abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:21:44 #1
62182 Georges
That's the shit
pi_22116487

The sequel to the best-selling PC game of all-time

In the The Sims 2, you direct your Sims over a lifetime and mix their genes from one generation to the next. You set your Sims' goals in life; fame, fortune, family, romance or knowledge. Give them a long, successful existence or leave their lives in shambles. Take them to extremes, from getting busted to seeing a ghost, from marrying an alien to writing a great novel. Unleash your creativity with the all-new Create-A-Sim, new building options, and the new in-game movie camera. Get ready to mix their genes, fulfill their dreams, and push them to extremes. What do you want to do with your Sims' lives?
Mix Genes: Your Sims have DNA and inherit physical and personality traits. Take your Sims through an infinite number of generations as you evolve their family tree.
Have Questions?
Read The Sims 2 FAQ

What are The Sims 2 Minimum System Specs?

Fulfill Dreams: Your Sims now have purpose in life. Do they aspire to a life of fame, fortune, family, knowledge, or romance? It's up to you to decide if they will be a lover or a loser, a prince or a pauper, a fool or a mastermind, and many other choices. Give them what they want and they'll lead a long, successful existence; indulge their fears and risk ruining their lives. It's all in your hands.

Push The Extremes: Will your Sims be left at the altar and need a shrink, or inherit a fortune and become filthy rich? Witness the big moments that make every Sim's life uniquely memorable.

Unlimited Creativity: Generate unique Sims with the new Create-A-Sim, packed with a vast selection of facial features, hairstyles, and outfits. Build dream homes and design neighborhoods with new building, design, and home furnishing options.

Revolutionary Movie-making: Make your own Sim films with the all-new movie-making feature. Create the cast, set the stage, take control of the camera, and capture your own screenplay in action. Zoom in close to record every detail as your very own Sims sitcom unfolds.

Game on.

[ Bericht 1% gewijzigd door Georges op 21-09-2004 22:35:38 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22116536
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef daeri het volgende:
Hey, die spullen die je kan downloaden doen het bij mij niet, en ik wil écht graag die nieuwe pc gebruiken.
Nou hoorde ik al dat je ze in je downloadmapje moest zetten, maar dat werkt ook niet
Waar kan je precies al die leuke spulletjes downloaden?
''Going mental on the Wabbu''
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:23:36 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_22116558
tvp

heb het spel vandaag gekocht, en ben net als bij sims 1 verslaafd!
pi_22116598
Ik heb de sims 2 nu een aantal uren gespeeld en het is echt verslavend Ik had eerst een krot gekocht en wilde eerlijk mijn geld verdienen, maar op een gegeven moment besloot ik dat het toch leuker (voor mij) was om codes te gebruiken. Vervolgens verhuis ik met 150.000 naar een groter huis en richt het in. (Ik kan geen foto posten want het screenshot dat ik heb gemaakt is te klein om wat op te kunnen zien.) Ik nam vervolgens een baantje als crimineel, maar na twee simdagen besloot ik dat op te zeggen omdat ik toch al geld zat had. Ik dacht dat het handiger was om aan mijn relaties te werken. Ik heb een aantal dagen met de zelfde sim gepraat (vrouw, blond haar) en we zijn nu vrienden. Beide 'relatiebalkjes' staan boven de 90%.... het probleem is dat ik al 5 simdagen aan het praten, spelen, eten en tv kijken ben met dat mens, maar ze wordt maar niet verliefd. Ik kan ook niet met haar flirten (??) enzovoorts. Wanneer wordt dat mens verliefd op me? Moet ik een ander doelwit zoeken? Dat met die bezorgdiensten en die winkels (taxi's) is ook erg leuk trouwens.
pi_22116602
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
tvp

heb het spel vandaag gekocht, en ben net als bij sims 1 verslaafd!
*tvp

ik vind het belachelijk dat je er 59,99 voor neer moet leggen, maar heb jij er dat voor over?

als student bezit niet zoveel geld
pi_22116734

Ik wist wel dat ik iets vergeten had

Ohhhhhhhhhhhh...zoo liefffffffff
pi_22116738
duur hé voor een spelletje
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_22116744
tvp
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:34:08 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22116905
tvp
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:38:54 #10
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_22117060
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:25 schreef Nkjez het volgende:

[..]

*tvp

ik vind het belachelijk dat je er 59,99 voor neer moet leggen, maar heb jij er dat voor over?

als student bezit niet zoveel geld
ik wel...
pi_22117237
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef Sanne het volgende:
tvp
sig verwijderd door FA
pi_22117261
weet iemand waar de demo te downloaden is?
pi_22117523
Weet iemand hoe je verder gaan gaan met je gesavede spel ? Ik kan het nergens vinden, ook niet in het hoofd menu..
pi_22117545
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:45 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand waar de demo te downloaden is?
Is er een demo dan ? Als er een demo is, dan is hij wel verkrijgbaar op de homepage van The Sims 2..
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:57:22 #15
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_22117572
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:25 schreef DePresident het volgende:
Ik heb de ... erg leuk trouwens.
Je hebt een tiener aan de haak geslagen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:59:32 #16
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_22117622
Wat zijn de puntjes onder een foto in een stamboom?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:59:35 #17
39725 _kim_
twas maar een bijnaam
pi_22117624
eeeya! ik heb een huisje gebouwd in een eigen gemaakte woonwijk. vond em aardig gelukt, alleen heb ik geen personages die genoeg geld hebben om erin te stoppen

pi_22117684
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]

Ik wist wel dat ik iets vergeten had

[afbeelding]
Ohhhhhhhhhhhh...zoo liefffffffff
Dat kindje aan de oever!
pi_22117722
Waarschijnlijk een stomme vraag maar als mijn sims zich willen verkleden
kunnen ze maar kiezen uit 3 kledingstukken ofzo. Hoe voeg ik de gehele garderobe toe?

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_22117768
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:59 schreef _kim_ het volgende:
eeeya! ik heb een huisje gebouwd in een eigen gemaakte woonwijk. vond em aardig gelukt, alleen heb ik geen personages die genoeg geld hebben om erin te stoppen

[afbeelding]
Hoe maak je een eigen woonwijk aan?
pi_22117872
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:22 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Waar kan je precies al die leuke spulletjes downloaden?
Sites voor Sims 2 spul
http://www.snootysims.com (check ook het forum voor spul)
http://sims2.r8.org
http://www.mizsims2.simgames.net
http://www.gamecell.co.uk/Becky/S2/website.html (bij het linker menu scrollen naar beneden)

Dan heb je ook nog:
http://www.thesimsresource.com
Daar moet je voor payen, $20 voor 6 mnd. Als iemand het ervoor over heeft ga je gang.
Ik niet in ieder geval.
pi_22117896
Ik ben zojuist bevallen van mijn 1e zoontje. Maar ik ben een slechte moeder, want ik leg mijn kind steeds op de keukenvloer.
pi_22117909
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zojuist bevallen van mijn 1e zoontje. Maar ik ben een slechte moeder, want ik leg mijn kind steeds op de keukenvloer.
Hadden we van je verwacht. Gefeliciteerd
pi_22117964
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef pos het volgende:
Waarschijnlijk een stomme vraag maar als mijn sims zich willen verkleden
kunnen ze maar kiezen uit 3 kledingstukken ofzo. Hoe voeg ik de gehele garderobe toe?

Je moet nu voor andere kleren heel realistisch inkopen doen. En dat doe je via een taxirit naar de buurtwinkels. Erg tof. Je kan ook kleren kopen voor de rest van de familie.

Ik zal zo een paar screenshots van mijn huisje en sims maken. . I LOVE THE GAME!!!
pi_22118032
Ik had dus een mooi vrouwtje gevonden.
Dus praten en doen, ze trekt bij me in in huis.
En WTF nu is ze ineens zwanger, maar niet van mijn mannelijke sim voor zover ik weet....

Kan ik dat kind aborteren ofzo
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')