abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24587447
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:11 schreef daeri het volgende:

[..]

Je huis zit te vol...
Hmmm maar dan nog de oudste is nog tiener, die kan het huis nog niet uit...
pi_24587488
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef releaze het volgende:
heb wat algemene vraagjes.. ben net sinds een speeldag of 3 bezig met de sims. heb huisjes en families enzo aangemaakt en heb wat lopen spelen met de familities...
maar..

kunnen de sims ook het huis uit? want ik zie in bepaalde screenshots op de cdrom dat ze in de supermarkt staan enzo. En zo ja...hoe? waar kunnen ze naar toe?

en is "Oh ja" hetzelfde als zoenen met van die dikke rooie lippen boven de poppetjes? Of hebben ze hier ook een vorm van geslachtsgemeenschap? heh.
De sims kunnen het huis uit, je kunt met de telefoon een taxi bellen!
En de tweede vraag, Oh ja kun je doen in bed of dat grote bubbelbad. In bed moet je ze allebei laten relaxen en dan kun je (als ze elkaar leuk genoeg vinden) OH-JA-en!

Succes!!!
pi_24587858
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.
oja idd

moeten huizen en buurten daar ook in?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_24593362
Plaats van de bestanden:
quote:
- PACKAGE-bestanden moeten naar C:\Documents and Settings\jouwnaam\EA Games\The Sims 2\Downloads

- PACKAGE-bestanden van collecties moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Collections

- Filmpjes (voor op de Sims-tv) en muziek moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Movies\soort_filmpje of ..\Music\muziekstijl

- SimCity-4 buurten moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\SC4Terrains

- BodyShop-bestanden om te bewerken komen in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Projects\projectnaam

- Plaatjes om muren, vloeren en terreinen van te maken met HomeCrafter moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Projects\HomeCrafter Plus\Muurbedekking ..\Terreinsoorten of ..\Vloeren

- Muren, vloeren en terreinen die gedownload zijn (dit zijn PACKAGE-bestanden) moeten in
C:\Documents and Settings\jouwnaam\EA Games\The Sims 2\Downloads

- huizen en Sims (SIMS2PACK en SIMS2SKIN-bestanden) moeten worden geïnstalleerd (dubbelklikken). Gebruikte huizen kunnen opnieuw worden geïnstalleerd
Intimidation is the crudest form of headology, though
ACWW: 1031-4257-7907 Juice in Wildtown
ACCF: 4855-0328-6610 Niccie in Swoppa
pi_24594834
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Vava het volgende:

[..]

oja idd

moeten huizen en buurten daar ook in?
Huizen heb je als het goed is een install venster voor..
pi_24597404
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Hmmm maar dan nog de oudste is nog tiener, die kan het huis nog niet uit...
Jawel...moet je ff die pach voor halen... hier..
http://www.modthesims2.com/
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_24622965
Ja goed, maar ik ben niet zo van die patches en dingen.... maar wel bedankt!
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:53:02 #133
81237 releaze
best of both worlds
pi_24657383
nou eerder is er gezegd dat als je ze het huis uit wilt hebben je een taxi moet bellen... maar die optie staat er helemaal niet tussen in het belmenu! ook met de optie "dienst" bellen, staat ie er niet tussen. wel barkeeper enzo.. maar geen taxi!

hoe komt dat en hoe krijg ik ze het huis uit?
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:03:50 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_24657572
vervoer heet het geloof ik...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:20:07 #135
81237 releaze
best of both worlds
pi_24657892
vervoer heb ik er ook niet tussen staan...
kindermeisje barkeeper dat soort spul wel, maar geen vervoer en geen taxi
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:24:01 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_24657959
nee, vervoer staat ook niet bij dienst, maar apart.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:25:47 #137
81237 releaze
best of both worlds
pi_24657993
Heh.. ik denk dat ik het probleem al weet
ik heb een eigen buurt aangemaakt maar ik heb daar nog niks openbaar gebouwd! dus er is niks waar je naartoe kan gaan enzo

oe goodie, weer iets leuks om te doen morgen!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:53:31 #138
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_24664278
Volgens mij is het zo dat als je een eigen buurt hebt gemaakt je geen Vervoer kunt bellen, omdat er gewoonweg geen winkels in je buurt zijn. Kun je die er op de een of andere manier inzetten?
pi_24665386
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:53 schreef CAP-Team het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je een eigen buurt hebt gemaakt je geen Vervoer kunt bellen, omdat er gewoonweg geen winkels in je buurt zijn. Kun je die er op de een of andere manier inzetten?
Je kunt een openbare kavel bouwen, zoals eerder (post boven jouw post) gezegt werd..?
pi_24700112
Kan iemand me misschien vertellen hoe de levenselixer werkt. Ik word namelijk alleen maar ouder als ik dat drink en dat wil ik nu juist NIET. Heel vervelend, want ik ben nu 8 dagen ouder geworden en dat was niet de bedoeling!
Verder is die levenselixer na 4 keer gebruiken al op. Betekent dat dat je weer een nieuw ding moet kopen met je wenspunten of wordt dat groene spul vanzelf weer aangevuld?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_24700610
Dan is die op en hij werkt alleen als je wens level goud is
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_24705799
quote:
Op zondag 23 januari 2005 03:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan is die op en hij werkt alleen als je wens level goud is
Ja, dat hij dan op is weet ik, maar hoe kom je dan weer aan nieuwe?
pi_24706053
quote:
Op zondag 23 januari 2005 13:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja, dat hij dan op is weet ik, maar hoe kom je dan weer aan nieuwe?
Wenspunten dus, zoals je zelf al zei
pi_24706115
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:09 schreef daeri het volgende:

[..]

Wenspunten dus, zoals je zelf al zei
Dank je wel, het is me nu duidelijk
pi_24847060
Leuk spel, maar ik heb toch ff een paar vragen:

-Waarom blijft het aardsdonker in mijn huis? ik kan mijn huis vol met ramen knallen en nog komt er
geen licht binnen...

-Bestaat er een programma waarmee je objecten kunt editen, bij sims 1 had ik bij een object
aangegeven dat het alle behoeften groen maakte, zou dit graag weer doen.
pi_24847160
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:42 schreef MusicGenious het volgende:

-Waarom blijft het aardsdonker in mijn huis? ik kan mijn huis vol met ramen knallen en nog komt er
geen licht binnen...
Dit kan of aan je instellingen liggen, of aan je videokaart, als je videokaart niet zo best is stelt ie namelijk zelf dingen in die hij vindt die je niet persé nodig hebt.. als het aan je videokaart ligt kan je er helaas niks aan doen (wat ik heb dus, waardoor het ook altijd donker is)
  maandag 31 januari 2005 @ 10:51:31 #147
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24847169
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:42 schreef MusicGenious het volgende:

geen licht binnen...

-Bestaat er een programma waarmee je objecten kunt editen, bij sims 1 had ik bij een object
aangegeven dat het alle behoeften groen maakte, zou dit graag weer doen.
even bij opties de knop belichting (of zoiets) op hoog zetten dan ziet ge de invloed van de ramen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24847845
Even een paar opmerkingen over het spel. Het spel is om te beginnen fantastisch maar er zitten een paar eigenaardigheden in.

Waarom gebeurt het voorlezen, leren praten, helpen met huiswerk maken etc. altijd op de grond. Ik heb een paar prachtbanken neergezet maar daar wordt geen gebruik van gemaakt. Dat geldt ook voor het bureau.
Verder vraag ik me af waarom de kinderwieg geen dekens bevat, zijn ze dat vergeten erbij te bedenken ofzo.
Dan erger ik me altijd mateloos aan die collega's die meekomen van het werk, ook al staat de spontaniteit maar op twee streepjes die gasten blijven maar komen, zowat iedere dag. Aanvankelijk had ik er geen problemen mee, maar ze doen net of het huis van hun is, dus zomaar mee-eten, tv kijken, gebruik maken van zwembad en het ergste, gebruik maken van de love-tube.

Behalve dit merk ik nog een andere fout op. Als je peuter vermoeid is (energie is helemaal rood) dan valt hij in slaap op de grond of in zijn wieg. Echter had ik dat kind een keer in die eetstoel gezet omdat ik dacht dat hij daar ook zou slapen. Niets is minder waar. Dat kind gedraagt zich dan letterlijk hyper-actief (vooral als je de speed op maximaal zet).Hij/zij begint te slaan en te schoppen in dat stoeltje en kan daar uren mee door gaan.
Dan vraag ik me af, waar haalt hij de energie vandaan?

Ten slotte had ik nog een vraag. Hoe teken je een portret van iemand. Je moet eerst een foto maken, maar het schilderij lijkt noch op de foto, noch op degene die poseert, elke keer wordt er een ander gedeelte van de kamer geschilderd en de creativiteit staat op 9 streepjes
  maandag 31 januari 2005 @ 11:53:29 #149
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24848137
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:36 schreef Shreyas het volgende:
Even een paar opmerkingen over het spel. Het spel is om te beginnen fantastisch maar er zitten een paar eigenaardigheden in.

Waarom gebeurt het voorlezen, leren praten, helpen met huiswerk maken etc. altijd op de grond. Ik heb een paar prachtbanken neergezet maar daar wordt geen gebruik van gemaakt. Dat geldt ook voor het bureau.
Ach ja ik ben ook niet blij met die hippie acties maar er is helaas niks aan te doen
Verder vraag ik me af waarom de kinderwieg geen dekens bevat, zijn ze dat vergeten erbij te bedenken ofzo. Blijkt maar eens te meer dat ook de developers maar mensen zijn
Dan erger ik me altijd mateloos aan die collega's die meekomen van het werk, ook al staat de spontaniteit maar op twee streepjes die gasten blijven maar komen, zowat iedere dag. Aanvankelijk had ik er geen problemen mee, maar ze doen net of het huis van hun is, dus zomaar mee-eten, tv kijken, gebruik maken van zwembad en het ergste, gebruik maken van de love-tube.
Ergenis is te vermijden door gelijk de collega's weg te jagen. Vergeet alleen niet dat de levenslange relatiepunten (ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel ) gelijk op 25 staan (best hoog dus)
Behalve dit merk ik nog een andere fout op. Als je peuter vermoeid is (energie is helemaal rood) dan valt hij in slaap op de grond of in zijn wieg. Echter had ik dat kind een keer in die eetstoel gezet omdat ik dacht dat hij daar ook zou slapen. Niets is minder waar. Dat kind gedraagt zich dan letterlijk hyper-actief (vooral als je de speed op maximaal zet).Hij/zij begint te slaan en te schoppen in dat stoeltje en kan daar uren mee door gaan. Dan vraag ik me af, waar haalt hij de energie vandaan? Pest dat kind dan niet en haal het uit de stoel

Ten slotte had ik nog een vraag. Hoe teken je een portret van iemand. Je moet eerst een foto maken, maar het schilderij lijkt noch op de foto, noch op degene die poseert, elke keer wordt er een ander gedeelte van de kamer geschilderd en de creativiteit staat op 9 streepjes Geen id maar een stilleven is ook leuk hoor
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24849070
Bij mij blijft de koelkast leeg, ik heb eten besteld en dat wordt bezorgd, mijn Sim pakt het aan maar waar gaat het dan heen de koelkast blijft leeg. Als ik dan weer eten ga bestellen kan het niet omdat er genoeg is.....
En mijn Sims maar honger lijden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')