quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
Ik verveelde me dus ik ging nog maar 's spelen.
Ze was zwanger van een tweeling! Ik schrok me rot joh bij de bevalling
. Maar het gezin is er blij mee.
Baby Sean die een evenbeeld is van zn paps..
Baby Isabella die op dr mams lijkt..
Al snel zijn ze peuters.
Netjes je mondje afvegen bij het eten.
Met paps naar de Teletubbies (ofzo) kijken.
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef DrDentz het volgende:
dit is mijn echtpaartje:
[afbeelding]
[afbeelding]
ze bezitten de Griezelig Gezellige Nachtclub, ik heb daar iedereen in zo'n pak laten lopen + hoed, helemaal in stijl![]()
ja ze zien er erg mooi (nouja mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:13 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf haha
Nee cker niet! Ik kan ook niet w8en, kijk er zo naar uit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef timp0e het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die echt niet kan wachten tot Pets uit is?Het lijkt me echt zooooo tof
liefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
Ik ga lekker nog een keer mn laatste screenies posten.
[..]
Dit is mn eerste mannelijke Sim die ik een beetje opgekalefaterd heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef SickBitch het volgende:
[..]
liefje sim is wel een emo zeg hehe
De stoelen komen van modthesims2 en ik kan 'm idd weer niet terugvindenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:08 schreef releaze het volgende:
trouwens peri, waar heb je die prachtige babydingen vandaan? free of pay? Die kinderstoel is erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |