quote:Veel plezier!
Eerdere delen:
Binnenkort komt The Sims 2
[PC] The Sims 2 [deel 2]
[PC] The Sims2 [Deel 3]
[PC] The Sims2 [Deel 4]
PC Sims2 Deel 5
Door: woutabest
Doe es spel leren ofzo...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:06 schreef daeri het volgende:
Hey,
Mijn sims doet het niet hij geeft aan dat ik geen buurten heb
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja halloooo ik heb net 60 euro uitgegeven voor dit spel om er achter te komen dat ik geen buurten hebquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe es spel leren ofzo...
En trouwens.... OP
Maar misschien moet je dat eerst doorlopen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja halloooo ik heb net 60 euro uitgegeven voor dit spel om er achter te komen dat ik geen buurten heb![]()
Ja sorry van de OP maar er was geen nieuw topic enzo maar ik heb de hulp wel hard nodig want ik MOET buurten hebben, ik heb het niet gekocht om er achter te komen dat ik vandaag helemaal niet meer kan spelen!
Zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar misschien moet je dat eerst doorlopen...
Doe maar op slot dan, beter kan mijn dag toch niet meer worden..quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:14 schreef speknek het volgende:
Maak een OP svp, of ik doe alsnog deze op slot en die andere open.
Heeey, niet zo sjago... ik zal morgen wel even kijken...misschien dat ik je morgen kan helpen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Zoals ik al zeihij doet het niet, ik heb het hele boekje al doorgepluist omdat ene meneer (JA JIJ DUS) Noodle zei dat ik het boekje eens moest gaan lezen...
en toen heb ik op aanraden van (alweer) jou opnieuw geinstalleerd, en nu heb ik nog steeds het zelfde probleem dus daar ligt het blijkbaar niet aan....
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:16 schreef daeri het volgende:
[..]
Doe maar op slot dan, beter kan mijn dag toch niet meer worden..![]()
:'(
Die staat daar idd, ik vond dat wel handig omdat mijn bodyshop creaties daar ook stonden, en hij gaf zelf in de installatie aan dat hij hem daar wou plaatsen, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef rmi het volgende:
staat er in de folder "mijn documenten" een folder EA GAMES? ik denk dat daar iets mis mee is .
Ik wil je wel toevoegen op msn ofzo, want je bent een prima gozer, maar ik ben nu gewoon gestresst, en boos, en verdrietig enzo.. en ik sprong vandaag nog een gat in de lucht (letterlijk) en nu doet hij het gvd niet en kan ik wel door de grond zakken...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeey, niet zo sjago... ik zal morgen wel even kijken...misschien dat ik je morgen kan helpen...
heel raar, en hoe groot is die folder de sims 2, (328 Mb hier)quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:27 schreef daeri het volgende:
[..]
Die staat daar idd, ik vond dat wel handig omdat mijn bodyshop creaties daar ook stonden, en hij gaf zelf in de installatie aan dat hij hem daar wou plaatsen, dus waarom niet?
Heej, niet zo triest....ik heb em ook niet eens...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik wil je wel toevoegen op msn ofzo, want je bent een prima gozer, maar ik ben nu gewoon gestresst, en boos, en verdrietig enzo.. en ik sprong vandaag nog een gat in de lucht (letterlijk) en nu doet hij het gvd niet en kan ik wel door de grond zakken...![]()
mét bodyshop 526 zonder 214quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:34 schreef rmi het volgende:
326 Mb, denk ik
en vind je nergens een folder met neigborhoods? ik denk dat die leeg is
Kan het proberen, ik ga nu ff tv kijken, van simsen komt het toch niet meer vandaag..quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef V2i het volgende:
Ik kan wel een regiobestand van Simcity 4 online zetten, kan je iig proberen of het dan wel werkt?
*aan het uploaden is.
daar ligt het probleem, op deze pc staan 4 mapjes N001 N002 N003 en tutorialquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:36 schreef daeri het volgende:
[..]
mét bodyshop 526 zonder 214
In de map met neigborhoods zit wel wat, maar heel veel mapjes zijn leeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |