Ga naar je Configuratiescherm dan naar Software en daar vind je dan thesims om deze te verwijderenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef berney het volgende:
Weet iemand hoe ik die kerst meuk eraf kan krijgen? ik heb die chirstmas pack geïnstalleerd maar kan nergens een uninstal vinden.
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op donderdag 28 december 2006 18:44 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ga naar je Configuratiescherm dan naar Software en daar vind je dan thesims om deze te verwijderen![]()
Mijn expansions kan ik wel bij software vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,maar niet die van dat christmas pack.
Nu dat vind ik raarquote:Op donderdag 28 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
[..]
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhh,maar niet die van dat christmas pack.
Ik de mijne ook wel behalve christmas, terwijl die wel geïnstalleerd is.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:49 schreef releaze het volgende:
[..]
Mijn expansions kan ik wel bij software vinden.
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef releaze het volgende:
Overigens kan je bij modthesims2 een dingetje downloaden waarmee je de sims op kan starten binnen een bepaalde EP. Dus bijvoorbeeld alleen sims2 en pets, of alleen sims2 en nightlife terwijl je ALLE expansions hebt. Misschien is dat ook een ideetje, kan je wellicht gewoon simsweetikhet spelen, zonder dat holidays opstart?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef thewitch het volgende:
[..]
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2![]()
oke zal ik doen, moet alleen zo weer weg familie visitequote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef releaze het volgende:
[..]
als je me emailt naar kan ik je er alles over vertellen.
Heb ik wel een oplossing voor. Moet je maar ff mailen.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef thewitch het volgende:
[..]
Weet je daar niet meer over te vertellen, daar ik mijn spel telkens moet opstarten met mijn DVD van huisdieren en ben bang dat ik deze beschadigd daar ik dit al 1x heb onder vonden met de 1e deel van thesims2![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:01 schreef seeya_40 het volgende:
Hee Elvi, waar heb je de spulletjes van je babykamer vandaan? Vind de babykamer van je 'homozoontje' namelijk super!!
seeheeent.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef thewitch het volgende:
seeya-40 en relaze heb jullie bedien een mailtje toegestuurd
geen flauw idee. ik heb dat spel al 2 jaar niet meer aangeraakt ben het ook allemaal kwijtquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef VivOo. het volgende:
Hoe kan ik mijn sims laten trouwen in de eerste
Mooie screenshots Marvellous!!!!! Die achtertuinquote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef Marvellous het volgende:
TVP![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De legale versie kopen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef VivOo. het volgende:
Ohja in mijn gedownloade versie praten mijn sims niet kan ik dat oplossen?
Als het goed is kan je ook bij sims1 een backup maken, maar hoe dat zit weet ik niet. google is your friend, er zijn nog een hele rits sims1 websites waar je dat op kan vinden!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:15 schreef VivOo. het volgende:
ik heb de legale versie.. maar op de een of andere manier pakt mijn pc die niet..heel raar.. maarik ben met die illegale versie heel ver maar wil graag me familie houde...kan dat als ik de legale versie geinstaleerd krijg?
Inderdaad, waar haal je het weg marvellous?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:11 schreef releaze het volgende:
Wat een prachtige dingetjes heb je in je huis marvellous, echt mooi!
Ik ga eens kijken. Hopelijk geen betaal sites?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij bij PeggySims en 4eversimfantasyIk herken de spullen want ik heb ze zelf ook
De basis is legaal de rest dus niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:19 schreef Elvi het volgende:
Nee ik doe niet aan betalenDus het is gratis
En heb je wel alle legale versies van The Sims? Misschien ligt t daaraan?
releaze heb het bericht aangepastquote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef releaze het volgende:
thewitch, wil je ff je bericht aanpassen waar mijn emailadres in voorkomt aub?(spam en dat soort zaken)
"quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:42 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net deze sexy sim gedownload: http://www.insimenator.net/showthread.php?t=32743![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |