abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45033469
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

TE VERWACHTEN!

Hij komt!! Hij komt!! Die lieve goede Sims!! 23 februari 2007[/b]
Seasons/Seizoenen

Geniet van de vier seizoenen met je Sims in De Sims™ 2 Seizoenen.
Ga naar buiten en geniet van alle seizoenen met je Sims! Je Sims kunnen nieuwe seizoensgebonden activiteiten ondernemen, waaronder sneeuwbalgevechten houden, vuurvliegjes vangen of in bladerhopen springen. Haal de familiebanden aan in de winter, laat de romantiek de vrije teugel in de lente, verdiep vriendschappen in de zomer of geef je carrière een boost in de herfst. Je Sims kunnen nu het hele jaar door nieuwe loopbanen verkennen en nieuwe talenten ontwikkelen, maar pas op voor bevriezing, niesbuien, verbranding door de zon of andere onverwachte effecten die het gevolg kunnen zijn van het weer! Trek je Sims de juiste kleren aan of accepteer de gevolgen!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

[afbeelding] Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. [afbeelding]
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

Pay sites (betaal sites)
* AroundTheSims2
* Peggysims
* SiMHz
* The Sims Resource

Gratis sites
* 3D Consortium
* 4ever Sim Fantasy
* Boutique Emilie
* Choti Designs
* Helaene
* La jeunesse
* Lueppiline
* ModtheSims2 (!)
* Noukie Sims
* Open House
* Organza
* Parsimonious
* Pimp My Sims
* Poison Pink Lemons
* Reflexsims
* Rosesims
* Sexy Sims
* Sims 24 Ever
* Sims 2 Bits n Pieces
* SimGuys
* Simply Stiling
* Simsquirts
* Sim Wardrobe
* Strawberry-patch
* StudioB43
* Sunair
* VitaSims2
* XM Sims

Elke dag updates

* Reflexsimsforum
* SimsArena

Penishack
* 1 en * 2

* The InSimenator

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 |
#31 | #32 | #33 | #34 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy, zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb, Elvi, berney.
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 50% gewijzigd door berney op 05-01-2007 11:51:47 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:35:52 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_45033484
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45033547
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...

Iets met een schilderij en iets met constant eten geven
pi_45033552
Of heb jij geen poes Troel?

wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.

[ Bericht 1% gewijzigd door berney op 05-01-2007 12:19:51 ]
pi_45033557
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
pi_45033603
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er wel een topic over gezien bij MTS2...

Iets met een schilderij en iets met constant eten geven
Ik neem geen papagaai meer hoor. die beesten moeten teveel aandacht hebben.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:47:00 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_45033769
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef berney het volgende:
og heb jij geen poes Troel?

wat een gedoe een Op maken. hopelijk komt er een modje langs.
In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45033813
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef Troel het volgende:

[..]

In het echt niet, maar bij de Sims wel altijd
De plaatjes gingen niet mee met kopie/plakken. Maar goed ik heb het weer gered zonder modjes.
pi_45034605
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Troel het volgende:
Mijn papegaaien zijn dus gewoon raar dat ze blijven leven
mijne gaan ook altijd dood
pi_45034729
@Elvi,

Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:26:31 #11
81237 releaze
best of both worlds
pi_45035138
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:27:34 #12
47102 Elvi
miemkwien
pi_45035190
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef berney het volgende:
@Elvi,

Heel veel downloads van dat kavel wat je gaf komen van de modsims en die doet het brak momenteel.
I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze later Doe ik wel vaker bij hun
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:29:57 #13
81237 releaze
best of both worlds
pi_45035284
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
pi_45035297
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef releaze het volgende:
Jullie ook altijd met die papegaaien!!!
Drie keer raden waar ik vannacht over heb gedroomd
pi_45035327
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:29 schreef releaze het volgende:
Ohja berney, speel jij met de boolprop cheat aan? Ik geloof dat dat nl gelijk de toegang is tot de debugmode, wellicht dat een van je downloads conflicten geeft met de papegaai/kooi oid en misschien dat de sims dus een errorschermpje laat zien wanneer dat gebeurt. Ergens maakt ie een errorlog aan en ik geloof (maar dat weet ik niet zeker) dat je dan kan achterhalen uit welk package dat komt (of niet, en dan moet je gewoon je hele downloadsmap gaan filteren)
Die gebruik ik niet meer omdat het immers fout ging met die ondergrondse garage. Na unintallleren/opnieuw installeren heb ik die code niet meer gebruikt.
pi_45035350
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

I know. Ik sla de links van de spullen die ik tof vind ook op bij Favorieten en dan download ik ze later Doe ik wel vaker bij hun
Ik sla de link van jou op bij mijn favorieten en spit dat lijstje later wel eens door.
pi_45035525
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef Elvi het volgende:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=211252 Dit is echt een belachelijk groot huis... Niet speelbaar volgens mij...
Dat huis is inderdaad heel slecht speelbaar aangezien de grote.. Maar WOW! Wat een gigantisch groot & mooi huis!!! :D
pi_45036288
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef fresta het volgende:
*iets over die *#&$ papegaaien die altijd doodgaan*
Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?

Dat millionairs-huis is trouwens echt gaaf. Kan het niet downloaden, weet zeker dat mn laptopje dat niet trekt (heeft al genoeg moeite met Sims 2 en alle updates, behalve glamour) maar toch. Zal vanavond eens proberen wat leuke spulletjes te downloaden want MTS ligt weer eens plat.

Maja, ik moet weer aan het werk. Zal in de trein (ruime 3 uur!!) weer eens veel aandacht aan mn simmetjes geven. Is er de afgelopen dagen een beetje bij ingeschoten. Jeej
pi_45036291
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef _-my-_ het volgende:
troel sorry dat ik zo 'drammerig' doe hoor
Danaa bedankt om dat te zeggen nog 1 of 2 keer proberen en ze is zwanger want ze is zwanger xx
Ja met iets meer geduld kom jij al heel wat verder!
pi_45036357
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:
En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaak Bij mijn simmetjes tenminste wel...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:03:27 #21
47102 Elvi
miemkwien
pi_45036379
Bij mij zijn die slettebakken altijd meteen na 1 keer zwanger...
pi_45036924
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

Heb daar ook last van. Weet niet hoe het komt, maar ik leer ze praten en geef ze (bijna) constant eten. Toch gaan ze om onverklaarbare reden ineens de pijp uit. Misschien omdat ze een hekel hebben aan de naam 'Mus'?
Dan hebben ze ook een hekel aan de namen Tinkiebinkie en Simmiebimmie. .
pi_45036987
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:00 schreef Danaa het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze dat niet zo.
pi_45037011
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef seeya_40 het volgende:

[..]

En WooHoo in de pashokjes helpt ook heel vaak Bij mijn simmetjes tenminste wel...
Of in de lift oja jaen, dan komt er vuurwerk uit en als er bezoekers zijn komen ze kijken. .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:19:41 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_45037025
Ik noem ze altijd Ara. De ratten heten altijd Rat. Er is ooit 1 rat doodgegaan, toen kwam Rat II
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')