Wat een drama het afgelopen weekend. De pc van m'n vriendin opnieuw geinstalleerd.. daarna alllleeeeeeeeee Sims2 zaken weer terugzetten.. en maar hopen..
1 GB aan geheugen erbij en maar een stuk of 10 downloads schelen zo immens veel.
Toen ik er na een middagje puzzelen piekeren achter kwam dat het spel steeds zichzelf ophing omdat ik de video kaart was vergeten te updaten.
Toen kwam ik nog achter 1 gek dingetje... ik had de censor package geinstalleerd (die in OP ook staat als de penis hack) en alles enabled, maar die gaf nogal wat problemen....: ze kon geen deuren en ramen meer plaatsen... zucht...
iemand een idee hoe je dit nog kan aanpassen: dus en de hack en toch deuren kunnen plaatsen...?
Hoewel aan de andere kant het spel nu zo snel is dat het niet erg is om even af te sluiten en opnieuw op te starten. Binnen 3 minuten is het kavel geladen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"