Heb je de bijbehorende Mesh wel gedownload? Anders kan t idd zijn dat je ze niet zietquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
Heb je ook zelf een mapje met downloads erbij gemaakt? Want al je downloads moet je dus daarin zetten, ook moet je niet vergeten ze uit te pakken!! En inderdaad moet je voor veel kleren en haren een mesh hebben, soms moet je de mesh apart downloaden maar dat staat er dan wel bij...quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
Dit moet je even lezen:quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
btw....Ik heb net Family fun gekocht!!! Ga m nu installerenEn dan gelijk simmen!!!!!
![]()
quote:Fout in Familiepret
Heb jij De Sims 2 Accessoires - Familiepret gekocht? Lees dan dit bericht goed door.
Wanneer je een nieuwe Sim aanmaakt en deze Sim nieuwe kleding uit familiepret aandoet, wordt dit kledingstuk verwijderd uit het spel. Je kunt het kledingstuk dus niet meer selecteren voor een andere Sim.
Op dit moment werkt Maxis aan een patch die dit probleem op zal lossen.
Tot die tijd raden wij aan de kleding niet direct te selecteren bij het aanmaken van een Sim. De nieuwe kleding kan wel zonder problemen gekocht worden op een openbaar lot.
bron: EA Games
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef Polkadotje het volgende:
Mn downloads werken nog steeds niet. Ja, ik heb die map Download nu wel aangemaakt maar ik snap niet wat die mash is? Ik heb ze van deze site afgehaald... http://www.xmsims.com/ wil iemand zeggen wat ik dan moet downloaden?
Overigens heb ik op Marktplaats nu ook een bod gedaan op nachtleven en familiepret, ben benieuwd. De originele en studentenleven heb ik ook van MP en dat ging gelukkig goedT zijn gewoon de originele met cd-key...
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Polkadotje het volgende:
Bij welke set hoort dat eigenlijk, die bedrijven? Sims gaan het maken?
Gave screenshots...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef vanillivi het volgende:
Leuke screenshots allemaal!!!
In mijn game runnen een neef en nicht samen met Servolien (robot) een bedrijfje in robots, speelgoed en boeketten en het loopt als een tierelier. Op dit moment staat de winst op § 105.000 en hebben ze zaakniveau 10 bereikt.
[afbeelding]
Vlak voor sluitingstijd, als Servolien de schappen aan het bijvullen is, komt er nog een rijke klant een paar kuisbots kopen.
Die neef heeft iets met Servolien en die nicht is vrijgezel, maar om toch een opvolger te hebben voor het bedrijfje heeft die nicht liggen scharrelen met iemandDaar is een super slimme dochter uit ontstaan; als peuter had ze al 10 charisma skills en 2 logic skills behaald, terwijl ze maar 1 flesje smart milk heeft gehad. Hier een paar plaatjes van haar als peuter en kind.
[afbeelding]
Dochter test het speelgoed, wat gemaakt is door Servolien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder brengt dochter naar school
[afbeelding]
Raar hoor... het lijkt wel alsof je niks fout doet.. hij moet inderdaad Downloads heten onder Mijn Documenten -> EA Games -> De Sims 2 -> Downloadsquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Polkadotje het volgende:
Ik zit nu bv op deze site te kijken. http://www.sim2-fashion.de/datenbank/include.php?path=content/overview.php&catid=5&type=4 hele nette site, bij alles wat je download (gaat lekker snel) krijg je direct de mesh erbij te zien. Ik snap echt niet waarom het niet werkt, heb de readme gelezen, de hele site doorgespit, maar hij pakt het niet... Naja, ik ga eerst maar eens in het spel kijken of die optie aan of uit staat, wie weet...
Het ziet er inderdaad gewoon normaal uit. Wat ik dan verder nog kan bedenken is dat je misschien een "corrupte" file hebt gedownload, waardoor de files niet meer werken? Is dit gebeurd nadat je iets speciaals hebt gedownload? Wat je kunt doen (omslachtig) is een reservemap maken met al deze files erin, en dan als test één of een paar packages in de map Downloads zetten, en dan kijken of die paar files het wel doen... dan zou het misschien aan één .package-file kunnen liggen.... heel raar!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven)... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...
[afbeelding]
Polkadotje, ik heb even naar je screenshot gekeken en het lijkt erop dat je een “Downloads” folder aangemaakt hebt in de verkeerde “De Sims 2” map. Naast deze “De Sims 2” map bestaat er namelijk ook nog een “EA Games” map met daarin ook een “De Sims 2” map. Deze kan je vinden in je “Mijn Documenten” folder: Mijn Documenten\EA Games\De Sims 2\Downloads. Hier moet je al je downloads ingooien. Als het goed is moet het dan werken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven)... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...
family fun = niet meer k*t...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:55 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb t net 2 x opgestart om extra te checken of mn eigen (gedownloade) materiaal aanstond...maar de helft van mn downloads is gewoon verdwenen!!!![]()
![]()
Ik wil mn downloads terug!!!!!![]()
![]()
![]()
k*t family fun....![]()
Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzittenquote:
Ja die ene bug zit er in ieder geval nog wel in van die kleren die verdwijnen...Maar ik heb het spel een paar keer opnieuw opgestart en toen deden m'n downloads t weer wel..quote:Op zondag 16 april 2006 10:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzitten![]()
Kep nog geen downloads in mn spel staan (ik heb opnieuw geïnstalleerd) maar ze komen er later weer allemaal in.
De tweede versie dus!quote:Op zondag 16 april 2006 11:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=148878 deze dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |