Dus daaom gestopt?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:44 schreef daeri het volgende:
Valt wel mee... ik mis alleen heleboel objects..(vloerkleedjes enzo)
idd, daar wacht ik ook op..quote:Op woensdag 22 december 2004 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij als University uitkomt; nieuwe spulletjes enzo
Daar denk ik nog even niet aanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik kijk helemaal scheel als ik al bedenk hoeveel uirtbreidingen voor Sims 2 komen...
quote:Op donderdag 23 december 2004 08:13 schreef Troel het volgende:
Ik vind sommige wensen inderdaad wel erg krom... Of zouden er echt mensen zijn die vijf liefjes tegelijk willen enzo?
Kan zijn dat ik gewoon zo preuts ben natuurlijk
Misschien dat je contact op kunt nemen met EA Games? Volgens mij staan er telefoonnummers in de handleiding.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef SC8fan het volgende:
Aargh er zit een scheur in mijn cd!! En nou sluit ie steeds af midden in het spel!!![]()
Ik ga echt niet weer 60 euro betalen![]()
Als je The Sims 2 uninstallt vraagt ie of je je buurten enzo wilt behouden... en als je dan de mappen die over blijven ff brand is er niks aan de hand lijkt me..quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
Ik ga ff mijn pc leeggooien maar ik wil mijn sims natuurlijk niet kwijt! Iemand enig idee welke directory's ik moet bewaren? De hele dir in program files is 2.5GB, dus deze helemaal over kopieren doe ik liever niet.
Bedankt, ga ik proberen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Als je The Sims 2 uninstallt vraagt ie of je je buurten enzo wilt behouden... en als je dan de mappen die over blijven ff brand is er niks aan de hand lijkt me..![]()
Nee, want ik woon gewoon in zo'n modelhuisje.quote:Op zondag 26 december 2004 14:26 schreef Faithz het volgende:
Dan staat er misschien iets in de weg waardoor ie niet naar boven kan of naar bed.
Kun je testen door een bed in de huiskamer neer te zetten bvb.
Al je buurten staan in My Documents > EA Games > The Sims 2quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
Ik ga ff mijn pc leeggooien maar ik wil mijn sims natuurlijk niet kwijt! Iemand enig idee welke directory's ik moet bewaren? De hele dir in program files is 2.5GB, dus deze helemaal over kopieren doe ik liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |