abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22159925

The sequel to the best-selling PC game of all-time

In the The Sims 2, you direct your Sims over a lifetime and mix their genes from one generation to the next. You set your Sims' goals in life; fame, fortune, family, romance or knowledge. Give them a long, successful existence or leave their lives in shambles. Take them to extremes, from getting busted to seeing a ghost, from marrying an alien to writing a great novel. Unleash your creativity with the all-new Create-A-Sim, new building options, and the new in-game movie camera. Get ready to mix their genes, fulfill their dreams, and push them to extremes. What do you want to do with your Sims' lives?
Mix Genes: Your Sims have DNA and inherit physical and personality traits. Take your Sims through an infinite number of generations as you evolve their family tree.
Have Questions?
Read The Sims 2 FAQ

What are The Sims 2 Minimum System Specs?

Fulfill Dreams: Your Sims now have purpose in life. Do they aspire to a life of fame, fortune, family, knowledge, or romance? It's up to you to decide if they will be a lover or a loser, a prince or a pauper, a fool or a mastermind, and many other choices. Give them what they want and they'll lead a long, successful existence; indulge their fears and risk ruining their lives. It's all in your hands.

Push The Extremes: Will your Sims be left at the altar and need a shrink, or inherit a fortune and become filthy rich? Witness the big moments that make every Sim's life uniquely memorable.

Unlimited Creativity: Generate unique Sims with the new Create-A-Sim, packed with a vast selection of facial features, hairstyles, and outfits. Build dream homes and design neighborhoods with new building, design, and home furnishing options.

Revolutionary Movie-making: Make your own Sim films with the all-new movie-making feature. Create the cast, set the stage, take control of the camera, and capture your own screenplay in action. Zoom in close to record every detail as your very own Sims sitcom unfolds.
Jupiler is goed
pi_22159939
Ik dacht al waar blijft het volgende deel
Do what you love, love what you do!
pi_22159950
En hier weer verder.
En ik had nog een vraagje in het vorige topic:
Hoe krijg ik het sociale konijn op bezoek
Jupiler is goed
pi_22159976
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:00 schreef kree het volgende:
Ik dacht al waar blijft het volgende deel
Ik ook, maar toen ie maar nie kwam heb ik em maar gemaakt
Jupiler is goed
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2004 @ 21:02:18 #5
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_22160019
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:00 schreef Aurelium het volgende:
En hier weer verder.
En ik had nog een vraagje in het vorige topic:
Hoe krijg ik het sociale konijn op bezoek
Zorg dat je van je sim een kluizenaar maakt. Heel hard met je carriere bezig zijn wil nog wel is helpen. Alleen wonen nog meer trouwens
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_22160051
tvp
  donderdag 23 september 2004 @ 21:05:33 #8
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_22160061
Wow man, die topic's vliegen hier om m'n oren.
Even 1 uurtje weg en meteen zijn ze al bij pagina 3.
pi_22160080
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:03 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Zorg dat je van je sim een kluizenaar maakt. Heel hard met je carriere bezig zijn wil nog wel is helpen. Alleen wonen nog meer trouwens
Dat wordt lastig met 5 sims in een kot van 1 kamer
Jupiler is goed
pi_22160096
tvp
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22160116
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:06 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Dat wordt lastig met 5 sims in een kot van 1 kamer
Slaapt iedereen op de vloer bij jou ofzo?
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_22160163
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:14 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Als je er op klint, wat zie je dan wel?
Dat blauwe schermpje en dan druk ik op ok, en dan zegt ie dat ie geinstalleerd heeft... en als ik dan ín het spel zoek naar mn voorwerp vind ik niks..
pi_22160179
uit het vorige topic:
quote:
Waar zie je dat dan staan dat hij/zij 10 kinderen wilt.
Neem een sim met kinderwens en ga aan de voortplanting. Op een gegeven moment staat er een speentje met een 10... 10 kindjes dus...

En ik ben ook wel benieuwd wanneer dat sociale konijn komt, heb hem alleen op tv gezien en in de angst-vakjes van mn sims...
Fake it till you make it...
pi_22160202
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:07 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Slaapt iedereen op de vloer bij jou ofzo?
nah, dr zitten ook nog 2 slaapkamers bij en 2 badkamers, maar jah, zich echt afzonderen kan een sim dus niet
Jupiler is goed
pi_22160363
Goftedomme, die harkerige Sim van mij heeft net z'n halve huis laten affikken. Eten in de oven zetten en dan snel gaan werken Meteen 6000 simleons aan inboedel kwijt. Gelukkig worden m'n rekeningen wel lager nu
pi_22160380
lol
pi_22160431
Wat zou eigenlijk de meest originele manier van doodgaan zijn in het spel. Die van de satteliet tijdens het sterrenkijken vind ik het beste, misschien maar eens meer manieren uit gaan zoeken

teruggevonden post
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_22160577
Mijn rekening is altijd 46 euro
Al het hele spel lang
Jupiler is goed
pi_22160597
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:20 schreef Cerbie het volgende:
Wat zou eigenlijk de meest originele manier van doodgaan zijn in het spel. Die van de satteliet tijdens het sterrenkijken vind ik het beste, misschien maar eens meer manieren uit gaan zoeken

teruggevonden post
Mijn huishoudster is dood gegaan toen de halve keet in de fik stond. Bleek dat je de urn nog kan verkopen ook
pi_22160665
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:26 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Mijn huishoudster is dood gegaan toen de halve keet in de fik stond. Bleek dat je de urn nog kan verkopen ook
Wehehe
Best wel een bruut spel soms
heb je nu wel een nieuwe huishoudster?
Jupiler is goed
  donderdag 23 september 2004 @ 21:35:48 #21
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22160796
Weet iemand of er al uitbreidingen gepland staan?
Huisdieren kunnen nemen lijkt me erg leuk (en dan niet van die gare visen )
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_22160862
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:30 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Wehehe
Best wel een bruut spel soms
heb je nu wel een nieuwe huishoudster?
Ja, het is nu een kerel
pi_22160890
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:35 schreef Quarks het volgende:
Weet iemand of er al uitbreidingen gepland staan?
Huisdieren kunnen nemen lijkt me erg leuk (en dan niet van die gare visen )
Ze zullen heus wel minstens vijf uitbreidingen gepland hebben, deze geldkoe gaat helemaal uitgemolken worden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_22160941
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:26 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Want misschien kan ik mijn nanny dan wel om zeep helpen, het is echt een stom mens. Als die peuters blèren omdat ze slaap hebben zet ze ze in de kinderstoel met een bak voer. En als mijn moeder net 1 in bed heeft gelegd omdat ze moe zijn dan haalt de oppas ze er weer uit .

Ik had een oppas gebeld omdat de vader naar het werk moest en ik een tweeling had en die moeder hoogzwanger was en dus steeds moest slapen en vreten en anders moest ik die peuters helemaal aan hun lot overlaten ...
Fake it till you make it...
  donderdag 23 september 2004 @ 21:42:35 #25
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_22160965
Waarom hapert de sims 2 eigenlijk zo?

Mijn pc is een athlon XP3200+, 1gb aan ram en een GeForce 6800GT

Doom enzo kun je alles lekker vol open gooien, maar wat je ook doet met de sims, net zoals deel 1, hapert en schokkert het altijd... grom... om maar niet te spreken als je de tijd op heel snel zet, dan flipt ie helemaal uit.

Iemand een fix daarvoor?
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')