dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Nesle het volgende:
Hang wat schilderijen op de muren.
Weet ik niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
Oke, waar kan ik die hack downloaden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
het kan zo zijn dat je sims het verschrikkelijk vinden omdat er geen ramen zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Oke, waar kan ik die hack downloaden.
Schilderijen hangen al. eerste wat ik doe is twee schilderijtjes ophangen. (zijn hacks dus.)
Als ik de muur openmaak gaat het balkje weer op groen.
oh, en onze poes wil ook niet naar binnen toe.
Als je die semi-transparante tegels bedoelt, ja die heb ik zelf gemaakt. Ik heb er nog een aantal bijgemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef _-my-_ het volgende:
Vanillivi screens= =D
euhmm
van waar heb je die vloer ?
zelf gemaakt zeker?
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef Nesle het volgende:
Zeg, die Insimenator. Wat kan ik daar nu allemaal mee? En hoe gebruik je hem? Zal vast wel is al voorbij zijn gekomen maar kan het niet vinden. En welke van de 3 die daar op die site staan kan ik het beste downloaden?
Ik zal je link doorspitten. mijn Engels is very fine.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef Purky het volgende:
@ Berney: Ik weet niet hoe goed je engels is maar http://www.modthesims2.com/article.php?t=46633 gaat over mappen maken enzo. Zelf kom ik d'r niet helemaal uit maar ik vind het niet nodig dus geen zin om helemaal door te lezen![]()
En ik ben benieuwd naar je huis, kom maar snel met de screens!!
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Brici het volgende:
Hoe maak je een verdieping onder de grond ????
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef berney het volgende:
[..]
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/
misschien staat hier uitleg bij voor je. Hier heb ik die garage onder de grond ook vandaan.
Succes, en vooral veel naar de plaatjes kijken, die hebben mij geholpen. de tekst heb ik niet eens zo goed doorgelezen behalve die code dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:49 schreef Brici het volgende:
Dankjewel ik ga het vanaaf meteen proberen
[..]
Hij was wel erg groot he.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Da's een duur huis!
Maar wat zet je allemaal in zo'n huis dan, zoveel spullen hebben Sims toch niet
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef berney het volgende:
[..]
Hij was wel erg groot he.
Heb m net gehalveerd.
[afbeelding]
Die ramen zitten in het spel.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Brici het volgende:
Zitten die ramen al in het spel???
Zo nee waar heb je die ramen weg?
[..]
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef thewitch het volgende:
[..]
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269
Hier staat alles wat je weten moet over de insemenator, houd er wel rekening mee dat dit versie 2.5 is en niet 2.4, want je kunt ze niet allebei installeren
Dat raam zit ergens achterin. Tenminste als je geen gedownloade ramen hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef Nesle het volgende:
Zijn dat niet die hele grote ramen, geen rand of wat dan ook?
Die gebruik ik namelijk never nooit
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooiquote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef _-my-_ het volgende:
maar vanillivi heb je die speciale vloer op pagina 2 de 2de foto zelf gemaakt?
Oh die vloerquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooi![]()
ik heb net foto's gemaakt van mn tweeling, ik heb ze allebei een ander kapsel gegeven om ze uit elkaar te kunnen houden![]()
Lucas of Leon (ik weet t niet uit mn hoofd)
[afbeelding]
idem:
[afbeelding]
Ik heb weer een paar nieuwe sims gemaakt, dit is er een van; Lindsay:
[afbeelding]
Ik heb ook een paar hele mooie moderne huisjes gedownload vandaag, dit is Lindsay in d'r slaapkamer met een supermooi uitzicht![]()
[afbeelding]
Ik heb heel lang geleden een x baggy jeans voor vrouwen gedownload op peggysims...ik zou de link voor je zoeken maar hij is te traag nu, je kan zelf zoeken bij de damesskins, succes ermee..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef seeya_40 het volgende:
Ben al heel lang op zoek naar Baggy jeans (vrouwen en mannen). Iemand een linkje oid hiervoor?
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:06 schreef berney het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een plattegrond is van een buurt met de nummers van de kavels? Als ik nu een huis download en in de buurt zou zetten waarin ik speel dan ben ik bang dat, dat huis de mijne overschrijft.
Een platte grond zou handig zijn. die was er ook bij de sims 1. Hopelijk nu ook.
Same here... Ze komen gewoon bij 'te plaatsen huizen' te staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef releaze het volgende:
[..]
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |