Zou iemand dit aub snel mij kunnen vertellen, ik nu niet verderquote:Op zondag 26 september 2004 16:07 schreef Aeroxie het volgende:
Hoe delete je in godsnaam een trap ????
Daar zat ik gisteren ook mee te stoeien....ik heb maar een nieuw huis gekochtquote:Op zondag 26 september 2004 16:07 schreef Aeroxie het volgende:
Het spel is net uit, zo snel gaat dat niet.quote:Op zondag 26 september 2004 16:36 schreef ruffian het volgende:
Iemand die al sites heeft gevonden met gratis lekker veel spul?
De sites in de vorige delen zijn nog aardig leeg
oppakken met het handje en delete drukken?quote:Op zondag 26 september 2004 16:07 schreef Aeroxie het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2004 16:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook mee te stoeien....ik heb maar een nieuw huis gekocht
C:\Documents & Settings > PC naam > Mijn Documenten > EA GAMES > De Sims en dan daar tussen moet ergens de savegames staan (of in een map)quote:Op zondag 26 september 2004 16:55 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb de sims nu de hele tijd op mijn laptop gespeeld. Op dit moment ben ik het aan het installeren op mijn desktop maar ik wil mijn huidige savegames overzetten.
Iemand enig idee waar ik ze kan vinden?
Gewoon overal een beetje halen..quote:Op zondag 26 september 2004 16:36 schreef ruffian het volgende:
Iemand die al sites heeft gevonden met gratis lekker veel spul?
De sites in de vorige delen zijn nog aardig leeg
Geld niet voor alles...quote:Op zondag 26 september 2004 16:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Gewoon Ctrl inhouden en je linker muisknop op je trap klikken. En weg is-ie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |