Huh, waarom zie ik ze dan wel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:39 schreef Troel het volgende:
Ja, inderdaad allemaal mooie kikkertjes. Misschien kun je een andere plaatjeshost nemen
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en linksquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe krijgen jullie de gezichten zo in close-up bij sommige foto's? Dat wil mij helaas nooit lukken..
Waarom is het zo pauper dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:33 schreef seeya_40 het volgende:
Wat een leuke plaatjes heeft iedereen. Jammer dat het bij mij allemaal zo pauper is
Thanxquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en linksDan krijg je je screens van heel dichtbij
En izzypizzy bedankt!
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...quote:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...
Ohhhh foei!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef berney het volgende:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.
Een beetje valsspelen dus.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef Nesle het volgende:
Hoe beginnen jullie eigelijk als je net een nieuw gezin+huisje hebt gemaakt? Ik laat het gezin altijd meteen eerst studeren voor koken
Wat een mooi mannetje, Marvelous!quote:Op zondag 3 december 2006 18:15 schreef Marvellous het volgende:
Even een TVP met wat screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:56 schreef Purky het volgende:
[..]
Ohhhh foei!!
Ik gebruik serieus nooit cheats.. ik heb ze ooit gebruikt maar het verpeste het allemaal omdat het veel te makkelijk was om je sims gelukkig te maken en daarom had ik er nooit meer zin in. Nu gebruik ik nooit meer cheats en het is veel makkelijk. Oke, aan het begin wat lastig, maar als je eenmaal doorhebt hoe je makkelijk geld verdient enzo is het een eitje.
seeya_40, hoezo lukt het je dan niet? Heb je de huisdieren uitbreiding? Die kan je dan ook een baantje geven om geld te verdienen. Probeer veel punten voor creativiteit te krijgen zodat je schilderen maakt die je kan verkopen, of zelfs een roman kan schrijven (ook al duurt dat lang). Als je een huisje opstart, hoe begin je dan? Maak je gelijk kinderen of zoek je eerst werk en zorg je snel voor de juiste vaardigheden?
En trouwens, ze hoeven toch niet al het dure spul in huis te hebben staan?
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!
Heb vandaag pets geinstalleerd en mn hondje is al stuntman. Misschien gaat het zo wat sneller
Heb trouwens nog een vraagje: Hoe kan ik mijn hond wassen? Z'n hygiene is namelijk helemaal op, maar ik zie nergens de mogelijkheid (als ik op een bad of kraan klik gebeurt er niks).
Mijn ene sim werkt ook gewoon hoor voor de kost, maar cheaten maakt het voor mij makkelijker omdat ik toch meer met bouwen bezig ben dan met spelen.(nu tenminste), en omdat het mij anders teveel tijd kost.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!
Okee, stom van mij... Had dus een gedownload bad in mn huisje staan. Opgelost, dank je!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens een hele stoere auto
Een BMW x5. Als die bestaat, want zo staat het ernamelijk opPlasmaschermpjes ahterin enzo.
Zal even verhuizen van pc voor jequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Nesle het volgende:
Hang wat schilderijen op de muren.
Weet ik niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
Oke, waar kan ik die hack downloaden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
het kan zo zijn dat je sims het verschrikkelijk vinden omdat er geen ramen zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Oke, waar kan ik die hack downloaden.
Schilderijen hangen al. eerste wat ik doe is twee schilderijtjes ophangen. (zijn hacks dus.)
Als ik de muur openmaak gaat het balkje weer op groen.
oh, en onze poes wil ook niet naar binnen toe.
Als je die semi-transparante tegels bedoelt, ja die heb ik zelf gemaakt. Ik heb er nog een aantal bijgemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef _-my-_ het volgende:
Vanillivi screens= =D
euhmm
van waar heb je die vloer ?
zelf gemaakt zeker?
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef Nesle het volgende:
Zeg, die Insimenator. Wat kan ik daar nu allemaal mee? En hoe gebruik je hem? Zal vast wel is al voorbij zijn gekomen maar kan het niet vinden. En welke van de 3 die daar op die site staan kan ik het beste downloaden?
Ik zal je link doorspitten. mijn Engels is very fine.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef Purky het volgende:
@ Berney: Ik weet niet hoe goed je engels is maar http://www.modthesims2.com/article.php?t=46633 gaat over mappen maken enzo. Zelf kom ik d'r niet helemaal uit maar ik vind het niet nodig dus geen zin om helemaal door te lezen![]()
En ik ben benieuwd naar je huis, kom maar snel met de screens!!
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Brici het volgende:
Hoe maak je een verdieping onder de grond ????
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef berney het volgende:
[..]
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/
misschien staat hier uitleg bij voor je. Hier heb ik die garage onder de grond ook vandaan.
Succes, en vooral veel naar de plaatjes kijken, die hebben mij geholpen. de tekst heb ik niet eens zo goed doorgelezen behalve die code dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:49 schreef Brici het volgende:
Dankjewel ik ga het vanaaf meteen proberen
[..]
Hij was wel erg groot he.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Da's een duur huis!
Maar wat zet je allemaal in zo'n huis dan, zoveel spullen hebben Sims toch niet
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef berney het volgende:
[..]
Hij was wel erg groot he.
Heb m net gehalveerd.
[afbeelding]
Die ramen zitten in het spel.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Brici het volgende:
Zitten die ramen al in het spel???
Zo nee waar heb je die ramen weg?
[..]
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef thewitch het volgende:
[..]
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269
Hier staat alles wat je weten moet over de insemenator, houd er wel rekening mee dat dit versie 2.5 is en niet 2.4, want je kunt ze niet allebei installeren
Dat raam zit ergens achterin. Tenminste als je geen gedownloade ramen hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef Nesle het volgende:
Zijn dat niet die hele grote ramen, geen rand of wat dan ook?
Die gebruik ik namelijk never nooit
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooiquote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef _-my-_ het volgende:
maar vanillivi heb je die speciale vloer op pagina 2 de 2de foto zelf gemaakt?
Oh die vloerquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooi![]()
ik heb net foto's gemaakt van mn tweeling, ik heb ze allebei een ander kapsel gegeven om ze uit elkaar te kunnen houden![]()
Lucas of Leon (ik weet t niet uit mn hoofd)
[afbeelding]
idem:
[afbeelding]
Ik heb weer een paar nieuwe sims gemaakt, dit is er een van; Lindsay:
[afbeelding]
Ik heb ook een paar hele mooie moderne huisjes gedownload vandaag, dit is Lindsay in d'r slaapkamer met een supermooi uitzicht![]()
[afbeelding]
Ik heb heel lang geleden een x baggy jeans voor vrouwen gedownload op peggysims...ik zou de link voor je zoeken maar hij is te traag nu, je kan zelf zoeken bij de damesskins, succes ermee..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef seeya_40 het volgende:
Ben al heel lang op zoek naar Baggy jeans (vrouwen en mannen). Iemand een linkje oid hiervoor?
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:06 schreef berney het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een plattegrond is van een buurt met de nummers van de kavels? Als ik nu een huis download en in de buurt zou zetten waarin ik speel dan ben ik bang dat, dat huis de mijne overschrijft.
Een platte grond zou handig zijn. die was er ook bij de sims 1. Hopelijk nu ook.
Same here... Ze komen gewoon bij 'te plaatsen huizen' te staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef releaze het volgende:
[..]
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef Nesle het volgende:
Komen bij jou de huizen dan meteen op een kavel?
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. je kan ieder kavel zippen en uploaden, het 'kavelnummer'/naam vd kavel beslis je helemaal zelf, ook degene die jouw kaveltje downloadt. En plattegronden voor buurten..? die zijn er niet, omdat iedere buurt wel aan te passen is enzo en heel veel mensen in hun eigen buurt spelen, niet de standaard sims buurt?quote:Op zondag 17 december 2006 09:52 schreef berney het volgende:
[..]
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.
Later bedacht ik me dat dit niet voor de sims 2 geld, dat was wel zo bij de sims 1. Maar er is hoop ik een overzicht plattegrond van nummers, hoe kan ik nu weten wel kavel ik kan uploaden naar tsr?
In je map neigbourhoods zitten mappen bv N001quote:Op zondag 17 december 2006 10:54 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. je kan ieder kavel zippen en uploaden, het 'kavelnummer'/naam vd kavel beslis je helemaal zelf, ook degene die jouw kaveltje downloadt. En plattegronden voor buurten..? die zijn er niet, omdat iedere buurt wel aan te passen is enzo en heel veel mensen in hun eigen buurt spelen, niet de standaard sims buurt?
Als je een huis wilt uploaden, heb je die kavelnummers niet nodig. Het enige wat je moet doen is het huis in het buurtscherm inpakken (op het huis klikken en dan op het icoontje met het sterretje klikken en dan opslaan in map). Als je dit gedaan hebt, verschijnt het huis in de packagedlot folder. Die file moet je uploaden naar TSR.quote:Op zondag 17 december 2006 09:52 schreef berney het volgende:
[..]
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.
Later bedacht ik me dat dit niet voor de sims 2 geld, dat was wel zo bij de sims 1. Maar er is hoop ik een overzicht plattegrond van nummers, hoe kan ik nu weten wel kavel ik kan uploaden naar tsr?
je kan hem openen in simpe en dan kijken of je iets kan vinden maar, waarom heb je dit in godesnaam nodig? Als je een kavel wil uploaden naar tsr dan pak je hem gewoon ingame in, dan bewaart ie hem als een sims2pack in de packagedlots map. Als je'm dan nog ff zipt dan is ie al een stuk kleiner et voila.quote:Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef berney het volgende:
[..]
In je map neigbourhoods zitten mappen bv N001
Daarin zitten mappen
oa Lots
Als ik die open zie ik de kavelnummers t/m Lot140
Dat was bij de sims 1 ook zo
daar was een plattegrond voor ingedeeld zodat je kon zien welk lot waar zat
Hoe moet ik nu weten wel lot van mijn sims familie is???
die manier kan ik dus niet.quote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:
[..]
je kan hem openen in simpe en dan kijken of je iets kan vinden maar, waarom heb je dit in godesnaam nodig? Als je een kavel wil uploaden naar tsr dan pak je hem gewoon ingame in, dan bewaart ie hem als een sims2pack in de packagedlots map. Als je'm dan nog ff zipt dan is ie al een stuk kleiner et voila.
volgens mij wel.quote:Op zondag 17 december 2006 13:00 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Als je een huis wilt uploaden, heb je die kavelnummers niet nodig. Het enige wat je moet doen is het huis in het buurtscherm inpakken (op het huis klikken en dan op het icoontje met het sterretje klikken en dan opslaan in map). Als je dit gedaan hebt, verschijnt het huis in de packagedlot folder. Die file moet je uploaden naar TSR.
Met 'Sims2pack clean installer' kan je controleren of je packaged lot geen hacks en andere dingen (objecten van andere mensen van wie je geen toestemming hebt om ze te uploaden) bevat.
Was dit eigenlijk wat je wilde weten?
Thanks!quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef Nesle het volgende:
Toffe screens Marvellous!
Leuke auto ook!
Zit die poker tafel in een uitbreidingspakket?
Echt waar!? Jezus nog nooit gezienquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Die pokertafel krijg je bij nachtleven.
Ja, oke ik snap m nu bedankt hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Elvi het volgende:
Gewoon bij Downloads. Ik heb in mn download-map nog submapjes waar ook Huizen in staat maar je kan ze gewoon bij de andere Downloads doen
Waar dan?quote:
Maar ik heb ook nog een vraagje; is er een hack waardoor je je planten niet meer hoeft te snoeien of water te geven? Zo ja, waar vind ik die..![]()
Edit: Ik heb t zelf al gevonden!
ik heb 1 gig aan geheugen maar met.. nou ruim 10.000 downloadsquote:Op zondag 17 december 2006 18:14 schreef berney het volgende:
Releaze,
Heb je ze dan niet in mappen gedaan in je downloadmap?
Ik heb ook snelheid problemen met de sims 2. Hij start wel snel op maar, als ik na een tijdje mijn mail/internet wil tjekken en ik verklein m (met windowstoets) dan gaat dat ook nog wel snel. Alleen weer terug naar de Sims 2 duurt eeuwen.
We hebben net gekeken hoeveel geheugen ik heb 512 dus., sparen voor nog 512 hopelijk speelt het wat beter dan.
Ik download ondertussen nl ook vaak met grabit dus tsja.....
Dan zou ik gaan snijden in die walls/floors en mappen maken voor alles. scheelt echt wel. is het in ieder geval iets overzichteklijker.quote:Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb 1 gig aan geheugen maar met.. nou ruim 10.000 downloads(
) ehrm, wordt het wat langzamer. En nee, ik stop het niet in aparte mappen omdat ik qxpress gebruik, die gooit het standaard allemaal in dezelfde map.
Het is dus handig als ik ook zo'n structuurtje op zou gaan zetten maar ik heb er nu zoooveel. (en zoveel dat er eigenlijk uitkan. Ik heb ook echt honderden wallpapers en vloeren die ik gewoon nooit gebruik.)
De mesh van de Beetle komt van Mod the sims maar de kleuren die erbij zitten vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 17 december 2006 20:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Marvellous: waar heb je die VW beetle cabrio vandaan? Die is leeuuk![]()
Ja, had ik speciaal op gelet... dus mannetje en vrouwtje, en ik heb 2 hondenhokken in huis... zal het anders nog ff proberen, thanxquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef seeya_40 het volgende:
Zijn het wel mannetje-vrouwtje? Want dan kun je gewoon op de hond klikken en 'hond laten paren met...' kiezen. Moet je volgens mij wel een kondenhok voor hebben...
Ja, dat snap ik wel maar ik had zoals ik al zei een keer gemist waar zij de rekening neergelegd had. Ik kan het in ieder geval nergens terugvinden in huis.quote:Op maandag 18 december 2006 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
De rekeningen zitten in je brievenbus. Erop klikken *post halen* en dan komt er een gele/rode brief uit en dan moet je daarop klikken *rekeningen betalen*
Zodra ze de post aan het pakken zijn, wanneer hun hand in de brievenbus zit moet je het wegklikken. Dan lopen ze er niet mee het huis in dan leggen ze het naast de brievenbus neer.quote:Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel maar ik had zoals ik al zei een keer gemist waar zij de rekening neergelegd had. Ik kan het in ieder geval nergens terugvinden in huis.
Dat van die brievenbus wist ik al.
Ahh nee walgelijk.. ik vind het persoonlijk helemaal niks.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Supercool haar voor mannen nu te downloaden op modthesims: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=210606
niet echt mijn smaakquote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Supercool haar voor mannen nu te downloaden op modthesims: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=210606
Ah, goeie tip van je.quote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef Danaa het volgende:
[..]
Zodra ze de post aan het pakken zijn, wanneer hun hand in de brievenbus zit moet je het wegklikken. Dan lopen ze er niet mee het huis in dan leggen ze het naast de brievenbus neer.
Ja precies zoals ik het doe, klik het meteen weg!!! Al dat gezeik!quote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef PeRi het volgende:
Doe ik ook altijd als de kids met huiswerk thuiskomen, meteendat 'juichen' en 'begroeten' wegklikken, anders ligt het echt op de vreemdste plekken. Heb een keer huiswerk aan de muur teruggevonden?!
Dan krijg je sexy Simsquote:
Mijn Sims zijn toch altijd zwaar intelligent en halen op de een of andere manier altijd A+ op hun privéschool, dus die ene keer huiswerk missen soms, achquote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hou zo'n terugkerend kind dus in de gaten zodra het thuiskomt, tot de plek waar ze hun huiswerk neerleggen. Als je hun terugkeren ook cancelt, verdwijnt dat huiswerk soms gewoon en krijgen ze gezeik op school.
Ik hou het ook in de gaten hoor als ze terugkomen. hup direct huiswerk maken. Maar als ze een vriend/dinnetje meehebben kan ik dat beter niet doen want die gaan 5 over 6 weg en als je al die tijd met je huiswerk bezig bent.....quote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hou zo'n terugkerend kind dus in de gaten zodra het thuiskomt, tot de plek waar ze hun huiswerk neerleggen. Als je hun terugkeren ook cancelt, verdwijnt dat huiswerk soms gewoon en krijgen ze gezeik op school.
Kun je uitleggen hoe dat moet? Snap geen ruk van dat SimPE...quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef berney het volgende:
Daar ben ik gister mee bezig geweest.Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?
Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.
Hmmm laat maar... Eerst de tutoral lezen. Dom dom van mij.quote:Op maandag 18 december 2006 19:17 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe dat moet? Snap geen ruk van dat SimPE...
Als je er niet uitkomt gil je nog maar eens hoor. Het is een zeer fijn programmatje, en je moet maar zo denken als berney eruit kan komen (quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Hmmm laat maar... Eerst de tutoral lezen. Dom dom van mij.
Ik heb een paar topics terug gelezen, en heb het opgemerktquote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef Danaa het volgende:
Ik stuur ook de kinderen die meekomen met mijn kinderen weg! Ze pakken inderdaad echt alles, en wanneer er net een baby ligt te slapen bijvoorbeeld in de box zet dat kut kind de tv aan en word de baby wakker. Erg vervelend!!
Zodra ik weer gewoon kan simsen op mijn computer heb ik een paar vragen aan jullie. Zoals: Waar ik de inseminator kan vinden om de relaties op 100 te zetten en nog een aantal maar dat komt dan wel. Laten we nu maar even afwachten wat er met de computer gaat gebeuren.
Groetjes mij en vind het fijn om weer even lekker te posten hier....![]()
![]()
Verheug me er erg op om weer mijn hele rijen met screens te plaatsen en hele verhalen erbij te zetten. Volgens mij kennen veel mensen dat hier niet van mij... er zijn best wat nieuwe bij gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |