abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44104386
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video's]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

. Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. .
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* AroundTheSims2
* Reflexsims
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims
* Peggysims
* Rosesims
* The Sims Resource
* Sussissogoodsims2
* 3D Consortium
* Helaene
* Sims 2 Bits n Pieces
* Xm Sims
* La jeunesse
* Noukie Sims
* Simply Stiling
* Choti Designs
* Sim Wardrobe
* Open House
* Sexy Sims
* Simsquirts
* Lueppiline
* Strawberry-patch
* Organza
* StudioB43
* SiMHz
* Sunair

Elke dag updates van alle nieuwe downloads:
* SimsArena
* ReflexSims Forum

Penishack
* 1 en * 2

* The InSimenator

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 |
#31 | #32 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb, Elvi
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 1% gewijzigd door PeRi op 03-12-2006 15:28:30 ]
Whatever I want.
pi_44104430
Laatste paar posts:
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:

[..]

En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zetten nu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
Whatever I want.
pi_44104506
En toch nog even opnieuw, misschien dat iemand anders het weet..
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo .
De rode zijn idd de hacks zoals Semtex al zei, maar iemand die weet hoe je de slechte eruit kan halen?

En Reflexsims heeft een mooie badkamer vind ik .
Plaatje van de reflexsims site:

http://reflexsims.de/ , bathroom en dan de Tadao badkamer. De recolours moet je er wel bij downen.
Whatever I want.
pi_44104530
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
pi_44104631
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
http://www.insimenator.net/ deze bedoel je?
Whatever I want.
  zondag 3 december 2006 @ 15:29:06 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_44104745
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44104762
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Ja hoe werkt de nieuwste wat er van is uitgebracht nu precies want ik zie dat je er allerlei andere downloads erbij moet ophalen moet je deze dan ook in je huis hebben staan

en nog bedankt voor de nieuwe verwijzing nr 32 anders was ik er wederom weer niet opgekoemn
pi_44104897
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
Ik ook hoor Troel, ik heb wel gehackte schilderijen maar verder niet veel downloads.
pi_44105059
Ik heb alleen de basegame en download spullen. Expansion vind ik niet zo veel aan, behalve huisdieren die trekt me wel enigszins (wel veel werk alles bij houden als je speelt .) en ik moet even kijken of het echt zo is straks; maar Seizoenen die eraan komt lijkt me wel echt heel leuk. Misschien dat ik die wel ga kopen, even reviews afwachten en de prijs straks. Special Packs vind ik helemaal niks toevoegen, wat er op internet te downen valt, is een miljoen keer leuker allemaal. Alleen de Feestdagen zag ik laatst geloof ik bij Semtex? Die zag er wel weer tof uit dan, maar veel kerstspullen zijn er ook te downen .
Whatever I want.
pi_44105254
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalen en ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
  zondag 3 december 2006 @ 15:48:18 #11
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44105341
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef thewitch het volgende:
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalen en ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
Ik betaal niks . Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
Whatever I want.
pi_44105521
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik betaal niks . Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
Is wel een hele mooie badkamer ja (tvptje )
pi_44105760
Ik vind het veel te duur bij tsr, heb ik liever een usenet acountje voor. . Bovendien kun je nog niet via je eigen bank betalen.
pi_44106080
wie kan mij vertellen waar ik de downloads van een film in the sims zet en hoe kan ik de sims deze laten zien op de tv
  zondag 3 december 2006 @ 16:11:20 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_44106131
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf )
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloaden Die wisselen 2 keer per week hun gratis spul.

Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit
pi_44106495
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef Elvi het volgende:
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf )
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloaden Die wisselen 2 keer per week hun gratis spul.

Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
  zondag 3 december 2006 @ 16:32:26 #17
47102 Elvi
miemkwien
pi_44106791
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef thewitch het volgende:
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
Vaak zitten ze er al bij. En heel soms moet je ze ergens anders downloaden. Maar is vaak ook gratis en ze geven er een link bij
pi_44107031
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzo En nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag ) een nieuwe Pets halen
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44107720
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzo En nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag ) een nieuwe Pets halen
Daarom koop ik nooit de sims bij Intertoy's je bent daar een nummer want van klantvriendelijkheid hebben ze daar nooit van gehoord. (heb dit namelijk ook al eens meegemaakt) Ik ga altijd bij mij op het winkelcntrum naar bartsmith toe, daar kennen ze de pappenheimers en dan wordt je meestal direct geholpen en je wordt er echt niet de deur uit gezet als het al 5 uur is. De deur wordt wel afgesloten om te voorkomen dat er nog mensen binnen glippen, maar je wordt wel geholpen of je krijgt een bewijsje mee dat je wel degelijk de sims om kunt ruilen.

Maar er is al eerder vermeld of je misschien niet een o met een 0 verwisselt daar die nogal op elkaar lijken
pi_44108960
Schandalig Nesle. . Nu moet je tot morgen wachten.
pi_44108962
Terugvindplaatje
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_44109299
Ik heb een klein probleempje met mijn nieuwe simfamilie. Ze kunnen namelijk geen vervoer bellen, en dus niet naar de stad. Nu vind ik het niet zo erg dat ik niet naar de stad kan, maar ik kan dus ook geen nieuwe kleding kopen. Iemand een idee hoe dit kan, of ik dit kan oplossen, en of er een andere manier is om kleding te kopen?
pi_44109388
Even een TVP met wat screens

pi_44109803
Die van mij kunnen nu ineens niet meer naar school en de auto is weer eens weg.

Ik word er echt krankjorum van.
pi_44111211
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')