hahaha ja dacht ik ook al meteen aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"
Z'n naam: "Valerio Zeno".Whehehe, teveel SixPack gekeken.
Hier de link voor het geweer waar Elvi over schreef en liet zienquote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
![]()
http://www.4eversimfantasy.net/other6.htm Ik heb m hier vandaanEn nog wat recolors ergens anders maar die kan ik ff niet vinden... Soms duiken ze ineens op bij MTS2 of TSR
![]()
De link voor het geweer heb ik in het vorige topic gezet, ik kan m nu ff nie zo snel terugvinden![]()
waar heb je die ramen weg met die luxaflex?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef Marvellous het volgende:
TVP![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die douche heb ik ook, ben ff voor je aan het zoeken!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Brici het volgende:
[..]
waar heb je die ramen weg met die luxaflex?
En die douche???
Die zijn vet :![]()
Die zitten standaard in het spel, welke uitbreiding geen idee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Brici het volgende:
@berney
Heb je die ramen gedownload???
Kan je me een link geven?
En heeft iemand een link naar mooie trappen?
Waarom wil je dan zo graag van 't Christmas pack af??quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef berney het volgende:
Jongens, iemand moest laatst zijn downloads opruimen en had daar een progje voor. Welke is dat? Niet SimPe dacht ik. Ik ga gewoon die kerstmeuk handmatig verwijderen.
Snap er helemaal niets van, ik heb die kerstuitbreiding destijds geïnstalleerd als zijnde een update ofzo. Nergens geen uninstal te vinden op mijn pctje.
maar goed, dan maar handmatig verwijderen.
Ik normaal ook wel, maar ja kerst is zo goed als voorbij en om nu huizen in kerstsfeer te gaan bouwen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Waarom wil je dan zo graag van 't Christmas pack af??
Vind die juist erg tof
die kan ik dus niet vieren. waarschijnlijk is het bij het installeren fout gegaan en zijn er wel wat objecten bij gekomen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef seeya_40 het volgende:
Maar hou dan eerst nog een oud-en-nieuw feest
Toffe shit!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef Marvellous het volgende:
Wow![]()
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ben blij dat jullie mijn screens leuk vinden!
Aangezien het vakantie is ben ik een paar dagen zoet geweest met simmen. Zoals sommige van jullie misschien wel gelezen hadden, ben ik aan een nieuwe buurt begonnen. Er wonen nog niet zoveel sims dus is het spelen een beetje saai omdat ze nog geen verhaal hebben. Daarom heb ik me maar gestort op het inrichten van huizen. Normaal gesproken zijn ze dus niet zo mooi ingericht hoor
Maar goed, de screens zijn eigenlijk van 3 verschillende huizen... Die KFC heb ik overigens van ModTheSims en is een leuke plek om een eerste (slechte) date door te brengen. Wie wil er nou meegenomen worden naar zo'n cheap ass "restaurant"???
Die screen met die tuin: Dat huis heb ik niet zelf gebouwd. Ik had het van Simgedoehns.de maar ik zie dat de huizen niet meer op de site staanKlik hier om het huis te zien. Aan de rechterkant zie je nog een stukje van de oude tuin want ik heb het verder wel zelf ingericht
De objecten vind je op Stylist Sims. De screen met het kantoor komt van hetzelfde huis. De kantoormeubels heb ik ook van Stylist Sims. De ramen met luxaflex kreeg ik dus mee met het gedownloade huis, maar ik zag dat je ze ook apart kan downloaden. Hier dus: Simgedoehns
De roze kamer en de badkamer komen ook van 1 huis. De roze kamer heb ik van Peggysims en zijn eigenlijk onderdelen van een babykamer.
En Nesle had de site van de badkamer al gegeven, bedankt daarvoor!![]()
Het is een hele lap tekst geworden, dus ik hoop dat jullie je antwoorden hebben.![]()
* Troel wil ook wel zo'n huisquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:29 schreef berney het volgende:
Troel de Mijer (expres fout geschreven)
Burgemeester van Droomzicht buurt 1
[afbeelding]
Met haar hond Mensje de Mijer. Goedzak nr1
Hij wilde alleen niet op de foto.![]()
[afbeelding]
De burgemeester woning voorzijde
[afbeelding]
Het zwembad
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals jullie zien houdt Troel veel van glas.![]()
![]()
Meer screens volgen nog hoor. ik probeer via fotki maar dat wil op een of andere manier niet.
Jepquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:08 schreef Miepje01 het volgende:
Mn sims is weer clean, nu met alle uitbreidingen![]()
Ga maar weer aan 't downloaden dus. Kan ik nu alle downloads in verschillende mapjes zetten? Dus kapsels bij kapsels enz?
kan je die link voor me quoten dan? ik kan m namelijk echt niet vinden, in t vorige topic niet en hier ook niet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef Nesle het volgende:
Bij sommige guns staat het erbij, als je er mee kan schieten.
En die link van Elvi, die gun, die doet het dus
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef thewitch het volgende:
[..]
Hier de link voor het geweer waar Elvi over schreef en liet zienhttp://www.simwardrobe.com/
![]()
Bij nader inzien hoef ik m ook maar niet. Wat moet je ermee.quote:Op zondag 31 december 2006 10:54 schreef releaze het volgende:
Nou, van al de dingen die je kan downloaden voor sims2... laat ik deze toch maar liggen
De postbode of krantenjongen neermaaien.quote:Op zondag 31 december 2006 11:02 schreef berney het volgende:
[..]
Bij nader inzien hoef ik m ook maar niet. Wat moet je ermee.
ik hou niet zo van neermaaien.quote:Op zondag 31 december 2006 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De postbode of krantenjongen neermaaien.
En wat is de lol daarvan dan?quote:Op zondag 31 december 2006 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De postbode of krantenjongen neermaaien.
Voor een urn of grafsteen krijg je geld en sommige sims met kenniswens hebben vaak als wens een geest zienquote:
thanx!! ik zat alleen al elvi's posts te screenen vandaar dat ik je post over t hoofd gezien hebquote:Op zondag 31 december 2006 00:22 schreef thewitch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Assault Rifle: http://www.simwardrobe.com/
aha, juistem.quote:Op zondag 31 december 2006 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor een urn of grafsteen krijg je geld en sommige sims met kenniswens hebben vaak als wens een geest zien.
Je spel zal ze niet missen, die maakt gewoon weer een nieuwe townie aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |