abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42676043
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:

Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* AroundTheSims2
* Reflexsims
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims
* Peggysims
* Rosesims
* The Sims Resource
* Sussissogoodsims2
* 3D Consortium
* Helaene
* Sims 2 Bits n Pieces
* Xm Sims
* La jeunesse
* Noukie Sims
* Simply Stiling
* Choti Designs
* Sim Wardrobe
* Open House
* Sexy Sims
* Simsquirts
* Lueppiline
* Strawberry-patch
* Organza
* StudioB43
* SiMHz
* Sunair

Elke dag updates van alle nieuwe downloads:
* SimsArena
* ReflexSims Forum

Penishack
* 1 en * 2

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

[afbeelding]Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb
Logo\'s: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 2% gewijzigd door PeRi op 18-10-2006 15:57:27 ]
Whatever I want.
pi_42676080
Ik ga lekker nog een keer mn laatste screenies posten .
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
Ik verveelde me dus ik ging nog maar 's spelen .

Ze was zwanger van een tweeling ! Ik schrok me rot joh bij de bevalling . Maar het gezin is er blij mee.

Baby Sean die een evenbeeld is van zn paps. .

Baby Isabella die op dr mams lijkt. .

Al snel zijn ze peuters.

Netjes je mondje afvegen bij het eten .

Met paps naar de Teletubbies (ofzo) kijken.
Whatever I want.
pi_42676246
waarom draagt jouw man make-up
pi_42676349
Omdat ik 'm zo mooier vond dan zonder. Wil je ook een beetje?
Whatever I want.
pi_42676407
Ik heb het te doen met de mannelijke sims die bestuurd worden door vrouwen: allemaal zien ze er super verwijfd uit
pi_42676455
Dat valt wel mee! Post jij eens wat screens dan van je mannen.
Whatever I want.
pi_42676579
De leukste Sims krijg je door een man te maken en die dan om te zetten in een vrouw en andersom. Veel realistischer
pi_42676758
dit is mijn echtpaartje:

ze bezitten de Griezelig Gezellige Nachtclub, ik heb daar iedereen in zo'n pak laten lopen + hoed, helemaal in stijl
pi_42676900
^ Hahha, die zijn tof man En wees gerust, mijn mannelijke Sims zien er niet 'verwijfd' uit

5 dagen tot de Pets release! Hopelijk heb ik 'm 2 dagen eerder
pi_42677010
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef DrDentz het volgende:
dit is mijn echtpaartje:

[afbeelding]
[afbeelding]

ze bezitten de Griezelig Gezellige Nachtclub, ik heb daar iedereen in zo'n pak laten lopen + hoed, helemaal in stijl
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf haha
pi_42677213
tvp, nieuwe computer is besteld! Binnen twee weken, dan nog een videokaart en een monitor kopen EN 't spel natuurlijk Maar dan komen mijn screens!
pi_42678182
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:13 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf haha
ja ze zien er erg mooi (nouja mooi ) uit!
pi_42678900
terugsimspost!
I had a signature once. It was awful.
pi_42682437
Jaa daar ben ik weer, we hebben al weer een topic vol..
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef timp0e het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die echt niet kan wachten tot Pets uit is? Het lijkt me echt zooooo tof
Nee cker niet! Ik kan ook niet w8en, kijk er zo naar uit!

[ Bericht 40% gewijzigd door Danaa op 15-10-2006 13:34:51 (Ruzie met _-my-_) ]
pi_42684273
TVP
pi_42684544
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
Ik ga lekker nog een keer mn laatste screenies posten .
[..]
lief je sim is wel een emo zeg hehe
  zondag 15 oktober 2006 @ 03:42:32 #17
81237 releaze
best of both worlds
pi_42690022
Mijn ventjes hebben ook stuk voor stuk makeup. Ik vind de standaard skintones zo plain dat ik gewoon wat accent wil aanbrengen. Dan kom je al snel bij de eyeliner terecht of de eyeshadow, en al dat er geweldig uitziet dan moeten die lippen nog wat natuurlijker

Ik heb ooit wel een perfecte eyeshadow gedownload, zal weleens kijken of ik hem nog online kan vinden. Is niet een kleurtjes eyeshadow, maar meer een vorm ogen. Mijn vrouwtjes zijn ook allemaal steevast verliefd op mannen met makeup
pi_42691698
jamaar bij wijze van spreken peri
pi_42691780
ik heb gister pets gepre-orderd op Bol.com
I had a signature once. It was awful.
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:33:17 #20
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42692303
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef SickBitch het volgende:

[..]

lief je sim is wel een emo zeg hehe
Dit is mn eerste mannelijke Sim die ik een beetje opgekalefaterd heb. . Normaal gesproken doe ik het ook nooit, maar het ziet er een stuk echter uit vind ik. Dit is trouwens wel mannen-make up. .
Whatever I want.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:08:00 #21
81237 releaze
best of both worlds
pi_42693813
trouwens peri, waar heb je die prachtige babydingen vandaan? free of pay? Die kinderstoel is erg mooi
pi_42693874
die babydingen heb ik ook maar k denk van modthesims2 maar ben niet zeker dat is mn favoriete site kun je veel op vinden
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:26:50 #23
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42694221
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:08 schreef releaze het volgende:
trouwens peri, waar heb je die prachtige babydingen vandaan? free of pay? Die kinderstoel is erg mooi
De stoelen komen van modthesims2 en ik kan 'm idd weer niet terugvinden . Is echt al een oude stoel ook, heb ik in het begin gedl denk ik, meer dan een jaar geleden.. Maar ik blijf nog ff zoeken.

Overige prachtige babyspullen van reflexsims: http://www.reflexsims.de/ = briljante site. .

Dit is trouwens ook een mooi simpel bedje en commode: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194604
Whatever I want.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:32:52 #24
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42694350
Nee! Ik weet het alweer! De stoelen komen van aroundthesims! Ook een hele mooie site voor spulletjes. http://www.aroundthesims2.com/objects/sets_nursery/001/index.html
Whatever I want.
pi_42695180
TerugVindPlaatje
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_42695225
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:32 schreef PeRi het volgende:
Nee! Ik weet het alweer! De stoelen komen van aroundthesims! Ook een hele mooie site voor spulletjes. http://www.aroundthesims2.com/objects/sets_nursery/001/index.html
Inderdaad, heb die stoel ook..! Heb jij ook de wiegjes en commode's ervan?
pi_42695252
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:26 schreef PeRi het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook een mooi simpel bedje en commode: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194604
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spel
pi_42695326
Sinds kort doe mijn Sims het niet meer
ALs ik hem dan wil opstarten start hij niet meer op.
Mijn pc begint dan te raasen en op te warmen maar daarna stopt hij er gewoon mee,
en zie ik geen Sims op mijn scherm
Volgens mij is de Autorun dood
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:23:06 #29
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42695527
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:09 schreef Danaa het volgende:

[..]

Inderdaad, heb die stoel ook..! Heb jij ook de wiegjes en commode's ervan?
Ik heb alleen de stoel, de rest vond ik niet zo .
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Danaa het volgende:

[..]

Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spel
Deze heb ik niet zelf gedownload, ik heb al teveel spullen en ik zou 'm waarschijnlijk toch niet gebruiken omdat ik nu al mn lievelingsbabyspullen heb van reflex :p. Maar ik vind 'm dr wel leuk uitzien. Misschien heeft iemand anders 'm wel?

-edit - Ik zie het al, je moet een mesh hebben maar ik zie geen link. Misschien die uit zn sig proberen?
quote:
Here is a unisex nursery for your little sims, in vanilla tones. For this recolor to work you will need to go follow the link and get the meshes there. I only recolored the crib,changingtable and rug since they were the only objects that were recolorable.Enjoy!
-edit2- http://www.sims2-for-simscorner.de.vu/ is zn site, maar pagina 4 bij kinderzimmer is dood. Zal daar wel gestaan hebben denk ik.
Whatever I want.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:24:11 #30
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42695556
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Mijn pc begint dan te raasen en op te warmen maar daarna stopt hij er gewoon mee,
Misschien heb je laatst iets gedownload wat niet compatibel is met je Ep's? Ik heb ook wel eens gehad dat mn auto-run het wel deed, maar hij bleef maar auto runnen . Kon ik al mn laatste downloads gaan testen want ik wilde ze niet allemaal weggooien of opnieuw beginnen.
Whatever I want.
pi_42695588
quote:
Dat is zonde!! Klote zeg
pi_42695701
PeRi?
is sanne de laatste tijd nog op fok geweest?
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:32:33 #33
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42695776
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:30 schreef _-my-_ het volgende:
PeRi?
is sanne de laatste tijd nog op fok geweest?
Ja maar ze heeft al een hele tijd geen Sims gespeeld ivm tijdgebrek en dat gaat nog wel even duren dus dr site zal heel lang niet ge-update worden.
Whatever I want.
pi_42695791
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb alleen de stoel, de rest vond ik niet zo .
[..]

Deze heb ik niet zelf gedownload, ik heb al teveel spullen en ik zou 'm waarschijnlijk toch niet gebruiken omdat ik nu al mn lievelingsbabyspullen heb van reflex :p. Maar ik vind 'm dr wel leuk uitzien. Misschien heeft iemand anders 'm wel?

-edit - Ik zie het al, je moet een mesh hebben maar ik zie geen link. Misschien die uit zn sig proberen?
[..]

-edit2- http://www.sims2-for-simscorner.de.vu/ is zn site, maar pagina 4 bij kinderzimmer is dood. Zal daar wel gestaan hebben denk ik.
Aha, hele lijst, jeetje.. maar toch bedankt!!
pi_42695821
_-my-_ en ik hebben geloof ik wat ruzie over hetgeen wat ik op Fok! heb geplaatst!!
Ik zal het verwijderen en verder moet _-my-_ maar kijken wat ze ermee doet..
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:34:33 #36
81237 releaze
best of both worlds
pi_42695831
Het klinkt eerder als een cdrom probleem. Wellicht dat je CD beschadigd is. Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar er zijn no-cd patches voor de sims verkrijgbaar, zodat je niet iedere keer je cd erin hoeft te stoppen. Die cd zit er alleen maar in ter verificatie, maar niet om het eigenlijke spel te spelen, want dat staat in al zn volledigheid op je PC. Als het werkelijk je cdrom is (of dvdrom, whatever), het schijfje of de drive, dan zou ik als ik jou was echt eens gaan verdiepen in die no-cd patch.

Hoewel ik prima begrijp van EA Games dat ze de games willen verifieren vind ik het aan de andere kant compleet achterlijk dat die CDrom in de drive moet. je CDtjes slijten daar zo snel van Kan je weer een nieuwe aanschaffen.
pi_42695958
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Danaa het volgende:

[..]

mesh staat op http://www.yarafashion.de.vu/ onder fashion / objects / furniture, een beetje verstopt dus
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_42696013
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:38 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

mesh staat op http://www.yarafashion.de.vu/ onder fashion / objects / furniture, een beetje verstopt dus
Ja klopt ik las het maar ik kan de mesh op de site niet vinden... Kwam er inderdaad ook net pas 8er dat daar de mesh staat.. Maar had het al geprobeerd
pi_42696041
Seizoenen in nieuwe uitbreiding The Sims 2

Aankomende donderdag verschijnt er een uitbreiding voor The Sims 2 met daarin huisdieren als grootste toevoeging. In het doosje van dit uitbreidingspakket zit ook nog eens een foldertje dat onthult dat het thema van de daaropvolgende uitbreiding 'seizoenen' zal zijn. Of de naam van de uitbreiding ook daadwerkelijk The Sims 2: Seasons wordt is nog niet bekend. En ook de vraag wat voor invloed het wisselen der seizoenen op de gameplay zal hebben blijft vooralsnog onbeantwoord.

Fok!Games

En ik maar hopen dat het al bij Pets zou zitten Al flikkeren ze nou een keer bij elkaar in plaats van steeds uitbreidingen ervan te maken
pi_42696082
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
Seizoenen in nieuwe uitbreiding The Sims 2

[afbeelding]

Aankomende donderdag verschijnt er een uitbreiding voor The Sims 2 met daarin huisdieren als grootste toevoeging. In het doosje van dit uitbreidingspakket zit ook nog eens een foldertje dat onthult dat het thema van de daaropvolgende uitbreiding 'seizoenen' zal zijn. Of de naam van de uitbreiding ook daadwerkelijk The Sims 2: Seasons wordt is nog niet bekend. En ook de vraag wat voor invloed het wisselen der seizoenen op de gameplay zal hebben blijft vooralsnog onbeantwoord.

Fok!Games

En ik maar hopen dat het al bij Pets zou zitten Al flikkeren ze nou een keer bij elkaar in plaats van steeds uitbreidingen ervan te maken
Ooh lijkt me ook leuk!!... Maar veheug me nu eerst heel erg op Pets...
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:46:24 #41
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42696119
Oh die uitbreiding lijkt me best leuk. Al weten we nog niet wat de uitbreiding precies inhoudt. Maar ik weiger van mn geloof 'geen-sims2uitbreidingen-kopen-want-ze-voegen-niet-zoveel-toe ' af te stappen. .
Whatever I want.
pi_42696389
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
Oh die uitbreiding lijkt me best leuk. Al weten we nog niet wat de uitbreiding precies inhoudt. Maar ik weiger van mn geloof 'geen-sims2uitbreidingen-kopen-want-ze-voegen-niet-zoveel-toe ' af te stappen. .
Koop je geen uitbreidingen verder dan, helemaal niet?
pi_42697013
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:24 schreef PeRi het volgende:

[..]

Misschien heb je laatst iets gedownload wat niet compatibel is met je Ep's? Ik heb ook wel eens gehad dat mn auto-run het wel deed, maar hij bleef maar auto runnen . Kon ik al mn laatste downloads gaan testen want ik wilde ze niet allemaal weggooien of opnieuw beginnen.
Ik heb nog nooit wat gedownload voor mijn Sims 2.
Ik heb de laatste tijd wel last gehad van een virus, en via Avast! zijn alle mogelijke infecties verwijderd.
Ik denk dat dat &*@^$&@$%programma nu ook dingen van Sims heeft verwijderd die cruciaal zijn voor het opstarten.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_42697885
Ik koop Pets gewoon weer via cdwow, maar 23.99 en met mn kortingsbon erbij maar 20.99 (heb trouwens nog wel wat kortingsbonnen over, voor de liefhebbers )
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:22:58 #45
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42698084
Als ik nog een paar keer tank bij de BP deze week, heb ik 'm gratis ... met m'n Freebees!
Ik zit al op 31 euro. Moet 'm dan helaas wel bij de Free Record Shop kopen, daar kost 'ie de volle 39,99. Maar voor mij dus nog geen tientje
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_42698178
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik koop Pets gewoon weer via cdwow, maar 23.99 en met mn kortingsbon erbij maar 20.99 (heb trouwens nog wel wat kortingsbonnen over, voor de liefhebbers )
En dan sturen ze hem gewoon naar je op?
Denk dat ik hem toch gewoon in de winkel haal, dinsdag.
pi_42698238
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 15:27 schreef Danaa het volgende:

[..]

En dan sturen ze hem gewoon naar je op?
Denk dat ik hem toch gewoon in de winkel haal, dinsdag.
Yep, en geen verzendkosten.
pi_42698351
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Yep, en geen verzendkosten.
Weet je ook wanneer je hem binnen krijgt? Dinsdag al of niet?
pi_42699726
quote:
ik weet niet welke expansion je speelt
maar als je autorun kapot is en je hebt alles gepatched en alle expansions erop zitten
dan kan ik je wel een aantal autoruns sturen om te kijken of dat je probleem verhelpt

als je niet hebt gepatched zou ik gewoon even allee patches downloaden en instaleren
pi_42699773
Gister weer een hele dag lopen simmen zowat ( heerlijk he weekend )
ik vind het alleen bagger dat als ik een nieuwe sim wil maken
dat de willekeurige optie zoveel lelijke sims uitspuugt
ik ga nu ff eten en straks weer spelen
in de avond ga ik weer wat screens posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')