abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:48:25 #1
62182 Georges
That's the shit
pi_22016525

The sequel to the best-selling PC game of all-time

In the The Sims™ 2, you direct your Sims over a lifetime and mix their genes from one generation to the next. You set your Sims' goals in life; fame, fortune, family, romance or knowledge. Give them a long, successful existence or leave their lives in shambles. Take them to extremes, from getting busted to seeing a ghost, from marrying an alien to writing a great novel. Unleash your creativity with the all-new Create-A-Sim, new building options, and the new in-game movie camera. Get ready to mix their genes, fulfill their dreams, and push them to extremes. What do you want to do with your Sims' lives?
Mix Genes: Your Sims have DNA and inherit physical and personality traits. Take your Sims through an infinite number of generations as you evolve their family tree.
Have Questions?
Read The Sims 2 FAQ

What are The Sims 2 Minimum System Specs?

Fulfill Dreams: Your Sims now have purpose in life. Do they aspire to a life of fame, fortune, family, knowledge, or romance? It's up to you to decide if they will be a lover or a loser, a prince or a pauper, a fool or a mastermind, and many other choices. Give them what they want and they'll lead a long, successful existence; indulge their fears and risk ruining their lives. It's all in your hands.

Push The Extremes: Will your Sims be left at the altar and need a shrink, or inherit a fortune and become filthy rich? Witness the big moments that make every Sim's life uniquely memorable.

Unlimited Creativity: Generate unique Sims with the new Create-A-Sim, packed with a vast selection of facial features, hairstyles, and outfits. Build dream homes and design neighborhoods with new building, design, and home furnishing options.

Revolutionary Movie-making: Make your own Sim films with the all-new movie-making feature. Create the cast, set the stage, take control of the camera, and capture your own screenplay in action. Zoom in close to record every detail as your very own Sims sitcom unfolds.

Afgeslankte OP.

Game on.

Vorige deel [PC] Sims2 [Deel 7]

De nudepatch, met dank aan American_Nightmare:

http://www.ospeldijk.nl/fok/naaktesims.zip

[ Bericht 2% gewijzigd door Georges op 17-09-2004 17:50:55 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:51:18 #2
62182 Georges
That's the shit
pi_22016573
Dat speciale voorwerp met die shades, is het nou zo dat die shades opraken?
Zo ja, dan kan je waarschijnlijk wel weer nieuwe kopen als je genoeg punten hebt?
pi_22016656
Mooie OP Georges

Volgende iets uitgebreider hè
pi_22016669
Het is wel een geinig spel alleen vind ik het aantal voorwerpen dat je kan kopen teleurstellend laag

Ik zie in de OP dat je een film kan maken hoe doe je dat?
pi_22016696
O trouwens die crack doet het hier uitstekend hoor

Heb al een villa gebouwd dus hij zou het ook bij jullie moeten doen.
pi_22016824
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:56 schreef Fillipe het volgende:
O trouwens die crack doet het hier uitstekend hoor

Heb al een villa gebouwd dus hij zou het ook bij jullie moeten doen.
Vreemd! Want bij echt iedereen werkt hij niet.. Misschien heb je een andere ofzo?
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:06:07 #7
62182 Georges
That's the shit
pi_22016931
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mooie OP Georges

Volgende iets uitgebreider hè
Dat mag jij dan doen.

O en bedankt, het was ook heel veel werk.
pi_22016963
Woei m'n vrouwelijke sim is Astronaut en hard onderweg naar generaal

Toen ze nog bevelhebber was

En nu als astronaut
pi_22016982
Zomaar een vraagje, is een level ook te beeindigen?
Dat je hem gewoon uitgespeeld hebt nadat je iets behaald hebt ofzo?
pi_22016990
Word je sim wel eens opgepakt als hij iets illegaals doet trouwens?
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:09:54 #11
62182 Georges
That's the shit
pi_22017027
Veranderen die aspiraties ook wezenlijk? Mijn sim heeft bijna alleen maar materiele aspiraties, wil constant dingen kopen.
pi_22017055
Beetje rare vraag misschien maar ik heb dus gisteren mijn pols gebroken en zit met
1 arm + mn hand in het gips. Nu heb ik net Sims2 als kadootje gekregen en vroeg me
af oh het mogelijk is om het met 1 hand te spelen? ....zal toch wel?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22017087
Kan je weer de stad in enzo?
pi_22017114
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:09 schreef Georges het volgende:
Veranderen die aspiraties ook wezenlijk? Mijn sim heeft bijna alleen maar materiele aspiraties, wil constant dingen kopen.
Dan heb je de rijkdomswens gekozen. Als je een andere wens kiest bij het maken van een sim, zal hij andere dingen willen. Zo wil mijne alleen maar vrienden maken en feestjes geven, omdat hij populair wil zijn
pi_22017116
Ja is prima mogelijk pos, de game is puur met de muis te spelen.

En je kan idd de stad weer in, je kunt games, kleren, boodschappen etc. aanschaffen.
pi_22017136
hey iedereen.... ik heb een prullenbak nodig voor in huis, zodat ze niet telkens naar buiten hoeven te gaan.

Weet iemand onder welke accesoires dit te vinden is, kan het echt niet vinden.
pi_22017144
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:11 schreef pos het volgende:
Beetje rare vraag misschien maar ik heb dus gisteren mijn pols gebroken en zit met
1 arm + mn hand in het gips. Nu heb ik net Sims2 als kadootje gekregen en vroeg me
af oh het mogelijk is om het met 1 hand te spelen? ....zal toch wel?
tuurlijk joh

Ik denk dat vrijwel iedereen het met 1 hand speelt, gewoon alles met de muis. Alleen met verwijderen van muren en ramen kan het wat lastig zijn, omdat je dan control ingedrukt moet houden.

Succes en sterkte!
pi_22017615
Komt dr net zo'n kereltje langs mijn huis gelopen, schat een jaar of 16 met wu tang clan achtige kleren aan. Dus ik denk, goh ik zal em eens begroeten. Nou, ik laat mn vrouwelijke sim hem een hand geven, schopt ie daarna meteen mn vuilnisbak om en loopt zonder iets te zeggen weg.
Iemand een idee om dat gastje eens goed te grazen te nemen?
Jupiler is goed
pi_22017647
Bedankt Retuobak en Markster, ga het straks proberen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22017660
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:34 schreef Aurelium het volgende:
Komt dr net zo'n kereltje langs mijn huis gelopen, schat een jaar of 16 met wu tang clan achtige kleren aan. Dus ik denk, goh ik zal em eens begroeten. Nou, ik laat mn vrouwelijke sim hem een hand geven, schopt ie daarna meteen mn vuilnisbak buiten om en loopt zonder iets te zeggen weg.
Build mode, klein kamertje om em heen slepen, F1 en watch the fucker die

Of werkt dat niet?
pi_22017725
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:14 schreef Blockout het volgende:
hey iedereen.... ik heb een prullenbak nodig voor in huis, zodat ze niet telkens naar buiten hoeven te gaan.

Weet iemand onder welke accesoires dit te vinden is, kan het echt niet vinden.
Je kunt een afvalverwerker kopen...
Staat bij keukenspullen ergens
pi_22017954
Kan iemand een linkje geven naar de nude-patch, ik kan um namelijk nergens vinden op internet...
pi_22018035
Als iemand de nude-patch wil hebben; mail effe naar:

american_nightmare (at) ospeldijk (dot) nl
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:54:37 #24
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_22018073
Hoeveel hebben jullie ervoor betaald? Hij is hier 50 euro, dat is niet duur toch?
pi_22018092
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:34 schreef Aurelium het volgende:
Komt dr net zo'n kereltje langs mijn huis gelopen, schat een jaar of 16 met wu tang clan achtige kleren aan. Dus ik denk, goh ik zal em eens begroeten. Nou, ik laat mn vrouwelijke sim hem een hand geven, schopt ie daarna meteen mn vuilnisbak om en loopt zonder iets te zeggen weg.
je kan vechten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')