het inpikken. Nu woont ze bij mij, en we hebben al flink geojaat.
Ik kan alleen het niet bouwen. Het lukt. Ik klik gewoon op muur, fundering, of whatever, maar er gebeurt niks met mijn pijltje. Beetje jammer, waarschijnlijk moet ik even opnieuw installeren.
Even naar de winkel gaan en de originele CD's kopen wil vaak ook helpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:50 schreef Scylla het volgende:
Onverwachts goed spel. Ik doe het nu met mijn vriendin, en we hebbena llebei een mannetje, en we zijn allebei van elkaar het vrouwtje aan het inpikken. Nu woont ze bij mij, en we hebben al flink geojaat.
Ik kan alleen het niet bouwen. Het lukt. Ik klik gewoon op muur, fundering, of whatever, maar er gebeurt niks met mijn pijltje. Beetje jammer, waarschijnlijk moet ik even opnieuw installeren.
Gaaf huis zeg! Als ik soms die creaties zie dan denk ik echt dat er hier allemaal halve architecten op FOK! zitten... Als ik dan mijn eigen "blokkendozen" zie, die zijn hier niks bijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:10 schreef Drakul het volgende:
Dit is mijn huis overdag
[afbeelding]
En dan s'nachts
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |