Misschien een idee om een supermarkt te bouwen op de kaart en daar dan heen te gaan?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:01 schreef Vava het volgende:
Bij mij blijft de koelkast leeg, ik heb eten besteld en dat wordt bezorgd, mijn Sim pakt het aan maar waar gaat het dan heende koelkast blijft leeg. Als ik dan weer eten ga bestellen kan het niet omdat er genoeg is.....
En mijn Sims maar honger lijden
Er is al een supermarkt, ben ik ook al geweest om boodschappen te doen.... nog steeds een lege koelkastquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:43 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Misschien een idee om een supermarkt te bouwen op de kaart en daar dan heen te gaan?
Dank u verrie mug.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:09 schreef releaze het volgende:
^ staat altijd aan alleen voor het huishouden waar je deze heb ingevoerd
Die bug heb ik enkele maanden geleden al naar Maxis gestuurd, alleen nog geen reactie op terug gekregenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:54 schreef CyberSimon het volgende:
Ik heb het probleem dat mijn huishoudster niet weg te slaan is bij het aquarium. Op een gegeven moment gaat ze die schoonmaken en daar is ze ook de rest van de middag mee bezig. En als het 17.00 uur is zegt ze dat het al laat is en moet gaan, terwijl de vieze borden er nog staan, er overal plassen water liggen en de prullenbak nog vol is. Erg irritant!!! De optie 'wegjagen' helpt niet, want ze loopt gewoon weer terug naar het aquarium. En ik heb dit bij geloof ik alle families in het spel...
Ook heel vaag : je sims zitten in het bubbelbad, en van het één op het andere moment zijn ze uit het bad en staan ze er maar gewoon.
Iemand die deze problemen herkent?![]()
Dat schiet al lekker op!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Nog maar 3 weken tot Sims University!!![]()
Ik twijfel ook nog..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:02 schreef Elvi het volgende:
Wie gaan er University kopen? Ik twijfel nog...![]()
Ach, je kent het wel... vervelende peuters die weer eens met de wc hebben gespeeld, water uit het aquarium...quote:Op maandag 14 februari 2005 09:49 schreef releaze het volgende:
plassen water overal? Wat een vies huishouden heb jijMaar ja, wat wil je met zon schoonmaakster
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:49 schreef releaze het volgende:Maar nee, ik herken de problemen niet.. Ik heb alleen het "probleem" dat al m'n bezoekende sims niet uit het bubbelbad te sláán zijn. Wel vervelend want iedere keer als ik vriendschap op wil bouwen moet ik ze eerst roepen, en dan is het nog maar de vraag of ze luisterenen dan gaan ze alweer terug naar het bubbelbad. bleh.
Hmm, wat apart! Maar erg bedankt voor de tip, want het is echt geen leuke bugquote:Op maandag 14 februari 2005 12:10 schreef vanillivi het volgende:
CyberSimon, het probleem wat jij met het bubbelbad hebt, wordt ook wel de jump bug genoemd. Dit wordt veroorzaakt door sims die heel veel herinneringen hebben. Door de maxis patch te installeren kan dit probleem verholpen worden.
Haha, precies. En ze blijven ook de héle tijd op dezelfde plek boenen!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die bug heb ik enkele maanden geleden al naar Maxis gestuurd, alleen nog geen reactie op terug gekregen
Zodra die schoonmaaksters dat aquarium zienkrijgen ze meteen een schoonmaakfetish om dat ding zoveel mogelijk te boenen, zodat ze onmogelijk het huis uit te slaan zijn
Ik ga The Sims University (of 'Studentenleven' in NL) zeker kopen! Mij lijkt het ook een erg leuke uitbreiding! Er komt toch ook een nieuwe leeftijdsgroep bij (twintigers)? Dat is wel coolquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:28 schreef Kuukske het volgende:
In mijn ogen voegt het zeker wel wat toe. Nieuwe kleding, kapsels, meubels, walls, floors etc. Ook nieuwe deuren volgeplakt met stickers
Je moet er van houden i guess. En het hele college lifestyle gedoe spreekt me ook wel aan. Ik ben erg benieuwd in ieder geval en wat ik tot nu toe aan screens heb gezien ziet et er wel erg leuk uit.
Alleen die Koeienplant en zombies etc. is wat minder. Vind ik nogal Sims 1 - Abracadabra steelo en dat vond ik niet zo'n geslaagd expansiepack.
Enige nadeel is nu wel dat University overal belachelijk duur is. Goedkoopste wat ik heb gevonden is 34,95 bij Dynabyte als je em besteld. Bart Smit vraagt uit mn hoofd 49,95 en FRS vraagt ook zoiets. Dat is bijna net zo duur als het gewone spel?!
Enige "eetgelegenheid" die je neer kan pleuren is een barbeque, dus dan mag je lekker zelf aan de gang gaan met je voedsel.. ik vind het niksquote:Op maandag 21 februari 2005 00:38 schreef CyberSimon het volgende:
Huisdieren mis ik ook in The Sims 2! Het 'naar de stad gaan' zit gelukkig wél in het 'basispakket', maar wat ik jammer vind is dat er geen eetgelegenheden aanwezig zijn.... (tenminste niet in de buurt Droomzicht... weet niet precies hoe dat met die andere buurten zit)
Whehehhe best wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:36 schreef CyberSimon het volgende:
Ja, daar ben ik ook pas later achtergekomen, dat je peuters in de wasbak kunt wassen
Eigenlijk niet zo gek, want om één of andere reden is die optie bij mij bijna nooit beschikbaar![]()
Wat ik laatst trouwens meemaakte: ik zie opeens één van mijn sims naakt voor de wasbak (in de wc) staan, terwijl die zich aan het 'afsponzen' is.... blijkbaar één van die handelingen die sims alleen uit vrije wil kunnen doen. Echt weird![]()
Sorry, ik kan je niet helpen... maar ik kan wel vertellen dat het een heel rare buurt isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:15 schreef piglet het volgende:
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben nu eigenlijk wel ontzettend benieuwd naar die buurt!
Leuk, meer mogelijkheden in de stad!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:53 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hehe, er is al weer een tweede uitbreidset gepland!!!
The Sims 2 "Nachtleven"
http://www.gamersnet.nl/index.php?display=newsitem&id=6057
Dat is een bekende bug bij gekopieerde versies, heb ik gehoord... Valt volgens mij niks tegen te doen, behalve het originele spel kopen danquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:06 schreef Sasandra het volgende:
Heb hetzelfde probleem als Keeper, gisteren Sims2 geinstalleerd, maar ik kan niet bouwen, dan ben ik wel heel erg snel uitgespeeld. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |