zo beter bitch?quote:Op maandag 17 april 2006 18:07 schreef Marvellous het volgende:
nou is dit t???
waar zijn alle leuke screens??![]()
We gaan er zo een poll over makenquote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Elvi het volgende:
Mijn Sims mogen best bevriend raken met lelijke Townies. Alleen niet met de kinderen want die zijn gewoon heel erg irritant...![]()
veeeeel beterquote:
hahahahahaa ik had een sim een kind laten krijgen met de graaf...dat kind is echt zo uber lelijk...niet normaal gewoon!!quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dus 'ja' gestemdZe mogen er alleen geen kinderen mee krijgen
![]()
De sims die rondlopen in je stad...(town) in het Nederlands noem je ze eigenlijk stadsies....maarja de sims die al in je spel zitten dus, die je niet zelf gemaakt hebtquote:Op maandag 17 april 2006 18:39 schreef nlboy het volgende:
Wat zijn Townies?(ik heb die laatste exp. pack niet)
Nee het is ook geen echte vriend, hij is 1 keer mee geweest. Maar ik denk vernoem hem maar als vriend, niet dat jullie gingen denken dat het een kind van me wasquote:Op maandag 17 april 2006 12:03 schreef izzypizzy het volgende:
Als ie je vriendje al is, zou ik m maar snel een make-over geven![]()
ik laat mn sims geen vrienden worden met lelijke townies![]()
Leuk om al die screenshots te zien!!! Maar wat heeft ze een dikke kont op die foto waar ze Nicci in bad doet?? Hoort dat zo!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Hallo medesimsers! Ik heb ook wat screenshotjes, hihi!
Ik heb een vreselijk gezin aangemaakt, had niet echt veel inspiratie voor namen. Dit zijn ze: Paris en Juan!
[afbeelding]
Paris en Juan zijn hartstikke gek op elkaar....
[afbeelding]
En tsja, daar wordt je wel heel zwanger van! Funny, met zo'n uitgerekte navelpiercing...
[afbeelding]
Dan is het moment daar... De bevalling!
[afbeelding]
Aanstaande papa is door het dólle heen!
[afbeelding]
Dit is ze dan: Nicci!
[afbeelding]
Nicci in bad
[afbeelding]
En tadaa! Nicci is opgegroeid tot een kleutertje!
[afbeelding]
Ik zal het thuis wel even opzoeken, ben nu op schoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef Elvi het volgende:
Tienerzwangersachp kan je doen met de InTEENminator. Moet je even zoeken op http://www.modthesims2.com
Ik weet alleen niet of het werkt met de bedrijven-uitbreiding maar dat staat daar vast wel
Is wel moeilijk te vinden denk ik? WEet je waar het staat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef Elvi het volgende:
Tienerzwangersachp kan je doen met de InTEENminator. Moet je even zoeken op http://www.modthesims2.com
Ik weet alleen niet of het werkt met de bedrijven-uitbreiding maar dat staat daar vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |