Abortus kan niet, en anders je Sim vermoorden. Zwembadje.. Trapje verkopen. Ideaalquote:Op zondag 2 januari 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens een sim die perongeluk zwanger is geworden weet iemand waar ik in de sim2 abortus kan laten plegen ?
Dan heb je vast de patch daarvoor gedownloadquote:Op zondag 2 januari 2005 23:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst twee tiener sims ooh ja jo laten doen wist niet eens dat dat kon.
Hehe, heb ook een keer zon familie gemaakt, die tieners wonen nu samenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet als je ze goed te eten geeft.
Vandaag was ik in een gemeene bui heb gewoon een hele familie gedownload en alle volwasssen laten omkomen om te kijken wat er gebeurd.
plaats eens een screenshot..quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Even verschrikkelijk offtopic; je avatarquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee die auto word dan gewoon gezien als de alien ware computer.
ziet er heel dom uit heb je een auto die dan op een bureau staat.
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Is goed komt er zo aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |