heb er van gehoord ja..quote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.
Iets anders....mijn Sim is zwanger....althans? ik hoorde het bewuste babydeuntje na proberen een kindje te maken...en die optie is nu weg...maar er gebeurt niets...ze werkt gewoon...wel weinig energie, blaas sneller vol...veel honger....maar ze groeit niet...en dit nu al 5 Simsdagen...schijnzwanger ( lol ) bestaat dat in het spel?
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef La-Fosca het volgende:
Ik ben terug gegaan naar de buurt zonder het spel te saven...
Toen weer terug naar het huis...komt ze terug van haar werk....opeens is ze HOOGzwanger![]()
Ligt idd eraan dat je de illegale versie hebt...voor de goede crack moet jezelf maar zoeken...quote:Op zondag 9 januari 2005 19:02 schreef Anneque het volgende:
misschien ben ik de zoveelste, ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik kan niet bouwen! ja mijn versie is illegaal.. maar weet iemand misschien een oplossing? een code of een crack ofzo?
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:27 schreef Anneque het volgende:
echt, superbehulpzaam joh.
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
# Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld. Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel! Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik kom er niet echt uit.
Als ik kleren ofzo download moet dat in de map Collections maar waar moet ik vloeren enzo opslaan?
ik kom er niet uitwie helpt me!
Je huis zit te vol...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik krijg het de 10-kinderwens maar niet vervuld, ik kom een heel eind, bij 8, maar als er al geen tweeling bij zit dan wil het al helemaal niet meer lukken, want een paar dagen voordat pa en ma bejaard worden willen ze al niet meer try-for-babyen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |