quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:34 schreef CyberSimon het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug bij gekopieerde versies, heb ik gehoord... Valt volgens mij niks tegen te doen, behalve het originele spel kopen dan
Maar heb je een originele of een geopieerde versie?
ik ken het probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:39 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Euh, tja, ik vind 39 euro voor een spel nog steeds veel geld.
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt, en laat ik zeggen, dit heeft mijn computervriend reeds verholpen. Alleen die bug, he, nou ja, ik speel wel even zonder te bouwen. Als ik het spel nu echt heel leuk vind, dan koop ik het origineel. Is toch ook leuker vanwege uitbreidingspakket etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:42 schreef releaze het volgende:
[..]
ik ken het probleem
er is echter wel wat aan te doen, maar ik mag niet echt zeggen wat he...
laat ik zeggen,
veel sim gebruikers vinden het vervelend dat maxis uit veiligheidsoverwegingen het spel ook zo heeft gemaakt dat je hem met cd in de cdrom moet spelen. uit de crack hoek is een crack ding gemaakt waardoor mensen met het originele spel dit kunnen verhelpen. (want het zuigt, gamen met cdrom er nog in). Is zover ik weet niet illegaal(weet ook niet of het verboden is dat soort info op fok te zetten, maar goed...)
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt,
Das bull-shit waarom zouden ze dan een CD-rom versie verkopen met 4 cd's. Ik heb em voor m'n neus liggen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:11 schreef Sasandra het volgende:
Nog een vraagje, klopt het dat je de legale versie van the sims2 alleen kunt spelen met een dvd-speler in je computer en niet met een cd-rom? Of is dat een fabeltje (lijkt me niet gebruikersvriendelijk)
Ja ik heb em al, dit om te kijken of na al die nutteloze uitbreidingen van Sims 1, er nu wel is geprobeerd om een goede uitbreiding te maken, maar dat is dus weer niet gelukt..quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:52 schreef CyberSimon het volgende:
Heb je al een exemplaar weten te krijgen dan?? Of is dit een 'vooroordeel'?
Maar kunnen ze nu ook een orgie houden of niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:14 schreef miki het volgende:
Ik heb de uitbreiding van Sims 2 (University)..hij is opzich wel geinig, je kunt een studentehuis kiezen en dan een kamertje claimen enzo...maar eigelijk ben je (net als bij de 'gewone' Sims 2 hoofdzakelijk bezig met slapen, eten, studeren en naar college gaan...
Het studentenhuis op zich is wel leuk, heel groot met weinig meubels, ze hebben wel een kok in dienst...(rijke studenten).
Whahaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar kunnen ze nu ook een orgie houden of niet?![]()
Hmm, dunno..zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar kunnen ze nu ook een orgie houden of niet?![]()
Die toga's uit de previews beloofden veel goeds.
Euh... gekocht?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:46 schreef Elvi het volgende:
Plaats es wat screenshots (alsjeblieft)
Waar heb j m gekocht en hoe rete-duur was ie?
Het spel kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:42 schreef TIM-846 het volgende:
ik had de sims 2 geinstalleerd.. waarna ik de sims university erna had geinstalleerd.. Deed ie allemaal mooi. Maar nu kan hij t spel niet meer openen omdat er hij de playcd niet kan vinden. Iemand die ook dit probleem heeft of dit kan oplossen?
Hmm schat, dat heb ik ook, en ik heb geen gemodificeerde objecten en carrieres die ik niet gewoon van de officiele site gedownload heb..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:18 schreef Lyssa het volgende:
doettie t wel? want ik had dattie heel lang leek te laden, maar eigenlijk het niet meer deed.. (laadscherm bleef langer nadat de bovenste oplichtende vakjes allang verdwenen waren en nm pijltje bleef wel steeds een zandloper) en dit bleek dus te zijn omdat ik gemodificeerde objecten en carrieres had die dus niet expansion-proof waren..
Ja. Alle hacks eraf halen en ook de Patch moet je un-installen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Hmm schat, dat heb ik ook, en ik heb geen gemodificeerde objecten en carrieres die ik niet gewoon van de officiele site gedownload heb..ik maar gewoon denken dat mn pc het niet trekt
, kan het aan de "Teens can play too" - crack liggen
In een winkel misschien? Een blauw gekleurd snackautomaat-achtig ding.. Daar liggen ook de MP3speler en de meeneemgame..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:48 schreef Kondros het volgende:
blijkt toch te werken. Waar koop ik trouwens een cellphone?
ik moest juist wel de patch hebben.. anders kon ie m niet updaten.. (tenminste, als je met patch, die van EA zelf bedoelt, die wat bugs fixed had) want dan kreeg ik na het installeren, als ie dan naar de update fase gaat, een foutmelding bij packageupdate ofzo.. en vervolgens deinstalleerde ze dan weer de hele boelquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Alle hacks eraf halen en ook de Patch moet je un-installen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |