abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24482533
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef La-Fosca het volgende:

[..]

Thanks...ik heb een mailtje naar EA support gestuurd...misschien weten ze daar een oplossing.

Iets anders....mijn Sim is zwanger....althans? ik hoorde het bewuste babydeuntje na proberen een kindje te maken...en die optie is nu weg...maar er gebeurt niets...ze werkt gewoon...wel weinig energie, blaas sneller vol...veel honger....maar ze groeit niet...en dit nu al 5 Simsdagen...schijnzwanger ( lol ) bestaat dat in het spel?
heb er van gehoord ja..
pi_24482547
Ah cool, dat heb ik al gedaan...Wilde alleen even weten dat ik dan niks mis Dus ik heb dan al mijn sims en buurten?
Thanks!!
pi_24482575
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:03 schreef daeri het volgende:

[..]

heb er van gehoord ja..
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
Laat het nog wel even weten
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_24483286
Ik ben terug gegaan naar de buurt zonder het spel te saven...
Toen weer terug naar het huis...komt ze terug van haar werk....opeens is ze HOOGzwanger
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_24483361
en Quicktime is nodig om het te bekijken.

La maar
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_24483413
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef La-Fosca het volgende:
Ik ben terug gegaan naar de buurt zonder het spel te saven...
Toen weer terug naar het huis...komt ze terug van haar werk....opeens is ze HOOGzwanger
misschien is dit een van die mensen die nog niet door hebben dat ze zwanger zijn totdat het kind eruit komt vallen
pi_24488593
misschien ben ik de zoveelste, ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik kan niet bouwen! ja mijn versie is illegaal.. maar weet iemand misschien een oplossing? een code of een crack ofzo?
  Redactie Games zondag 9 januari 2005 @ 19:18:57 #108
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24488918
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:02 schreef Anneque het volgende:
misschien ben ik de zoveelste, ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik kan niet bouwen! ja mijn versie is illegaal.. maar weet iemand misschien een oplossing? een code of een crack ofzo?
Ligt idd eraan dat je de illegale versie hebt...voor de goede crack moet jezelf maar zoeken...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24489098
echt, superbehulpzaam joh.
  Redactie Games zondag 9 januari 2005 @ 19:43:16 #110
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24489375
quote:
Op zondag 9 januari 2005 19:27 schreef Anneque het volgende:
echt, superbehulpzaam joh.
quote:
2)Wat kan je hier NIET kwijt?

De volgende zaken zijn niet toegestaan:

# Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld. Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel! Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24489622
ah kijk, dat wist ik niet. excuses.
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:58:25 #112
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_24544555
Mijn Sims hebben een kindje (tweede al, eerste is al opgehaald door de Social Services ivm dat het kindje z'n huiswerk niet wou maken), nu wil mijn tweede kind dus ook geen huiswerk maken.

Kind komt thuis, is extreem moe en plezier 0. Dus wil ze geen huiswerk maken. Tegen de tijd dat de energie en het plezier weer een beetje opgekalefaterd is moet ze weer naar school, en als ze thuis komt wordt ze opgehaald door de Social Services.

Help? Op die manier wordt 't kind nooit een tiener.
Kun je als het kind is opgehaald op de een of andere manier nog contact krijgen met het kind of is het echt weg?
pi_24544762
Iets downloaden waardoor alle needs maximaal worden Ik heb het, de link staat ergens in een voig deel.
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:17:46 #114
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24544886
Je kind is echt weg als 'ie opgehaald wordt door de maatschappelijk werker. Dan wordt 'ie door iemand anders geadopteerd.

Het weekend kun je goed gebruiken om je kind genoeg plezier te geven, maak er prioriteit van om iets leuks te kopen, bijvoorbeeld een flipperkast. In de tijd tussen thuiskomen + slapen (of als je eerst gaat slapen: de tijd tussen wakker worden + naar school gaan) heb je precies genoeg tijd om plezier vol genoeg te krijgen met de flipperkast, plus je huiswerk te maken. Laat andere klusjes (bed opmaken, eten koken, etc.) wel over aan de moeder des huizes, daar is meestal niet genoeg tijd meer voor.

Als er vriendjes meekomen naar huis: jammer dan, eerst moeten alle balkjes vol en daarna het huiswerk af. Als je eenmaal door hebt hoe het moet, is het best simpel te doen.
Wat je ook kunt doen als het allemaal niet lukt: een dagje spijbelen of je kind ziekmelden. Dan heb je die dag om alle balkjes vol te maken + al het huiswerk te maken.

Het is even puzzelen, maar het is prima te doen (ik heb zelf gepeeld met familie Blut, die op een gegeven moment drie kinderen had die allemaal huiswerk moesten maken. Lukte me prima )
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:20:09 #115
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24544939
Oja, sociaal gaat heel snel vol als je je sim een vriend of vriendin laat bellen, en dan enkel laat praten

Edit: of email sturen aan alle mensen die je kent, en de volgende dag "email checken".
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:22:57 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_24545931
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met het huiswerk. Je moet er alleen wel voor oppassen dat je de tieners niet te veel laat werken, dat scheelt gigantisch in de tijd.

Als ze thuiskomen, meteen de balkjes volmaken. Dan huiswerk maken. Voor ze naar school gaan ook proberen de balkes zo vol mogelijk te hebben. (Blaas en Honger wordt in de lunchpauze ook gevuld).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_24580489
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik kom er niet echt uit.
Als ik kleren ofzo download moet dat in de map Collections maar waar moet ik vloeren enzo opslaan?

ik kom er niet uit wie helpt me!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_24580568
O... ik heb het al gevonden.

Gewoon op het bestand klikken en installeren
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_24581201
Ik krijg het de 10-kinderwens maar niet vervuld, ik kom een heel eind, bij 8, maar als er al geen tweeling bij zit dan wil het al helemaal niet meer lukken, want een paar dagen voordat pa en ma bejaard worden willen ze al niet meer try-for-babyen..
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:14:41 #120
47102 Elvi
miemkwien
pi_24581336
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik kom er niet echt uit.
Als ik kleren ofzo download moet dat in de map Collections maar waar moet ik vloeren enzo opslaan?

ik kom er niet uit wie helpt me!
Je moet alles (kleren, make-up, voorwerpen, behang.. álles) in de Download-Folder doen. Gewoon unzippen en erin gooien.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:34:06 #121
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24581617
Het lukt mij ook niet om gedownloade huizen in het spel te krijgen, en als ik een huis uit het huizendepot ergens neerzet (in een zelfgemaakte buurt) dan is die uit het huizendepot weg!

En inkie, je kunt een verjongingsdrankje kopen hoor
Succes met 10 kinderen...
pi_24584188
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik krijg het de 10-kinderwens maar niet vervuld, ik kom een heel eind, bij 8, maar als er al geen tweeling bij zit dan wil het al helemaal niet meer lukken, want een paar dagen voordat pa en ma bejaard worden willen ze al niet meer try-for-babyen..
Je huis zit te vol...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:53:23 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24584843
Oja dat kan ook daeri!
Dan moet je er een paar het huis uit sturen, mits je er al een volwassene tussen hebt.
pi_24586750
Ik heb een probleempJ
Ik heb duss een tuiman ingehuurdd maar als hij komt dan doet die de helft van de tuin en blijft hij daarna de hele tijd bij een plantje staan .. totdat ik hem wegstuur.
Hebben meer mensen dit en weten jullie misschien een oplossing ?
The feeling that I have for you boy, can't be replace easily!!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:27:06 #125
81237 releaze
best of both worlds
pi_24587333
heb wat algemene vraagjes.. ben net sinds een speeldag of 3 bezig met de sims. heb huisjes en families enzo aangemaakt en heb wat lopen spelen met de familities...
maar..

kunnen de sims ook het huis uit? want ik zie in bepaalde screenshots op de cdrom dat ze in de supermarkt staan enzo. En zo ja...hoe? waar kunnen ze naar toe?

en is "Oh ja" hetzelfde als zoenen met van die dikke rooie lippen boven de poppetjes? Of hebben ze hier ook een vorm van geslachtsgemeenschap? heh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')