quote:Anywayz ik heb nog een paar screens die misschien leuk zijn aangezien het geen random screens zijn, ik heb een paar closups wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om van anderen te zien en een paar screens waarop je dingen van de laatste uitbreiding (familyfun) ziet...
Zeurtje, ik ben allang bezig met de screens, maar sommige screens pakt ie niet meerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:37 schreef Marvellous het volgende:
Komen er nog leuke screens in de OP of moeten we t hiermee doen???![]()
It's a sick, sick world!!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:41 schreef izzypizzy het volgende:
anywayz wat ik wou zeggen was dat ik me wel begin te schamen hoor voor mn medesimmers...ik heb echt de meest bizarre dingen voorbij zien komen in t vorige topic...![]()
Ja, typisch dat ze altijd zo moeilijk doen wanneer er iemand de badkamer binnenkomt, maar ze zichzelf wel in de keuken gaan wassen terwijl heel de huiskamer vol gasten zitquote:Op zondag 21 mei 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Altijd grappig als dit gebeurt
Ach, het zijn maar karakters. Ik heb wel eens iemand in een buurt gezet puur en alleen om NPC's (die lelijke standaard sims) te vermoorden door ze te verhongeren en uit te drogen en daarna verzamelde ik hun grafstenen in de tuin.quote:
lelijke sims zijn er om uitgemoord te worden, duh...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar karakters. Ik heb wel eens iemand in een buurt gezet puur en alleen om NPC's (die lelijke standaard sims) te vermoorden door ze te verhongeren en uit te drogen en daarna verzamelde ik hun grafstenen in de tuin.
Het zijn inderdaad maar karakters, en ik vermoord mn townies ook graag.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar karakters. Ik heb wel eens iemand in een buurt gezet puur en alleen om NPC's (die lelijke standaard sims) te vermoorden door ze te verhongeren en uit te drogen en daarna verzamelde ik hun grafstenen in de tuin.
Misschien leven ze fantasiën uit die in 't echte leven onmogelijk zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
lelijke sims zijn er om uitgemoord te worden, duh...![]()
maarja ik doelde meer op alle incest en inteelt, mannen die zwanger zijn en dat soort dingen...het lijkt wel alsof sommige mensen hier geobserdeerd zijn....arme sims![]()
Ik heb het ook nog nooit geprobeerd eigenlijk, wist niet eens dat het konquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar karakters, en ik vermoord mn townies ook graag.
Maar incest verhalen gaan mij echt te ver. Het zou niet eens in me opkomen om dat uit te proberen.
That's a big no no...![]()
Nou nou, dochter en vader duiken niet met elkaar in bed hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar karakters, en ik vermoord mn townies ook graag.
Maar incest verhalen gaan mij echt te ver. Het zou niet eens in me opkomen om dat uit te proberen.
That's a big no no...![]()
Sim jij dan met Windows nog zichtbaar, want als ik dat doe onthoud hij dat volgens mij niet (buiten het feit dat m'n spel al m'n geheugen opzuigt)quote:
ja dat weet ik ook wel dat t daardoor komt maar Danaa had die tienerdude gewoon zwanger laten worden hoor, nou en dat vind ik gewoon een beetje uhm..raarquote:Op zondag 21 mei 2006 16:41 schreef Elvi het volgende:
Mannen die zwanger zijn, zijn dat door een ontvoering door een Alien![]()
En die tienerzwangerschap-hack wil ik later ookVind ik best realistisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |