Dus daaom gestopt?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:44 schreef daeri het volgende:
Valt wel mee... ik mis alleen heleboel objects..(vloerkleedjes enzo)
idd, daar wacht ik ook op..quote:Op woensdag 22 december 2004 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij als University uitkomt; nieuwe spulletjes enzo
Daar denk ik nog even niet aanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik kijk helemaal scheel als ik al bedenk hoeveel uirtbreidingen voor Sims 2 komen...
quote:Op donderdag 23 december 2004 08:13 schreef Troel het volgende:
Ik vind sommige wensen inderdaad wel erg krom... Of zouden er echt mensen zijn die vijf liefjes tegelijk willen enzo?
Kan zijn dat ik gewoon zo preuts ben natuurlijk
Misschien dat je contact op kunt nemen met EA Games? Volgens mij staan er telefoonnummers in de handleiding.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef SC8fan het volgende:
Aargh er zit een scheur in mijn cd!! En nou sluit ie steeds af midden in het spel!!![]()
Ik ga echt niet weer 60 euro betalen![]()
Als je The Sims 2 uninstallt vraagt ie of je je buurten enzo wilt behouden... en als je dan de mappen die over blijven ff brand is er niks aan de hand lijkt me..quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
Ik ga ff mijn pc leeggooien maar ik wil mijn sims natuurlijk niet kwijt! Iemand enig idee welke directory's ik moet bewaren? De hele dir in program files is 2.5GB, dus deze helemaal over kopieren doe ik liever niet.
Bedankt, ga ik proberen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Als je The Sims 2 uninstallt vraagt ie of je je buurten enzo wilt behouden... en als je dan de mappen die over blijven ff brand is er niks aan de hand lijkt me..![]()
Nee, want ik woon gewoon in zo'n modelhuisje.quote:Op zondag 26 december 2004 14:26 schreef Faithz het volgende:
Dan staat er misschien iets in de weg waardoor ie niet naar boven kan of naar bed.
Kun je testen door een bed in de huiskamer neer te zetten bvb.
Al je buurten staan in My Documents > EA Games > The Sims 2quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:11 schreef Faithz het volgende:
Ik ga ff mijn pc leeggooien maar ik wil mijn sims natuurlijk niet kwijt! Iemand enig idee welke directory's ik moet bewaren? De hele dir in program files is 2.5GB, dus deze helemaal over kopieren doe ik liever niet.
Ik ben maanden geleden gestopt omdat ik me kapot erger aan het feit dat je met de buren moet spelen om ze ouder te laten worden.quote:
http://sims.varotica.de/quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey peeps ik zoek spulletjes voor een gotic tienermeisje.
Iemand enig idee waar ik dat kan krijgen ?
Gewoon zelf in de download map zetten is toch niet zo moeilijk...?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh nee ik zie het al die sites hebben allemaal een speciaal type bestand en ik ben juist die downloads van de sims site gewend.
huh maar op die maxis site hebben ze een speciaal progamatje dat alles dan van af die download map in mijn documenten dan zet naar the sim2 .quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gewoon zelf in de download map zetten is toch niet zo moeilijk...?
Mja, maar dat kan dus niet met kleren..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh maar op die maxis site hebben ze een speciaal progamatje dat alles dan van af die download map in mijn documenten dan zet naar the sim2 .
Gewoon in je downloadsmapje pleuren (zoals eerder al gezegt)quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe werkt dat dan met kleren?
Wat zijn dat voor misselijke grappen?quote:Op zondag 26 december 2004 14:53 schreef keeper het volgende:
Maar heb het al, komt omdat ik CloneCD heb geïnstalleerd en daardoor heeft EA functies in het spel geblokkeerd. Ik kon ook al niet bouwen namelijk.
Ben ik niet de enige sim2 fan van showquote:
Haha dat doe ik ookkquote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik maak bijna alleen maar vrouwenskins omdat ik dat gewoon leuker vind en daar kan je je ook meer in uitlevenEn indenken wat je zelf graag zou willen
Ik heb hetzelfde probleem in de sims 1 met de katten en het kattenspeelding. De enige oplossing die ik heb is MoveObject on, dan het figuurtje oppakken en ergens anders neerzetten en als laatste het object verkopen. Ik weet niet of het in Sims 2 ook werk maar het is het proberen waard, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:53 schreef keeper het volgende:
Mijn Sims zitten nu al een hele tijd in de lovetub te knuffelen (. ), maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit. Met als gevolg dat m'n mannetje van platinum-status naar drie keer niks is gegaan en ik dus ook helemaal niks meer kan doen met die sims.
Wat voor opdrachten ik ook geef, ze reageren totaal niet.
Abortus kan niet, en anders je Sim vermoorden. Zwembadje.. Trapje verkopen. Ideaalquote:Op zondag 2 januari 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens een sim die perongeluk zwanger is geworden weet iemand waar ik in de sim2 abortus kan laten plegen ?
Dan heb je vast de patch daarvoor gedownloadquote:Op zondag 2 januari 2005 23:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst twee tiener sims ooh ja jo laten doen wist niet eens dat dat kon.
Hehe, heb ook een keer zon familie gemaakt, die tieners wonen nu samenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet als je ze goed te eten geeft.
Vandaag was ik in een gemeene bui heb gewoon een hele familie gedownload en alle volwasssen laten omkomen om te kijken wat er gebeurd.
plaats eens een screenshot..quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Even verschrikkelijk offtopic; je avatarquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee die auto word dan gewoon gezien als de alien ware computer.
ziet er heel dom uit heb je een auto die dan op een bureau staat.
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Is goed komt er zo aanquote:
haha echtquote:
Die sim heeft tepels!!!!!!!!! WOEIquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
wat zijn die male sims trouwens klein geschapen:P
http://www.paradisesims.c(...)paradisedefault2.rarquote:
Ik had hetzelfde probleem een week of twee geleden. Kon altijd normaal downloaden en ineens gezeur dat mijn product niet geregistreerd was. Ik was best geirriteerd en heb het downloaden maar even gelaten voor wat het was. Na een paar dagen kon ik weer gewoon inloggen en was er niets aan de hand. Misschien een bug bij EA?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:57 schreef yerema het volgende:
Mischien dat iemand hier mij kan helpen. Ik heb een probleem met de engelse sims2 site. Ik kan sinds maandag niet meer inloggen. Elke keer als ik probeer in te loggen zegt het dat ik mijn product moet registreren. Ik heb mijn product alang geregristreerd en kon toen tot maandag altijd al inloggen wat is er mis? En wat kan ik hieraan doen? Is er een email adres waar ik dit vraag heen kan sturen want op de sims2 site kan ik helemaal niet meer inkomen. Dus een email adres zoeken kan ook niet meer.
ALs er iemand anders is met de zelfde probleem hoor ik dat graag.
Heb alles verwijderd...sims opnieuw geinstalld.....dus helemaal schoon...maar alsnog de foutmelding....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
La-Fosca die error heb ik ook gehad! Kan het zijn dat je de No-CD patch of de Nudepatch hebt geinstalleerd? In beide gevallen is namelijk het bestand sims.exe veranderd, en geeft hij die error. Enige oplossing: originele sims.exe terugzetten, patch draaien en daarna weer de nudepatch installeren. Werkte bij mij!
Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:14 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
nude patch: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=30586
De map EA games in mijn documenten...daar moet je een back-up van maken.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:44 schreef Maggie het volgende:
Hai...
Moet backups maken van mijn pc (gaat weg voor reparatie)... Nou wil ik ook mijn sims en mijn buurten enzo backuppen, weet iemand welke files ik daarvoor moet hebben?
heb er van gehoord ja..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.
Iets anders....mijn Sim is zwanger....althans? ik hoorde het bewuste babydeuntje na proberen een kindje te maken...en die optie is nu weg...maar er gebeurt niets...ze werkt gewoon...wel weinig energie, blaas sneller vol...veel honger....maar ze groeit niet...en dit nu al 5 Simsdagen...schijnzwanger ( lol ) bestaat dat in het spel?
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef La-Fosca het volgende:
Ik ben terug gegaan naar de buurt zonder het spel te saven...
Toen weer terug naar het huis...komt ze terug van haar werk....opeens is ze HOOGzwanger![]()
Ligt idd eraan dat je de illegale versie hebt...voor de goede crack moet jezelf maar zoeken...quote:Op zondag 9 januari 2005 19:02 schreef Anneque het volgende:
misschien ben ik de zoveelste, ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik kan niet bouwen! ja mijn versie is illegaal.. maar weet iemand misschien een oplossing? een code of een crack ofzo?
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:27 schreef Anneque het volgende:
echt, superbehulpzaam joh.
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
# Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld. Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel! Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik kom er niet echt uit.
Als ik kleren ofzo download moet dat in de map Collections maar waar moet ik vloeren enzo opslaan?
ik kom er niet uitwie helpt me!
Je huis zit te vol...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik krijg het de 10-kinderwens maar niet vervuld, ik kom een heel eind, bij 8, maar als er al geen tweeling bij zit dan wil het al helemaal niet meer lukken, want een paar dagen voordat pa en ma bejaard worden willen ze al niet meer try-for-babyen..
De sims kunnen het huis uit, je kunt met de telefoon een taxi bellen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef releaze het volgende:
heb wat algemene vraagjes.. ben net sinds een speeldag of 3 bezig met de sims. heb huisjes en families enzo aangemaakt en heb wat lopen spelen met de familities...
maar..
kunnen de sims ook het huis uit? want ik zie in bepaalde screenshots op de cdrom dat ze in de supermarkt staan enzo. En zo ja...hoe? waar kunnen ze naar toe?
en is "Oh ja" hetzelfde als zoenen met van die dikke rooie lippen boven de poppetjes? Of hebben ze hier ook een vorm van geslachtsgemeenschap? heh.
oja iddquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.
quote:- PACKAGE-bestanden moeten naar C:\Documents and Settings\jouwnaam\EA Games\The Sims 2\Downloads
- PACKAGE-bestanden van collecties moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Collections
- Filmpjes (voor op de Sims-tv) en muziek moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Movies\soort_filmpje of ..\Music\muziekstijl
- SimCity-4 buurten moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\SC4Terrains
- BodyShop-bestanden om te bewerken komen in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Projects\projectnaam
- Plaatjes om muren, vloeren en terreinen van te maken met HomeCrafter moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Projects\HomeCrafter Plus\Muurbedekking ..\Terreinsoorten of ..\Vloeren
- Muren, vloeren en terreinen die gedownload zijn (dit zijn PACKAGE-bestanden) moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\EA Games\The Sims 2\Downloads
- huizen en Sims (SIMS2PACK en SIMS2SKIN-bestanden) moeten worden geïnstalleerd (dubbelklikken). Gebruikte huizen kunnen opnieuw worden geïnstalleerd
Huizen heb je als het goed is een install venster voor..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Vava het volgende:
[..]
oja idd
moeten huizen en buurten daar ook in?
Jawel...moet je ff die pach voor halen... hier..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Hmmm maar dan nog de oudste is nog tiener, die kan het huis nog niet uit...
Je kunt een openbare kavel bouwen, zoals eerder (post boven jouw post) gezegt werd..?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:53 schreef CAP-Team het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je een eigen buurt hebt gemaakt je geen Vervoer kunt bellen, omdat er gewoonweg geen winkels in je buurt zijn. Kun je die er op de een of andere manier inzetten?
Ja, dat hij dan op is weet ik, maar hoe kom je dan weer aan nieuwe?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan is die op en hij werkt alleen als je wens level goud is
Wenspunten dus, zoals je zelf al zeiquote:Op zondag 23 januari 2005 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat hij dan op is weet ik, maar hoe kom je dan weer aan nieuwe?
Dank je wel, het is me nu duidelijkquote:
Dit kan of aan je instellingen liggen, of aan je videokaart, als je videokaart niet zo best is stelt ie namelijk zelf dingen in die hij vindt die je niet persé nodig hebt.. als het aan je videokaart ligt kan je er helaas niks aan doenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:42 schreef MusicGenious het volgende:
Leuk spel, maar ik heb toch ff een paar vragen:
-Waarom blijft het aardsdonker in mijn huis? ik kan mijn huis vol met ramen knallen en nog komt er
geen licht binnen...
even bij opties de knop belichting (of zoiets) op hoog zetten dan ziet ge de invloed van de ramenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:42 schreef MusicGenious het volgende:
Leuk spel, maar ik heb toch ff een paar vragen:
-Waarom blijft het aardsdonker in mijn huis? ik kan mijn huis vol met ramen knallen en nog komt er
geen licht binnen...
-Bestaat er een programma waarmee je objecten kunt editen, bij sims 1 had ik bij een object
aangegeven dat het alle behoeften groen maakte, zou dit graag weer doen.
quote:Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef Shreyas het volgende:
Even een paar opmerkingen over het spel. Het spel is om te beginnen fantastisch maar er zitten een paar eigenaardigheden in.
Waarom gebeurt het voorlezen, leren praten, helpen met huiswerk maken etc. altijd op de grond. Ik heb een paar prachtbanken neergezet maar daar wordt geen gebruik van gemaakt. Dat geldt ook voor het bureau.
Ach ja ik ben ook niet blij met die hippie acties maar er is helaas niks aan te doen
Verder vraag ik me af waarom de kinderwieg geen dekens bevat, zijn ze dat vergeten erbij te bedenken ofzo. Blijkt maar eens te meer dat ook de developers maar mensen zijn
Dan erger ik me altijd mateloos aan die collega's die meekomen van het werk, ook al staat de spontaniteit maar op twee streepjes die gasten blijven maar komen, zowat iedere dag. Aanvankelijk had ik er geen problemen mee, maar ze doen net of het huis van hun is, dus zomaar mee-eten, tv kijken, gebruik maken van zwembad en het ergste, gebruik maken van de love-tube.
Ergenis is te vermijden door gelijk de collega's weg te jagen. Vergeet alleen niet dat de levenslange relatiepunten (ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel) gelijk op 25 staan (best hoog dus)
Behalve dit merk ik nog een andere fout op. Als je peuter vermoeid is (energie is helemaal rood) dan valt hij in slaap op de grond of in zijn wieg. Echter had ik dat kind een keer in die eetstoel gezet omdat ik dacht dat hij daar ook zou slapen. Niets is minder waar. Dat kind gedraagt zich dan letterlijk hyper-actief (vooral als je de speed op maximaal zet).Hij/zij begint te slaan en te schoppen in dat stoeltje en kan daar uren mee door gaan. Dan vraag ik me af, waar haalt hij de energie vandaan?Pest dat kind dan niet en haal het uit de stoel
![]()
Ten slotte had ik nog een vraag. Hoe teken je een portret van iemand. Je moet eerst een foto maken, maar het schilderij lijkt noch op de foto, noch op degene die poseert, elke keer wordt er een ander gedeelte van de kamer geschilderd en de creativiteit staat op 9 streepjesGeen id maar een stilleven is ook leuk hoor
Misschien een idee om een supermarkt te bouwen op de kaart en daar dan heen te gaan?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:01 schreef Vava het volgende:
Bij mij blijft de koelkast leeg, ik heb eten besteld en dat wordt bezorgd, mijn Sim pakt het aan maar waar gaat het dan heende koelkast blijft leeg. Als ik dan weer eten ga bestellen kan het niet omdat er genoeg is.....
En mijn Sims maar honger lijden
Er is al een supermarkt, ben ik ook al geweest om boodschappen te doen.... nog steeds een lege koelkastquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:43 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Misschien een idee om een supermarkt te bouwen op de kaart en daar dan heen te gaan?
Dank u verrie mug.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:09 schreef releaze het volgende:
^ staat altijd aan alleen voor het huishouden waar je deze heb ingevoerd
Die bug heb ik enkele maanden geleden al naar Maxis gestuurd, alleen nog geen reactie op terug gekregenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:54 schreef CyberSimon het volgende:
Ik heb het probleem dat mijn huishoudster niet weg te slaan is bij het aquarium. Op een gegeven moment gaat ze die schoonmaken en daar is ze ook de rest van de middag mee bezig. En als het 17.00 uur is zegt ze dat het al laat is en moet gaan, terwijl de vieze borden er nog staan, er overal plassen water liggen en de prullenbak nog vol is. Erg irritant!!! De optie 'wegjagen' helpt niet, want ze loopt gewoon weer terug naar het aquarium. En ik heb dit bij geloof ik alle families in het spel...
Ook heel vaag : je sims zitten in het bubbelbad, en van het één op het andere moment zijn ze uit het bad en staan ze er maar gewoon.
Iemand die deze problemen herkent?![]()
Dat schiet al lekker op!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Nog maar 3 weken tot Sims University!!![]()
Ik twijfel ook nog..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:02 schreef Elvi het volgende:
Wie gaan er University kopen? Ik twijfel nog...![]()
Ach, je kent het wel... vervelende peuters die weer eens met de wc hebben gespeeld, water uit het aquarium...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:49 schreef releaze het volgende:
plassen water overal? Wat een vies huishouden heb jijMaar ja, wat wil je met zon schoonmaakster
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:49 schreef releaze het volgende:Maar nee, ik herken de problemen niet.. Ik heb alleen het "probleem" dat al m'n bezoekende sims niet uit het bubbelbad te sláán zijn. Wel vervelend want iedere keer als ik vriendschap op wil bouwen moet ik ze eerst roepen, en dan is het nog maar de vraag of ze luisterenen dan gaan ze alweer terug naar het bubbelbad. bleh.
Hmm, wat apart! Maar erg bedankt voor de tip, want het is echt geen leuke bugquote:Op maandag 14 februari 2005 12:10 schreef vanillivi het volgende:
CyberSimon, het probleem wat jij met het bubbelbad hebt, wordt ook wel de jump bug genoemd. Dit wordt veroorzaakt door sims die heel veel herinneringen hebben. Door de maxis patch te installeren kan dit probleem verholpen worden.
Haha, precies. En ze blijven ook de héle tijd op dezelfde plek boenen!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die bug heb ik enkele maanden geleden al naar Maxis gestuurd, alleen nog geen reactie op terug gekregen
Zodra die schoonmaaksters dat aquarium zienkrijgen ze meteen een schoonmaakfetish om dat ding zoveel mogelijk te boenen, zodat ze onmogelijk het huis uit te slaan zijn
Ik ga The Sims University (of 'Studentenleven' in NL) zeker kopen! Mij lijkt het ook een erg leuke uitbreiding! Er komt toch ook een nieuwe leeftijdsgroep bij (twintigers)? Dat is wel coolquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:28 schreef Kuukske het volgende:
In mijn ogen voegt het zeker wel wat toe. Nieuwe kleding, kapsels, meubels, walls, floors etc. Ook nieuwe deuren volgeplakt met stickers
Je moet er van houden i guess. En het hele college lifestyle gedoe spreekt me ook wel aan. Ik ben erg benieuwd in ieder geval en wat ik tot nu toe aan screens heb gezien ziet et er wel erg leuk uit.
Alleen die Koeienplant en zombies etc. is wat minder. Vind ik nogal Sims 1 - Abracadabra steelo en dat vond ik niet zo'n geslaagd expansiepack.
Enige nadeel is nu wel dat University overal belachelijk duur is. Goedkoopste wat ik heb gevonden is 34,95 bij Dynabyte als je em besteld. Bart Smit vraagt uit mn hoofd 49,95 en FRS vraagt ook zoiets. Dat is bijna net zo duur als het gewone spel?!
Enige "eetgelegenheid" die je neer kan pleuren is een barbeque, dus dan mag je lekker zelf aan de gang gaan met je voedsel.. ik vind het niksquote:Op maandag 21 februari 2005 00:38 schreef CyberSimon het volgende:
Huisdieren mis ik ook in The Sims 2! Het 'naar de stad gaan' zit gelukkig wél in het 'basispakket', maar wat ik jammer vind is dat er geen eetgelegenheden aanwezig zijn.... (tenminste niet in de buurt Droomzicht... weet niet precies hoe dat met die andere buurten zit)
Whehehhe best wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:36 schreef CyberSimon het volgende:
Ja, daar ben ik ook pas later achtergekomen, dat je peuters in de wasbak kunt wassen
Eigenlijk niet zo gek, want om één of andere reden is die optie bij mij bijna nooit beschikbaar![]()
Wat ik laatst trouwens meemaakte: ik zie opeens één van mijn sims naakt voor de wasbak (in de wc) staan, terwijl die zich aan het 'afsponzen' is.... blijkbaar één van die handelingen die sims alleen uit vrije wil kunnen doen. Echt weird![]()
Sorry, ik kan je niet helpen... maar ik kan wel vertellen dat het een heel rare buurt isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:15 schreef piglet het volgende:
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben nu eigenlijk wel ontzettend benieuwd naar die buurt!
Leuk, meer mogelijkheden in de stad!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:53 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hehe, er is al weer een tweede uitbreidset gepland!!!
The Sims 2 "Nachtleven"
http://www.gamersnet.nl/index.php?display=newsitem&id=6057
Dat is een bekende bug bij gekopieerde versies, heb ik gehoord... Valt volgens mij niks tegen te doen, behalve het originele spel kopen danquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:06 schreef Sasandra het volgende:
Heb hetzelfde probleem als Keeper, gisteren Sims2 geinstalleerd, maar ik kan niet bouwen, dan ben ik wel heel erg snel uitgespeeld. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:34 schreef CyberSimon het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug bij gekopieerde versies, heb ik gehoord... Valt volgens mij niks tegen te doen, behalve het originele spel kopen dan
Maar heb je een originele of een geopieerde versie?
ik ken het probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:39 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Euh, tja, ik vind 39 euro voor een spel nog steeds veel geld.
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt, en laat ik zeggen, dit heeft mijn computervriend reeds verholpen. Alleen die bug, he, nou ja, ik speel wel even zonder te bouwen. Als ik het spel nu echt heel leuk vind, dan koop ik het origineel. Is toch ook leuker vanwege uitbreidingspakket etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:42 schreef releaze het volgende:
[..]
ik ken het probleem
er is echter wel wat aan te doen, maar ik mag niet echt zeggen wat he...
laat ik zeggen,
veel sim gebruikers vinden het vervelend dat maxis uit veiligheidsoverwegingen het spel ook zo heeft gemaakt dat je hem met cd in de cdrom moet spelen. uit de crack hoek is een crack ding gemaakt waardoor mensen met het originele spel dit kunnen verhelpen. (want het zuigt, gamen met cdrom er nog in). Is zover ik weet niet illegaal(weet ook niet of het verboden is dat soort info op fok te zetten, maar goed...)
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt,
Das bull-shit waarom zouden ze dan een CD-rom versie verkopen met 4 cd's. Ik heb em voor m'n neus liggen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:11 schreef Sasandra het volgende:
Nog een vraagje, klopt het dat je de legale versie van the sims2 alleen kunt spelen met een dvd-speler in je computer en niet met een cd-rom? Of is dat een fabeltje (lijkt me niet gebruikersvriendelijk)
Ja ik heb em al, dit om te kijken of na al die nutteloze uitbreidingen van Sims 1, er nu wel is geprobeerd om een goede uitbreiding te maken, maar dat is dus weer niet gelukt..quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:52 schreef CyberSimon het volgende:
Heb je al een exemplaar weten te krijgen dan?? Of is dit een 'vooroordeel'?
Maar kunnen ze nu ook een orgie houden of niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:14 schreef miki het volgende:
Ik heb de uitbreiding van Sims 2 (University)..hij is opzich wel geinig, je kunt een studentehuis kiezen en dan een kamertje claimen enzo...maar eigelijk ben je (net als bij de 'gewone' Sims 2 hoofdzakelijk bezig met slapen, eten, studeren en naar college gaan...
Het studentenhuis op zich is wel leuk, heel groot met weinig meubels, ze hebben wel een kok in dienst...(rijke studenten).
Whahaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar kunnen ze nu ook een orgie houden of niet?![]()
Hmm, dunno..zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar kunnen ze nu ook een orgie houden of niet?![]()
Die toga's uit de previews beloofden veel goeds.
Euh... gekocht?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:46 schreef Elvi het volgende:
Plaats es wat screenshots (alsjeblieft)
Waar heb j m gekocht en hoe rete-duur was ie?
Het spel kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:42 schreef TIM-846 het volgende:
ik had de sims 2 geinstalleerd.. waarna ik de sims university erna had geinstalleerd.. Deed ie allemaal mooi. Maar nu kan hij t spel niet meer openen omdat er hij de playcd niet kan vinden. Iemand die ook dit probleem heeft of dit kan oplossen?
Hmm schat, dat heb ik ook, en ik heb geen gemodificeerde objecten en carrieres die ik niet gewoon van de officiele site gedownload heb..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:18 schreef Lyssa het volgende:
doettie t wel? want ik had dattie heel lang leek te laden, maar eigenlijk het niet meer deed.. (laadscherm bleef langer nadat de bovenste oplichtende vakjes allang verdwenen waren en nm pijltje bleef wel steeds een zandloper) en dit bleek dus te zijn omdat ik gemodificeerde objecten en carrieres had die dus niet expansion-proof waren..
Ja. Alle hacks eraf halen en ook de Patch moet je un-installen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Hmm schat, dat heb ik ook, en ik heb geen gemodificeerde objecten en carrieres die ik niet gewoon van de officiele site gedownload heb..ik maar gewoon denken dat mn pc het niet trekt
, kan het aan de "Teens can play too" - crack liggen
In een winkel misschien? Een blauw gekleurd snackautomaat-achtig ding.. Daar liggen ook de MP3speler en de meeneemgame..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:48 schreef Kondros het volgende:
blijkt toch te werken. Waar koop ik trouwens een cellphone?
ik moest juist wel de patch hebben.. anders kon ie m niet updaten.. (tenminste, als je met patch, die van EA zelf bedoelt, die wat bugs fixed had) want dan kreeg ik na het installeren, als ie dan naar de update fase gaat, een foutmelding bij packageupdate ofzo.. en vervolgens deinstalleerde ze dan weer de hele boelquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Alle hacks eraf halen en ook de Patch moet je un-installen.
Alleen de teens can play too crack, of ook de dingen voor kleding enzo?quote:
Waar haal je dat programma vandaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:56 schreef Lyssa het volgende:
ja had ik ook... alle cracks en hacks eruit.. probeer t eens om geheel je downloads map te kopiën en ff ergens anders neer te zetten, maar wel leegmaken voor t spel.. tevens kan je dit eens proberen met je savedsims..
anders download je ff een progje dat simspackage cleaner heet o.i.d. en laat die eens over je downloads map rollen, die haalt er soms wat dingen uit, waarvan je zelf niet bewust wist dat je ze had geinstalleerd.. (die komen van samen met andere dingen die je wel hebt geinstalleerd)
dat wil ik ook wel wetenquote:
http://sims2pack.modthesims2.com/quote:
Zaten idd wat van die rode tussen (zelf dat Urbz gedoe van The Sims Zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:27 schreef Lyssa het volgende:
[..]
http://sims2pack.modthesims2.com/
ik heb trouwens wel al mn kleren weer terug kunnen zetten, maar heb met dit progje gewoon alle (ook die van maxis gedowloade) objecten en andere dingen weggehaald, zodat ik alleen nog maar kleding, make-up, haar en skins overhield..
doettie t nu wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Zaten idd wat van die rode tussen (zelf dat Urbz gedoe van The Sims Zelf)
Of je leest het topicquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:56 schreef CoolerMaster het volgende:
De Sims 2
Ik zag dat er NU al een uitbreiding is verschenen (volgens mij Student nog iets)
Ik wil vragen. Is het een leuke uitbreiding om het in je collectie toe te voegen, of kan je beter wachten op een compleet nieuw uitgave
Bedankt!
Dat soort absurde wensen negeer ik gewoon. Gaan ze vanzelf op een gegeven moment wat anders wensen. Of ze worden doodongelukkig, maar dat is ook wel weer leuk om te observeren.quote:Op maandag 18 april 2005 18:42 schreef JedaiNait het volgende:
een van mijn sims heeft als doel in het leven om 20 beste vrienden te hebben, ben al aardig op weg (12 ofzo), maar echt opschieten doet het niet. Iemand tips? Momenteel is ze al werkloos om alle tijd te hebben voor het opbouwen van relaties, maar 'best friend' ben je niet zomaar, dat duurt ff
je videokaart trekt de hogere resoluties waarschijnlijk niet (goed?) Op mijn oude videokaart (was 16mb oid.. misschien 32) draaide ie em standaard op 600x800 terwijl ik in windows een resolutie had van 1280x1024. ik kon hem tot 1024x724 (?) overzetten, maar dan werd ie nog trager. Ook de details uit het spel, het relief van de vloeren etc, was niet te zien. Maar ik wilde hem wel spelen dus heb ik een betere videokaart gekocht. Heb nu een goedkope 128 (was 60 euro) en hij speelt hem op 1280x1024 best wel goed! Ik moet alleen niet alles vol gaan bouwen, dan wordt ie langzaamquote:Op maandag 18 april 2005 21:42 schreef JedaiNait het volgende:
Ja, nee, als dit lukt dan heeft ze daarna de rest van haar leven een platinum blijheid oid, dus dit levert flink wat op, zit al op 16 inmiddels
Overigens, als ik de sims opstart, dan staat de resolutie telkens op 800*600 en dat wil ik niet, dus dat moet ik iedere keer weer aanpassenIemand een idee waar dat door komt?
Nope, Sims 2 heb ik 2 dagen voor de release gekochtquote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef Eveli het volgende:
Kun je University dan ook zonder Sims 2 spelen?
Als je sim in een goed humeur is gaat ie vanzelf. En anders klik je op je Sim --> universiteit --> naar college gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:13 schreef GameMaster het volgende:
Hey Mensen , ik heb een vraag.
Bij The Sims 2 University weet ik niet hoe ik naar class moet gaan , kan iemand mij daar bij helpen?
Al de laatste uitbreidings set (die je geinstalleerd hebt) cdrom die je hebt erin gestopt? want die moet erin en niet gewoon 'de sims'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over the sims 1, maar ik kan geen topic daarover vinden...
Ik heb voor me nichtje The sims + alle uitbreidingssets (-abracadabra) geinstalleerd.
Nu wil ik hem opstarten en nu doet-ie het niet! Hij vraagt plaats The Sims, en dat doe ik dan, maar hij blijft dat vragen! Iemand een oplossing?
Jah dat heb ik gedaan, maar dan vraagt-ie dus om de the sims cd....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Al de laatste uitbreidings set (die je geinstalleerd hebt) cdrom die je hebt erin gestopt? want die moet erin en niet gewoon 'de sims'
Geen kopieën er tussen zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dat heb ik gedaan, maar dan vraagt-ie dus om de the sims cd....
Zoek eens naar het programmaatje DAEMON Tools. Dat programma zorgt er bij onder andere gekopiëerde cd's voor dat de computer het spel als orgineel herkent. Waarschijnlijk werkt het ook bij The Sims 1 in jouw geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over the sims 1, maar ik kan geen topic daarover vinden...
Ik heb voor me nichtje The sims + alle uitbreidingssets (-abracadabra) geinstalleerd.
Nu wil ik hem opstarten en nu doet-ie het niet! Hij vraagt plaats The Sims, en dat doe ik dan, maar hij blijft dat vragen! Iemand een oplossing?
ik denk dat je in dat geval wel opzoek kan gaan naar een illegale versie? je hebt het origineel in huis, dus.. (ik neem aan dat het het origineel isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:57 schreef RedRoses het volgende:
Grrrrrr.. Heb Sims2 al zolang niet kunnen spelen.. Op mijn cd1 zit een krasje, hij doet het al niet met de installatie.. Fijn, broertjes die cd's op de grond leggen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |