doettie t nu wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Zaten idd wat van die rode tussen (zelf dat Urbz gedoe van The Sims Zelf)
Of je leest het topicquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:56 schreef CoolerMaster het volgende:
De Sims 2
Ik zag dat er NU al een uitbreiding is verschenen (volgens mij Student nog iets)
Ik wil vragen. Is het een leuke uitbreiding om het in je collectie toe te voegen, of kan je beter wachten op een compleet nieuw uitgave
Bedankt!
Dat soort absurde wensen negeer ik gewoon. Gaan ze vanzelf op een gegeven moment wat anders wensen. Of ze worden doodongelukkig, maar dat is ook wel weer leuk om te observeren.quote:Op maandag 18 april 2005 18:42 schreef JedaiNait het volgende:
een van mijn sims heeft als doel in het leven om 20 beste vrienden te hebben, ben al aardig op weg (12 ofzo), maar echt opschieten doet het niet. Iemand tips? Momenteel is ze al werkloos om alle tijd te hebben voor het opbouwen van relaties, maar 'best friend' ben je niet zomaar, dat duurt ff
je videokaart trekt de hogere resoluties waarschijnlijk niet (goed?) Op mijn oude videokaart (was 16mb oid.. misschien 32) draaide ie em standaard op 600x800 terwijl ik in windows een resolutie had van 1280x1024. ik kon hem tot 1024x724 (?) overzetten, maar dan werd ie nog trager. Ook de details uit het spel, het relief van de vloeren etc, was niet te zien. Maar ik wilde hem wel spelen dus heb ik een betere videokaart gekocht. Heb nu een goedkope 128 (was 60 euro) en hij speelt hem op 1280x1024 best wel goed! Ik moet alleen niet alles vol gaan bouwen, dan wordt ie langzaamquote:Op maandag 18 april 2005 21:42 schreef JedaiNait het volgende:
Ja, nee, als dit lukt dan heeft ze daarna de rest van haar leven een platinum blijheid oid, dus dit levert flink wat op, zit al op 16 inmiddels
Overigens, als ik de sims opstart, dan staat de resolutie telkens op 800*600 en dat wil ik niet, dus dat moet ik iedere keer weer aanpassenIemand een idee waar dat door komt?
Nope, Sims 2 heb ik 2 dagen voor de release gekochtquote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef Eveli het volgende:
Kun je University dan ook zonder Sims 2 spelen?
Als je sim in een goed humeur is gaat ie vanzelf. En anders klik je op je Sim --> universiteit --> naar college gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:13 schreef GameMaster het volgende:
Hey Mensen , ik heb een vraag.
Bij The Sims 2 University weet ik niet hoe ik naar class moet gaan , kan iemand mij daar bij helpen?
Al de laatste uitbreidings set (die je geinstalleerd hebt) cdrom die je hebt erin gestopt? want die moet erin en niet gewoon 'de sims'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over the sims 1, maar ik kan geen topic daarover vinden...
Ik heb voor me nichtje The sims + alle uitbreidingssets (-abracadabra) geinstalleerd.
Nu wil ik hem opstarten en nu doet-ie het niet! Hij vraagt plaats The Sims, en dat doe ik dan, maar hij blijft dat vragen! Iemand een oplossing?
Jah dat heb ik gedaan, maar dan vraagt-ie dus om de the sims cd....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Al de laatste uitbreidings set (die je geinstalleerd hebt) cdrom die je hebt erin gestopt? want die moet erin en niet gewoon 'de sims'
Geen kopieën er tussen zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dat heb ik gedaan, maar dan vraagt-ie dus om de the sims cd....
Zoek eens naar het programmaatje DAEMON Tools. Dat programma zorgt er bij onder andere gekopiëerde cd's voor dat de computer het spel als orgineel herkent. Waarschijnlijk werkt het ook bij The Sims 1 in jouw geval.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over the sims 1, maar ik kan geen topic daarover vinden...
Ik heb voor me nichtje The sims + alle uitbreidingssets (-abracadabra) geinstalleerd.
Nu wil ik hem opstarten en nu doet-ie het niet! Hij vraagt plaats The Sims, en dat doe ik dan, maar hij blijft dat vragen! Iemand een oplossing?
ik denk dat je in dat geval wel opzoek kan gaan naar een illegale versie? je hebt het origineel in huis, dus.. (ik neem aan dat het het origineel isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:57 schreef RedRoses het volgende:
Grrrrrr.. Heb Sims2 al zolang niet kunnen spelen.. Op mijn cd1 zit een krasje, hij doet het al niet met de installatie.. Fijn, broertjes die cd's op de grond leggen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |