abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44104386
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video's]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

. Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. .
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* AroundTheSims2
* Reflexsims
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims
* Peggysims
* Rosesims
* The Sims Resource
* Sussissogoodsims2
* 3D Consortium
* Helaene
* Sims 2 Bits n Pieces
* Xm Sims
* La jeunesse
* Noukie Sims
* Simply Stiling
* Choti Designs
* Sim Wardrobe
* Open House
* Sexy Sims
* Simsquirts
* Lueppiline
* Strawberry-patch
* Organza
* StudioB43
* SiMHz
* Sunair

Elke dag updates van alle nieuwe downloads:
* SimsArena
* ReflexSims Forum

Penishack
* 1 en * 2

* The InSimenator

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 |
#31 | #32 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb, Elvi
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 1% gewijzigd door PeRi op 03-12-2006 15:28:30 ]
Whatever I want.
pi_44104430
Laatste paar posts:
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:

[..]

En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zetten nu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
Whatever I want.
pi_44104506
En toch nog even opnieuw, misschien dat iemand anders het weet..
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo .
De rode zijn idd de hacks zoals Semtex al zei, maar iemand die weet hoe je de slechte eruit kan halen?

En Reflexsims heeft een mooie badkamer vind ik .
Plaatje van de reflexsims site:

http://reflexsims.de/ , bathroom en dan de Tadao badkamer. De recolours moet je er wel bij downen.
Whatever I want.
pi_44104530
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
pi_44104631
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
http://www.insimenator.net/ deze bedoel je?
Whatever I want.
  zondag 3 december 2006 @ 15:29:06 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_44104745
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44104762
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Ja hoe werkt de nieuwste wat er van is uitgebracht nu precies want ik zie dat je er allerlei andere downloads erbij moet ophalen moet je deze dan ook in je huis hebben staan

en nog bedankt voor de nieuwe verwijzing nr 32 anders was ik er wederom weer niet opgekoemn
pi_44104897
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
Ik ook hoor Troel, ik heb wel gehackte schilderijen maar verder niet veel downloads.
pi_44105059
Ik heb alleen de basegame en download spullen. Expansion vind ik niet zo veel aan, behalve huisdieren die trekt me wel enigszins (wel veel werk alles bij houden als je speelt .) en ik moet even kijken of het echt zo is straks; maar Seizoenen die eraan komt lijkt me wel echt heel leuk. Misschien dat ik die wel ga kopen, even reviews afwachten en de prijs straks. Special Packs vind ik helemaal niks toevoegen, wat er op internet te downen valt, is een miljoen keer leuker allemaal. Alleen de Feestdagen zag ik laatst geloof ik bij Semtex? Die zag er wel weer tof uit dan, maar veel kerstspullen zijn er ook te downen .
Whatever I want.
pi_44105254
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalen en ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
  zondag 3 december 2006 @ 15:48:18 #11
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44105341
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef thewitch het volgende:
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalen en ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
Ik betaal niks . Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
Whatever I want.
pi_44105521
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik betaal niks . Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
Is wel een hele mooie badkamer ja (tvptje )
pi_44105760
Ik vind het veel te duur bij tsr, heb ik liever een usenet acountje voor. . Bovendien kun je nog niet via je eigen bank betalen.
pi_44106080
wie kan mij vertellen waar ik de downloads van een film in the sims zet en hoe kan ik de sims deze laten zien op de tv
  zondag 3 december 2006 @ 16:11:20 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_44106131
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf )
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloaden Die wisselen 2 keer per week hun gratis spul.

Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit
pi_44106495
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef Elvi het volgende:
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf )
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloaden Die wisselen 2 keer per week hun gratis spul.

Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
  zondag 3 december 2006 @ 16:32:26 #17
47102 Elvi
miemkwien
pi_44106791
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef thewitch het volgende:
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
Vaak zitten ze er al bij. En heel soms moet je ze ergens anders downloaden. Maar is vaak ook gratis en ze geven er een link bij
pi_44107031
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzo En nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag ) een nieuwe Pets halen
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44107720
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzo En nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag ) een nieuwe Pets halen
Daarom koop ik nooit de sims bij Intertoy's je bent daar een nummer want van klantvriendelijkheid hebben ze daar nooit van gehoord. (heb dit namelijk ook al eens meegemaakt) Ik ga altijd bij mij op het winkelcntrum naar bartsmith toe, daar kennen ze de pappenheimers en dan wordt je meestal direct geholpen en je wordt er echt niet de deur uit gezet als het al 5 uur is. De deur wordt wel afgesloten om te voorkomen dat er nog mensen binnen glippen, maar je wordt wel geholpen of je krijgt een bewijsje mee dat je wel degelijk de sims om kunt ruilen.

Maar er is al eerder vermeld of je misschien niet een o met een 0 verwisselt daar die nogal op elkaar lijken
pi_44108960
Schandalig Nesle. . Nu moet je tot morgen wachten.
pi_44108962
Terugvindplaatje
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_44109299
Ik heb een klein probleempje met mijn nieuwe simfamilie. Ze kunnen namelijk geen vervoer bellen, en dus niet naar de stad. Nu vind ik het niet zo erg dat ik niet naar de stad kan, maar ik kan dus ook geen nieuwe kleding kopen. Iemand een idee hoe dit kan, of ik dit kan oplossen, en of er een andere manier is om kleding te kopen?
pi_44109388
Even een TVP met wat screens

pi_44109803
Die van mij kunnen nu ineens niet meer naar school en de auto is weer eens weg.

Ik word er echt krankjorum van.
pi_44111211
tvp
pi_44112326
Ik vind het zelf ook schandalig, heb ook al screens gemaakt dat de code echt niet goed is.
En ik heb geen enkele 0 of O in de code staan, dus daar kan het niet aan liggen
Hou jullie op de hoogte
  zondag 3 december 2006 @ 23:12:33 #27
81237 releaze
best of both worlds
pi_44118826
Ik had al een paar maanden geleden op de reflexsims website de reflective floor gedownload.. was nog een heel gedoe om die te vinden, moest me laten registreren, etc.. nouja, maakte niet uit, want reflective floor! het enige jammere eraan was, nuja, twee dingen, hij had standaard al een motiefje, kon niet custom, EN hij was er maar in een maat. Dus niet alle kamers konden ermee bedekt worden.

Nu weet ik niet of ik deze link juist laatst hier tegen kwam of ergens anders, maar ik heb een betere reflective floor gevonden die je over iedere vloer heen kan leggen en die in verschillende afmetingen komt, inclusief hoeken!

http://www.muranomobilia.com/

Geeft een erg leuk effect in je huisje maar het is wel een geheugenvretertje aangezien het een spiegel is die je over je vloeren heenlegt. Als je hem wilt laten werken moet je in je game reflections on kiezen.

Nuja goed, zo'n nieuw opgepimpt huis dus ik moest weer wat screens maken met de freecam maar stoorde me zwaar aan het plafondloze huis, dus ik heb de visible ceilingtiles weer eens van stal gehaald. Hiermee kan je een plafonnetje maken voor je verdiepingen die te zien is als je op die verdieping bent. Als je gewoon het spel speelt is ie onzichtbaar.

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=42789

Ook erg leuk voor screenshots iig, die freecam vind ik echt gaaf omdat je in alle hoeken en gaatjes van je huisje kan gaan zitten, teehee

Ik hoop dat jullie nog iets aan deze twee linkjes hebben
pi_44119923
quote:
Wat een heftig, mooie site. Lijkt net 'echt'!!
pi_44120553
Jaaa, ik heb eindelijk sims 2! Heb het de hele middag/avond gespeeld

Ik moet er wel weer helemaal in komen! Ik had een gezin met man/vrouw en toen het eerste meisje peuter was geworden, werd er een jongetje geboren; de hele tijd krijsende kids en nu heeft vader ook nog voedselvergiftiging . Maar ja, ik ga van de week coole spullen/kleren/hoofden downloaden en dan ga ik echt beginnen! Ik zal dan ook eens uitpluizen hoe ik hier foto's kan plaatsen, dus dat komt eraan!
  maandag 4 december 2006 @ 00:14:02 #30
81237 releaze
best of both worlds
pi_44120649
ik vind het wel leuk dat we steeds meer nieuwe posters krijgen
pi_44123777
En ik word zoooo jaloers van jullie allemaal!!!
Ik ga vandaag mijn vader achter zijn broek aanzitten dat hij wat aan die computer moet gaan doen, het w8en heeft me nu wel lang genoeg geduurt. Ik kan me gewoon nog maar heel slecht herinneren hoe simsen ook alweer is. Gewoon schandalig.
De tips die ik laatst heb gehad van 1 van jullie, weet even niet meer wie. Daar ben ik niet uitgekomen jammer genoeg.

Er staan ook weer enkele aantrekkelijke downloads, zoals die vanne dat je kan kiezen naar welke school je kind gaat, en vrienden enzo kan kiezen, karakter veranderen. Lijkt me wel wat!! Erg handig, mmMmmm
pi_44123805
, ik ben er definitief uitgekomen waar het aan lag.

Aan een van mijn downloads.

*blij is*

Lieve, lieve Peri,

Wil je deze link nog even toevoegen in het rijtje
http://www.modthesims2.com/

dit is mijn favoriete site. je kunt je gratis reggen..........veel hackobjects

[ Bericht 30% gewijzigd door berney op 04-12-2006 08:55:17 ]
  maandag 4 december 2006 @ 14:26:48 #33
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44131560
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef berney het volgende:
Ik vind het veel te duur bij tsr, heb ik liever een usenet acountje voor. . Bovendien kun je nog niet via je eigen bank betalen.
Het is ook mogelijk om voor noppes al die mooie dingen te downloaden. Je moet er alleen wel wat voor over hebben .
Door dingen (creaties, screenshots) te uploaden en actief te participeren (ratings geven etc.) op de TSR-site kan je kudos verdienen. Als je genoeg kudos hebt, kan je deze inwisselen voor een "gratis dag".

Door het uploaden van een aantal huizen heb ik al zo'n negen gratis dagen verdiend. Een tijdje terug heb ik "1 gratis dag" opgeofferd en heb toen zo'n 700 objecten gedownload .
pi_44131809
Sims-verslaafde meld zich Tot nu toe alle uitbreidingen in bezit! De verslaving begon bij Sims 1 en is nooit opgehouden. Tot nu toe GHM de leukste en SL het minst leuke, maar 't wisselt nogal eens.

'k heb van die periodes dat ik het belachelijk veel doe en dan een tijd niet, ik heb zo'n periode net gehad, maar als ik het nu op zou starten sluit ik het de hele dag niet meer af. Heb alleen geen inspiratie meer op het moment dus de zin is een beetje weg.

Die weerspiegelende vloer ergens hierboven is wel erg gaaf en veel van jullie hebben geweldige downloads. Ikzelf download vooral kapsels, make up en kleding want objecten willen op de een of andere manier nooit werken....
pi_44131987
quote:
Op maandag 4 december 2006 08:47 schreef berney het volgende:
Lieve, lieve Peri,

Wil je deze link nog even toevoegen in het rijtje
http://www.modthesims2.com/

dit is mijn favoriete site. je kunt je gratis reggen..........veel hackobjects
Hij staat er allang tussen schat, als eerste .
Whatever I want.
pi_44133198
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:

[..]

Hij staat er allang tussen schat, als eerste .
, . Dan is het goed. . Helemaal bovenaan nog wel.
pi_44133231
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef vanillivi het volgende:

[..]

Het is ook mogelijk om voor noppes al die mooie dingen te downloaden. Je moet er alleen wel wat voor over hebben .
Door dingen (creaties, screenshots) te uploaden en actief te participeren (ratings geven etc.) op de TSR-site kan je kudos verdienen. Als je genoeg kudos hebt, kan je deze inwisselen voor een "gratis dag".

Door het uploaden van een aantal huizen heb ik al zo'n negen gratis dagen verdiend. Een tijdje terug heb ik "1 gratis dag" opgeofferd en heb toen zo'n 700 objecten gedownload .
Ah, is er toch e.e.a verandert. Maar ja, je moet zeker heeeel veel uploaden dan?
pi_44133483
Ik heb een nieuwe werkende Sims Pets
Ik was al de derde die zich kwam melden met een ongeldige code
Maar dus, ik ga het allemaal is even uitproberen
pi_44133875
Geweldig Nesle, veel plezier ermee. Hij is keileuk.
  maandag 4 december 2006 @ 15:47:17 #40
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44134363
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef berney het volgende:

[..]

Ah, is er toch e.e.a verandert. Maar ja, je moet zeker heeeel veel uploaden dan?
Je hebt 5000 kudos nodig om een gratis dag te krijgen (24h). Per gepubliceerd object krijg je 50 kudos, dus je moet aardig wat uploaden. Voorheen hing het aantal gratis verdiende dagen af van het aantal gedownloade creaties door betalende leden.

Nu geldt (gekopieerd van TSR-site): By submitting your creations to TSR you are automatically gaining free subscriber access based on how much you submit and how often your creations are downloaded. For every submission that is published you earn 50 kudos, up to a maximum of 500 per day. You can then use those kudos to buy a free day once per month, or anything else from our exciting kudos shop. For every 10.000 subscriber downloads you also get a free day, for a maximum of 1 free day per month. How many downloads you need to reach a new incentive day can be found in your account/incentives.

Maar gelukkig zijn er nog zat alternatieven waarmee je ook kudos kunt sparen. Bijvoorbeeld meedoen met challenges (aanrader), comments geven op creaties/sreenshots, screenshots uploaden, screenshots raten, gedownloade items raten, posten in het forum, meedoen aan een poll, etc. Er zijn echter wel grenzen gesteld. Zo kun je bijvoorbeeld maar maximaal 40 kudos per dag verdienen met het geven van ratings aan screenshots.
pi_44134964
40 kudo's per dag is keer 7 280 keer 4 is 1120.

ben ik ongeveer 4 en halve maand bezig om aan die kudo's te komen. En dan tussendoor nog simmen en mijn andere dingetjes.
  maandag 4 december 2006 @ 16:22:19 #42
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44135657
Het duurt ff, maar dan heb je wel wat
Maar je hebt gelijk hoor, dat het redelijk lang duurt voordat je genoeg kudos hebt voor een gratis dagje downloaden.
Het is maar net wat je er voor over hebt.
pi_44135965
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:22 schreef vanillivi het volgende:
Het duurt ff, maar dan heb je wel wat
Maar je hebt gelijk hoor, dat het redelijk lang duurt voordat je genoeg kudos hebt voor een gratis dagje downloaden.
Het is maar net wat je er voor over hebt.
Je merkt aan mijn reactie alleen al dat, dat niet veel is.
pi_44153642
tvp...
pi_44155000
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef berney het volgende:

[..]

Je merkt aan mijn reactie alleen al dat, dat niet veel is.
Of je kijkt elke woensdag, zaterdag en zondag even op de site welke spullen er gratis zijn Like I said: de gratis zooi verwisseld op die dagen
pi_44157987
Nou, ik moet eerlijk zeggen het valt reuze mee met die kudo's. gaat best vlot heb al 61 kudo's verdient.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:06:16 #47
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44158618
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen het valt reuze mee met die kudo's. gaat best vlot heb al 61 kudo's verdient.
Check ook ff bij je preferences in je profiel of je de newsletter ontvangt. Dit levert namelijk 100 kudos op per ontvangen newsletter. En in de newsletter kan je weer meedoen met een prize drawing wat ook weer 100 kudos oplevert.
Anders kan ik altijd nog je guestbook vol spammen ; 5 kudos per ontvangen berichtje in je guestbook. Je kunt natuurlijk ook al mijn huizen downloaden en een rating geven .
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:15:55 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_44158869
ja, of je upload gewoon wat lelijke huizen en je vraagt ons om die te downloaden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44159045
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
ja, of je upload gewoon wat lelijke huizen en je vraagt ons om die te downloaden
haha, joh wat een idee.

als ik zover ben om een dag te downloaden dan upload ik de boel later weer met rapid share.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:18:05 #50
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_44160471
Marv wat een prachtige sims heb je weer gemaakt!!!!!

Gaat iemand nog kerst vieren met z'n sims en er wat screens van posten??
Oh yes i did!
pi_44165456
Ik vier heel vaak kerst met de Sims, heel het huisje volpleuren met versiering enzo haha En dan doe ik 2 simdagen lang met z'n alle eten met Kalkoen en kerstkoekjes, haha De optie om iedereen aan tafel te roepen rules! Misschien zal ik er eens een paar screenshots van maken..!
pi_44167136

Ik heb net een heleboel dingen gedownload
Leuk haar en leuke kleding , kon de site hier niet vinden maar het was ook een doorverwijzing van een site. En toen heb ik de site nooit opgeschreven De bestandsnamen begonnen allemaal met [Myos]. Iemand die het weet ?
pi_44173493
Nesle, suffie. Kijk anders effe in je geschiedenis.

Heb een vraagje aan jullie. ik had een drankje gekocht van die dierentrainster (wat een vervelende sim trouwens ze blijft wel hangen en meeeten enzo) maar nu weet ik niet wat ik ermee kan doen en hoe ik het moet gebruiken.
pi_44174390
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef berney het volgende:

Heb een vraagje aan jullie. ik had een drankje gekocht van die dierentrainster (wat een vervelende sim trouwens ze blijft wel hangen en meeeten enzo) maar nu weet ik niet wat ik ermee kan doen en hoe ik het moet gebruiken.
Ja maar hij slaat de geschiedenis niet op op deze pc
Dat is het hem juist
pi_44177945
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:04 schreef Nesle het volgende:

Ik heb net een heleboel dingen gedownload
Leuk haar en leuke kleding , kon de site hier niet vinden maar het was ook een doorverwijzing van een site. En toen heb ik de site nooit opgeschreven De bestandsnamen begonnen allemaal met [Myos]. Iemand die het weet ?
Alstu: http://coris.byus.net/
pi_44181134
Hoi, hier een vraagje: ik heb vanmiddag wat leuke dingen (haar/kleren) gedownload op www.modthesims2.com. Natuurlijk eerst de 'downloaden voor dummies' gelezen enzo .

Ik snap dat je de spullen in de downloadmap moet plaatsen, als die er niet is, moet je er een maken. Het probleem is alleen dat ik de sims niet heb geinstalleerd in program files, maar op mijn externe harde schijf, omdat die veel groter is en het spel daardoor sneller loopt. Ik heb ook dat download programma gebruikt van die site, wat zelf download en installeert. Nu heeft dit programma de download map aangemaakt in mijn documents en settings map (onder een EA Games map zeg maar), terwijl ik in de map waar ik het spel op heb geslagen op de externe HD zelf een download map had gemaakt..

Volgens mij is het een beetje een onduidelijk verhaal geworden, maar het komt hier op neer: Zet ik mijn downloads nu in de sims2 map op mijn externe harde schijf, of in de downloads map onder de EA Games map, waar dat download programma het automatisch had neergezet? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!
  woensdag 6 december 2006 @ 00:20:30 #57
81237 releaze
best of both worlds
pi_44181839
je hebt je sims geinstalleerd op je externe harde schijf, maar zover ik het weet maakt de installatie automatisch een savegames map aan in je mydocuments map. Tijdens het installeren van de sims zegt het instalatie programma nl iets in de trant van 'voor de sims2 moet er ongeveer 300 mb geinstalleerd worden op [schijf met mydoc map]'

Al je downloads, die onderdeel zijn van je savegames zeg maar, die staan dus onder my documents. Deze installeren in je installatiemap heeft dus geen zin.
pi_44182201
ok, thanks! Dan ga ik de hele boel even verplaatsen... Ojee, het is half 1 en ik zit nieuwe sim-keukens te downloaden...
pi_44184157
Jongenssssssssss mijn vraagje nog. hoe kan ik die drankjes gebruiken?

even een andere vraag erbij.

Als je awards submit krijg je veel kudo's nu heb ik een brons/zilver en goud award die ik voor mijn site gebruik bedoelen ze dat?

Zoja, dan ben ik zo op de 5000 kudo's. (wishfull thinking)

Ah, laat maar je krijgt een award als je creator bent.

[ Bericht 41% gewijzigd door berney op 06-12-2006 14:04:09 ]
pi_44193022
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Alstu: http://coris.byus.net/
Yay! Heel erg bedankt!
Ik kan trouwens echt niet veel leuke dingen voor de vrouwen vinden zeg, mijn mannetjes lopen er allemaal superbe bij maar die vrouwtjes vallen me nog wat tegen.
  woensdag 6 december 2006 @ 14:35:52 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_44193108
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef berney het volgende:

Dat is voor als je gebeten bent door een weerwolf.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44193196
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is voor als je gebeten bent door een weerwolf.
owwwww, bedankt
pi_44194183
Potver MTS ligt eraf

-Hebben jullie trouwens nog steeds dat bedekkende stukje voor je Sims, als ze gaan douchen enzo? Dat je niks kan zien?

[ Bericht 54% gewijzigd door Nesle op 06-12-2006 15:25:09 ]
  woensdag 6 december 2006 @ 16:44:15 #64
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_44197025
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:14 schreef Nesle het volgende:
Potver MTS ligt eraf
Hij doet ´t weer.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_44200561
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:14 schreef Nesle het volgende:
Hebben jullie trouwens nog steeds dat bedekkende stukje voor je Sims, als ze gaan douchen enzo? Dat je niks kan zien?
Ja, nog wel. Maar nu je het erover hebt... Had in Sims 1 dat idd veranderd. Kan dat ook in Sims 2 en zo ja, hoe?
pi_44200653
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:30 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Ja, nog wel. Maar nu je het erover hebt... Had in Sims 1 dat idd veranderd. Kan dat ook in Sims 2 en zo ja, hoe?
volgens mij is er wel zo'n patch bij de mods sims.

btw, hebben jullie ook bij tsr dat je geen plaatjes ziet bij de downloads/screens? ook niet als je op f5 klikt.
pi_44200671
Heb trouwens een vraagje. Mijn Sims is nu al een hele tijd werkzaam in de politiek. Ze is iets lokaal en verdient 786 per dag. Het duurt alleen nu vreselijk lang voordat ze promotie krijgt, terwijl ik de benodigde vrienden en charisma/creativiteit heb. Is er iets om een promotie te versnellen?
pi_44200799
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef seeya_40 het volgende:
Heb trouwens een vraagje. Mijn Sims is nu al een hele tijd werkzaam in de politiek. Ze is iets lokaal en verdient 786 per dag. Het duurt alleen nu vreselijk lang voordat ze promotie krijgt, terwijl ik de benodigde vrienden en charisma/creativiteit heb. Is er iets om een promotie te versnellen?
Feestjes geven met die vrienden?
pi_44204897
Ik heb dat bedekkende stukje ook nog en krijg dat dus ook met geen mogelijkheid weg
En dan heb ik ook het volgende:
Als ik Sims speel, heb ik het irritante dat om de 5 minuten Sims gewoon wegfloept zeg maar in mijn taakbalk omdat er een soort popup ofzo wordt tegengehouden. Tenminste ik denk dat dat het is. Maar ik vind het dus aardig irritant worden want ik kan zo natuurlijk nooit normaal lekker door spelen. Komt het door mijn virusscanner? Dat die alles tegenhoudt enzo, en er dan een melding van geeft? Als je dit ook is hebt gehad of je weet hoe dit moet wil je me dan aub even uitleggen hoe ik dit irritante kutiets kan uitschakelen, want dit is niet lekker spelen natuurlijk.

Ik heb trouwens net ff wat auto's gedownd
pi_44214548
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Nesle het volgende:
Ik heb dat bedekkende stukje ook nog en krijg dat dus ook met geen mogelijkheid weg
En dan heb ik ook het volgende:
Als ik Sims speel, heb ik het irritante dat om de 5 minuten Sims gewoon wegfloept zeg maar in mijn taakbalk omdat er een soort popup ofzo wordt tegengehouden. Tenminste ik denk dat dat het is. Maar ik vind het dus aardig irritant worden want ik kan zo natuurlijk nooit normaal lekker door spelen. Komt het door mijn virusscanner? Dat die alles tegenhoudt enzo, en er dan een melding van geeft? Als je dit ook is hebt gehad of je weet hoe dit moet wil je me dan aub even uitleggen hoe ik dit irritante kutiets kan uitschakelen, want dit is niet lekker spelen natuurlijk.

Ik heb trouwens net ff wat auto's gedownd
Ik herken dit probleem!
Wat bij dan ook het geval was: Rechts onderin kwam mijn virusscanner omhoog en vroeg of ik de pop up wou toestaan, als ik daar voor kies was het over!
Wat ook hielp het stekkertje van de internetmodum eruit trekken zodat je geen verbinding meer hebt met internet! Werkte bij mij ook..

Hoop dat je er iets aan hebt.
pi_44217278
Owja ik sluit altijd zoveel mogelijk af als ik ga simmen. MSN, Skype, internetverbinding, virusscanner... de hele shit Dan looptie wat soepeler (al kan ik gewoon nog ff koffie zetten als ik m opstart want ik heb echt achterlijk veel downloads )

Nog wat leuke downloads van ModtheSims2 (je moet je wel even registreren maar dan heb je ook wat ):
Paul Frank tshirts voor je tieners: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208376
Hele toffe bank : http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208490 en daar heb je wel deze hack voor nodig: http://forums.modthesims2.com/showthread.php?p=1393933

Gweldig haar vind je hier : http://www.noukiesims2.net/ en dan bij de naam Noukie. Misschien kan die ook in OP?
pi_44219821
Vandaag niks te doen, nouja, ik moest eigenlijk studeren, maar ik ga lekker SOGgen . Leuk die PF-shirtjes Elvi !
  donderdag 7 december 2006 @ 13:16:00 #74
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44220776
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef Elvi het volgende:

Hele toffe bank : http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208490 en daar heb je wel deze hack voor nodig: http://forums.modthesims2.com/showthread.php?p=1393933
Die bank is echt super mooi . Bedankt voor de link!!!
pi_44220912
Geweldige bank idd ja !
pi_44222279
Jongens, please help effe.

ik zie geen screens/downloads bij the sims recource. er staat vast iets niet goed ingesteld bij me.
pi_44223743
Bedankt Danaa en Elvi. Ga zo ff proberen door alles uit te zetten
En die PF shirts zijn idd geweldig! En die bank ook
pi_44224200
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef berney het volgende:
Jongens, please help effe.

ik zie geen screens/downloads bij the sims recource. er staat vast iets niet goed ingesteld bij me.
Hier hetzelfde, ik zie ook geen screens.

edit: ze doen het nu, en heb niks speciaals gedaan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Nesle op 07-12-2006 15:12:40 ]
pi_44224704
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:00 schreef Nesle het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, ik zie ook geen screens.

edit: ze doen het nu, en heb niks speciaals gedaan.
oke dan wacht ik wel af....
pi_44229128
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Nesle het volgende:
Yay! Heel erg bedankt!
Ik kan trouwens echt niet veel leuke dingen voor de vrouwen vinden zeg, mijn mannetjes lopen er allemaal superbe bij maar die vrouwtjes vallen me nog wat tegen.
Ik kan juist heel erg weinig voor mannen vinden en super veel voor vrouwen. De meeste mannen dingen vind ik te vrouwlijk en zo, ben verder niet kieskeurig
pi_44229186
Bank gedownload, maar kan 'm niet terugvinden in het spel . Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? (en ja, die hack heb ik ook gedownload).
pi_44229557
Wie kan mij helpen!!! ik weet niet waar ik de films voor the sims moet inzetten?? wie weet dat wel en kan mij dat uitleggen
pi_44232381
Hoe moet je je eigen muziek door de Sims laten spelen (bij de Stereo). Kan dat uberhaupt, weet dat dat in Sims 1 wel kon...
  donderdag 7 december 2006 @ 20:42:17 #84
81237 releaze
best of both worlds
pi_44233125
ipv je downloadsmap heb je ook de music map. daarin zijn verschillende submapjes, waarin je je mp3tjes kan gooien. als je britney spears-toxic in het mapje pop gooit, dan zal de sims ook dat liedje spelen wanneer je je sims naar popmuziek laat luisteren.
het is, als je je custom muziek in die map zet, wel van belang dat je bij configuratie-audio even kijkt of je nieuw toegevoegde liedjes aangevinkt staan (gewoon een blauw bolletje, ipv een leeg blauw bolletje)

Over de filmpjes, die zijn zover ik heb begrepen moeilijker toe te voegen aan de sims. op mts2 wordt er niet tot weinig over gesproken, omdat de meeste filmpjes illegaal zijn (videoclips) en dat willen ze niet, dus alles wat nu met filmpjes te maken heeft filteren ze weg (iig de downloads) je kan ff kijken of er nog wel (oude) discussies over zijn. Dr valt wel een kanalenmaker (iets dat je pie menu aanpast) te downloaden, ik heb het eens geprobeerd om ook nog een filmpje eraan te koppelen maar dat lukte mij zo snel niet.
pi_44243754
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:42 schreef releaze het volgende:
ipv je downloadsmap heb je ook de music map. daarin zijn verschillende submapjes, waarin je je mp3tjes kan gooien. als je britney spears-toxic in het mapje pop gooit, dan zal de sims ook dat liedje spelen wanneer je je sims naar popmuziek laat luisteren.
het is, als je je custom muziek in die map zet, wel van belang dat je bij configuratie-audio even kijkt of je nieuw toegevoegde liedjes aangevinkt staan (gewoon een blauw bolletje, ipv een leeg blauw bolletje)

Over de filmpjes, die zijn zover ik heb begrepen moeilijker toe te voegen aan de sims. op mts2 wordt er niet tot weinig over gesproken, omdat de meeste filmpjes illegaal zijn (videoclips) en dat willen ze niet, dus alles wat nu met filmpjes te maken heeft filteren ze weg (iig de downloads) je kan ff kijken of er nog wel (oude) discussies over zijn. Dr valt wel een kanalenmaker (iets dat je pie menu aanpast) te downloaden, ik heb het eens geprobeerd om ook nog een filmpje eraan te koppelen maar dat lukte mij zo snel niet.
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.

En ik had nog 1 vraag. Is het ook mogelijk dat je de sims op kunt starten zonder dat je een disc van het spel erin moet laten, want hij start bij mij alleen maar op met de sims huisdieren en ik ben bang als ik deze te vaak gebruik daarvoor dat mijn dvd kapot gaat. Ik heb liever dat ie opstart met de glamour of familiepret, is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dit
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:46:58 #86
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44243794
Ik zat net op TSR de preview van Seasons te lezen, die overigens 27 februari 2007 uitkomt, en dit lijkt mij echt de leukste uitbreiding tot nu toe. Het ziet er echt gaaf uit. Er zitten ook weer hilarische dingen in :
quote:
In Seasons it can often get cold outside. A new Temperature Bar on the control puck indicates the temperature of each Sim. If they get too cold they can actually freeze, going stiff and dropping to the ground in a rigid state. If this happens you can direct another Sim to thaw them out using a hairdryer. (Bron: TSR).
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:09:29 #87
81237 releaze
best of both worlds
pi_44246393
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef thewitch het volgende:

[..]

Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.

En ik had nog 1 vraag. Is het ook mogelijk dat je de sims op kunt starten zonder dat je een disc van het spel erin moet laten, want hij start bij mij alleen maar op met de sims huisdieren en ik ben bang als ik deze te vaak gebruik daarvoor dat mijn dvd kapot gaat. Ik heb liever dat ie opstart met de glamour of familiepret, is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dit
ja, dat kan. maar nee, dat mogen we niet zeggen, want het valt officieel onder cracks/hackes/warez.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:11:10 #88
81237 releaze
best of both worlds
pi_44246433
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef vanillivi het volgende:
Ik zat net op TSR de preview van Seasons te lezen, die overigens 27 februari 2007 uitkomt, en dit lijkt mij echt de leukste uitbreiding tot nu toe. Het ziet er echt gaaf uit. Er zitten ook weer hilarische dingen in :
[..]

oh wow!! GAAAAF!!!!!!!
pi_44246469
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef vanillivi het volgende:
[..]

Oh wow dat lijkt me echt tof, die wil ik! Kan ik mooi voor mn verjaardag vragen !
Whatever I want.
pi_44248267
Ik heb ook zin in die seizoenen.

Jongens, effe vraagje. Hoop niet dat ik vervelend ben. , maar waar blijven de downloads als je vanaf tsr download en dan gelijk installeerd? Ik download altijd de simsdownloadpack
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:26:43 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_44248857
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef thewitch het volgende:

[..]

Zorgen dat de uitbreiding met welke dvd je wel durft te spelen als laatste geinstalleerd wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44249537
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Zorgen dat de uitbreiding met welke dvd je wel durft te spelen als laatste geinstalleerd wordt.
Nu dat doe ik iedere keer maar hij geeft gewoon al aan tijdens het installeren van thesims dat ik met de verkeerde cd thesims wil opstarten, het maakt geheel niet uit in welke volgorde ik de sims installeer er wordt gevraagd naar de pets
pi_44251619
En als je de dvd brandt? En met die dvd je spel speelt?
pi_44253963
http://www.djssims.com/index.php hier staan trouwens hele handige hacks voor The Sims!
Zodat ze tenminste altijd de wc doortrekken en alle boeken gewoon wegleggen ipv ze rond te laten slingeren
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:28:44 #95
81237 releaze
best of both worlds
pi_44259079
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Elvi het volgende:
nee kan niet, want er zit kopieerbeveiliging op. vandaar ook dat als je de gekopieerde sims installeert je altijd een patch moet hebben om het spel te kunnen draaien.

maar google is your friend
pi_44259423
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Elvi het volgende:
Nu ik heb alle spellen orgineel en je kunt er inderdaad géén kopie van maken, maar ik weet dat er een manier was dat je wel kon spelen het zij met een andere cd/dvd en zelfs zonder cd/dvd.

En ik heb al een geheel nieuwe deel moeten kopen doordat de 1e cd van thesims2 is beschadigd en ik buiten de garantie viel, dus dat was ff weer opnieuw de 1e deel van de sims kopen en daarom stelde ik dus deze vraag
pi_44259833
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bank gedownload, maar kan 'm niet terugvinden in het spel . Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? (en ja, die hack heb ik ook gedownload).
Ja, ik heb er ook last van. Kan hem niet terug vinden? Weet iemand wat het probleem is?
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:57:50 #98
81237 releaze
best of both worlds
pi_44260048
Die bank is geen bank, maar een stoel met leuningen. Groengekleurd. Het is een modular iets, wat globaal inhoudt dat als je er twee van naast elkaar zet het dan een bank wordt, drie naast elkaar een bank met 3 zitkussens, vier naast elkaar met vier, etc.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:43:36 #99
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44261445
Picserver had er volgens mij niet veel zin meer in, dus heb me net maar ff geregistreerd bij photobucket. Bij deze een paar screenshots:

Lorre is ontsnapt:

Een plaatje van die stoere bank van MTS:
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:50:44 #100
81237 releaze
best of both worlds
pi_44261701
Gave kamer hoor Heb je een screentje van het huis?
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:14:12 #101
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_44262415
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef releaze het volgende:
Gave kamer hoor Heb je een screentje van het huis?
Bedankt
Ik moest even zoeken, maar ik heb ze gevonden.
Bij de plaatjes met de papegaai hoort dit huis (nog niet helemaal af zoals je kunt zien , maar kon geen recentere vinden):

Het derde plaatje hoort bij dit huis (had ik al een keertje laten zien volgens mij):

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')