quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:
[..]
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zettennu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
![]()
De rode zijn idd de hacks zoals Semtex al zei, maar iemand die weet hoe je de slechte eruit kan halen?quote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo.
http://www.insimenator.net/ deze bedoel je?quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
Ja hoe werkt de nieuwste wat er van is uitgebracht nu preciesquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
Ik ook hoor Troel, ik heb wel gehackte schilderijen maar verder niet veel downloads.quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
Ik betaal niksquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef thewitch het volgende:
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalenen ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
Is wel een hele mooie badkamer jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik betaal niks. Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halenquote:Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef Elvi het volgende:
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf)
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloadenDie wisselen 2 keer per week hun gratis spul.
Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit![]()
Vaak zitten ze er al bij. En heel soms moet je ze ergens anders downloaden. Maar is vaak ook gratis en ze geven er een link bijquote:Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef thewitch het volgende:
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
Daarom koop ik nooit de sims bij Intertoy's je bent daar een nummer want van klantvriendelijkheid hebben ze daar nooit van gehoord. (heb dit namelijk ook al eens meegemaakt)quote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzoEn nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag
) een nieuwe Pets halen
Het is ook mogelijk om voor noppes al die mooie dingen te downloaden. Je moet er alleen wel wat voor over hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef berney het volgende:
Ik vind het veel te duur bij tsr, heb ik liever een usenet acountje voor.. Bovendien kun je nog niet via je eigen bank betalen.
Hij staat er allang tussen schat, als eerstequote:Op maandag 4 december 2006 08:47 schreef berney het volgende:
Lieve, lieve Peri,
Wil je deze link nog even toevoegen in het rijtje
http://www.modthesims2.com/
dit is mijn favoriete site. je kunt je gratis reggen..........veel hackobjects
quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij staat er allang tussen schat, als eerste.
Ah, is er toch e.e.a verandert. Maar ja, je moet zeker heeeel veel uploaden dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk om voor noppes al die mooie dingen te downloaden. Je moet er alleen wel wat voor over hebben.
Door dingen (creaties, screenshots) te uploaden en actief te participeren (ratings geven etc.) op de TSR-site kan je kudos verdienen. Als je genoeg kudos hebt, kan je deze inwisselen voor een "gratis dag".
Door het uploaden van een aantal huizen heb ik al zo'n negen gratis dagen verdiend. Een tijdje terug heb ik "1 gratis dag" opgeofferd en heb toen zo'n 700 objecten gedownload.
Je hebt 5000 kudos nodig om een gratis dag te krijgen (24h). Per gepubliceerd object krijg je 50 kudos, dus je moet aardig wat uploaden. Voorheen hing het aantal gratis verdiende dagen af van het aantal gedownloade creaties door betalende leden.quote:Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Ah, is er toch e.e.a verandert. Maar ja, je moet zeker heeeel veel uploaden dan?
Je merkt aan mijn reactie alleen al dat, dat niet veel is.quote:Op maandag 4 december 2006 16:22 schreef vanillivi het volgende:
Het duurt ff, maar dan heb je wel wat
Maar je hebt gelijk hoor, dat het redelijk lang duurt voordat je genoeg kudos hebt voor een gratis dagje downloaden.
Het is maar net wat je er voor over hebt.
Of je kijkt elke woensdag, zaterdag en zondag even op de site welke spullen er gratis zijnquote:Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef berney het volgende:
[..]
Je merkt aan mijn reactie alleen al dat, dat niet veel is.
Check ook ff bij je preferences in je profiel of je de newsletter ontvangt. Dit levert namelijk 100 kudos op per ontvangen newsletter. En in de newsletter kan je weer meedoen met een prize drawing wat ook weer 100 kudos oplevert.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen het valt reuze mee met die kudo's. gaat best vlot heb al 61 kudo's verdient.
haha, joh wat een idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
ja, of je upload gewoon wat lelijke huizen en je vraagt ons om die te downloaden
Ja maar hij slaat de geschiedenis niet op op deze pcquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef berney het volgende:
Nesle,suffie. Kijk anders effe in je geschiedenis.
Heb een vraagje aan jullie. ik had een drankje gekocht van die dierentrainster (wat een vervelende sim trouwens ze blijft wel hangen en meeeten enzo) maar nu weet ik niet wat ik ermee kan doen en hoe ik het moet gebruiken.
Alstu: http://coris.byus.net/quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:04 schreef Nesle het volgende:
Ik heb net een heleboel dingen gedownload
Leuk haar en leuke kleding, kon de site hier niet vinden maar het was ook een doorverwijzing van een site. En toen heb ik de site nooit opgeschreven
De bestandsnamen begonnen allemaal met [Myos]. Iemand die het weet ?
Yay!quote:
Dat is voor als je gebeten bent door een weerwolf.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef berney het volgende:
Nesle,suffie. Kijk anders effe in je geschiedenis.
Heb een vraagje aan jullie. ik had een drankje gekocht van die dierentrainster (wat een vervelende sim trouwens ze blijft wel hangen en meeeten enzo) maar nu weet ik niet wat ik ermee kan doen en hoe ik het moet gebruiken.
owwwww, bedanktquote:Op woensdag 6 december 2006 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is voor als je gebeten bent door een weerwolf.
Ja, nog wel. Maar nu je het erover hebt... Had in Sims 1 dat idd veranderd. Kan dat ook in Sims 2 en zo ja, hoe?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:14 schreef Nesle het volgende:
Hebben jullie trouwens nog steeds dat bedekkende stukje voor je Sims, als ze gaan douchen enzo? Dat je niks kan zien?
volgens mij is er wel zo'n patch bij de mods sims.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Ja, nog wel. Maar nu je het erover hebt... Had in Sims 1 dat idd veranderd. Kan dat ook in Sims 2 en zo ja, hoe?
Feestjes geven met die vrienden?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef seeya_40 het volgende:
Heb trouwens een vraagje. Mijn Sims is nu al een hele tijd werkzaam in de politiek. Ze is iets lokaal en verdient 786 per dag. Het duurt alleen nu vreselijk lang voordat ze promotie krijgt, terwijl ik de benodigde vrienden en charisma/creativiteit heb. Is er iets om een promotie te versnellen?
Ik herken dit probleem!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Nesle het volgende:
Ik heb dat bedekkende stukje ook nog en krijg dat dus ook met geen mogelijkheid weg
En dan heb ik ook het volgende:
Als ik Sims speel, heb ik het irritante dat om de 5 minuten Sims gewoon wegfloept zeg maar in mijn taakbalk omdat er een soort popup ofzo wordt tegengehouden. Tenminste ik denk dat dat het is. Maar ik vind het dus aardig irritant worden want ik kan zo natuurlijk nooit normaal lekker door spelen. Komt het door mijn virusscanner? Dat die alles tegenhoudt enzo, en er dan een melding van geeft? Als je dit ook is hebt gehad of je weet hoe dit moet wil je me dan aub even uitleggen hoe ik dit irritante kutiets kan uitschakelen, want dit is niet lekker spelen natuurlijk.
Ik heb trouwens net ff wat auto's gedownd
Die bank is echt super mooiquote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef Elvi het volgende:
Hele toffe bank: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208490 en daar heb je wel deze hack voor nodig: http://forums.modthesims2.com/showthread.php?p=1393933
Hier hetzelfde, ik zie ook geen screens.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef berney het volgende:
Jongens, please help effe.
ik zie geen screens/downloads bij the sims recource. er staat vast iets niet goed ingesteld bij me.
oke dan wacht ik wel af....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik zie ook geen screens.
edit: ze doen het nu, en heb niks speciaals gedaan.
Ik kan juist heel erg weinig voor mannen vinden en super veel voor vrouwen. De meeste mannen dingen vind ik te vrouwlijk en zo, ben verder niet kieskeurigquote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Nesle het volgende:
Yay!Heel erg bedankt!
Ik kan trouwens echt niet veel leuke dingen voor de vrouwen vinden zeg, mijn mannetjes lopen er allemaal superbe bij maar die vrouwtjes vallen me nog wat tegen.
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:42 schreef releaze het volgende:
ipv je downloadsmap heb je ook de music map. daarin zijn verschillende submapjes, waarin je je mp3tjes kan gooien. als je britney spears-toxic in het mapje pop gooit, dan zal de sims ook dat liedje spelen wanneer je je sims naar popmuziek laat luisteren.
het is, als je je custom muziek in die map zet, wel van belang dat je bij configuratie-audio even kijkt of je nieuw toegevoegde liedjes aangevinkt staan (gewoon een blauw bolletje, ipv een leeg blauw bolletje)
Over de filmpjes, die zijn zover ik heb begrepen moeilijker toe te voegen aan de sims. op mts2 wordt er niet tot weinig over gesproken, omdat de meeste filmpjes illegaal zijn (videoclips) en dat willen ze niet, dus alles wat nu met filmpjes te maken heeft filteren ze weg (iig de downloads) je kan ff kijken of er nog wel (oude) discussies over zijn. Dr valt wel een kanalenmaker (iets dat je pie menu aanpast) te downloaden, ik heb het eens geprobeerd om ook nog een filmpje eraan te koppelen maar dat lukte mij zo snel niet.
quote:In Seasons it can often get cold outside. A new Temperature Bar on the control puck indicates the temperature of each Sim. If they get too cold they can actually freeze, going stiff and dropping to the ground in a rigid state. If this happens you can direct another Sim to thaw them out using a hairdryer. (Bron: TSR).
ja, dat kan. maar nee, dat mogen we niet zeggen, want het valt officieel onder cracks/hackes/warez.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef thewitch het volgende:
[..]
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.
En ik had nog 1 vraag. Is het ook mogelijk dat je de sims op kunt starten zonder dat je een disc van het spel erin moet laten, want hij start bij mij alleen maar op met de sims huisdieren en ik ben bang als ik deze te vaak gebruik daarvoor dat mijn dvd kapot gaat. Ik heb liever dat ie opstart met de glamour of familiepret, is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dit![]()
oh wow!! GAAAAF!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef vanillivi het volgende:
Ik zat net op TSR de preview van Seasons te lezen, die overigens 27 februari 2007 uitkomt, en dit lijkt mij echt de leukste uitbreiding tot nu toe. Het ziet er echt gaaf uit. Er zitten ook weer hilarische dingen in:
[..]
Oh wow dat lijkt me echt tof, die wil ik! Kan ik mooi voor mn verjaardag vragenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef vanillivi het volgende:
Ik zat net op TSR de preview van Seasons te lezen, die overigens 27 februari 2007 uitkomt, en dit lijkt mij echt de leukste uitbreiding tot nu toe. Het ziet er echt gaaf uit. Er zitten ook weer hilarische dingen in:
[..]
Zorgen dat de uitbreiding met welke dvd je wel durft te spelen als laatste geinstalleerd wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef thewitch het volgende:
[..]
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.
En ik had nog 1 vraag. Is het ook mogelijk dat je de sims op kunt starten zonder dat je een disc van het spel erin moet laten, want hij start bij mij alleen maar op met de sims huisdieren en ik ben bang als ik deze te vaak gebruik daarvoor dat mijn dvd kapot gaat. Ik heb liever dat ie opstart met de glamour of familiepret, is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dit![]()
Nu dat doe ik iedere keer maar hij geeft gewoon al aan tijdens het installeren van thesims dat ik met de verkeerde cd thesims wil opstarten, het maakt geheel niet uit in welke volgorde ik de sims installeer er wordt gevraagd naar de petsquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorgen dat de uitbreiding met welke dvd je wel durft te spelen als laatste geinstalleerd wordt.
nee kan niet, want er zit kopieerbeveiliging op. vandaar ook dat als je de gekopieerde sims installeert je altijd een patch moet hebben om het spel te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Elvi het volgende:
En als je de dvd brandt? En met die dvd je spel speelt?
Nu ik heb alle spellen orgineel en je kunt er inderdaad géén kopie van maken, maar ik weet dat er een manier was dat je wel kon spelen het zij met een andere cd/dvd en zelfs zonder cd/dvd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Elvi het volgende:
En als je de dvd brandt? En met die dvd je spel speelt?
Ja, ik heb er ook last van. Kan hem niet terug vinden? Weet iemand wat het probleem is?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bank gedownload, maar kan 'm niet terugvinden in het spel. Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? (en ja, die hack heb ik ook gedownload).
Bedanktquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef releaze het volgende:
Gave kamer hoorHeb je een screentje van het huis?
Ik quote mezelf nog maar een keer, waar komen de downloads te staan als je ze geïnstalleerd hebt? Ik kom ze nl niet op mijn c schijf bij ea games tegen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef berney het volgende:
Ik heb ook zin in die seizoenen.
Jongens, effe vraagje. Hoop niet dat ik vervelend ben., maar waar blijven de downloads als je vanaf tsr download en dan gelijk installeerd? Ik download altijd de simsdownloadpack
Dat snap ik wel maar waar staan ze opgeslagen? ik kan ze nl niet terugvinden op mijn pc behalve in de map waar ik de downloads heb.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Nesle het volgende:
Die simsdownloadpacks komen volgens mij automatisch al in het spel.
Als je ze hebt opgeslagen moet je er dubbel op klikken en dan instaleren en ok drukken, dan moet ie als het goed is gewoon in je spel staan.
Als je een simsdownloadpack hebt opgeslagen in je Map waar je je downloads opslaat, moet daar gewoon een icoontje van zoon simsdownloadpack staan. dat blauwe ding. Maar de dingen die je uitpakt zie je niet hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef berney het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar waar staan ze opgeslagen? ik kan ze nl niet terugvinden op mijn pc behalve in de map waar ik de downloads heb.
Oke, dan weet ik genoeg nu.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als je een simsdownloadpack hebt opgeslagen in je Map waar je je downloads opslaat, moet daar gewoon een icoontje van zoon simsdownloadpack staan. dat blauwe ding. Maar de dingen die je uitpakt zie je niet hoor.
Doe je wel met ze praten tijdens je 'feestjes'? Als ze je vervelend vinden aan de telefoon, betekent dat ze bijna tot geen contact met je hebben gehad en je zowat niet kennen. Als je al een beetje vriendenpunten hebt, kletsen ze wel met je, net zo lang tot je beste vrienden bentquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
Oh, mijn god wat ben ik een kneus (qua simmen dan) vergeleken met jullie.Ik durf geen screens van mijn sims te laten zien hoor.
Ik irriteer me mateloos aan de bezoekers. dek ik het buffet dan stromen ze binnen en blijven ze tot diep in de nacht hangen en het buffet leeg vr*ten+koelkast. de volgende dag bellen mijn simmies op en zeggen ze kun je niet doen alsof ik niet besta.
Ik heb geen eens tijd om met mijn gasten te praten zoveel komen er dan binnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe je wel met ze praten tijdens je 'feestjes'? Als ze je vervelend vinden aan de telefoon, betekent dat ze bijna tot geen contact met je hebben gehad en je zowat niet kennen. Als je al een beetje vriendenpunten hebt, kletsen ze wel met je, net zo lang tot je beste vrienden bent!
Oh en ik jaag mn bezoek gewoon altijd weg als ik geen zin heb in ze meer..
Deze werken trouwens als een tiet!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef Elvi het volgende:
http://www.djssims.com/index.php hier staan trouwens hele handige hacks voor The Sims!![]()
Zodat ze tenminste altijd de wc doortrekken en alle boeken gewoon wegleggen ipv ze rond te laten slingeren![]()
mooie huizen weer vanillivi!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik moest even zoeken, maar ik heb ze gevonden.
Bij de plaatjes met de papegaai hoort dit huis (nog niet helemaal af zoals je kunt zien, maar kon geen recentere vinden):
[afbeelding]
Het derde plaatje hoort bij dit huis (had ik al een keertje laten zien volgens mij):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb echt een uur ofzo gezocht want ik wist t echt niet meer maar ik heb t volgende gevonden:quote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef Nesle het volgende:
Toff screens zeg!
Waar download je dat haar van je sim Lara?
Ik snap 1 ding niet echt. Ik heb zeg maar allemaal kerstspulletjes gedownload voor mijn Sims, dus kerstbomen enzo. maar nu is het probleem dat ik de kerstbomen en de decoratie spulletjes nergens meer kan terugvinden. Weet iemand hoe dit kan? Komt het misschien doordat ik de Kerstspecial niet heb?
hey thanxquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:35 schreef Purky het volgende:
Leuke screens izzipizzy! Wel heel toevallig, heb gister ook screens zitten maken van mijn kerst-achtige sfeer in m'n sim huisje en met veel gepruts een paar mooie gemaakt.. dacht ik.. kon ze alleen niet meer terugvindenTriest maar ik weet écht niet waar die foto's geplaats worden, kan ze nérgens vinden..
Help?
Die had ik al geprobeerd, maar dan wil die auto niet rijden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:47 schreef Elvi het volgende:
Ik denk de code "move_objects on" want dan kan je de deur wél daar neerzetten. Alleen het auto rijden weet ik dus niet...
Huh, waarom zie ik ze dan wel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:39 schreef Troel het volgende:
Ja, inderdaad allemaal mooie kikkertjes. Misschien kun je een andere plaatjeshost nemen
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en linksquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe krijgen jullie de gezichten zo in close-up bij sommige foto's? Dat wil mij helaas nooit lukken..
Waarom is het zo pauper dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:33 schreef seeya_40 het volgende:
Wat een leuke plaatjes heeft iedereen. Jammer dat het bij mij allemaal zo pauper is
Thanxquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en linksDan krijg je je screens van heel dichtbij
En izzypizzy bedankt!
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...quote:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...
Ohhhh foei!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef berney het volgende:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.
Een beetje valsspelen dus.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef Nesle het volgende:
Hoe beginnen jullie eigelijk als je net een nieuw gezin+huisje hebt gemaakt? Ik laat het gezin altijd meteen eerst studeren voor koken
Wat een mooi mannetje, Marvelous!quote:Op zondag 3 december 2006 18:15 schreef Marvellous het volgende:
Even een TVP met wat screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:56 schreef Purky het volgende:
[..]
Ohhhh foei!!
Ik gebruik serieus nooit cheats.. ik heb ze ooit gebruikt maar het verpeste het allemaal omdat het veel te makkelijk was om je sims gelukkig te maken en daarom had ik er nooit meer zin in. Nu gebruik ik nooit meer cheats en het is veel makkelijk. Oke, aan het begin wat lastig, maar als je eenmaal doorhebt hoe je makkelijk geld verdient enzo is het een eitje.
seeya_40, hoezo lukt het je dan niet? Heb je de huisdieren uitbreiding? Die kan je dan ook een baantje geven om geld te verdienen. Probeer veel punten voor creativiteit te krijgen zodat je schilderen maakt die je kan verkopen, of zelfs een roman kan schrijven (ook al duurt dat lang). Als je een huisje opstart, hoe begin je dan? Maak je gelijk kinderen of zoek je eerst werk en zorg je snel voor de juiste vaardigheden?
En trouwens, ze hoeven toch niet al het dure spul in huis te hebben staan?
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!
Heb vandaag pets geinstalleerd en mn hondje is al stuntman. Misschien gaat het zo wat sneller
Heb trouwens nog een vraagje: Hoe kan ik mijn hond wassen? Z'n hygiene is namelijk helemaal op, maar ik zie nergens de mogelijkheid (als ik op een bad of kraan klik gebeurt er niks).
Mijn ene sim werkt ook gewoon hoor voor de kost, maar cheaten maakt het voor mij makkelijker omdat ik toch meer met bouwen bezig ben dan met spelen.(nu tenminste), en omdat het mij anders teveel tijd kost.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!
Okee, stom van mij... Had dus een gedownload bad in mn huisje staan. Opgelost, dank je!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens een hele stoere auto
Een BMW x5. Als die bestaat, want zo staat het ernamelijk opPlasmaschermpjes ahterin enzo.
Zal even verhuizen van pc voor jequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Nesle het volgende:
Hang wat schilderijen op de muren.
Weet ik niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
Oke, waar kan ik die hack downloaden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
het kan zo zijn dat je sims het verschrikkelijk vinden omdat er geen ramen zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Oke, waar kan ik die hack downloaden.
Schilderijen hangen al. eerste wat ik doe is twee schilderijtjes ophangen. (zijn hacks dus.)
Als ik de muur openmaak gaat het balkje weer op groen.
oh, en onze poes wil ook niet naar binnen toe.
Als je die semi-transparante tegels bedoelt, ja die heb ik zelf gemaakt. Ik heb er nog een aantal bijgemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef _-my-_ het volgende:
Vanillivi screens= =D
euhmm
van waar heb je die vloer ?
zelf gemaakt zeker?
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef Nesle het volgende:
Zeg, die Insimenator. Wat kan ik daar nu allemaal mee? En hoe gebruik je hem? Zal vast wel is al voorbij zijn gekomen maar kan het niet vinden. En welke van de 3 die daar op die site staan kan ik het beste downloaden?
Ik zal je link doorspitten. mijn Engels is very fine.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef Purky het volgende:
@ Berney: Ik weet niet hoe goed je engels is maar http://www.modthesims2.com/article.php?t=46633 gaat over mappen maken enzo. Zelf kom ik d'r niet helemaal uit maar ik vind het niet nodig dus geen zin om helemaal door te lezen![]()
En ik ben benieuwd naar je huis, kom maar snel met de screens!!
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Brici het volgende:
Hoe maak je een verdieping onder de grond ????
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef berney het volgende:
[..]
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/
misschien staat hier uitleg bij voor je. Hier heb ik die garage onder de grond ook vandaan.
Succes, en vooral veel naar de plaatjes kijken, die hebben mij geholpen. de tekst heb ik niet eens zo goed doorgelezen behalve die code dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:49 schreef Brici het volgende:
Dankjewel ik ga het vanaaf meteen proberen
[..]
Hij was wel erg groot he.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Da's een duur huis!
Maar wat zet je allemaal in zo'n huis dan, zoveel spullen hebben Sims toch niet
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef berney het volgende:
[..]
Hij was wel erg groot he.
Heb m net gehalveerd.
[afbeelding]
Die ramen zitten in het spel.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Brici het volgende:
Zitten die ramen al in het spel???
Zo nee waar heb je die ramen weg?
[..]
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef thewitch het volgende:
[..]
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269
Hier staat alles wat je weten moet over de insemenator, houd er wel rekening mee dat dit versie 2.5 is en niet 2.4, want je kunt ze niet allebei installeren
Dat raam zit ergens achterin. Tenminste als je geen gedownloade ramen hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef Nesle het volgende:
Zijn dat niet die hele grote ramen, geen rand of wat dan ook?
Die gebruik ik namelijk never nooit
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooiquote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef _-my-_ het volgende:
maar vanillivi heb je die speciale vloer op pagina 2 de 2de foto zelf gemaakt?
Oh die vloerquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooi![]()
ik heb net foto's gemaakt van mn tweeling, ik heb ze allebei een ander kapsel gegeven om ze uit elkaar te kunnen houden![]()
Lucas of Leon (ik weet t niet uit mn hoofd)
[afbeelding]
idem:
[afbeelding]
Ik heb weer een paar nieuwe sims gemaakt, dit is er een van; Lindsay:
[afbeelding]
Ik heb ook een paar hele mooie moderne huisjes gedownload vandaag, dit is Lindsay in d'r slaapkamer met een supermooi uitzicht![]()
[afbeelding]
Ik heb heel lang geleden een x baggy jeans voor vrouwen gedownload op peggysims...ik zou de link voor je zoeken maar hij is te traag nu, je kan zelf zoeken bij de damesskins, succes ermee..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef seeya_40 het volgende:
Ben al heel lang op zoek naar Baggy jeans (vrouwen en mannen). Iemand een linkje oid hiervoor?
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:06 schreef berney het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een plattegrond is van een buurt met de nummers van de kavels? Als ik nu een huis download en in de buurt zou zetten waarin ik speel dan ben ik bang dat, dat huis de mijne overschrijft.
Een platte grond zou handig zijn. die was er ook bij de sims 1. Hopelijk nu ook.
Same here... Ze komen gewoon bij 'te plaatsen huizen' te staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef releaze het volgende:
[..]
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |