Abortus kan niet, en anders je Sim vermoorden. Zwembadje.. Trapje verkopen. Ideaalquote:Op zondag 2 januari 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens een sim die perongeluk zwanger is geworden weet iemand waar ik in de sim2 abortus kan laten plegen ?
Dan heb je vast de patch daarvoor gedownloadquote:Op zondag 2 januari 2005 23:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst twee tiener sims ooh ja jo laten doen wist niet eens dat dat kon.
Hehe, heb ook een keer zon familie gemaakt, die tieners wonen nu samenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet als je ze goed te eten geeft.
Vandaag was ik in een gemeene bui heb gewoon een hele familie gedownload en alle volwasssen laten omkomen om te kijken wat er gebeurd.
plaats eens een screenshot..quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Even verschrikkelijk offtopic; je avatarquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee die auto word dan gewoon gezien als de alien ware computer.
ziet er heel dom uit heb je een auto die dan op een bureau staat.
Ik weet trouwens niet wat me broertje nou weer gedownload heeft maar mijn sims zien er nu wel heel echt uit..
Is goed komt er zo aanquote:
haha echtquote:
Die sim heeft tepels!!!!!!!!! WOEIquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
wat zijn die male sims trouwens klein geschapen:P
http://www.paradisesims.c(...)paradisedefault2.rarquote:
Ik had hetzelfde probleem een week of twee geleden. Kon altijd normaal downloaden en ineens gezeur dat mijn product niet geregistreerd was. Ik was best geirriteerd en heb het downloaden maar even gelaten voor wat het was. Na een paar dagen kon ik weer gewoon inloggen en was er niets aan de hand. Misschien een bug bij EA?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:57 schreef yerema het volgende:
Mischien dat iemand hier mij kan helpen. Ik heb een probleem met de engelse sims2 site. Ik kan sinds maandag niet meer inloggen. Elke keer als ik probeer in te loggen zegt het dat ik mijn product moet registreren. Ik heb mijn product alang geregristreerd en kon toen tot maandag altijd al inloggen wat is er mis? En wat kan ik hieraan doen? Is er een email adres waar ik dit vraag heen kan sturen want op de sims2 site kan ik helemaal niet meer inkomen. Dus een email adres zoeken kan ook niet meer.
ALs er iemand anders is met de zelfde probleem hoor ik dat graag.
Heb alles verwijderd...sims opnieuw geinstalld.....dus helemaal schoon...maar alsnog de foutmelding....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
La-Fosca die error heb ik ook gehad! Kan het zijn dat je de No-CD patch of de Nudepatch hebt geinstalleerd? In beide gevallen is namelijk het bestand sims.exe veranderd, en geeft hij die error. Enige oplossing: originele sims.exe terugzetten, patch draaien en daarna weer de nudepatch installeren. Werkte bij mij!
Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:14 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
nude patch: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=30586
De map EA games in mijn documenten...daar moet je een back-up van maken.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:44 schreef Maggie het volgende:
Hai...
Moet backups maken van mijn pc (gaat weg voor reparatie)... Nou wil ik ook mijn sims en mijn buurten enzo backuppen, weet iemand welke files ik daarvoor moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |