abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:51:05 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_36946869
Ik heb net die uitbreiding besteld Van die winkeltjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:07:08 #252
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36947310
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:16:12 #253
47102 Elvi
miemkwien
pi_36949601
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Ik heb net wat kapsels etc gedownload. Heb de bestandjes in Downloads gezet en daarna in de Catalog bij Skins, maar hij wil ze bij geen van beiden pakken. Wat nu?
Heb je de bijbehorende Mesh wel gedownload? Anders kan t idd zijn dat je ze niet ziet
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:47:48 #254
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36950670
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Polkadotje het volgende:
Heb je ook zelf een mapje met downloads erbij gemaakt? Want al je downloads moet je dus daarin zetten, ook moet je niet vergeten ze uit te pakken!! En inderdaad moet je voor veel kleren en haren een mesh hebben, soms moet je de mesh apart downloaden maar dat staat er dan wel bij...

suc6!!

btw....Ik heb net Family fun gekocht!!! Ga m nu installeren En dan gelijk simmen!!!!!
Oh yes i did!
pi_36951213
Hoeveel geheugen moet je hebben om the sims2 te kunnen spelen
(en dan meteen een vraagje of je extra geheugenkaarten kunt bestellen op internet)
Ik kan niet wachten...
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:12:58 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_36951555
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef izzypizzy het volgende:

[..]
btw....Ik heb net Family fun gekocht!!! Ga m nu installeren En dan gelijk simmen!!!!!
Dit moet je even lezen:
quote:
Fout in Familiepret

Heb jij De Sims 2 Accessoires - Familiepret gekocht? Lees dan dit bericht goed door.

Wanneer je een nieuwe Sim aanmaakt en deze Sim nieuwe kleding uit familiepret aandoet, wordt dit kledingstuk verwijderd uit het spel. Je kunt het kledingstuk dus niet meer selecteren voor een andere Sim.

Op dit moment werkt Maxis aan een patch die dit probleem op zal lossen.

Tot die tijd raden wij aan de kleding niet direct te selecteren bij het aanmaken van een Sim. De nieuwe kleding kan wel zonder problemen gekocht worden op een openbaar lot.

bron: EA Games
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:18:31 #257
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36951691
Hey hartstikke bedankt!! Dat wist ik niet...Ik zal voorlopig nog ff w8en met kleding aandoen van dit uitbreidingspakket...Maar ik kan dus wel gewoon zo'n leuke pyama met berepoot pantoffels kopen in de stad voor mn kind...

Zowieso lijkt die princessen kamer me t leuks Die kleren vind ik niet zo boeiend behalve die pyama's en die princessenjurk dan...
Oh yes i did!
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:55:50 #258
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36952761
Ik heb t net 2 x opgestart om extra te checken of mn eigen (gedownloade) materiaal aanstond...maar de helft van mn downloads is gewoon verdwenen!!!

Ik wil mn downloads terug!!!!!

k*t family fun....
Oh yes i did!
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:26:51 #259
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36953652
Mn downloads werken nog steeds niet. Ja, ik heb die map Download nu wel aangemaakt maar ik snap niet wat die mash is? Ik heb ze van deze site afgehaald... http://www.xmsims.com/ wil iemand zeggen wat ik dan moet downloaden?

Overigens heb ik op Marktplaats nu ook een bod gedaan op nachtleven en familiepret, ben benieuwd. De originele en studentenleven heb ik ook van MP en dat ging gelukkig goed T zijn gewoon de originele met cd-key...
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:29:37 #260
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36953750
Oh wacht, ik heb nu de Mesh gevonden... Maar het downloaden gaat met 1 kb per seconde en het is 4,3 mb... Fijn... Ik zit al op 2 procent Naja, ik kom er wel
pi_36954053
Ik heb net dus gewoon een nieuwe pc besteld bij Dell.
Dit was gewoon nodig, maar nu ik weer the sims wil spelen, moest het er toch maar eens van komen

Kunnen mijn vriend en ik straks lekker spelletjes spelen op de pc.
pi_36954751
Dit meen je niet Geweldig! Op ModTheSims gevonden...

I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:54:36 #263
140412 Danaa
🍎
pi_36960084

Dit is mijn familie nu,
Ik ga even met ze spelen zodat ik nieuwe foto's kan maken.
Ze zijn net getrouwd, zij is zwanger van hun eerste kindje. Een bedrijf hebben ze nog niet maar misschien komt dat nog.
pi_36963418
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef Polkadotje het volgende:
Mn downloads werken nog steeds niet. Ja, ik heb die map Download nu wel aangemaakt maar ik snap niet wat die mash is? Ik heb ze van deze site afgehaald... http://www.xmsims.com/ wil iemand zeggen wat ik dan moet downloaden?

