abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:50:21 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_39362092
[PC] The Sims 2 -deel 22

sjips, [PC] tag vergeten

Ook zo kloterig. Eindelijk al mijn mensjes afgestudeerd, kan ik niet opslaan na de laatste weg is. Zal je zien dat ik de volgende keer eerst weer vijf mensen moeten laten afstuderen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:13:29 #2
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39366443
Oh yes i did!
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:22:40 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_39366785
Nee, geen screentjes in de OP deze keer, want ik verwacht eigenlijk gewoon nieuwe screentjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39370015
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Troel het volgende:
Nee, geen screentjes in de OP deze keer, want ik verwacht eigenlijk gewoon nieuwe screentjes
Zeker weten.. van mij komen er nu weer nieuwe!!!!
pi_39371053
Van mijn familie: Gio, Mea, Gien en een nieuwe zoon Max.. ondertussen ook alweer kleinkinderen...

Gien met zijn nieuwe broertje Max!! Helemaal happy samen en dol op elkaar

Links Papa Gio, Max die gaat opgroeien, Mama Mea en rechts in de keukenGien die ook diezelfde avond is opgegroeid tot volwassenen

Omdat Gien dacht dat hij nooit meer een leuke vrouw zou ontmoeten heeft hij zijn eerste kindje geadopteerd; een zoon: Sam

Hij ontmoet de ware en is nu echt helemaal dolgelukkig een kindje en een vrouw, zij heet Dana

Verliefd, Verloofd, GETROUWD.. Links een oude schoolvriend, rechts zijn broertje Max en zijn ouders zijn binnen.

Zijn adoptie zoon groeit op tot peuter

En wat zien we nu Dana heeft een klein buikje, de eerste baby van hen tweetjes is in aantocht!!

Paps Gien is dolgelukkig

Adoptiezoon van Gien reageert goed op Dana en accepteerd haar, dat is erg fijn want ook Gien is nu topvoetballer net als zijn vader en is vaak van huis. De buik van Dana is al flink gegroeid dat duurt niet lang meer.

Links zie je de arm van Mea de moeder van Gien en dus oma van Sam, Het broertje van Gien Max, OPGROEINDE SAM , Gio opa en papa van Gien, Papa zelf in zijn groene shirt (Gien) en daar hebben we dikke Dana ze loopt al erg moeilijk de baby dringt zich nu echt aan.
Kort na deze verjaardag is Sam verdronken in het zwembad.. en is Dana bevallen van hun eerste kindje samen

Het eerste kindje van Dana en Gien moet alweer opgroeien, de baby heet Diag

Nogsteeds de verjaardag van Diag, Links zie je Opa Gio, Oom Max(Broertje van papa), daar8er papa zelf, Oma Mea en dan zie je Diag met mama Dana

De blije familie !!!!! Ondanks het verliezen van een kind

En ja hoor jullie zien het goed, alweer in verw8ing!! Het was een tweeling maar 8eraf heb ik toch besloten dat ik er 1 wou...

Na een zware peuter periode voor mama, vanwege haar zwangerschap en papa die alsmaar weg is en een huilende pauter die eten wil en plassen moet en slapen moet etc... is het toch nog goed gekomen en groeit Diag gelukkig op..

Ondertussen is ook al het tweede kind van de familie Ross geboren, ik houd het geslacht en naam nog even geheim totdat ik screenshots voor jullie heb van het babytje.
pi_39371157
TerugVindSim!
pi_39378924
Is het al bekend wanneer de nieuwe uitbreiding uitkomt? 'Pets' zou die toch gaan heten?
pi_39379002
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef CyberSimon het volgende:
Is het al bekend wanneer de nieuwe uitbreiding uitkomt? 'Pets' zou die toch gaan heten?
echt? Cool, dat wist ik niet eens :p
  vrijdag 30 juni 2006 @ 01:53:10 #9
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39379033
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
TerugVindSim!
Dat is een hele slimme

Ik speel het de laatste tijd te weinig, maar dat komt meer omdat mijn pc er toch een ietsie pietsie moeite mee heeft
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:46:06 #10
140412 Danaa
🍎
pi_39381432
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dat is een hele slimme

Ik speel het de laatste tijd te weinig, maar dat komt meer omdat mijn pc er toch een ietsie pietsie moeite mee heeft
Ahh jammer zeg
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:00:33 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39381709
Nieuwe simmannetjes, gehost op TSR. Het zijn drie broers die ik in een oud fabriekspand heb gezet en ze moeten de dames van Chinatown het hoofd op hol brengen .

Ook misschien een leuke tip: de middelste heeft een bodybuilderskin/mesh van BeosBoxBoy. Die maakt echt alle kleertjes en huid voor bodybuilders. Heb je eens wat anders dan die magere simmannetjes.
http://www.insimenator.net/forumdisplay.php?f=17
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:02:18 #12
140412 Danaa
🍎
pi_39381733
Ja hebt ook die dolce en gabanna kleding gedownload.. Of zat het bij je sims in???
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:20:42 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39382060
nee, volgens mij komen die van modthesime2.com
Bij originele Sims-uitbreidingen komt alleen ouwelullen-jaren 70-kleding
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:22:28 #14
140412 Danaa
🍎
pi_39382091
Ja inderdaad ik heb die kleding ook van www.modthesims.com..
Inderdaad de kleding uit de gewone pakketten is echt lelijk..
pi_39400569
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:51 schreef Rorata het volgende:

[..]

echt? Cool, dat wist ik niet eens :p
Tja, was ook wel een beetje te verwachten Dit staat op de site www.desims2.nl
quote:
2e Uitbreiding voor Sims 2: dieren

Live vanaf de E3 in Los Angeles komt het nieuws dat de volgende uitbreiding voor Sims 2 over dieren zal zijn. Een van de meest gewilde features komt dus in de 4e uitbreiding voor Sims 2, titel: Sims 2 Pets.
Screenshots: http://www.thesiddog.com/e3/e32006blog_day1_pets.html
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:18:22 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39416940
Af laten studeren doe ik eigenlijk niet meer... Duurt veeel te lang.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 juli 2006 @ 16:08:32 #17
140412 Danaa
🍎
pi_39450542
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Sanne het volgende:
Af laten studeren doe ik eigenlijk niet meer... Duurt veeel te lang.
Ik ook niet, soms gebruik ik studentenleven alleen maar om te volwassen te krijgen dan stuur ik ze heen en ook meteen weer terug..

Sims Pets ja ik moet eerst maar eens even in de winkel kijken wat het allemaal heeft en dan even kijken of ik het koop, maar denk het wel!!! Wil alle uitbreidingen hebben..
pi_39451376
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ik ook niet, soms gebruik ik studentenleven alleen maar om te volwassen te krijgen dan stuur ik ze heen en ook meteen weer terug..
Dan kan je toch net zo goed niet naar de uni gaan, volwassen worden ze toch wel

Zelf vind ik studentenleven ook een beetje saai en het afstuderen duurt een eeuwigheid.. Toch wil ik dat mn sims een diploma hebben, al is het alleen maar voor de extra verlangens en het tweede slotje!
pi_39451427
En weer drie willekeurige screens

pi_39473312
Hoi, hoi!
Heb Sims 2 al maaaanden gelden gekocht, maar ligt nu ook al maaanden in de kast
Wilde nu open for business en de family add-on installeren om het spel toch weer op te pakken, maar ik kom niet verder met de installatie! Ze installeren wel, maar wanneer hij automatisch gaat updaten, zegtie dat er een fout is opgestreden (welke? i don't know) en de-installeert het spel weer automatisch!
Heb geprobeert de updates van de site zelf te halen en te installeren, maar dan vraagt ie om cd 4(originele!)... die doe ik er dan in... en dan zegtie dat het niet de goede cd is!
Dus zit een beetje meteen probleempje...

Any suggestions??
Thanx!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:57:10 #21
140412 Danaa
🍎
pi_39497571
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:44 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Dan kan je toch net zo goed niet naar de uni gaan, volwassen worden ze toch wel

Zelf vind ik studentenleven ook een beetje saai en het afstuderen duurt een eeuwigheid.. Toch wil ik dat mn sims een diploma hebben, al is het alleen maar voor de extra verlangens en het tweede slotje!
Soms ben ik de hele familie zat en dan wil ik gewoon verder met die zoon of dochter en als die nog tiener is en ik moet weer een hele tijd wachten voordat die eindelijk eens opgroeid daar heb ik dan geen zin in.. daarom doe ik ze dan ff snel naar de uni.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:03:57 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_39507599
Alweer featured screenshot op TSR

Volgens mij zijn er niet zoveel die screens posten
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:20:53 #23
140412 Danaa
🍎
pi_39521200
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Alweer featured screenshot op TSR
[afbeelding]
Volgens mij zijn er niet zoveel die screens posten
Nee jammer heh, ik vind het juist heel leuk om allemaal te zien.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:12:05 #24
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39532667
ZO nu ik eindelijk vakantie heb en de zon weg is, heb ik weer tijd om te simmen
Dus vanmiddag ga ik denk ik weer is verder waar ik ooit gebleven was.... Gister heb ik al het een en ander gedownload en ik vond hele leuke kinderkamers op:

http://www.peggysims2.net/index.htm

Als andere mensen nog tips hebben van downloads op bepaalde sites hoor ik t graag!!
Oh yes i did!
pi_39533069
Ik heb hier een paar babykamers gedownload:
http://www.simsquirts.com/simsquirts.htm

Hier hebben ze leuke kleding voor mannen:
http://www.simguys.net/index2.htm
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:22:59 #26
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39534529
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb hier een paar babykamers gedownload:
http://www.simsquirts.com/simsquirts.htm

Hier hebben ze leuke kleding voor mannen:
http://www.simguys.net/index2.htm
Ik ga wel een paar babykamers downloaden strax!!

Alleen die andere site doet het tijdelijk niet ofzo...jammer want ik kan wel wat mannenkleren gebruiken
Oh yes i did!
pi_39536707
Ja ze zijn misschien aan t updaten ofzo.
Ik weet niet eens zeker of t wel die site is. Ik kom op zoveel sites
Maar goed, we zien t wel!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:37:43 #28
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_39539009
Vraagje, thuis wordt Sims 2 op de gamecube gespeeld.
En nu is er een poppetje dood die gereincaneerd moet worden...
De vraag is: Hoe Moet Het?
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:57:27 #29
52016 Lyssa
music <3
pi_39545394
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef Blue007 het volgende:
Hoi, hoi!
Heb Sims 2 al maaaanden gelden gekocht, maar ligt nu ook al maaanden in de kast
Wilde nu open for business en de family add-on installeren om het spel toch weer op te pakken, maar ik kom niet verder met de installatie! Ze installeren wel, maar wanneer hij automatisch gaat updaten, zegtie dat er een fout is opgestreden (welke? i don't know) en de-installeert het spel weer automatisch!
Heb geprobeert de updates van de site zelf te halen en te installeren, maar dan vraagt ie om cd 4(originele!)... die doe ik er dan in... en dan zegtie dat het niet de goede cd is!
Dus zit een beetje meteen probleempje...

Any suggestions??
Thanx!
moet je eerst de update van sims 2 gewoon van de sims 2 site halen ff rondneuzen, maar hij staat er nog wel ergens
pi_39546279
Dit smerige weer is een perfect excuus op de rest van de dag simmend door te brengen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:37:31 #31
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39546541
Ik zal ook eens wat screens posten. Ik speel The Sims té vaak, heb alleen Sims 2 basisgame, en vindt het zo ook wel prima verder. Ik zal wat willekeurige screens posten van de Sims waar ik het meeste mee speel.

Peri en Flyingfox met hun eerste kindje.

Peri, FF en Tristan is inmiddels een (hoe kan het ook) briljante tiener, en het gezin verwelkomt het tweede kindje; Isolde.

Tristan en zijn vriendinnetje Victoria doen vieze spelletjes samen.

Victoria is de baby van hunk Kris en femme fatale Jolanda.

Nieuwkomer Aishwarya, uit het verre India.

Aishwarya heeft een dochter, het genie Kareena.

Tienerdochter Kareena viel als blok voor de charmes van de volwassen luiwammes Wayle.

Echter liet de volwassen Kareena Wayle in de steek voor het altaar, waardoor de psych moest langskomen. Tweede keer trouwen ze wel trouwens.

Kareena en Wayle krijgen een tweeling; Oliver en Olivia.

Dit is Anjali, de zus van Aishwarya met haar zoontje Rohan van hunk Josh die ik niet op screens heb staan helaas.

En het stel Nomi en Duncan. Nomi is ook een dochter van Kris en Jolanda. Duncan is de zoon van twee sims die storven door een virus en hem als net volwassen man achterlieten in een kast van een huis.

Ik heb nog een stuk of 5 of meer huizen, maar hier laat ik 't maar bij voorlopig. .
Whatever I want.
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:39:20 #32
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39546580
Oh Josh staat op de screenie van de psych, links in het huis.
Whatever I want.
pi_39546877
Leuk, leuke kapsels ook
Weet iemand misschien een goede kapsel-download-site? Ik heb ze wel eens gedownload, maar ik zie ze nooit terug in het spel, dus heb nu maar 1 extra kapsel erbij
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:51:50 #34
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39546924
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk, leuke kapsels ook
Weet iemand misschien een goede kapsel-download-site? Ik heb ze wel eens gedownload, maar ik zie ze nooit terug in het spel, dus heb nu maar 1 extra kapsel erbij
dan vergeet je waarschijnlijk de mesh te downloaden....een leuke kapselsite vind ik www.xmsims.com
Oh yes i did!
pi_39546953
Ja, dat hoorde ik al, maar ik snap daar echt geen kont van Je kan altijd maar één bestand downloaden, of ik kijk weer verkeerd ofzo Maar ga zo die site van jou even bekijken..
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:54:41 #36
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39547002
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, dat hoorde ik al, maar ik snap daar echt geen kont van Je kan altijd maar een bestand downloaden, of ik kijk weer verkeerd ofzo Maar ga zo die site van jou even bekijken..
ja soms moet je de mesh apart downoaden, dus je moet gewoon goed opletten...op deze site zie je als je bij het onderdeel hair bent heel groot mesh staan, klik daarop dan download je de mesh, daarna kan je de kleuren ernaast downloaden die je wil....

de mesh is zeg maar de vorm van het haar....dus als je de mesh niet download heeft je spel die vorm van het kapsel niet waardoor je het niet ziet in je spel...
Oh yes i did!
pi_39547216
Ohh oke, dankjewel Die site die je gaf is idd wat duidelijker, dus straks ff testen of de kapsels te zien zijn..
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:47:10 #38
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39549989
M'n sim is vandaag afgestudeerd

Oh yes i did!
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:54:30 #39
140412 Danaa
&#127822;
pi_39550193
Leuk Leuk weer screenies..
Hé goed joh izzypizzy dat ze is afgestudeerd, laat af en toe nog even wat over haar horen okee!!? of ze kinderen heeft en een man etc.
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:58:54 #40
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39550317
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:54 schreef Danaa het volgende:
Leuk Leuk weer screenies..
Hé goed joh izzypizzy dat ze is afgestudeerd, laat af en toe nog even wat over haar horen okee!!? of ze kinderen heeft en een man etc.
Nou die gozer rechts op de foto is hier al haar verloofde, ze heet Julliette en hij Romeo dus ze gaat uiteraard ook met hem trouwen Hij is ook afgestudeerd maar k heb hem geen feestje laten geven dus vandaar dat ik alleen foto's van haar afstudeerfeestje heb...

Kinderen komen eraan...ik ga proberen een tweeling te krijgen dus dat wordt kwarktaart eten
Oh yes i did!
pi_39552629
Jeej, allemaal leuke kapsels gedownload en ze zijn allemaal te zien in het spel! Dus eindelijk eens wat anders dan de standaard Sim-kapsels..

Dus als je een tweeling wilt hebben, moet je veel kwarktaart eten? Bedoel je met kwarktaart die drilpudding dan? Ik kan me geen kwarktaart herrinneren uit het spel..
pi_39557260
Kwarktaart zit alleen in het spel als je de uitbreiding 'Gaan het maken' hebt geïnstalleerd.

Trouwens, het is echt onzin dat je een tweeling kan krijgen door je Sim bepaald voedsel te laten eten tijdens de zwangerschap.
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:11:28 #43
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39557669
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, allemaal leuke kapsels gedownload en ze zijn allemaal te zien in het spel! Dus eindelijk eens wat anders dan de standaard Sim-kapsels..

Dus als je een tweeling wilt hebben, moet je veel kwarktaart eten? Bedoel je met kwarktaart die drilpudding dan? Ik kan me geen kwarktaart herrinneren uit het spel..
Ik zou de insimenator of inteenminator googlen als ik jou was .
Whatever I want.
pi_39558136
Heb ik al gedaan, maar heb m weer van het spel verwijderd, vond het toch leuker om via de normale manier kindjes te krijgen
Ik heb trouwens ook eens heel veel foto's gemaakt van een familie, maar nu vind ik er van de 15 nog maar 4 ofzo terug wat heb ik verkeerd gedaan?
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:50:31 #45
140412 Danaa
&#127822;
pi_39574162
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb ik al gedaan, maar heb m weer van het spel verwijderd, vond het toch leuker om via de normale manier kindjes te krijgen
Ik heb trouwens ook eens heel veel foto's gemaakt van een familie, maar nu vind ik er van de 15 nog maar 4 ofzo terug wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik had hem ook maar ook weer verwijderd want elke keer als ik een tiener en kind in huis had kwamen ze allebij om 13.00 uit school en nam het kind geen huiswerk mee en maakte het dus ook niet.. na 3 dagen kwam de maatschappelijk werker en nam mijn kinderen mee.
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:36:11 #46
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39581519
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mooi dat het gelukt is met je gedownloade haar Laat je een x wat screens zien (als je ze kan vinden)?

Waar zoek jij je foto's???
Heb je al gekeken bij my documents->ea games->The sims->Neighboorhoods->de buurt waarmee je speelt (bijvoorbeeld droomzicht is N001)-->Storytelling
Oh yes i did!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:33:57 #47
140412 Danaa
&#127822;
pi_39597088
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Mooi dat het gelukt is met je gedownloade haar Laat je een x wat screens zien (als je ze kan vinden)?

Waar zoek jij je foto's???
Heb je al gekeken bij my documents->ea games->The sims->Neighboorhoods->de buurt waarmee je speelt (bijvoorbeeld droomzicht is N001)-->Storytelling
Wat je dan het beste kunt doen als je ze hebt gevonden is ze niet op miniatuurweergaven laten staan maar even details doen.. Dan komt er ook een rij met de datums waarop de screens zijn gemaakt,, als je die 2 keer aanklikt komen de laatst gemaakt screens bovenaan te staan.. Dan kies je weer voor miniatuurweergaven en zo krijg je denk ik wel al je foto's te zien.
pi_39599870
Ok thanx het is inderdaad gelukt nu, had alleen gekeken in de Storytelling map die niet in de neighbourhood-map zit zeg maar.. dus hier wat screens van de familie Koper

Dit is Lynne, met een mooi gedownload kapsel dus

En dit is haar vriendje Léon..

Ze zijn samen een nachtje uit in de buurt, het is hun eerste afspraakje. Ze kunnen nu al niet van elkaar afblijven, ze duiken samen een pashokje in en de aanwezige klanten moeten hier natuurlijk even stiekem naar kijken

Na 'de daad' komt Léon het hokje uit en hij voelt zich helemaaal de man

Thuis aangekomen besluiten ze nog even romantisch buiten te gaan eten. Léon krijgt zn eten van de zenuwen bijna niet op, want al na dit 1e afspraakje is hij van plan Lynne ten huwelijk te vragen..

Natuurlijk is haar antwoord ja!

De volgende stap is nu natuurlijk een kind..

En niet lang na het creëeren hiervan hangt Lynne alweer kotsend boven de wc. Die natuurlijk schoongemaakt moet worden..

De volgende dag organiseren ze met deze warme zomerdag een barbecue in hun tuin. Alle lelijke standaard buurtgenoten zijn uitgenodigd

Léon heeft duidelijk teveel gegeten van al het vlees...

...en dus moet hij aan de training terwijl de zwangere Lynne aan het chillen is op de sofa.

Tijd voor de bruiloft! Lynne is nog zwanger als ze trouwt..

Na het officiele gedeelte is het tijd voor eten en bijkletsen met haar vriendinnen.

Deze is van een tijdje later, als de familie de verjaardag viert van hun eerste kindje Logan.

En hier nog een grappig plaatje waar die stomme bejaarde kinderverzorgster niets doet als ze een brand veroorzaakt heeft.

Inmiddels heeft deze familie ook al een tweeling erbij, Laurens en Lisette, die ook op dit plaatje te zien zijn.. Mijn eerste tweeling
pi_39602110
Weet iemand of je Sims ook kunt laten scheiden van elkaar en zoja hoe?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:31:28 #50
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_39620021
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet iemand of je Sims ook kunt laten scheiden van elkaar en zoja hoe?
Voor zover ik weet kan je dat alleen doen door heel veel ruzie te maken of voor elkaars neus vreemdgaan...alleen krijg je als je apart woont dan gezeik met het omtrappen van je prullenbak wat zwaar irritant is, want je sims blijven die wrok echt lang koesteren...Je kan geloof ik wel je prullenbak verplaatsen met moveobjects on...

Met de inteenmanater kan je ook de relatie verbreken kiezen, heb ik gister voor t eerst geprobeerd maar dat geeft dus hetzelfde gevolg als vreemdgaan voor elkaars neus....
Oh yes i did!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')