quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:
[..]
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zettennu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
![]()
De rode zijn idd de hacks zoals Semtex al zei, maar iemand die weet hoe je de slechte eruit kan halen?quote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo.
http://www.insimenator.net/ deze bedoel je?quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
Ja hoe werkt de nieuwste wat er van is uitgebracht nu preciesquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
Ik ook hoor Troel, ik heb wel gehackte schilderijen maar verder niet veel downloads.quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
Ik betaal niksquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef thewitch het volgende:
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalenen ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
Is wel een hele mooie badkamer jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik betaal niks. Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halenquote:Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef Elvi het volgende:
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf)
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloadenDie wisselen 2 keer per week hun gratis spul.
Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit![]()
Vaak zitten ze er al bij. En heel soms moet je ze ergens anders downloaden. Maar is vaak ook gratis en ze geven er een link bijquote:Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef thewitch het volgende:
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
Daarom koop ik nooit de sims bij Intertoy's je bent daar een nummer want van klantvriendelijkheid hebben ze daar nooit van gehoord. (heb dit namelijk ook al eens meegemaakt)quote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzoEn nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag
) een nieuwe Pets halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |