abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41244485
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:

Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)
* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video's]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty87 op 28-08-2006 11:31:57 ]
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:23:37 #2
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41244713
Ik heb sinds een ruime week mijn spel ook weer opgepakt..
Heb eindelijk een snellere computer enzo.. dus super leuk weer allemaal
Binnenkort maar eens wat uitbreidingen regelen, dat ziet er ook gelikt uit.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_41247647
Mooie OP Bij de downloadsites mis je nog xmsims.com
I had a signature once. It was awful.
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:10:31 #4
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_41249095
Heey netjes gedaan hoor die op!!

Ik had in t vorige topic een post met goeie downloads neergezet die quote ik hier ff, dan kunnen die downl er misschien ook bij in de op...
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:10 schreef izzypizzy het volgende:
Okee hier wat van m'n favo sites (voor timp0e)

Leuke mannenkleding:
http://www.simguys.net/index2.htm

Mooi haar (voor vrouwen op pagina 6 en 19):
http://sims2sisters.sme.sk/

Mannen en vrouwen kleding:
http://ppl.abandonedgarden.com/

Leuke vrouwen kleding:
http://boutiqueemilie.net/be_sale.htm

Leuke mannen kleding:
http://www.sims24ever.de/

Leuke objects:
http://www.4eversimfantasy.net/index.htm

Leuk haar en objects:
http://www.xmsims.com/
wie gaat btw die glamour stuffpack kopen??? Hij lijkt mij namelijk helemaal niet boeiend...

[ Bericht 6% gewijzigd door izzypizzy op 28-08-2006 10:17:20 ]
Oh yes i did!
pi_41250206
het ziet er wel mooi uit allemaal maar ik wacht dan wel even tot het goedkoper is.

trouwens welke uitbreiding vinden jullie de leukste? ik heb nou alleen nachtleven als uitbreiding maar wil er nog wel 1 kopen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:23:18 #6
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41250811
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:00 schreef fresta het volgende:
het ziet er wel mooi uit allemaal maar ik wacht dan wel even tot het goedkoper is.

trouwens welke uitbreiding vinden jullie de leukste? ik heb nou alleen nachtleven als uitbreiding maar wil er nog wel 1 kopen.
Dat zal ik je vertellen zodra Huisdieren uit is, want ik denk dat die gaat winnen.

Tot nu toe vind ik Gaan het Maken de leukste ... van Sims 2 dan. Bij Sims 1 vond ik Vakantie heel tof, en Huisdieren natuurlijk.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_41251090
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef izzypizzy het volgende:
Heey netjes gedaan hoor die op!!

Ik had in t vorige topic een post met goeie downloads neergezet die quote ik hier ff, dan kunnen die downl er misschien ook bij in de op...
[..]

wie gaat btw die glamour stuffpack kopen??? Hij lijkt mij namelijk helemaal niet boeiend...
Links zijn toegevoegd! Enne, ik had GLS gister *kuch* gedownload, alleen werkt ie niet. Dus ik kan nog niet oordelen of het wat is, maar qua objecten kun je kijken op de Sims 2 site, link staat in de OP onder 'Nieuwe objecten + skins'.
pi_41251112
Mooie OP!

Ik ga straks wat nieuwe screenshots maken .
Whatever I want.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:41:04 #9
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_41251300
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Links zijn toegevoegd! Enne, ik had GLS gister *kuch* gedownload, alleen werkt ie niet. Dus ik kan nog niet oordelen of het wat is, maar qua objecten kun je kijken op de Sims 2 site, link staat in de OP onder 'Nieuwe objecten + skins'.
ja die had ik al gezien toen de link geplaatst werd 2 topics geleden ofzo maar ik vind het niet echt denderend...maar als ie het nog gaat doen bij jou hoor ik het wel...
Oh yes i did!
pi_41251535
Ik vond het ook niet echt spectaculair, maar ik ga 'm nu uitproberen want nu werkt ie wel
pi_41255097
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef Double-U het volgende:

[..]

Dat zal ik je vertellen zodra Huisdieren uit is, want ik denk dat die gaat winnen.

Tot nu toe vind ik Gaan het Maken de leukste ... van Sims 2 dan. Bij Sims 1 vond ik Vakantie heel tof, en Huisdieren natuurlijk.
haha oke. alle uibredingen van de sims 1 heb ik en ik vind dieren heel tof dus denk ook wel dat ik die tof vind van sims 2
pi_41255291
Nou, ik heb net dus GLS uitgeprobeerd... Ik ben niet onder de indruk. Alleen een paar formele skins in verschillende kleuren, nieuwe slaapkamer, eetkamer en woonkamerset, paar behangen en vloeren, aantal beelden/schilderijen en that's it zo ongeveer. Jammer... Had er veel meer van verwacht, maarja, het is sowieso kleiner dan een gewone EP.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chanty87 op 28-08-2006 16:17:58 ]
pi_41259207
Kek, ik speel het ook
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:26:36 #14
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41259860
De familie Paranoia is een winkeltje in Kerst spulletjes begonnen. Zoon Sam heeft nog wat moeite met de kassa.

Ondertussen werken pa Ramon en moe Dakota aan het nageslacht in het bubbelbad.
Beetje spetteren ...

En dan ...
pi_41260055
goeie timing bij die laatste
I had a signature once. It was awful.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:46:26 #16
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_41260613
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef zoeperzazke het volgende:
goeie timing bij die laatste
Je had me op die pauze-knop moeten zien rammen!
pi_41265754
Als ik een eigen zaak start neemt altijd mijn personeel ontslag omdat ze het niet meer leuk vinden. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze tevreden houd? En ook hoe ik de klanten tevreden houd.

Nogal lastig. Ook het verkopen van bepaalde spullen gaat vaak niet vlekkenloos.
pi_41265774
ik zal binnekort weer even wat screens neerzetten
tijdje niet gespeeld vanwege het werk
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:45:17 #19
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41268758
Ik ben ook maar eens met the sims begonnen.. ik wil auto's verkopen, er zit wel ergens een enorm display om de auto op te zetten maar hoe krijg je zo'n ding er op? ik kan niet eens een auto kopen bij de community's
pi_41269743
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:34 schreef PeRi het volgende:
Mooie OP!

Ik ga straks wat nieuwe screenshots maken .
Welkom bij het nieuwe huis van Flyingfox en Peri .

Waar ze vieze dingen doen .

Daar komen twee . . van.

Het meisje was weggeslopen met haar sexy vriendje die ik nog niet op de shot heb staan, en werd door de plietsie betrapt en toen kregen paps en mams op hun kop. .

En meer heb ik nog niet want ik was lui en vergat steeds screens te maken en ik heb voor vandaag al te lang gespeeld .
Whatever I want.
pi_41274361
Sinds afgelopen weekend heb ik een nieuwe computer.
Vandaag weer voor het eerst sims gespeeld en alle grafische en spelopties voluit gezet.
Geen haperingen, alles lekker soepel!
Zowy is blij
pi_41274394
FF ziet een beetje wit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41274603
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
FF ziet een beetje wit
Zn vakantiebruin is alweer weg .
Whatever I want.
pi_41275730
TheSimsResource

Ik heb er eens 2 shirts voor gemaakt, die nu op die site staan zoals een Ajax shirt :p
http://www.thesimsresourc(...)37084/sims2/clothing
pi_41276484
SimsResource heeft z'n glorie verloren imo... Het de begintijd met The Sims 1, toen hadden ze echt veel toffe (en gratis) dingen, redelijk kleine community, geen gezeik over registreren... Zelfde geldt voor WellDressedSim overigens... Ik mis die tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')