zo beter bitch?quote:Op maandag 17 april 2006 18:07 schreef Marvellous het volgende:
nou is dit t???
waar zijn alle leuke screens??![]()
We gaan er zo een poll over makenquote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Elvi het volgende:
Mijn Sims mogen best bevriend raken met lelijke Townies. Alleen niet met de kinderen want die zijn gewoon heel erg irritant...![]()
veeeeel beterquote:
hahahahahaa ik had een sim een kind laten krijgen met de graaf...dat kind is echt zo uber lelijk...niet normaal gewoon!!quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dus 'ja' gestemdZe mogen er alleen geen kinderen mee krijgen
![]()
De sims die rondlopen in je stad...(town) in het Nederlands noem je ze eigenlijk stadsies....maarja de sims die al in je spel zitten dus, die je niet zelf gemaakt hebtquote:Op maandag 17 april 2006 18:39 schreef nlboy het volgende:
Wat zijn Townies?(ik heb die laatste exp. pack niet)
Nee het is ook geen echte vriend, hij is 1 keer mee geweest. Maar ik denk vernoem hem maar als vriend, niet dat jullie gingen denken dat het een kind van me wasquote:Op maandag 17 april 2006 12:03 schreef izzypizzy het volgende:
Als ie je vriendje al is, zou ik m maar snel een make-over geven![]()
ik laat mn sims geen vrienden worden met lelijke townies![]()
Leuk om al die screenshots te zien!!! Maar wat heeft ze een dikke kont op die foto waar ze Nicci in bad doet?? Hoort dat zo!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Hallo medesimsers! Ik heb ook wat screenshotjes, hihi!
Ik heb een vreselijk gezin aangemaakt, had niet echt veel inspiratie voor namen. Dit zijn ze: Paris en Juan!
[afbeelding]
Paris en Juan zijn hartstikke gek op elkaar....
[afbeelding]
En tsja, daar wordt je wel heel zwanger van! Funny, met zo'n uitgerekte navelpiercing...
[afbeelding]
Dan is het moment daar... De bevalling!
[afbeelding]
Aanstaande papa is door het dólle heen!
[afbeelding]
Dit is ze dan: Nicci!
[afbeelding]
Nicci in bad
[afbeelding]
En tadaa! Nicci is opgegroeid tot een kleutertje!
[afbeelding]
Ik zal het thuis wel even opzoeken, ben nu op schoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef Elvi het volgende:
Tienerzwangersachp kan je doen met de InTEENminator. Moet je even zoeken op http://www.modthesims2.com
Ik weet alleen niet of het werkt met de bedrijven-uitbreiding maar dat staat daar vast wel
Is wel moeilijk te vinden denk ik? WEet je waar het staat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:03 schreef Elvi het volgende:
Tienerzwangersachp kan je doen met de InTEENminator. Moet je even zoeken op http://www.modthesims2.com
Ik weet alleen niet of het werkt met de bedrijven-uitbreiding maar dat staat daar vast wel
Neeee zo moet je het nooit doen, dan raak je al je geld kwijt..quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:02 schreef Troel het volgende:
Via de krant of de computer zoeken naar een nieuw huis
Ow, nou, ik ben nog nooit mijn geld kwijt geweest.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Neeee zo moet je het nooit doen, dan raak je al je geld kwijt..
als je in de "buurt" bent kun je mensen uit je huis verplaatsen naar het depot dat doe je zo:
1. Klik op het icoontje waar mensen opstaan(ik geloof 3 of 2 mensen, De mensen zijn donkerblauw en de achtergrond is licht blauw,je hebt er ook een huisje van)
2. dan komt er een depot van mensen tevoorschijn, dan kun je links van al die mensen klikken op ik geloof 3 icoontjes klik op het icoontje waar 1 pijl bij staat.
3. Nu kun je op het huis klikken van Paris, dan vraagt het spel of je ze uit huis wilt halen dan zeg jij ja.
4. nu zie je de familie Paris in het depot staan.
5. klik op de familie en zet ze in het nieuwe huis.
zo behoud je je gespaarde geld..![]()
Bedaaaaankt!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Elvi het volgende:
http://www.insimenator.net/forumdisplay.php?f=106
Alstu![]()
\quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, nou, ik ben nog nooit mijn geld kwijt geweest.
Okeequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, maar als je via de krant ofzo zoekt dan staat er 'een eigen huis zoeken', en ik wil niet dat het gezin ineens opsplitstDus ik ga het even op die uitgebreidere uitlegmanier proberen! Dank u!
Je kan gewoon iedereen meenemen, kwestie van iedereen selecteren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, maar als je via de krant ofzo zoekt dan staat er 'een eigen huis zoeken', en ik wil niet dat het gezin ineens opsplitstDus ik ga het even op die uitgebreidere uitlegmanier proberen! Dank u!
Ja inderdaad het zou ook nog kunne dat dat fout gaat bij haar...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan gewoon iedereen meenemen, kwestie van iedereen selecteren.
Heb je het via mijn uigebreide manier gedaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik durfde het risico niet te nemenMaar het is allemaal gelukt! Zal nog wel wat screenshotjes van het nieuwe huis maken... Al moet ik eerlijk zeggen dat huizen niet mijn meeste aandacht krijgen. Ik vind het indelen leuk, maar het inrichten niet zo...
Maar het gezin vindt het nieuwe huis helemaal geweldig, lekker veel ruimte en nu kunnen ze een schoonmaker in dienst nemen! (dat mochten ze eerst niet van me, hihi)
Jammeeerrr joh! Welke heb je besteld? De gewone sims of een uitbreiding?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:48 schreef Troel het volgende:
Pfff. Ik moet tekenen voor mijn pakketje, dus ik kan het pas morgen bij het postkantoor ophalen
Uitbreidingquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jammeeerrr joh! Welke heb je besteld? De gewone sims of een uitbreiding?
Die met die bedrijfjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Danaa het volgende:
[..]
Welke uitbreiding? Heb je hem nu al gehaald?
Aha, ja ik las het dat er getekent moest worden..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Die met die bedrijfjes.
Ik ga hem vanmiddag op het postkantoor ophalen.
Er moet voor getekend worden en de postpakketman wilde de buurvrouw niet laten tekenen![]()
Als je alle muren omhoog doet en je klikt met sim op de deur dan kun je kiezen voor wie het huis allemaal toegankelijk isquote:Op woensdag 19 april 2006 17:51 schreef Troel het volgende:
Ik snap nog niet alles, maar het begint te komen.
Het is overigens best lastig nog zo'n winkeltje, al die mensen lopen mijn huis in en ik ben er nog niet echt achter hoe ik dat kan voorkomen
(Het duurde ook een half uur voordat ik een kassa gevonden had)
heey vanilliviquote:Op woensdag 19 april 2006 19:34 schreef vanillivi het volgende:
Zo, ik ben weer 746 Sims 2 objecten rijker. Ik had namelijk een aantal dagen gratis downloaden verdiend op de site thesimsresource.com d.m.v. het uploaden van een aantal huizen en ‘gisteren’ vond ik wel een mooie dag om een gratis dag in te leveren en eens lekker te gaan downloaden![]()
Hier nog een plaatje van Jackie als tiener. Zij moet het goedlopende bedrijfje van haar moeder en oom gaan runnen samen met Servolien. (in de openingspost van dit topicdeel staat een plaatje van haar toen ze kind was (derde plaatje))
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |