Ga naar je Configuratiescherm dan naar Software en daar vind je dan thesims om deze te verwijderenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Weet iemand hoe ik die kerst meuk eraf kan krijgen? ik heb die chirstmas pack geïnstalleerd maar kan nergens een uninstal vinden.
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ga naar je Configuratiescherm dan naar Software en daar vind je dan thesims om deze te verwijderen![]()
Mijn expansions kan ik wel bij software vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,maar niet die van dat christmas pack.
Nu dat vind ik raarquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,maar niet die van dat christmas pack.
Ik de mijne ook wel behalve christmas, terwijl die wel geïnstalleerd is.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:49 schreef releaze het volgende:
[..]
Mijn expansions kan ik wel bij software vinden.
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef releaze het volgende:
Overigens kan je bij modthesims2 een dingetje downloaden waarmee je de sims op kan starten binnen een bepaalde EP. Dus bijvoorbeeld alleen sims2 en pets, of alleen sims2 en nightlife terwijl je ALLE expansions hebt. Misschien is dat ook een ideetje, kan je wellicht gewoon simsweetikhet spelen, zonder dat holidays opstart?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef thewitch het volgende:
[..]
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2![]()
oke zal ik doen, moet alleen zo weer weg familie visitequote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef releaze het volgende:
[..]
als je me emailt naar kan ik je er alles over vertellen.
Heb ik wel een oplossing voor. Moet je maar ff mailen.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef thewitch het volgende:
[..]
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:01 schreef seeya_40 het volgende:
Hee Elvi, waar heb je de spulletjes van je babykamer vandaan? Vind de babykamer van je 'homozoontje' namelijk super!!
seeheeent.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef thewitch het volgende:
seeya-40 en relaze heb jullie bedien een mailtje toegestuurd
geen flauw idee. ik heb dat spel al 2 jaar niet meer aangeraakt ben het ook allemaal kwijtquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef VivOo. het volgende:
Hoe kan ik mijn sims laten trouwen in de eerste
Mooie screenshots Marvellous!!!!! Die achtertuinquote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef Marvellous het volgende:
TVP![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De legale versie kopen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef VivOo. het volgende:
Ohja in mijn gedownloade versie praten mijn sims niet kan ik dat oplossen?
Als het goed is kan je ook bij sims1 een backup maken, maar hoe dat zit weet ik niet. google is your friend, er zijn nog een hele rits sims1 websites waar je dat op kan vinden!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:15 schreef VivOo. het volgende:
ik heb de legale versie.. maar op de een of andere manier pakt mijn pc die niet..heel raar.. maarik ben met die illegale versie heel ver maar wil graag me familie houde...kan dat als ik de legale versie geinstaleerd krijg?
Inderdaad, waar haal je het weg marvellous?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:11 schreef releaze het volgende:
Wat een prachtige dingetjes heb je in je huis marvellous, echt mooi!
Ik ga eens kijken. Hopelijk geen betaal sites?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij bij PeggySims en 4eversimfantasyIk herken de spullen want ik heb ze zelf ook
De basis is legaal de rest dus niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef Elvi het volgende:
Nee ik doe niet aan betalenDus het is gratis
En heb je wel alle legale versies van The Sims? Misschien ligt t daaraan?
releaze heb het bericht aangepastquote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef releaze het volgende:
thewitch, wil je ff je bericht aanpassen waar mijn emailadres in voorkomt aub?(spam en dat soort zaken)
"quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net deze sexy sim gedownload: http://www.insimenator.net/showthread.php?t=32743![]()
hahaha ja dacht ik ook al meteen aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"
Z'n naam: "Valerio Zeno".Whehehe, teveel SixPack gekeken.
Hier de link voor het geweer waar Elvi over schreef en liet zienquote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
![]()
http://www.4eversimfantasy.net/other6.htm Ik heb m hier vandaanEn nog wat recolors ergens anders maar die kan ik ff niet vinden... Soms duiken ze ineens op bij MTS2 of TSR
![]()
De link voor het geweer heb ik in het vorige topic gezet, ik kan m nu ff nie zo snel terugvinden![]()
waar heb je die ramen weg met die luxaflex?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef Marvellous het volgende:
TVP![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die douche heb ik ook, ben ff voor je aan het zoeken!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Brici het volgende:
[..]
waar heb je die ramen weg met die luxaflex?
En die douche???
Die zijn vet :![]()
Die zitten standaard in het spel, welke uitbreiding geen idee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Brici het volgende:
@berney
Heb je die ramen gedownload???
Kan je me een link geven?
En heeft iemand een link naar mooie trappen?
Waarom wil je dan zo graag van 't Christmas pack af??quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef berney het volgende:
Jongens, iemand moest laatst zijn downloads opruimen en had daar een progje voor. Welke is dat? Niet SimPe dacht ik. Ik ga gewoon die kerstmeuk handmatig verwijderen.
Snap er helemaal niets van, ik heb die kerstuitbreiding destijds geïnstalleerd als zijnde een update ofzo. Nergens geen uninstal te vinden op mijn pctje.
maar goed, dan maar handmatig verwijderen.
Ik normaal ook wel, maar ja kerst is zo goed als voorbij en om nu huizen in kerstsfeer te gaan bouwen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag van 't Christmas pack af??
Vind die juist erg tof
die kan ik dus niet vieren. waarschijnlijk is het bij het installeren fout gegaan en zijn er wel wat objecten bij gekomen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef seeya_40 het volgende:
Maar hou dan eerst nog een oud-en-nieuw feest
Toffe shit!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef Marvellous het volgende:
Wow![]()
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ben blij dat jullie mijn screens leuk vinden!
Aangezien het vakantie is ben ik een paar dagen zoet geweest met simmen. Zoals sommige van jullie misschien wel gelezen hadden, ben ik aan een nieuwe buurt begonnen. Er wonen nog niet zoveel sims dus is het spelen een beetje saai omdat ze nog geen verhaal hebben. Daarom heb ik me maar gestort op het inrichten van huizen. Normaal gesproken zijn ze dus niet zo mooi ingericht hoor
Maar goed, de screens zijn eigenlijk van 3 verschillende huizen... Die KFC heb ik overigens van ModTheSims en is een leuke plek om een eerste (slechte) date door te brengen. Wie wil er nou meegenomen worden naar zo'n cheap ass "restaurant"???
Die screen met die tuin: Dat huis heb ik niet zelf gebouwd. Ik had het van Simgedoehns.de maar ik zie dat de huizen niet meer op de site staanKlik hier om het huis te zien. Aan de rechterkant zie je nog een stukje van de oude tuin want ik heb het verder wel zelf ingericht
De objecten vind je op Stylist Sims. De screen met het kantoor komt van hetzelfde huis. De kantoormeubels heb ik ook van Stylist Sims. De ramen met luxaflex kreeg ik dus mee met het gedownloade huis, maar ik zag dat je ze ook apart kan downloaden. Hier dus: Simgedoehns
De roze kamer en de badkamer komen ook van 1 huis. De roze kamer heb ik van Peggysims en zijn eigenlijk onderdelen van een babykamer.
En Nesle had de site van de badkamer al gegeven, bedankt daarvoor!![]()
Het is een hele lap tekst geworden, dus ik hoop dat jullie je antwoorden hebben.![]()
* Troel wil ook wel zo'n huisquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:29 schreef berney het volgende:
Troel de Mijer (expres fout geschreven)
Burgemeester van Droomzicht buurt 1
[afbeelding]
Met haar hond Mensje de Mijer. Goedzak nr1
Hij wilde alleen niet op de foto.![]()
[afbeelding]
De burgemeester woning voorzijde
[afbeelding]
Het zwembad
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals jullie zien houdt Troel veel van glas.![]()
![]()
Meer screens volgen nog hoor. ik probeer via fotki maar dat wil op een of andere manier niet.
Jepquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:08 schreef Miepje01 het volgende:
Mn sims is weer clean, nu met alle uitbreidingen![]()
Ga maar weer aan 't downloaden dus. Kan ik nu alle downloads in verschillende mapjes zetten? Dus kapsels bij kapsels enz?
kan je die link voor me quoten dan? ik kan m namelijk echt niet vinden, in t vorige topic niet en hier ook niet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef Nesle het volgende:
Bij sommige guns staat het erbij, als je er mee kan schieten.
En die link van Elvi, die gun, die doet het dus
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef thewitch het volgende:
[..]
Hier de link voor het geweer waar Elvi over schreef en liet zienhttp://www.simwardrobe.com/
![]()
Bij nader inzien hoef ik m ook maar niet. Wat moet je ermee.quote:Op zondag 31 december 2006 10:54 schreef releaze het volgende:
Nou, van al de dingen die je kan downloaden voor sims2... laat ik deze toch maar liggen
De postbode of krantenjongen neermaaien.quote:Op zondag 31 december 2006 11:02 schreef berney het volgende:
[..]
Bij nader inzien hoef ik m ook maar niet. Wat moet je ermee.
ik hou niet zo van neermaaien.quote:Op zondag 31 december 2006 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De postbode of krantenjongen neermaaien.
En wat is de lol daarvan dan?quote:Op zondag 31 december 2006 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De postbode of krantenjongen neermaaien.
Voor een urn of grafsteen krijg je geld en sommige sims met kenniswens hebben vaak als wens een geest zienquote:
thanx!! ik zat alleen al elvi's posts te screenen vandaar dat ik je post over t hoofd gezien hebquote:Op zondag 31 december 2006 00:22 schreef thewitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Assault Rifle: http://www.simwardrobe.com/
aha, juistem.quote:Op zondag 31 december 2006 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor een urn of grafsteen krijg je geld en sommige sims met kenniswens hebben vaak als wens een geest zien.
Je spel zal ze niet missen, die maakt gewoon weer een nieuwe townie aan
dat kan, marvellous had dat in ieder geval een keer, als ie hier weer leest kan ie je misschien uitleggen hoe je die grafstenen naar een openbaar kavel krijgt...quote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef releaze het volgende:
ik vraag me trouwens af of je haunted communitylots kan maken, gewoon een begraafplaats...
Nou als je interessante sims wilt hebben, dan moet je ze af en toe kinderen laten krijgen met de sims die al in het spel zitten.quote:
Yep. Je kunt iig na Nachtleven grafstenen verplaatsen naar een openbaar lot, dus ook een begraafplaats. Als je maar vaak genoeg tegen die grafstenen aantrapt, gaan ze wel hauntenquote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef releaze het volgende:
ik vraag me trouwens af of je haunted communitylots kan maken, gewoon een begraafplaats...
quote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef releaze het volgende:
maar hoe doe je dat? grafsteen in je inventory en die dan dumpen op een openbaar kavel?
if so, moet ik binnenkort toch maar eens een rits spookjes maken
Volgens mij ontdekte ik dat door er eens op te klikken. Maar die steen was al bespookt, zeg maarquote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef releaze het volgende:
maar hoe doe je dat? grafsteen in je inventory en die dan dumpen op een openbaar kavel?
Je moet op de grafsteen klikken dan krijg je de optie om het graf te verplaatsen. Hierop volgt het scherm met verschillende buurten en openbare kavellen. Kies een openbaar kavel uit en klaar is kees. Niet vergeten op te slaan anders werkt het niet.quote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef releaze het volgende:
Mooi! Thankyou!quote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Je moet op de grafsteen klikken dan krijg je de optie om het graf te verplaatsen. Hierop volgt het scherm met verschillende buurten en openbare kavellen. Kies een openbaar kavel uit en klaar is kees. Niet vergeten op te slaan anders werkt het niet.
De grafstenen verschijnen naast de telefoon van het kavel waar je ze naar toe hebt gestuurd.![]()
de beveiliging tegen het kopieren van de software zit em in het cdtje, ik denk dat ie daarom niet alleen for download isquote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef phluphy het volgende:
Wilde weer eens ouderwets gaan Sim'n (had Sims-1), en wil nu natuurlijk Sims-2.
Ik wil 'm gewoon netjes betalen, maar kan nergens een (koop met credit card) download-versie vinden.
Bestaat zoiets niet?
Ik had een demo-versie op ea.com gedownload van bijna 300mb, en nu blijkt dat je er alleen wat Sims mee kan creëren, en niet eens kunt spelen? Weird !
het maakt niet zoveel uit hoeveel nieuwe items je hebt, de sims laadt alle objects iedere keer als je hem opstart opnieuw in. ikzelf heb..10.000 downloads nu en het duurt eeeeeeeeeuwen voordat ie is opgestart, maar dat is alleen in het begin, niet tijdens het laden van families. Overigens duurt het laden van families met dieren wel een seconde of 20 bij mij sinds pets, kweenie waarom dat is. Als je computer werkelijk vastloopt dan is het wellicht een idee om je downloads te filteren. staat een tutorial van op mts2, is wel erg timeconsuming. het kan zijn dat je een download hebt die gewoon om de een of andere reden conflicten geeft in je spel. succes!quote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef MazeMouse het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag zoveel verschillende nieuwe items zitten downloaden dat als ik nu een familie probeer te spelen hij op het laadscherm bijft hangen....
Enig idee hoeveel items enzo je maximaal in een keer nieuw kunt inladen?
ga voor het illegale, en schaf hem later alsnog aanquote:Op zondag 31 december 2006 14:08 schreef phluphy het volgende:
Logisch ja, maar wel lastig als je op zondag zin krijgt![]()
De enige die een warning geeft bij het opstarten is de instrumenthack van MTS2...quote:Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef releaze het volgende:
[..]
het maakt niet zoveel uit hoeveel nieuwe items je hebt, de sims laadt alle objects iedere keer als je hem opstart opnieuw in. ikzelf heb..10.000 downloads nu en het duurt eeeeeeeeeuwen voordat ie is opgestart, maar dat is alleen in het begin, niet tijdens het laden van families. Overigens duurt het laden van families met dieren wel een seconde of 20 bij mij sinds pets, kweenie waarom dat is. Als je computer werkelijk vastloopt dan is het wellicht een idee om je downloads te filteren. staat een tutorial van op mts2, is wel erg timeconsuming. het kan zijn dat je een download hebt die gewoon om de een of andere reden conflicten geeft in je spel. succes!
Heb je een link voor mij?quote:Op zondag 31 december 2006 14:19 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
De enige die een warning geeft bij het opstarten is de instrumenthack van MTS2...
Ik zal die tutorial eens doorspitten
Je kan in cleaninstaller niet zien welke hacks/downloads er conflicten geven. Je kan wel 'lege' downloads enzo filteren, en downloads verplaatsen naar andere mappen. Als je clean installer opent dan zie een dropdown box aan de rechterkant, als je dr op klikt een rits foldernamen, waaronder downloads. Als je die dan selecteert dan laadt cleaninstaller alle bestandjes die in de download folder staan (dus niet in de submappen) en kan je sorteren op soort enzo.quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef thewitch het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe ik met sims2pack clean installer moet werken, ik heb deze al een gehele tijd maar kom niet uit de engelse beschrijvingIk heb heel veel downloads maar welke zijn dan fout en hoe moet je ze er uit halen, ook heb ik heb er cracks tussen zitten
![]()
Is er een programma waar ik wel in kan zien welke download problemen geeft in mijn simsquote:Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef releaze het volgende:
[..]
Je kan in cleaninstaller niet zien welke hacks/downloads er conflicten geven. Je kan wel 'lege' downloads enzo filteren, en downloads verplaatsen naar andere mappen. Als je clean installer opent dan zie een dropdown box aan de rechterkant, als je dr op klikt een rits foldernamen, waaronder downloads. Als je die dan selecteert dan laadt cleaninstaller alle bestandjes die in de download folder staan (dus niet in de submappen) en kan je sorteren op soort enzo.
Als je dan een bestandje selecteert dan komt de texture in een popup tevoorschijn, zo weet je ongeveer welke download het specifiek is.
in het menu onder de rechter muisknop kan je geselecteerde downloads verplaatsen naar andere mappen en kan je zelf ook mappen aanmaken om downloads in te stoppen.
Bij mij crasht cleaninstaller wel elke keer als ik een flinke rits downloads wil verplaatsen, m'goed.
Bij mij ook.quote:Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef releaze het volgende:
[..]
Je kan in cleaninstaller niet zien welke hacks/downloads er conflicten geven. Je kan wel 'lege' downloads enzo filteren, en downloads verplaatsen naar andere mappen. Als je clean installer opent dan zie een dropdown box aan de rechterkant, als je dr op klikt een rits foldernamen, waaronder downloads. Als je die dan selecteert dan laadt cleaninstaller alle bestandjes die in de download folder staan (dus niet in de submappen) en kan je sorteren op soort enzo.
Als je dan een bestandje selecteert dan komt de texture in een popup tevoorschijn, zo weet je ongeveer welke download het specifiek is.
in het menu onder de rechter muisknop kan je geselecteerde downloads verplaatsen naar andere mappen en kan je zelf ook mappen aanmaken om downloads in te stoppen.
Bij mij crasht cleaninstaller wel elke keer als ik een flinke rits downloads wil verplaatsen, m'goed.
nou, de kerstspulletjes van de sims zelf die kan je niet verwijderen, want die zitten in het spel zelf en daar objecten uit halen gaat geloof ik niet.quote:Op zondag 31 december 2006 15:19 schreef berney het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Zo kom ik nooit van die kerstmeuk af.
In de downloadmap van mijn c schijf zitten ze niet in nl.(de kerstspulletjes dus)
Nee, helaas. Dat is trial en error. De meeste conflicten gaan tussen 2 downloads, of een incompatible inteen/insim/andere hack. Filteren, filteren, filteren..tot nu toe de enige oplossing..quote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef thewitch het volgende:
[..]
Is er een programma waar ik wel in kan zien welke download problemen geeft in mijn sims![]()
En -MY- ik ken genoeg mensen uit België die wel gewoon ABN kunnen schrijven dat hadden ze op school geleerdkijk ik woon bij de grens duitsland/nederland en ik schrijf ook wel gewoon ABN (ik schrief dus gen tukkers wan da ken men uth nie leesen)
![]()
![]()
Het is bij mij fout gegaan bij installeren en een deel is wel meegekomen.......helaas ik ben bang dat ik alles moet uninstalleren om er vanaf te komen.......quote:Op zondag 31 december 2006 15:35 schreef releaze het volgende:
[..]
nou, de kerstspulletjes van de sims zelf die kan je niet verwijderen, want die zitten in het spel zelf en daar objecten uit halen gaat geloof ik niet.
ik kan zelf niet kijken naar het verwijderen van kerstdingen want ik heb holiday pack niet..
He'k geen last vanquote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef thewitch het volgende:
(ik schrief dus gen tukkers wan da ken men uth nie leesen)![]()
![]()
quote:HAPPY NEWYEAR
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |