abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44355253
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:39 schreef Troel het volgende:
Ja, inderdaad allemaal mooie kikkertjes. Misschien kun je een andere plaatjeshost nemen
Huh, waarom zie ik ze dan wel?
Kan je een plaatjeshost aanraden?
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:42:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_44355284
photobucket bijvoorbeeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44357007
Wat een leuke plaatjes heeft iedereen. Jammer dat het bij mij allemaal zo pauper is
pi_44358709
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe krijgen jullie de gezichten zo in close-up bij sommige foto's? Dat wil mij helaas nooit lukken..
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en links Dan krijg je je screens van heel dichtbij

En izzypizzy bedankt!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44359687
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:33 schreef seeya_40 het volgende:
Wat een leuke plaatjes heeft iedereen. Jammer dat het bij mij allemaal zo pauper is
Waarom is het zo pauper dan?
pi_44363110
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Nesle het volgende:

[..]

Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en links Dan krijg je je screens van heel dichtbij

En izzypizzy bedankt!
Thanx .
pi_44363897
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef Purky het volgende:

[..]

Waarom is het zo pauper dan?
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...
pi_44364009
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.

Een beetje valsspelen dus.
pi_44365341
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef berney het volgende:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.

Een beetje valsspelen dus.
Ohhhh foei!!
Ik gebruik serieus nooit cheats.. ik heb ze ooit gebruikt maar het verpeste het allemaal omdat het veel te makkelijk was om je sims gelukkig te maken en daarom had ik er nooit meer zin in. Nu gebruik ik nooit meer cheats en het is veel makkelijk. Oke, aan het begin wat lastig, maar als je eenmaal doorhebt hoe je makkelijk geld verdient enzo is het een eitje.

seeya_40, hoezo lukt het je dan niet? Heb je de huisdieren uitbreiding? Die kan je dan ook een baantje geven om geld te verdienen. Probeer veel punten voor creativiteit te krijgen zodat je schilderen maakt die je kan verkopen, of zelfs een roman kan schrijven (ook al duurt dat lang ). Als je een huisje opstart, hoe begin je dan? Maak je gelijk kinderen of zoek je eerst werk en zorg je snel voor de juiste vaardigheden?

En trouwens, ze hoeven toch niet al het dure spul in huis te hebben staan?
pi_44365493
Hoe beginnen jullie eigelijk als je net een nieuw gezin+huisje hebt gemaakt? Ik laat het gezin altijd meteen eerst studeren voor koken
pi_44365596
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef Nesle het volgende:
Hoe beginnen jullie eigelijk als je net een nieuw gezin+huisje hebt gemaakt? Ik laat het gezin altijd meteen eerst studeren voor koken
Ik ook Naja, soms eerst een baantje zoeken via de krant maar daarna direct voor koken (en het ligt aan de gezinsgrootte maar soms laat ik er ook 1 of 2 schilderen voor simoleons).
Naja, en dan de eerste dag leren koken en wat aan plezier doen, meestal dus schilderen, en de tweede dag de vaardigheden leren die ze voor het werk nodig hebben.
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:19:37 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44366135
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:15 schreef Marvellous het volgende:
Even een TVP met wat screens

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een mooi mannetje, Marvelous!

Terugvindplaatjes:

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44366537
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:56 schreef Purky het volgende:

[..]

Ohhhh foei!!
Ik gebruik serieus nooit cheats.. ik heb ze ooit gebruikt maar het verpeste het allemaal omdat het veel te makkelijk was om je sims gelukkig te maken en daarom had ik er nooit meer zin in. Nu gebruik ik nooit meer cheats en het is veel makkelijk. Oke, aan het begin wat lastig, maar als je eenmaal doorhebt hoe je makkelijk geld verdient enzo is het een eitje.

seeya_40, hoezo lukt het je dan niet? Heb je de huisdieren uitbreiding? Die kan je dan ook een baantje geven om geld te verdienen. Probeer veel punten voor creativiteit te krijgen zodat je schilderen maakt die je kan verkopen, of zelfs een roman kan schrijven (ook al duurt dat lang ). Als je een huisje opstart, hoe begin je dan? Maak je gelijk kinderen of zoek je eerst werk en zorg je snel voor de juiste vaardigheden?

En trouwens, ze hoeven toch niet al het dure spul in huis te hebben staan?
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!

Heb vandaag pets geinstalleerd en mn hondje is al stuntman. Misschien gaat het zo wat sneller

Heb trouwens nog een vraagje: Hoe kan ik mijn hond wassen? Z'n hygiene is namelijk helemaal op, maar ik zie nergens de mogelijkheid (als ik op een bad of kraan klik gebeurt er niks).
pi_44366573
@ Semtex: Gave schoenen heeft je yoga-sim aan!! Super!!
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:37:18 #145
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44366815
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!

Heb vandaag pets geinstalleerd en mn hondje is al stuntman. Misschien gaat het zo wat sneller

Heb trouwens nog een vraagje: Hoe kan ik mijn hond wassen? Z'n hygiene is namelijk helemaal op, maar ik zie nergens de mogelijkheid (als ik op een bad of kraan klik gebeurt er niks).
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44366994
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Mijn ene sim werkt ook gewoon hoor voor de kost, maar cheaten maakt het voor mij makkelijker omdat ik toch meer met bouwen bezig ben dan met spelen.(nu tenminste), en omdat het mij anders teveel tijd kost.

Ach ieder simt op zijn/haar manier.
pi_44367128
Ik heb trouwens een hele stoere auto
Een BMW x5. Als die bestaat, want zo staat het ernamelijk op Plasmaschermpjes ahterin enzo.
pi_44367230
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.
Okee, stom van mij... Had dus een gedownload bad in mn huisje staan. Opgelost, dank je!!
pi_44367287
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens een hele stoere auto
Een BMW x5. Als die bestaat, want zo staat het ernamelijk op Plasmaschermpjes ahterin enzo.
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?
pi_44367408
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?
Zal even verhuizen van pc voor je
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:09:32 #151
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44368144
Mijn eerste set semi-transparante tegels . Dit is de blauwe set. De geel/groene set, paars/roze set en rode set staan in de planning.

pi_44368713
Oké, heb maar meteen ff wat meer screens geupload

Hier de BMW x5 met plasmaschermpjes

Check wie er op de voorkant van dat magazine staat

De trotse eigenaars nadat ze de aanschaf hadden gedaan Koste een aardige duit, maar dan heb je ook wat!

Zo dat was hem weer ff
pi_44368981
Ziet er super stoer uit. Ik ga ook maar eens ff war meer geduld kweken en hopen dat mijn sims wat vooruitgang boeken met hun huisdieren. Ben benieuwd...
pi_44386626
Hm.. er komt een nieuwe sims game aan.. Maar daarin moet je doelen bereiken enzo. Wat ik er nu van lees lijkt me niet zo boeiend maar we zullen zien! En het is officieel bevestigd dat Seizoenen de nieuwste uitbreiding is van de Sims 2, maar dat wisten we eigenlijk al

Gekopieerd van desims.nl, vaak moet je inloggen om dingen te lezen en niet iedereen zal er een account hebben.

De Sims Levensverhalen
De Sims Levensverhalen is het eerste deel van een splinternieuwe productlijn met de naam De Sims Verhalen. Beleef de hoogtepunten in het leven van je Sim in deze makkelijk speelbare versie van De Sims, die speciaal geschikt is voor laptops. In het nieuwe, meeslepende speltype 'Verhaal' leid je je Sim door een unieke, boeiende verhaallijn, die bol staat van de romantiek en onverwachte wendingen. In het speltype 'Vrij spelen' creëer je zelf je Sims, voor wie jij beslist of en hoe ze hun dromen waarmaken op de beslissende momenten in hun leven. Terwijl je speelt kun je via e-mail en je eigen instant messenger bereikbaar blijven.

Veelgestelde vragen

Wat is De Sims Levensverhalen?

De Sims Levensverhalen is het eerste deel van een splinternieuwe productlijn voor de PC met de naam De Sims Verhalen. Alle delen van De Sims Verhalen bevatten twee leuke speltypen: het speltype 'Verhaal' en het speltype 'Vrij spelen'. De besturing is speciaal ontworpen voor laptops, zodat je overal en altijd kunt spelen! In De Sims Levensverhalen beleef je een deel uit het leven van Manon. Ze keert terug naar huis om een nieuw leven te beginnen met nieuwe vrienden, nieuwe ervaringen en spannende verrassingen. In het tweede verhaal mag je ingrijpen in het liefdesleven van Vincent, een amoureuze techo-nerd die tot nu toe niet bepaald gelukkig was in de liefde. Ook binnenkort verkrijgbaar in De Sims Verhalen-reeks: In The Sims Pet Stories* verzorgen en trainen je Sims schattige maar zeer onvoorspelbare huisdieren, en in The Sims Castaway Stories* help je je Sims om een nieuw leven op te bouwen op een onbekend paradijselijk eiland.

Wat zijn de verschillen tussen De Sims, De Sims 2 en dit spel?

Het grote verschil is de toevoeging van een nieuw speltype ‘Verhaal’, laptop-vriendelijke specs en de mogelijkheid om het spel in een apart venster te spelen terwijl je via e-mail en je eigen instant messenger bereikbaar blijft. Elk deel in de reeks De Sims Verhalen is een op zichzelf staand product. Uitbreidings- of accessoires-pakketten van De Sims of De Sims 2 worden door deze spellen niet ondersteund.

Wat houdt het speltype ‘Verhaal’ in?

Met het nieuwe speltype ‘Verhaal’ leid je je Sim door een unieke, boeiende verhaallijn, die bol staat van de romantiek en onverwachte wendingen. Je kunt zelfs beloningen vrijspelen als je de vastgestelde doelen haalt. In De Sims Levensverhalen kun je kiezen uit twee verhaallijnen. Leid Manon door een bepaald deel van haar leven waarin ze terugkeert naar huis om een nieuw leven te beginnen met nieuwe vrienden, nieuwe ervaringen en spannende verrassingen. In de tweede verhaallijn grijp je in in het liefdesleven van Vincent, een amoureuze techo-nerd die tot nu toe niet bepaald gelukkig was in de liefde. Als je alle doelen van het verhaal hebt gehaald, kun je verder spelen in het speltype 'Vrij spelen'.

Wat betekent laptop-vriendelijk?

Laptop-vriendelijk houdt in dat je de spellen in de reeks De Sims Verhalen zowel op je laptop als op je PC kunt spelen. Je hebt geen grafische kaart nodig en de spelbesturing is speciaal ontworpen voor laptops. Je kunt bijvoorbeeld het spel eenvoudig onderbreken en hervatten door je laptop open en dicht te doen. Je kunt het op je PC of laptop draaien en we vonden het belangrijk dat je het spel in een apart venster kunt spelen zodat je bereikbaar bent voor je vrienden met je eigen instant messenger.

Waarom hebben we een laptop-vriendelijke versie van De Sims ontworpen?

Fans en toekomstige spelers lieten ons weten dat het spel toegankelijker moest worden, zodat ze De Sims op hun laptop konden spelen. Steeds meer mensen gebruiken hun laptop als gewone computer thuis, op school of op het werk. Het leek ons een goed idee om deze groep gamers tegemoet te komen door De Sims aan te passen aan hun wensen en levensstijl.

Heb ik De Sims of De Sims 2 nodig voor dit nieuwe spel?

Elk deel in de reeks De Sims Verhalen is een op zichzelf staand product. Uitbreidings- of accessoires-pakketten van De Sims of De Sims 2 worden door deze spellen niet ondersteund. Is dit een uitbreidingsset voor De Sims 2? Nee, het is een geheel nieuwe spel.

Kan ik content up- of downloaden vanaf Uitwisselen?

Dat is niet mogelijk. Uitwisselen werd speciaal ontworpen voor The Sims en De Sims 2. De Sims Verhalen is een ander product met een eigen website en downloadbare content.

Ik wil graag weten…

We posten meer informatie over de nieuwe reeks De Sims Verhalen wanneer deze beschikbaar komt. Wel kunnen we al de volgende delen aankondigen:

De Sims™ Levensverhalen: januari 2007
De Sims™ Pet Stories*: zomer 2007
De Sims™ Castaway Stories*: herfst 2007

* De Nederlandse namen van de spellen zijn op het moment van schrijven nog niet bekend.

Đ desims.nl
pi_44387043
Nou, nog maar even een post want als ik die andere edit wordt die zo belachelijk lang

Nog wat informatie over De Sims Seizoenen

Profiteer van elk seizoen
De seizoenen hebben invloed op de relaties, verlangens, angsten en het humeur van je Sims.

Nieuwe activiteiten om samen met andere Sims te doen
Nieuwe manieren om plezier te hebben met je Sims, hun families en vriend(inn)en! Bouw een sneeuwpop, neem een duik in het zwembad, gooi een balletje, of ga schaatsen.

Pluk de vruchten van de noeste arbeid van je Sims
Oogst het hele jaar door fruit en groenten, en maak onder meer liefdes-, energie- en vitaminedrankjes.

Leer nieuwe vaardigheden
Word lid van de tuinvereniging! Je krijgt nuttige tuintips, die je heel wat opleveren. Vang verse vis voor de barbecue, maar pas op voor een onverwachte vangst!

Verdiep je in 6 nieuwe carričres
Smachten je Sims naar het boeiende leven van een avonturier of gamer? Of misschien zijn ze meer geïnteresseerd in muziek, rechten, journalistiek of onderwijs? In elke nieuwe carričre kun je leuke beloningen verdienen, zoals een heavy-metalgitaar.

Kleed je naar het seizoen
Trek je Sims kleding aan die past bij het seizoen, zoals winterjassen, handschoenen, oorwarmers, regenjassen of zomerjurkjes.

Leuke nieuwe voorwerpen
Bepaal het seizoen met de weermachine, kweek fruit en groente in de plantenkas, krabbel een paar baantjes op de schaatsbaan, doe een wens bij de waterput en maak het zwembad nog leuker met een glijbaan.

Ze kunnen gewoon verbranden Deze uitbreiding lijkt me écht geweldig!!! Oke, elke sims-freak zegt dat maar SL, NL & GHM boeide me niet zoveel (tot het uitwas offcourse). Maar ik kon niet wachten op Huisdieren en nu ik dit lees en zie.. ohhh

Anyway, nu zal ik even niet meer posten
  woensdag 13 december 2006 @ 12:37:45 #156
81237 releaze
best of both worlds
pi_44388190
seizoenen lijkt me idd ook het tofst. ik hoop alleen dat het niet giga gaat vast lopen met custom content. sneeuw op hekjes, blaadjes van de bomen, etc.. daar is al die gedownloade zooi van ons niet enabled voor
pi_44391573
Zeg, die Insimenator. Wat kan ik daar nu allemaal mee? En hoe gebruik je hem? Zal vast wel is al voorbij zijn gekomen maar kan het niet vinden. En welke van de 3 die daar op die site staan kan ik het beste downloaden?
pi_44392315
Lijkt me allemaal mooi hoor. .

Ik heb weer eens een probleem. grrrrvd. . Na dagen klooien heb ik eindelijk een ondergrondse garage. De auto doet het ook nu. (was bool prop code)

Nu vinden mijn simmetjes de omgeving weer eens niet mooi. .

Stelletje verwende krengen, wat moet ik nu doen?

Heb dit nog nooit gehad nl.
pi_44392345
Hang wat schilderijen op de muren.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:51:04 #160
81237 releaze
best of both worlds
pi_44392545
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Nesle het volgende:
Hang wat schilderijen op de muren.
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?

je kan ook proberen planten neer te zetten.
pi_44392566
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:

[..]

dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?

Weet ik niet?
Ik maak geen ondergrondse garage's
pi_44393758
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:

[..]

Oke, waar kan ik die hack downloaden.

Schilderijen hangen al. eerste wat ik doe is twee schilderijtjes ophangen. (zijn hacks dus. )

Als ik de muur openmaak gaat het balkje weer op groen.

oh, en onze poes wil ook niet naar binnen toe.
  woensdag 13 december 2006 @ 15:37:02 #163
81237 releaze
best of both worlds
pi_44394100
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef berney het volgende:

[..]

Oke, waar kan ik die hack downloaden.

Schilderijen hangen al. eerste wat ik doe is twee schilderijtjes ophangen. (zijn hacks dus. )

Als ik de muur openmaak gaat het balkje weer op groen.

oh, en onze poes wil ook niet naar binnen toe.
het kan zo zijn dat je sims het verschrikkelijk vinden omdat er geen ramen zijn?

en ik neem aan dat je de schilderijen aan de muur hebt opgehangen, niet aan de foundationwalls.. ik geloof dat ergens in dit topic een link stond naar een website met die hack erin. en anders moet je ff op mts2 zoeken
pi_44395687
pffffffffffffff, het is weer oke.

Heb effe de muur opnieuw gemaakt. andere ramen erin en het is klaar.

De poes is ook weer binnen.
pi_44400906
Vanillivi screens= =D
euhmm
van waar heb je die vloer ?
zelf gemaakt zeker?
  woensdag 13 december 2006 @ 19:38:29 #166
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44402104
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef _-my-_ het volgende:
Vanillivi screens= =D
euhmm
van waar heb je die vloer ?
zelf gemaakt zeker?
Als je die semi-transparante tegels bedoelt, ja die heb ik zelf gemaakt. Ik heb er nog een aantal bijgemaakt.

Ik zat er aan te denken om ze te uploaden naar TSR, maar twee andere mensen hebben ook al een lading van die semi-transparante tegels naar TSR geupload.
  woensdag 13 december 2006 @ 19:51:42 #167
81237 releaze
best of both worlds
pi_44402549
maar laten ze ook licht door of is het transparant?
  woensdag 13 december 2006 @ 19:58:03 #168
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44402750
Nee, ze laten geen licht door, zoals de ramen. Je kunt er alleen maar doorheen kjiken.
pi_44405363
Zow, ik heb me toch een huis gebouwd.

Ben er wel trots op. zal morgen screens plaatsen. .

Nu ga ik shoppen voor mijn simmetjes. Maar, ik heb een vraagje; kan ik alle downloads in de downloadmap kwakken?

Ik wil eigenlijk per categorie in de downloadmap mappen hebben. dus een map tuin voor de tuinspulletjes. meubels voor de huiskamer. dat in speciale mappen om het overzichtelijk te houden.

Kan dat.
pi_44407716
Nee, ik heb bijvoorbeeld als ik spullen download wel aparte mappen met namen. Als ik ze dan uitpak kwak ik ze in de download map
pi_44408081
Hoe maak je een verdieping onder de grond ????
pi_44408974
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef Nesle het volgende:
Zeg, die Insimenator. Wat kan ik daar nu allemaal mee? En hoe gebruik je hem? Zal vast wel is al voorbij zijn gekomen maar kan het niet vinden. En welke van de 3 die daar op die site staan kan ik het beste downloaden?
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269

Hier staat alles wat je weten moet over de insemenator, houd er wel rekening mee dat dit versie 2.5 is en niet 2.4, want je kunt ze niet allebei installeren
pi_44411109
@ Berney: Ik weet niet hoe goed je engels is maar http://www.modthesims2.com/article.php?t=46633 gaat over mappen maken enzo. Zelf kom ik d'r niet helemaal uit maar ik vind het niet nodig dus geen zin om helemaal door te lezen
En ik ben benieuwd naar je huis, kom maar snel met de screens!!
pi_44412179
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef Purky het volgende:
@ Berney: Ik weet niet hoe goed je engels is maar http://www.modthesims2.com/article.php?t=46633 gaat over mappen maken enzo. Zelf kom ik d'r niet helemaal uit maar ik vind het niet nodig dus geen zin om helemaal door te lezen
En ik ben benieuwd naar je huis, kom maar snel met de screens!!
Ik zal je link doorspitten. mijn Engels is very fine.

De screens komen eraan!
pi_44412246
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Brici het volgende:
Hoe maak je een verdieping onder de grond ????
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/

misschien staat hier uitleg bij voor je. Hier heb ik die garage onder de grond ook vandaan.
pi_44412305
Peri.

Zou je in je op een overzichtje kunnen maken van pay sites/gratis sites?

En ik mis deze geweldige site
http://www.parsimonious.org/

Volgens mij staat ie er niet bij in het lijstje. Heb dubbel getjekt.
pi_44415947
Ik heb het voor elkaar, op de laptop mocht ik het aller eerste deel van de sims instaleren omdat ik het nu toch echt wel begon te missen!! Er is niet zo heel veel aan maar goed ik heb weer even iets. Vandaag heeft mijn vader een vrije dag en zal er dan waarschijnlijk eindelijik iets aan doen!!

En ooh Seasons: GEWELDIG! Verbrande sims, glijbanen, onweer, regen! Ja daar heb ik echt wel zin in.
pi_44416129

Zoals beloofd een screen van mijn nieuwe huisje. Dit is nog zo kaal als wat. Het meeste ben ik trots op de ondergrondse garage. en dit is mijn eerste huis met fundament. Had ik voorheen nooit gebruikt.
pi_44417648
Dankjewel ik ga het vanaaf meteen proberen
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef berney het volgende:

[..]

http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/

misschien staat hier uitleg bij voor je. Hier heb ik die garage onder de grond ook vandaan.
pi_44417858
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:49 schreef Brici het volgende:
Dankjewel ik ga het vanaaf meteen proberen
[..]
Succes, en vooral veel naar de plaatjes kijken, die hebben mij geholpen. de tekst heb ik niet eens zo goed doorgelezen behalve die code dan.
  donderdag 14 december 2006 @ 10:05:18 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_44417914
Da's een duur huis!

Maar wat zet je allemaal in zo'n huis dan, zoveel spullen hebben Sims toch niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44418638
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Da's een duur huis!

Maar wat zet je allemaal in zo'n huis dan, zoveel spullen hebben Sims toch niet
Hij was wel erg groot he.

Heb m net gehalveerd.

pi_44418711
zijkant

Dit lijkt wat beter.

De bovenste gedeelte wordt een penthouse voor de gasten.
pi_44425673
Ik heb alleen Sims 1, Sims 2 lijkt me best cool 8)
pi_44425740
Zitten die ramen al in het spel???

Zo nee waar heb je die ramen weg?
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef berney het volgende:

[..]

Hij was wel erg groot he.

Heb m net gehalveerd.

[afbeelding]
pi_44430005
Ben al heel lang op zoek naar Baggy jeans (vrouwen en mannen). Iemand een linkje oid hiervoor?
pi_44430743
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Brici het volgende:
Zitten die ramen al in het spel???

Zo nee waar heb je die ramen weg?
[..]
Die ramen zitten in het spel.
pi_44430928
Zijn dat niet die hele grote ramen, geen rand of wat dan ook?
Die gebruik ik namelijk never nooit
pi_44430959
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef thewitch het volgende:

[..]

http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269

Hier staat alles wat je weten moet over de insemenator, houd er wel rekening mee dat dit versie 2.5 is en niet 2.4, want je kunt ze niet allebei installeren
Hoi
Bedankt, maar ik had gehoopt dat iemand even snel wat kon zeggen wat je er nou mee kan, heb geen zin om 5 pagina's aan tekst te lezen.
pi_44431390
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef Nesle het volgende:
Zijn dat niet die hele grote ramen, geen rand of wat dan ook?
Die gebruik ik namelijk never nooit
Dat raam zit ergens achterin. Tenminste als je geen gedownloade ramen hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door berney op 14-12-2006 18:24:28 ]
pi_44438824
maar vanillivi heb je die speciale vloer op pagina 2 de 2de foto zelf gemaakt?
  donderdag 14 december 2006 @ 21:45:03 #192
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_44439338
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef _-my-_ het volgende:
maar vanillivi heb je die speciale vloer op pagina 2 de 2de foto zelf gemaakt?
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooi

ik heb net foto's gemaakt van mn tweeling, ik heb ze allebei een ander kapsel gegeven om ze uit elkaar te kunnen houden

Lucas of Leon (ik weet t niet uit mn hoofd)

idem:

Ik heb weer een paar nieuwe sims gemaakt, dit is er een van; Lindsay:

Ik heb ook een paar hele mooie moderne huisjes gedownload vandaag, dit is Lindsay in d'r slaapkamer met een supermooi uitzicht

Oh yes i did!
  vrijdag 15 december 2006 @ 07:49:49 #193
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44447170
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooi

ik heb net foto's gemaakt van mn tweeling, ik heb ze allebei een ander kapsel gegeven om ze uit elkaar te kunnen houden

Lucas of Leon (ik weet t niet uit mn hoofd)
[afbeelding]

idem:
[afbeelding]

Ik heb weer een paar nieuwe sims gemaakt, dit is er een van; Lindsay:

[afbeelding]

Ik heb ook een paar hele mooie moderne huisjes gedownload vandaag, dit is Lindsay in d'r slaapkamer met een supermooi uitzicht

[afbeelding]
Oh die vloer .
De houten vloer zelf zit volgens mij in Nightlife. En voor het spiegelende effect heb ik de millenium floor van Muranomobilia gedownload. Die tegel kan je op elke vloer leggen. Het vreet alleen wel geheugen, dus het is niet echt aan te raden als je een slome pc hebt.
(@ my: Mocht je die donkerbruine houten vloer bedoelen: die heb ik een hele tijd geleden ergens gedownload, maar ik heb geen idee waar)

Leuke screenshots trouwens izzypizzy!!!
pi_44477290
okj dank je vanillivi ja mooie scrennies izzy

weet je wat ik gedaan heb?
ik heb al mn doanloads verwijdered:(
maar ik heb er nieuwe op gezet:D
maar ik mag er maar 100 in t totaal
ik had er zeker 6000 downloads opstaan
x
pi_44488371
Kan iemand mij vertellen of er een plattegrond is van een buurt met de nummers van de kavels? Als ik nu een huis download en in de buurt zou zetten waarin ik speel dan ben ik bang dat, dat huis de mijne overschrijft.

Een platte grond zou handig zijn. die was er ook bij de sims 1. Hopelijk nu ook.
pi_44488635
Komen bij jou de huizen dan meteen op een kavel?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nesle op 16-12-2006 19:45:04 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:37:29 #197
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_44489107
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef seeya_40 het volgende:
Ben al heel lang op zoek naar Baggy jeans (vrouwen en mannen). Iemand een linkje oid hiervoor?
Ik heb heel lang geleden een x baggy jeans voor vrouwen gedownload op peggysims...ik zou de link voor je zoeken maar hij is te traag nu, je kan zelf zoeken bij de damesskins, succes ermee..
Oh yes i did!
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:42:07 #198
81237 releaze
best of both worlds
pi_44489222
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:06 schreef berney het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een plattegrond is van een buurt met de nummers van de kavels? Als ik nu een huis download en in de buurt zou zetten waarin ik speel dan ben ik bang dat, dat huis de mijne overschrijft.

Een platte grond zou handig zijn. die was er ook bij de sims 1. Hopelijk nu ook.
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.
pi_44493404
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef releaze het volgende:

[..]

nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.
Same here... Ze komen gewoon bij 'te plaatsen huizen' te staan.
pi_44493938
Vandaag heb ik mijn dag weer eens besteed aan simmen.
Ik kom dus meteen even wat screens spammen
Maar ik heb ook nog een vraagje; is er een hack waardoor je je planten niet meer hoeft te snoeien of water te geven? Zo ja, waar vind ik die..
Edit: Ik heb t zelf al gevonden!

Julie gaf een feestje maar het was een ramp. Ze storte meteen in.

De shrink moest er zelfs aan te pas komen.

Julie gedraagt zich als een gorilla.

Hmmmz... wat is de diagnose?

Hoe dan ook, met hypnose komt alles weer goed

Nu ze weer "beter" is, reageert ze zich af op haar papieren vriendje

Ook heb ik vandaag een openbare kavel gemaakt. Hij is nog niet helemaal af, maar goed...

Lady's night aan de pokertafel

Kyle & Emily (& Elvis)

[ Bericht 2% gewijzigd door Marvellous op 17-12-2006 14:27:20 ]
pi_44500937
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef Nesle het volgende:
Komen bij jou de huizen dan meteen op een kavel?
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.

Later bedacht ik me dat dit niet voor de sims 2 geld, dat was wel zo bij de sims 1. Maar er is hoop ik een overzicht plattegrond van nummers, hoe kan ik nu weten wel kavel ik kan uploaden naar tsr?
  zondag 17 december 2006 @ 10:54:13 #202
81237 releaze
best of both worlds
pi_44501389
quote:
Op zondag 17 december 2006 09:52 schreef berney het volgende:

[..]

Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.

Later bedacht ik me dat dit niet voor de sims 2 geld, dat was wel zo bij de sims 1. Maar er is hoop ik een overzicht plattegrond van nummers, hoe kan ik nu weten wel kavel ik kan uploaden naar tsr?
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. je kan ieder kavel zippen en uploaden, het 'kavelnummer'/naam vd kavel beslis je helemaal zelf, ook degene die jouw kaveltje downloadt. En plattegronden voor buurten..? die zijn er niet, omdat iedere buurt wel aan te passen is enzo en heel veel mensen in hun eigen buurt spelen, niet de standaard sims buurt?
pi_44501639
quote:
Op zondag 17 december 2006 10:54 schreef releaze het volgende:

[..]

ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. je kan ieder kavel zippen en uploaden, het 'kavelnummer'/naam vd kavel beslis je helemaal zelf, ook degene die jouw kaveltje downloadt. En plattegronden voor buurten..? die zijn er niet, omdat iedere buurt wel aan te passen is enzo en heel veel mensen in hun eigen buurt spelen, niet de standaard sims buurt?
In je map neigbourhoods zitten mappen bv N001
Daarin zitten mappen
oa Lots
Als ik die open zie ik de kavelnummers t/m Lot140
Dat was bij de sims 1 ook zo
daar was een plattegrond voor ingedeeld zodat je kon zien welk lot waar zat
Hoe moet ik nu weten wel lot van mijn sims familie is???
  zondag 17 december 2006 @ 13:00:26 #204
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44503896
quote:
Op zondag 17 december 2006 09:52 schreef berney het volgende:

[..]

Als je een huis wilt uploaden, heb je die kavelnummers niet nodig. Het enige wat je moet doen is het huis in het buurtscherm inpakken (op het huis klikken en dan op het icoontje met het sterretje klikken en dan opslaan in map). Als je dit gedaan hebt, verschijnt het huis in de packagedlot folder. Die file moet je uploaden naar TSR.
Met 'Sims2pack clean installer' kan je controleren of je packaged lot geen hacks en andere dingen (objecten van andere mensen van wie je geen toestemming hebt om ze te uploaden) bevat.

Was dit eigenlijk wat je wilde weten?
  zondag 17 december 2006 @ 13:12:08 #205
81237 releaze
best of both worlds
pi_44504230
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef berney het volgende:

[..]

In je map neigbourhoods zitten mappen bv N001
Daarin zitten mappen
oa Lots
Als ik die open zie ik de kavelnummers t/m Lot140
Dat was bij de sims 1 ook zo
daar was een plattegrond voor ingedeeld zodat je kon zien welk lot waar zat
Hoe moet ik nu weten wel lot van mijn sims familie is???
je kan hem openen in simpe en dan kijken of je iets kan vinden maar, waarom heb je dit in godesnaam nodig? Als je een kavel wil uploaden naar tsr dan pak je hem gewoon ingame in, dan bewaart ie hem als een sims2pack in de packagedlots map. Als je'm dan nog ff zipt dan is ie al een stuk kleiner et voila.
pi_44505832
Toffe screens Marvellous!
Leuke auto ook!
Zit die poker tafel in een uitbreidingspakket?
pi_44505834
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:

[..]

je kan hem openen in simpe en dan kijken of je iets kan vinden maar, waarom heb je dit in godesnaam nodig? Als je een kavel wil uploaden naar tsr dan pak je hem gewoon ingame in, dan bewaart ie hem als een sims2pack in de packagedlots map. Als je'm dan nog ff zipt dan is ie al een stuk kleiner et voila.
die manier kan ik dus niet. ingame inpakken, ik zou niet weten waar ik dat moet doen.
pi_44505862
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:00 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Als je een huis wilt uploaden, heb je die kavelnummers niet nodig. Het enige wat je moet doen is het huis in het buurtscherm inpakken (op het huis klikken en dan op het icoontje met het sterretje klikken en dan opslaan in map). Als je dit gedaan hebt, verschijnt het huis in de packagedlot folder. Die file moet je uploaden naar TSR.
Met 'Sims2pack clean installer' kan je controleren of je packaged lot geen hacks en andere dingen (objecten van andere mensen van wie je geen toestemming hebt om ze te uploaden) bevat.

Was dit eigenlijk wat je wilde weten?
volgens mij wel. .
pi_44506507
Alleen waar zet ik mijn gedownloade huizen neer? In welke map kun je die uitpakken.
pi_44506868
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef Nesle het volgende:
Toffe screens Marvellous!
Leuke auto ook!
Zit die poker tafel in een uitbreidingspakket?
Thanks!
Die pokertafel krijg je bij nachtleven.
  zondag 17 december 2006 @ 14:25:56 #211
47102 Elvi
miemkwien
pi_44506886
Gewoon bij Downloads. Ik heb in mn download-map nog submapjes waar ook Huizen in staat maar je kan ze gewoon bij de andere Downloads doen
pi_44507644
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Thanks!
Die pokertafel krijg je bij nachtleven.
Echt waar!? Jezus nog nooit gezien
pi_44508115
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Elvi het volgende:
Gewoon bij Downloads. Ik heb in mn download-map nog submapjes waar ook Huizen in staat maar je kan ze gewoon bij de andere Downloads doen
Ja, oke ik snap m nu bedankt hoor.
pi_44513200
quote:

Maar ik heb ook nog een vraagje; is er een hack waardoor je je planten niet meer hoeft te snoeien of water te geven? Zo ja, waar vind ik die..
Edit: Ik heb t zelf al gevonden!
Waar dan?
  zondag 17 december 2006 @ 18:04:24 #215
81237 releaze
best of both worlds
pi_44513415
ik merk tegenwoordig dat mn sims2 problemen heeft met opstarten. kon ik in het verleden nog een aantal andere programmas runnen terwijl ie opstart, loopt ie daarmee nu genadeloos vast. jammer
binnenkort moet ik echt mn downloads eens door, maar wat een kutwerk. ik weet ook eigen niet echt waar ik moet beginnen, welk programma dr nou echt heel goed voor is enzo... ik heb zoveel zooi dat eruit kan!
pi_44513705
Releaze,

Heb je ze dan niet in mappen gedaan in je downloadmap?

Ik heb ook snelheid problemen met de sims 2. Hij start wel snel op maar, als ik na een tijdje mijn mail/internet wil tjekken en ik verklein m (met windowstoets) dan gaat dat ook nog wel snel. Alleen weer terug naar de Sims 2 duurt eeuwen.

We hebben net gekeken hoeveel geheugen ik heb 512 dus. , sparen voor nog 512 hopelijk speelt het wat beter dan.

Ik download ondertussen nl ook vaak met grabit dus tsja. ....
  zondag 17 december 2006 @ 18:24:06 #217
81237 releaze
best of both worlds
pi_44513978
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:14 schreef berney het volgende:
Releaze,

Heb je ze dan niet in mappen gedaan in je downloadmap?

Ik heb ook snelheid problemen met de sims 2. Hij start wel snel op maar, als ik na een tijdje mijn mail/internet wil tjekken en ik verklein m (met windowstoets) dan gaat dat ook nog wel snel. Alleen weer terug naar de Sims 2 duurt eeuwen.

We hebben net gekeken hoeveel geheugen ik heb 512 dus. , sparen voor nog 512 hopelijk speelt het wat beter dan.

Ik download ondertussen nl ook vaak met grabit dus tsja. ....
ik heb 1 gig aan geheugen maar met.. nou ruim 10.000 downloads ( ) ehrm, wordt het wat langzamer. En nee, ik stop het niet in aparte mappen omdat ik qxpress gebruik, die gooit het standaard allemaal in dezelfde map.
Het is dus handig als ik ook zo'n structuurtje op zou gaan zetten maar ik heb er nu zoooveel. (en zoveel dat er eigenlijk uitkan. Ik heb ook echt honderden wallpapers en vloeren die ik gewoon nooit gebruik.)
pi_44514103
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef releaze het volgende:

[..]

ik heb 1 gig aan geheugen maar met.. nou ruim 10.000 downloads ( ) ehrm, wordt het wat langzamer. En nee, ik stop het niet in aparte mappen omdat ik qxpress gebruik, die gooit het standaard allemaal in dezelfde map.
Het is dus handig als ik ook zo'n structuurtje op zou gaan zetten maar ik heb er nu zoooveel. (en zoveel dat er eigenlijk uitkan. Ik heb ook echt honderden wallpapers en vloeren die ik gewoon nooit gebruik.)
Dan zou ik gaan snijden in die walls/floors en mappen maken voor alles. scheelt echt wel. is het in ieder geval iets overzichteklijker.

Succes.

Oh, trouwens. ik heb de tsr gemaild ik heb geen 50 kudo's gekregen toen ik de nieuwsletter van hun vorige week gekregen had.

Scheelt toch weer 50 kudo's. mooi dat ik geen lid wordt van ze als ik die screens steeds niet zie.

Dan zeuren ze over norton en dat mijn beveiliging te hoog staat.

Zelfs als die heel laag staat en norton uit zie ik die screens niet. De ene keer wel andere keer niet. meer niet dan wel trouwens en ik baal er stevig van.
pi_44515624
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:56 schreef timp0e het volgende:

[..]

Waar dan?
Hierzo!
  zondag 17 december 2006 @ 19:43:31 #220
81237 releaze
best of both worlds
pi_44516097
Nu maar ff met sims2pack clean installer aan de slag.. iig de muren en vloeren in een aparte map gegooid. kijken wat ik met de rest kan...
pi_44518704
Marvellous: waar heb je die VW beetle cabrio vandaan? Die is leeuuk
pi_44519425
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Marvellous: waar heb je die VW beetle cabrio vandaan? Die is leeuuk
De mesh van de Beetle komt van Mod the sims maar de kleuren die erbij zitten vind ik niet zo mooi.
Op Pimp My Sims kun je recolors downloaden die er wat mooier uitzien.
pi_44523208
Hoe kan ik mijn honden laten paren? Ze zijn inmiddels al best wel bevriend, maar het lukt niet? Moet ik ze een bevel geven? Want die kan ik niet vinden....ik wil puppies
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_44523319
Zijn het wel mannetje-vrouwtje? Want dan kun je gewoon op de hond klikken en 'hond laten paren met...' kiezen. Moet je volgens mij wel een kondenhok voor hebben...
pi_44523374
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef seeya_40 het volgende:
Zijn het wel mannetje-vrouwtje? Want dan kun je gewoon op de hond klikken en 'hond laten paren met...' kiezen. Moet je volgens mij wel een kondenhok voor hebben...
Ja, had ik speciaal op gelet... dus mannetje en vrouwtje, en ik heb 2 hondenhokken in huis... zal het anders nog ff proberen, thanx
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  zondag 17 december 2006 @ 23:27:41 #226
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44524636
Op de vrouwtjeshond klikken "puppies maken met..." of zoiets... en inderdaad een hondenhok is essentieel in de paringsdans
pi_44528902
Ja ik had per ongeluk toch 2 vrouwtjes, , dus dat verklaart een hoop... nu is het gelukt en heb ik 3 dartelende duitse herder/ golden retriever puppiezz
pi_44529546

Ik had een heleboel screens gemaakt maar op een of andere manier niet mooi. te ver af. Hier is de tuinman aan het werk die boos is want hij kan er niet goed bij. (die bloemenborder zit in de weg)

En de krantenjongen kan er zonder problemen bij.

hm, waar laten ze trouwens de rekeningen achter? ik heb overal gezocht in dat huis maar nergens rekeningen. Had net betaald maar daarvoor had ik gemist. Nu heb ik de belastingdienst achter me aan. :0.

Mijn simmetjes dan he.

Ik zal nieuwe screens maken, het tuinpad heb ik alweer andere tegels gelegd.
  maandag 18 december 2006 @ 09:32:29 #229
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44529774
kut zooi.. m'n vriendin is hier verslaafd aan.. en ik dacht zaterdag.. ze is er niet.. laat ik het gewoon eens proberen..

gisterenavond pas uitgezet.. 2 dagen lang zitten simmen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44530098
Nou, het belastingprobleem van mijn simmetjes is opgelost.

De belastinginspecteur komt een meubelstuk halen.

Oh, ze gaat naar boven, de computer blijft bespaard.

Hm, wat zal ze toch meenemen??

Ze neemt de douche mee.

En weg is ze weer.

Ik zet gelijk effe een tafeltje bij de deur neer voor de rekeningen. .
  maandag 18 december 2006 @ 09:55:51 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44530140
De rekeningen zitten in je brievenbus. Erop klikken *post halen* en dan komt er een gele/rode brief uit en dan moet je daarop klikken *rekeningen betalen*
pi_44530192
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
De rekeningen zitten in je brievenbus. Erop klikken *post halen* en dan komt er een gele/rode brief uit en dan moet je daarop klikken *rekeningen betalen*
Ja, dat snap ik wel maar ik had zoals ik al zei een keer gemist waar zij de rekening neergelegd had. Ik kan het in ieder geval nergens terugvinden in huis.

Dat van die brievenbus wist ik al.
  maandag 18 december 2006 @ 10:04:36 #233
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44530269
ow ok.
  maandag 18 december 2006 @ 14:14:30 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_44536407
Supercool haar voor mannen nu te downloaden op modthesims: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=210606
pi_44540195
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef berney het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel maar ik had zoals ik al zei een keer gemist waar zij de rekening neergelegd had. Ik kan het in ieder geval nergens terugvinden in huis.

Dat van die brievenbus wist ik al.
Zodra ze de post aan het pakken zijn, wanneer hun hand in de brievenbus zit moet je het wegklikken. Dan lopen ze er niet mee het huis in dan leggen ze het naast de brievenbus neer.
Mijn vader is trouwens eindelijk begonnen met de cd-speler.. er zitten geen draadjes of iets los waarschijnlijk gaat hij terug naar Siemens.
pi_44540225
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Supercool haar voor mannen nu te downloaden op modthesims: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=210606
Ahh nee walgelijk.. ik vind het persoonlijk helemaal niks.
pi_44540362
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
niet echt mijn smaak
pi_44540398
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef Danaa het volgende:

[..]

Zodra ze de post aan het pakken zijn, wanneer hun hand in de brievenbus zit moet je het wegklikken. Dan lopen ze er niet mee het huis in dan leggen ze het naast de brievenbus neer.
Ah, goeie tip van je.
  maandag 18 december 2006 @ 16:10:49 #239
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44540483
Doe ik ook altijd als de kids met huiswerk thuiskomen, meteendat 'juichen' en 'begroeten' wegklikken, anders ligt het echt op de vreemdste plekken. Heb een keer huiswerk aan de muur teruggevonden ?!
Whatever I want.
pi_44540725
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef PeRi het volgende:
Doe ik ook altijd als de kids met huiswerk thuiskomen, meteendat 'juichen' en 'begroeten' wegklikken, anders ligt het echt op de vreemdste plekken. Heb een keer huiswerk aan de muur teruggevonden ?!
Ja precies zoals ik het doe, klik het meteen weg!!! Al dat gezeik!

En het is echt onvoorstelbaar hoe erg je Sims kan missen, het is nu echt zo erg!! Ik moet gewoon weer lekker met al mijn uitbreidingen en downloads kunnen spelen. Ik houd het echt niet meer.
  maandag 18 december 2006 @ 16:26:51 #241
47102 Elvi
miemkwien
pi_44541032
Jullie zijn gek

Ik vind het tof haar
  maandag 18 december 2006 @ 16:30:00 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44541170
Ik hou zo'n terugkerend kind dus in de gaten zodra het thuiskomt, tot de plek waar ze hun huiswerk neerleggen. Als je hun terugkeren ook cancelt, verdwijnt dat huiswerk soms gewoon en krijgen ze gezeik op school .
pi_44541182
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Elvi het volgende:
Jullie zijn gek

Ik vind het tof haar
Maar het is zo lang!
  maandag 18 december 2006 @ 17:25:15 #244
47102 Elvi
miemkwien
pi_44543420
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef Nesle het volgende:

[..]

Maar het is zo lang!
Dan krijg je sexy Sims Heel cool voor een homo-paartje Die laat ik dan samen een mooi kindje krijgen met de Insim
pi_44545566
Wegklikken.

Nooit geweten.
pi_44546186
Zaterdag eindelijk Jarig
krijg mss de sims 2 Pets
=D
  maandag 18 december 2006 @ 18:55:37 #247
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44546242
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hou zo'n terugkerend kind dus in de gaten zodra het thuiskomt, tot de plek waar ze hun huiswerk neerleggen. Als je hun terugkeren ook cancelt, verdwijnt dat huiswerk soms gewoon en krijgen ze gezeik op school .
Mijn Sims zijn toch altijd zwaar intelligent en halen op de een of andere manier altijd A+ op hun privéschool, dus die ene keer huiswerk missen soms, ach .
Whatever I want.
pi_44546371
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hou het ook in de gaten hoor als ze terugkomen. hup direct huiswerk maken. Maar als ze een vriend/dinnetje meehebben kan ik dat beter niet doen want die gaan 5 over 6 weg en als je al die tijd met je huiswerk bezig bent.....
  maandag 18 december 2006 @ 19:01:29 #249
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44546444
Ik stuur vriendjes en vriendinnetjes altijd weg, die zijn zo brutaal altijd, heel je huis doorspeuren en alles gebruiken en idd geen tijd om iets te doen maar hen gezelschap houden. Opzouten . Vrienden maken doen we wel met de InSimenator .
Whatever I want.
pi_44546595
Daar ben ik gister mee bezig geweest. Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?

Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.

Wel een idee om je visite weg te sturen die zomaar meekomen.
  maandag 18 december 2006 @ 19:12:38 #251
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44546893
Neuh volgens mij zijn ze verschillend, maar het zijn beide cheats dus ja .
Whatever I want.
pi_44547086
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef berney het volgende:
Daar ben ik gister mee bezig geweest. Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?
Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.
Kun je uitleggen hoe dat moet? Snap geen ruk van dat SimPE...
pi_44547132
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:17 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Kun je uitleggen hoe dat moet? Snap geen ruk van dat SimPE...
Hmmm laat maar... Eerst de tutoral lezen. Dom dom van mij.
pi_44549547
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Hmmm laat maar... Eerst de tutoral lezen. Dom dom van mij.
Als je er niet uitkomt gil je nog maar eens hoor. Het is een zeer fijn programmatje, en je moet maar zo denken als berney eruit kan komen ( . Mijn Engels is redelijk, ik doe meestal maar wat en kom er dan toch altijd wel uit naar veel gepruts) dan lukt het jou ook zeker weten wel.

Wel altijd een back up maken.
pi_44551262
Ik stuur ook de kinderen die meekomen met mijn kinderen weg! Ze pakken inderdaad echt alles, en wanneer er net een baby ligt te slapen bijvoorbeeld in de box zet dat kut kind de tv aan en word de baby wakker. Erg vervelend!!
Zodra ik weer gewoon kan simsen op mijn computer heb ik een paar vragen aan jullie. Zoals: Waar ik de inseminator kan vinden om de relaties op 100 te zetten en nog een aantal maar dat komt dan wel. Laten we nu maar even afwachten wat er met de computer gaat gebeuren.

Groetjes mij en vind het fijn om weer even lekker te posten hier....
Verheug me er erg op om weer mijn hele rijen met screens te plaatsen en hele verhalen erbij te zetten. Volgens mij kennen veel mensen dat hier niet van mij... er zijn best wat nieuwe bij gekomen.
pi_44551655
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef Danaa het volgende:
Ik stuur ook de kinderen die meekomen met mijn kinderen weg! Ze pakken inderdaad echt alles, en wanneer er net een baby ligt te slapen bijvoorbeeld in de box zet dat kut kind de tv aan en word de baby wakker. Erg vervelend!!
Zodra ik weer gewoon kan simsen op mijn computer heb ik een paar vragen aan jullie. Zoals: Waar ik de inseminator kan vinden om de relaties op 100 te zetten en nog een aantal maar dat komt dan wel. Laten we nu maar even afwachten wat er met de computer gaat gebeuren.

Groetjes mij en vind het fijn om weer even lekker te posten hier....
Verheug me er erg op om weer mijn hele rijen met screens te plaatsen en hele verhalen erbij te zetten. Volgens mij kennen veel mensen dat hier niet van mij... er zijn best wat nieuwe bij gekomen.
Ik heb een paar topics terug gelezen, en heb het opgemerkt
pi_44560180
Ik ben erg benieuwd Danaa. ben er zelf ook mee gebegonnen. . Al is het wel een ienieminie verhaaltje maar goed.
pi_44561564
Waar kan ik die hack?? Downloaden (simPe)
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:04:50 #259
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:30:36 #260
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44563836
Ik vroeg me even iets af.. en het staat ongetwijfeld ergens, maar jullie weten dat waarschijnlijk uit je hoofd:

Waar plaatst hij de savegames... en kan het dat je met 2 personen op 2 pc's dezelfde savegames gebruikt tegelijk?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')