Van mijn familie: Gio, Mea, Gien en een nieuwe zoon Max.. ondertussen ook alweer kleinkinderen...
![]()
Gien met zijn nieuwe broertje Max!! Helemaal happy samen en dol op elkaar
![]()
Links Papa Gio, Max die gaat opgroeien, Mama Mea en rechts in de keukenGien die ook diezelfde avond is opgegroeid tot volwassenen
![]()
Omdat Gien dacht dat hij nooit meer een leuke vrouw zou ontmoeten heeft hij zijn eerste kindje geadopteerd; een zoon: Sam
![]()
Hij ontmoet de ware en is nu echt helemaal dolgelukkig een kindje en een vrouw, zij heet Dana
![]()
Verliefd, Verloofd, GETROUWD.. Links een oude schoolvriend, rechts zijn broertje Max en zijn ouders zijn binnen.
![]()
Zijn adoptie zoon groeit op tot peuter
![]()
En wat zien we nu Dana heeft een klein buikje, de eerste baby van hen tweetjes is in aantocht!!
![]()
Paps Gien is dolgelukkig
![]()
Adoptiezoon van Gien reageert goed op Dana en accepteerd haar, dat is erg fijn want ook Gien is nu topvoetballer net als zijn vader en is vaak van huis. De buik van Dana is al flink gegroeid dat duurt niet lang meer.
![]()
Links zie je de arm van Mea de moeder van Gien en dus oma van Sam, Het broertje van Gien Max, OPGROEINDE SAM
![]()
, Gio opa en papa van Gien, Papa zelf in zijn groene shirt (Gien) en daar hebben we dikke Dana ze loopt al erg moeilijk de baby dringt zich nu echt aan.
Kort na deze verjaardag is Sam verdronken in het zwembad.. en is Dana bevallen van hun eerste kindje samen
![]()
Het eerste kindje van Dana en Gien moet alweer opgroeien, de baby heet Diag
![]()
Nogsteeds de verjaardag van Diag, Links zie je Opa Gio, Oom Max(Broertje van papa), daar8er papa zelf, Oma Mea en dan zie je Diag met mama Dana
![]()
De blije familie !!!!!
![]()
Ondanks het verliezen van een kind
![]()
En ja hoor jullie zien het goed, alweer in verw8ing!! Het was een tweeling maar 8eraf heb ik toch besloten dat ik er 1 wou...
![]()
Na een zware peuter periode voor mama, vanwege haar zwangerschap en papa die alsmaar weg is en een huilende pauter die eten wil en plassen moet en slapen moet etc... is het toch nog goed gekomen en groeit Diag gelukkig op..
Ondertussen is ook al het tweede kind van de familie Ross geboren, ik houd het geslacht en naam nog even geheim totdat ik screenshots voor jullie heb van het babytje.