quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
Ik verveelde me dus ik ging nog maar 's spelen.
Ze was zwanger van een tweeling! Ik schrok me rot joh bij de bevalling
. Maar het gezin is er blij mee.
Baby Sean die een evenbeeld is van zn paps..
Baby Isabella die op dr mams lijkt..
Al snel zijn ze peuters.
Netjes je mondje afvegen bij het eten.
Met paps naar de Teletubbies (ofzo) kijken.
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef DrDentz het volgende:
dit is mijn echtpaartje:
[afbeelding]
[afbeelding]
ze bezitten de Griezelig Gezellige Nachtclub, ik heb daar iedereen in zo'n pak laten lopen + hoed, helemaal in stijl![]()
ja ze zien er erg mooi (nouja mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:13 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze persoonlijk liever "verwijfd" , hoewel ik dat wel mee vind vallen. Maar ze zijn wel gaaf haha
Nee cker niet! Ik kan ook niet w8en, kijk er zo naar uit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef timp0e het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die echt niet kan wachten tot Pets uit is?Het lijkt me echt zooooo tof
liefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
Ik ga lekker nog een keer mn laatste screenies posten.
[..]
Dit is mn eerste mannelijke Sim die ik een beetje opgekalefaterd heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef SickBitch het volgende:
[..]
liefje sim is wel een emo zeg hehe
De stoelen komen van modthesims2 en ik kan 'm idd weer niet terugvindenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:08 schreef releaze het volgende:
trouwens peri, waar heb je die prachtige babydingen vandaan? free of pay? Die kinderstoel is erg mooi
Inderdaad, heb die stoel ook..! Heb jij ook de wiegjes en commode's ervan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:32 schreef PeRi het volgende:
Nee! Ik weet het alweer! De stoelen komen van aroundthesims! Ook een hele mooie site voor spulletjes. http://www.aroundthesims2.com/objects/sets_nursery/001/index.html
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spelquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een mooi simpel bedje en commode: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194604
Ik heb alleen de stoel, de rest vond ik niet zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, heb die stoel ook..! Heb jij ook de wiegjes en commode's ervan?
Deze heb ik niet zelf gedownload, ik heb al teveel spullen en ik zou 'm waarschijnlijk toch niet gebruiken omdat ik nu al mn lievelingsbabyspullen heb van reflex :p. Maar ik vind 'm dr wel leuk uitzien. Misschien heeft iemand anders 'm wel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spel![]()
-edit2- http://www.sims2-for-simscorner.de.vu/ is zn site, maar pagina 4 bij kinderzimmer is dood. Zal daar wel gestaan hebben denk ik.quote:Here is a unisex nursery for your little sims, in vanilla tones. For this recolor to work you will need to go follow the link and get the meshes there. I only recolored the crib,changingtable and rug since they were the only objects that were recolorable.Enjoy!
Misschien heb je laatst iets gedownload wat niet compatibel is met je Ep's? Ik heb ook wel eens gehad dat mn auto-run het wel deed, maar hij bleef maar auto runnenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Sinds kort doe mijn Sims het niet meer![]()
ALs ik hem dan wil opstarten start hij niet meer op.
Mijn pc begint dan te raasen en op te warmen maar daarna stopt hij er gewoon mee,
en zie ik geen Sims op mijn scherm![]()
Volgens mij is de Autorun dood![]()
Dat is zonde!! Klote zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Mijn pc begint dan te raasen en op te warmen maar daarna stopt hij er gewoon mee,
Ja maar ze heeft al een hele tijd geen Sims gespeeld ivm tijdgebrek en dat gaat nog wel even duren dus dr site zal heel lang niet ge-update worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:30 schreef _-my-_ het volgende:
PeRi?
is sanne de laatste tijd nog op fok geweest?
Aha, hele lijst, jeetje.. maar toch bedankt!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb alleen de stoel, de rest vond ik niet zo.
[..]
Deze heb ik niet zelf gedownload, ik heb al teveel spullen en ik zou 'm waarschijnlijk toch niet gebruiken omdat ik nu al mn lievelingsbabyspullen heb van reflex :p. Maar ik vind 'm dr wel leuk uitzien. Misschien heeft iemand anders 'm wel?
-edit - Ik zie het al, je moet een mesh hebben maar ik zie geen link. Misschien die uit zn sig proberen?
[..]
-edit2- http://www.sims2-for-simscorner.de.vu/ is zn site, maar pagina 4 bij kinderzimmer is dood. Zal daar wel gestaan hebben denk ik.
mesh staat op http://www.yarafashion.de.vu/ onder fashion / objects / furniture, een beetje verstopt dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:10 schreef Danaa het volgende:
[..]
Is het jou gelukt om deze te downloaden en in je spel te krijgen, ik heb deze 2 weken geleden geprobeerd maar is niet terug te vinden in mijn spel![]()
Ja klopt ik las het maar ik kan de mesh op de site niet vinden... Kwam er inderdaad ook net pas 8er dat daar de mesh staat.. Maar had het al geprobeerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:38 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
mesh staat op http://www.yarafashion.de.vu/ onder fashion / objects / furniture, een beetje verstopt dus![]()
Ooh lijkt me ook leuk!!... Maar veheug me nu eerst heel erg op Pets...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
Seizoenen in nieuwe uitbreiding The Sims 2
[afbeelding]
Aankomende donderdag verschijnt er een uitbreiding voor The Sims 2 met daarin huisdieren als grootste toevoeging. In het doosje van dit uitbreidingspakket zit ook nog eens een foldertje dat onthult dat het thema van de daaropvolgende uitbreiding 'seizoenen' zal zijn. Of de naam van de uitbreiding ook daadwerkelijk The Sims 2: Seasons wordt is nog niet bekend. En ook de vraag wat voor invloed het wisselen der seizoenen op de gameplay zal hebben blijft vooralsnog onbeantwoord.
Fok!Games
En ik maar hopen dat het al bij Pets zou zittenAl flikkeren ze nou een keer bij elkaar in plaats van steeds uitbreidingen ervan te maken
Koop je geen uitbreidingen verder dan, helemaal niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef PeRi het volgende:
Oh die uitbreiding lijkt me best leuk. Al weten we nog niet wat de uitbreiding precies inhoudt. Maar ik weiger van mn geloof 'geen-sims2uitbreidingen-kopen-want-ze-voegen-niet-zoveel-toe ' af te stappen..
Ik heb nog nooit wat gedownload voor mijn Sims 2.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien heb je laatst iets gedownload wat niet compatibel is met je Ep's? Ik heb ook wel eens gehad dat mn auto-run het wel deed, maar hij bleef maar auto runnen. Kon ik al mn laatste downloads gaan testen want ik wilde ze niet allemaal weggooien of opnieuw beginnen.
En dan sturen ze hem gewoon naar je op?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik koop Pets gewoon weer via cdwow, maar 23.99 en met mn kortingsbon erbij maar 20.99(heb trouwens nog wel wat kortingsbonnen over, voor de liefhebbers
)
Yep, en geen verzendkosten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
En dan sturen ze hem gewoon naar je op?
Denk dat ik hem toch gewoon in de winkel haal, dinsdag.
ik weet niet welke expansion je speeltquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef Nesle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |