nope, ik ben TS en heb fipoquote:Op woensdag 29 september 2004 15:25 schreef SHERMAN het volgende:
fipo
Ik ben ook pas begonnen aan -spam-quote:Hier is ook een leuke forum ... iig al meer users dan bij jou.
Ben te langzaamquote:Op woensdag 29 september 2004 15:26 schreef Markster het volgende:
fopo?
Niet de link uit mijn quote halenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen aan mijn forum
Perongelukquote:Op woensdag 29 september 2004 15:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niet de link uit mijn quote halen
spammert
Kijk hier eens...quote:Op woensdag 29 september 2004 13:28 schreef =HellFire= het volgende:
k vind dat taaltje echt geweldig hehee. En ja, je verstaat er wel wat van.
Zijn die Sims 2 themes ook ergens te dowloaden, tzijn ook zulke leuke liedjes!
Als dat er is, legt meneer het op de tafel....dan moet je er nog een keer op klikken om het te betalen, anders gaat het nog niet goed.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:43 schreef Freezor het volgende:
Kijk af en toe is of er post zit in je brievenbus
nudepatchquote:Op woensdag 29 september 2004 16:57 schreef Kondros het volgende:
heeft iemand hier de nudepatch? das altijd leuker :p
en ten tweede, een van die zusjes in droomzicht kotst altijd alles onder... wat is er mis met haar. Ik dacht eerst dat ze zwanger was maar telkens ze in mijn stulpje is begint ze op onverwachte momenten heel de boel onder te spauwen
Dan is iedereen dus naaktquote:Op woensdag 29 september 2004 17:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij geilt op naakte sims, en verder nog?quote:Op woensdag 29 september 2004 17:06 schreef Markster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:08 schreef Markster het volgende:
Ja dat snap ik
Maar ik snapte zijn reactie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |