Het leukste van University vind ik die koeienplant, het schijnt dat je die krijgt als beloning als je je Natural Scientist carriere afrondt, maar ik kwam hem ook tegen bij de secret society. M'n Sim werd midden in de nacht ontvoerd, terwijl ze lag te slapen met de deur op slot. Kwam er ineens een medestudent in een net pak d'r kamer binnen, maakte haar wakker en deed een raar dansje (wat achteraf de secret handshake bleek te zijn). M'n Sim kreeg handboeien om en werd afgevoerd in een limo. Daarna werd ze naar het geheime landhuis gebracht, waar alle andere leden stonden te wachten. Toen hebben ze haar ook lid gemaakt (juich) en d'r een uniform gegeven.
In dat huis staan al die dingen die je met aspiration points kan kopen of krijgt als beloning van je werk, bv een telefoon waarmee je met de grim reaper kan bellen
![]()
(het schijnt dat je daarmee dode Sims tot leven kan wekken en zo zombie Sims krijgt, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Met je zombie Sims kun je dan gewoon verder spelen en een speciale zombie-beurs krijgen op school).
Die koeienplant ziet eruit als de plant uit Little Shop of Horrors, maar dan met koeienvlekken en een uier onder z'n kin. Ik heb m'n Sim dat ding laten voeren, dan zwaait ze giechelend met een mega kippenpoot voor z'n neus terwijl de plant heel gevaarlijk loopt te happen. Na een tijdje stak er een stuk verjaardagstaart (met kaarsje) uit de bek van de plant, toen kwam er een andere sim aan om het te pakken
![]()
, hapt die plant haar zo op!
![]()
Maar daarna heb ik m'n Sim de plant laten melken, want er kwam life elixir uit z'n uier (van die dode sim waarschijnlijk).