Overigens heb ik op Marktplaats nu ook een bod gedaan op nachtleven en familiepret, ben benieuwd. De originele en studentenleven heb ik ook van MP en dat ging gelukkig goed T zijn gewoon de originele met cd-key...
Herkenbaar XMsims maakt supermooie dingen, maar mén wat duurt dat downloaden lang! En soms blijft ie na zoveel procent nog hangen ook
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:03:43 #265
140412 Danaa
🍎
pi_36963499

Mijn man die geen werk heeft en lekker thuis is de hele dag, lekker een beetje sport kijken!!!

Hier zie je nog niet dat ze zwanger is

Hier zie je dat ze zwanger is(hier is haar buik net dik geworden)

Mannetje aait over de buik!
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:24:18 #266
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36964202
Het is me nog steeds niet gelukt. Ik ben gewoon de héle dag bezig geweest met downloaden en ik weet niet meer wat ik fout doe. Heb bij diverse sites geprobeerd en het werkt niet.

Ik heb dus het bestand gedownload (bv een topje), heb de bijbehorende mesh gedownload, heb deze uitgepakt, in de map blaat/Sims 2/Downloads gezet, maar hij wil ze niet pakken. Heb alles geprobeerd, maar ik weet het gewoon niet meer. Behoorlijk frustrerend Als iemand nog tips heeft...
pi_36964397
Polkadotje:

Zoals je het typt zou het moeten werken, is het mogelijk dat je in je spel de optie uit hebt staan die er voor zorgt dat je downloads niet "actief" worden? Ik weet niet precies hoe die optie heet, maar als je in "spelopties" kijkt, dan moet je het meteen zien staan als het goed is.

En je moet de downloads dus in die map zetten, niet in een mapje, maar uitgepakt. Maar dat heb je waarschijnlijk wel gedaan. Heb je de downloadsmap zelf aangemaakt of stond ie er al?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:34:39 #268
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36964591
De Download map heb ik zelf aangemaakt. Ik heb het op diverse sites gecheckt maar hij moet Downloads heten, met een s op het einde en een hoofdletter (heb het ook al andets geprobeerd). Punt is echter dat 1 ding wel gewerkt heeft, een bepaalde oogschaduw. Maar dat is ook alles van de inmiddels 30 dingen die ik als bestand en de bijbehorende mesh erin heb gezet. Dus die optie lijkt me ook niet dat het is... Maar ik kan zo kijken want ik begin echt gefrustreerd te raken hoor Als je al de hele dag zoiets werkend probeert te krijgen...
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:36:40 #269
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36964669
Ik zit nu bv op deze site te kijken. http://www.sim2-fashion.de/datenbank/include.php?path=content/overview.php&catid=5&type=4 hele nette site, bij alles wat je download (gaat lekker snel) krijg je direct de mesh erbij te zien. Ik snap echt niet waarom het niet werkt, heb de readme gelezen, de hele site doorgespit, maar hij pakt het niet... Naja, ik ga eerst maar eens in het spel kijken of die optie aan of uit staat, wie weet...
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:52:10 #270
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36965120
Leuke screenshots allemaal!!!

In mijn game runnen een neef en nicht samen met Servolien (robot) een bedrijfje in robots, speelgoed en boeketten en het loopt als een tierelier. Op dit moment staat de winst op § 105.000 en hebben ze zaakniveau 10 bereikt.

Vlak voor sluitingstijd, als Servolien de schappen aan het bijvullen is, komt er nog een rijke klant een paar kuisbots kopen.

Die neef heeft iets met Servolien en die nicht is vrijgezel, maar om toch een opvolger te hebben voor het bedrijfje heeft die nicht liggen scharrelen met iemand Daar is een super slimme dochter uit ontstaan; als peuter had ze al 10 charisma skills en 2 logic skills behaald, terwijl ze maar 1 flesje smart milk heeft gehad. Hier een paar plaatjes van haar als peuter en kind.

Dochter test het speelgoed, wat gemaakt is door Servolien

Moeder brengt dochter naar school
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:59:31 #271
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_36965331
Terwijl ik het een kut game vind, heb ik wel weer zin om de game te spelen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:00:26 #272
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36965357
Bij welke set hoort dat eigenlijk, die bedrijven? Sims gaan het maken?
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:02:36 #273
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36965416
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Polkadotje het volgende:
Bij welke set hoort dat eigenlijk, die bedrijven? Sims gaan het maken?
Ja
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:36:41 #274
140412 Danaa
🍎
pi_36966377
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef vanillivi het volgende:
Leuke screenshots allemaal!!!

In mijn game runnen een neef en nicht samen met Servolien (robot) een bedrijfje in robots, speelgoed en boeketten en het loopt als een tierelier. Op dit moment staat de winst op § 105.000 en hebben ze zaakniveau 10 bereikt.

[afbeelding]
Vlak voor sluitingstijd, als Servolien de schappen aan het bijvullen is, komt er nog een rijke klant een paar kuisbots kopen.

Die neef heeft iets met Servolien en die nicht is vrijgezel, maar om toch een opvolger te hebben voor het bedrijfje heeft die nicht liggen scharrelen met iemand Daar is een super slimme dochter uit ontstaan; als peuter had ze al 10 charisma skills en 2 logic skills behaald, terwijl ze maar 1 flesje smart milk heeft gehad. Hier een paar plaatjes van haar als peuter en kind.

[afbeelding]

Dochter test het speelgoed, wat gemaakt is door Servolien
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Moeder brengt dochter naar school
[afbeelding]
Gave screenshots...
Wat heb je een leuk wiegje in de huiskamer staan!!! en een leuke knuffel..
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:46:38 #275
140412 Danaa
🍎
pi_36966657

Hoogzwanger maar toch nog sporten

Nu gaat ze bevallen

Kleine Sil is geboren en ligt lekker in zijn box

Papa en mama met Sil in zijn slaapkamertje!!

Mama brengt Sil naar bed

Sil is deze avond opgegroeid en ligt heerlijk te slapen

Sil is lekker in zijn box aan het spelen, opa en oma zijn op visite en zitten op de bank en mama is zijn potje aan het legen!!
pi_36966765
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef Polkadotje het volgende:
Ik zit nu bv op deze site te kijken. http://www.sim2-fashion.de/datenbank/include.php?path=content/overview.php&catid=5&type=4 hele nette site, bij alles wat je download (gaat lekker snel) krijg je direct de mesh erbij te zien. Ik snap echt niet waarom het niet werkt, heb de readme gelezen, de hele site doorgespit, maar hij pakt het niet... Naja, ik ga eerst maar eens in het spel kijken of die optie aan of uit staat, wie weet...
Raar hoor... het lijkt wel alsof je niks fout doet.. hij moet inderdaad Downloads heten onder Mijn Documenten -> EA Games -> De Sims 2 -> Downloads

Als je deze map opent, zie je dan ook alle bestanden met .package erachter? Dus gewoon openen via verkenner? Als je je downloads alleen van die site hebt gehaald, dan zou ik het eens proberen vanaf een andere site (www.modthesims2.com is een aanrader)... ik zou het anders zo ook niet weten! Wel jammer, want op die standaardkleding ben je zo wel uitgekeken
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:02:26 #277
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_36967051
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven )... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...

pi_36967154
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Ja, hij staat wel gewoon helemaal goed... Heb hier een screentje (wel ff slordig bewerkt, ga niet mn hele pc blootgeven )... Zoals je ziet heb ik gewoon die map goed staan en een zooi packages en meshes rechts staan... Ik heb het al via diverse sites geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks... Op die ene oogschaduw na dus, die komt van xmsims, maar de andere dingen die ik daar gedownload had pakt hij ook niet met die mesh... pffff, ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend, ongelooflijk...

[afbeelding]
Het ziet er inderdaad gewoon normaal uit. Wat ik dan verder nog kan bedenken is dat je misschien een "corrupte" file hebt gedownload, waardoor de files niet meer werken? Is dit gebeurd nadat je iets speciaals hebt gedownload? Wat je kunt doen (omslachtig) is een reservemap maken met al deze files erin, en dan als test één of een paar packages in de map Downloads zetten, en dan kijken of die paar files het wel doen... dan zou het misschien aan één .package-file kunnen liggen.... heel raar!
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:37:27 #279
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_36974884
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef Polkadotje het volgende:
Polkadotje, ik heb even naar je screenshot gekeken en het lijkt erop dat je een “Downloads” folder aangemaakt hebt in de verkeerde “De Sims 2” map. Naast deze “De Sims 2” map bestaat er namelijk ook nog een “EA Games” map met daarin ook een “De Sims 2” map. Deze kan je vinden in je “Mijn Documenten” folder: Mijn Documenten\EA Games\De Sims 2\Downloads. Hier moet je al je downloads ingooien. Als het goed is moet het dan werken.
pi_36975947
JE BENT MIJN HELD!!!! Geweldig, het werkt! Eindelijk! Hoera, hoera, hoera!!! Ik had het inderdaad braaf onder c, program files, ea games etc gezet en nu zie ik dat er bij mijn documenten ook zo'n map is... En hij pakt nu gelijk alles! Je bent geweldig!
pi_36981592
die screenshots
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:35:56 #282
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36993529
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:55 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb t net 2 x opgestart om extra te checken of mn eigen (gedownloade) materiaal aanstond...maar de helft van mn downloads is gewoon verdwenen!!!

Ik wil mn downloads terug!!!!!

k*t family fun....
family fun = niet meer k*t...
Oh yes i did!
  zondag 16 april 2006 @ 10:07:08 #283
47102 Elvi
miemkwien
pi_36999119
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:35 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

family fun = niet meer k*t...
Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzitten
Kep nog geen downloads in mn spel staan (ik heb opnieuw geïnstalleerd ) maar ze komen er later weer allemaal in.
  zondag 16 april 2006 @ 10:11:32 #284
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36999166
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan? Kep gister FF gekocht, maar ik las daarna dat er heel veel bugs inzitten
Kep nog geen downloads in mn spel staan (ik heb opnieuw geïnstalleerd ) maar ze komen er later weer allemaal in.
Ja die ene bug zit er in ieder geval nog wel in van die kleren die verdwijnen...Maar ik heb het spel een paar keer opnieuw opgestart en toen deden m'n downloads t weer wel.. Voor die bug met die kleren komt vast binnekort wel een patch..tot die tijd doe ik gewoon geen family fun kleren aan....die zijn toch niet echt super boeiend...

Damn ben vandaag speciaal vroeg opgestaan om heel de dag te gaan simmen...hoe bedoel je addict
Oh yes i did!
pi_37000419
Ik heb zo'n patch al op mod the sims gezien.. moe je even zoeken dus dan hoef je de patch van Maxis niet af te wachten!
pi_37000438
pi_37000451
quote:
De tweede versie dus!
  zondag 16 april 2006 @ 11:34:19 #288
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37000696
Thanx! Ik heb m gedownload
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 11:05:13 #289
140412 Danaa
🍎
pi_37026577
Er komen zo weer wat screenshotss van mijjj !!!!
Sil is ondertussen al een Tiener en heeft een broertje erbij, jullie zullen het zo allemaal zien!
  maandag 17 april 2006 @ 11:25:08 #290
140412 Danaa
🍎
pi_37026974

Sil met papa en mama in zijn slaapkamer

Sil groeit op tot kind

Mama is ondertussen zwanger van mijn broertje en ik luister naar haar buik

Papa en mama in hun slaapkamer; Papa is met mijn kleine nieuwe broertje aan het praten

Mama gaat nu bevallen

Papa heeft na zijn geboorte hem de fles gegeven en legt hem lekker in zijn bedje

Hier legt papa Niek in zijn hangende wiegje beneden, zodat hij lekker bij ons is.

Ondertussen is Niek alweer opgegroeid tot peuter en zit lekker in zijn box, ik ben TV aan het kijken want ik had een heel laag plezier. Ik wou mijn huiswerk niet meer afmaken.

Nu ga ik opgroeien, rechts zien jullie een klein stukje van mama, voorin in beeld staat mijn papa. In de box zit mijn broertje Niek. En dat andere jongetje dat erbij staat is een vriendje van me.

Ik ben nu ondertussen een Tiener en hier zijn jullie mij met mijn kleine broertje voor de spiegel staan.
  maandag 17 april 2006 @ 12:03:09 #291
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37027916
Als ie je vriendje al is, zou ik m maar snel een make-over geven

ik laat mn sims geen vrienden worden met lelijke townies
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 13:20:03 #292
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37030147
Hier wat foto's van mijn oldbie Sims: http://www.sanshine.nl/Sims/blog/Simsblog1.htm

Dit ben ik.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 17 april 2006 @ 14:16:33 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37031787
Soms zetten ze me echt voor schut,

maandag 17 april 2006 @ 17:02:45 #294
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036043
joehoe zijn jullie allemaal verslaafd ofzo?? Tis zo stil in dit topic...
ik ga dan ook nog maar ff aan mn verslaving toegeven
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 17:06:08 #295
146588 Polkadotje
Polka, dot?
pi_37036140
Ik weet niet hoe ik screenshots moet maken, anders zou ik er ook wel posten...
  maandag 17 april 2006 @ 17:09:41 #296
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036235
jeej leven in de brouwerij...
nou je moet gewoon links onder terwijl je aan t spelen bent klikken op dat fototoestelletje
Oh yes i did!
  maandag 17 april 2006 @ 17:21:06 #297
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37036535
hmmz toch maar simmen dan...dooie boel hier
Oh yes i did!
pi_37036872
Zo, ik ben klaar met simmen voor vandaag. Nu weer back 2 reality
ben je al gaan simmen izzy?

maandag 17 april 2006 @ 17:42:51 #299
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37037180
nee nog steeds nie...tis veel te gezellig op fok!!
ik heb nu 2 addictions

btw..leuke foto's weer...

ik zat te denken misschien moeten we een soort poll openen:

Mogen jouw sims vrienden worden met lelijke townies????
Oh yes i did!
pi_37037525
whahahaha nou dan staat t nu 2-0

ik wil ook geen lelijke townies als vrienden!! tis al erg genoeg dat 9 van de 10 townies überlelijk zijn. Nu moet je steeds zelf knappe sims maken om je eigen sims gelukkig te houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')