Ga naar je Configuratiescherm dan naar Software en daar vind je dan thesims om deze te verwijderenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Weet iemand hoe ik die kerst meuk eraf kan krijgen? ik heb die chirstmas pack geïnstalleerd maar kan nergens een uninstal vinden.
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ga naar je Configuratiescherm dan naar Software en daar vind je dan thesims om deze te verwijderen![]()
Mijn expansions kan ik wel bij software vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,maar niet die van dat christmas pack.
Nu dat vind ik raarquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,maar niet die van dat christmas pack.
Ik de mijne ook wel behalve christmas, terwijl die wel geïnstalleerd is.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:49 schreef releaze het volgende:
[..]
Mijn expansions kan ik wel bij software vinden.
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef releaze het volgende:
Overigens kan je bij modthesims2 een dingetje downloaden waarmee je de sims op kan starten binnen een bepaalde EP. Dus bijvoorbeeld alleen sims2 en pets, of alleen sims2 en nightlife terwijl je ALLE expansions hebt. Misschien is dat ook een ideetje, kan je wellicht gewoon simsweetikhet spelen, zonder dat holidays opstart?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef thewitch het volgende:
[..]
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2![]()
oke zal ik doen, moet alleen zo weer weg familie visitequote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef releaze het volgende:
[..]
als je me emailt naar kan ik je er alles over vertellen.
Heb ik wel een oplossing voor. Moet je maar ff mailen.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef thewitch het volgende:
[..]
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |