Ik neem geen papagaai meer hoor. die beesten moeten teveel aandacht hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...
Iets met een schilderij en iets met constant eten geven![]()
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
og heb jij geen poes Troel?
wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.
De plaatjes gingen niet mee met kopie/plakken. Maar goed ik heb het weer gered zonder modjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
mijne gaan ook altijd doodquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Troel het volgende:
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze laterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef berney het volgende:
@Elvi,
Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef releaze het volgende:
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
Die gebruik ik niet meer omdat het immers fout ging met die ondergrondse garage. Na unintallleren/opnieuw installeren heb ik die code niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef releaze het volgende:
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
Ik sla de link van jou op bij mijn favorieten en spit dat lijstje later wel eens door.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze laterDoe ik wel vaker bij hun
![]()
Dat huis is inderdaad heel slecht speelbaar aangezien de grote.. Maar WOW! Wat een gigantisch groot & mooi huis!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211252 Dit is echt een belachelijk groot huis... Niet speelbaar volgens mij...
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef fresta het volgende:
*iets over die *#&$ papegaaien die altijd doodgaan*
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef _-my-_ het volgende:
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
Dan hebben ze ook een hekel aan de namen Tinkiebinkie en Simmiebimmie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?
Volgens mij heeft ze dat niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
Of in de lift oja jaen, dan komt er vuurwerk uit en als er bezoekers zijn komen ze kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaakBij mijn simmetjes tenminste wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |