abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 6 februari 2008 @ 16:29:37 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56563988
Weet je misschien ook nog wat de voordelen van een Private School tegenover een Public School zijn in dat spel en wat ik met "Talent Badges" moet/of moet verkrijgen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56564113
woohoo ik kan het eindelijk ook spelen .
Ik weet het, ik loop een beetje achter .
Tap tap tap
pi_56570446
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:

Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruikt
  Redactie Games woensdag 6 februari 2008 @ 22:50:58 #254
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56571988
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef Purky het volgende:

[..]

Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruikt
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
pi_56573996
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat, kan ook een duur beeld zijn o.i.d. en dan in het inventaris stoppen van de sim die naar de universiteit gaat, daar haal je het uit het inventaris en verkoop je het gewoon (niet aan een andere sim, gewoon deleten).

Ik heb een paddestoelenhuis gemaakt. Maak er zo wel even een foto van, t ziet er echt grappig uit
pi_56576416
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef CherryLips het volgende:
woohoo ik kan het eindelijk ook spelen .
Ik weet het, ik loop een beetje achter .
Geeft niet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56579617
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren? .
Tap tap tap
pi_56579946
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was dat niet echt een ideale combinatie. Er was nog iemand in dit topic met die combi.
pi_56584636
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Nog nooit problemen gehad met Vista
pi_56585364
Hij vertikt het dus, krijg de melding dat ik het programma moet afsluiten en de cd eruit en weer erin moet doen, maar dan krijg i dezelfde melding. Ik heb op internet nog iets gevonden over compatibiliteitsmodus ofzo, maar dat werkt bij mij ook niet.
Ik heb dual boot en dus ook windows XP erop staan, maar het was de bedoeling dat ik die alleen gebruikte voor het werk .
Tap tap tap
  Redactie Games donderdag 7 februari 2008 @ 17:18:24 #261
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56585743
Hmmm, mijn Sims zijn een beetje raar. Nu weet ik ook alweer waarom ik een tijdje geleden gestop was, dat komt door die belachelijke Aspiration Meter doelen.

Ik heb een gescheiden maar lieftallige ♪Rock Goddess♪ die het liefst 6 kinderen wil werpen en uithuwelijken van verschillende mannen , verder heeft ze nu n tienerdochter die een beetje "Bi-curieus" is (en dus van 2 walletjes eet) met een aspiratie om contstant te zeuren dat ze op zoek is naar "Romantiek" met als einddoel het bed delen met 20 personen en al meteen loopt te janken als ze 1 dag niet gezoend heeft

Natuurlijk keurt mama Rock Goddess haar dochter's vele vriendjes en vriendinnetjes allemaal niet goed met het resultaat dat ze nu constant lopen te ruzieën..

Eigenlijk is het wel een hypocriet k**wijf, als ik haar zelf op de loop laat, gaat ze ook met de eerste de beste kerel beginnen te flirten..

De enige die dan nog een beetje normaal is, is de gescheiden vader die dan 3 kinderen heeft uit 3 verschillende huwelijken en eigenlijk alleen maar 20 vrienden wil hebben...
pi_56623934
Het is net een soap
pi_56634486
Ik heb het vandaag maar weer eens gespeeld.
Ik heb na mijn menning een uber gay mannen outfit gedownload van sims guys en ik dacht ik speel zovaak met lesbians laat ik deze sim nu maar eens gay worden. Dus ik laat hem en zijn zus wonen in vreemdvoort wat denk je wat er gebeurt ? in het 1ne avondje dat ik speel. Heeft hij het zwarte meisjes (Volgens mij Olivia)
Zwangergeschopt , Terwijl hij ook een verhouding heeft met zowel de vrouwelijke postbode als een collega .
Stats zijn super hoog . En ik heb zijn zus zwanger laten worden van Alien junior geen idee wat de naam is ,.
Ondertussen heb ik geprobeerd Nerveus te laten sterven zodat ik nog een fijne erfenis over heb als die ouwe negerin dood gaat maar dat schijnt maar niet te lukken
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_56641488
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Zoals NoralyZ zei. Ik koop wat duurs, idd een beeld of een bubbelbad of whatever. Stop het in de inventaris en in het studentenhuis verwijder ik dat weer zodat ik geld in de plaats krijg

Hoe jij verteld over je Sims heb ik gelijk weer zin om te spelen Mr. Noodle Enige probleem is dat ik de sims heb verwijderd omdat m'n pc leeggehaald zou worden.. niet gebeurd dus alles voor niks..
Heb wel een backup maar om 13 delen opnieuw te installeren vind ik zooooveel werk dat ik er momenteel even geen zin in heb
pi_56778167
Ik heb net Sims Eilandverhalen gekocht.. Na de installatie (installatie voltooid zegt hij, ik kan kiezen uit: Leesmij bestand weergeven of afsluiten). Na beide opties gebeurt er niks meer. Ik kan de CDRom drive ook niet meer aanklikken, dan gebeurt er ook niks meer..
Als ik dan naar de map ga waar het spel in geinstalleerd is en op install klik, kan hij het programma voor de installatie niet vinden. Ik neem aan dat dat het probleem is? Welk programma gebruikt hij hiervoor? In de HELP en op internet is niks te vinden.
Bah baal hier wel van zeg.. Dacht lekker te kunnen spelen vanavond!
Hoop dat iemand me kan helpen!
pi_56865978
Heb voor mn vriendin de Sims 2 plus wat uitbreidingen gekocht
nu heb ik de Sims 2 geinstalleerd + 1 uitbreidings paket maar kun je nu ook nog de Blanco Sims spelen?
omdat als ik die aanklik ik meteen de Sims gaan het maken in beeld krijg
Narf!
  Redactie Games woensdag 20 februari 2008 @ 18:41:03 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56866112
Nou ja, je kan gewoon de normale dingen spelen, die je in Sims 2 kan spelen. Zodra je dus een uitbreiding installeert, heb je dus alles wat je eerder al geïnstalleerd hebt ook erin zitten. Dus je kiest er zelf voor om die "uitbreidings" levensdoelen te vervullen of niet. Dus als je zelf nog geen zin hebt om een winkeltje te starten dan doe je het toch lekker niet.. Eigenlijk heb je alleen meer mogelijkheden, maar uiteindelijk kies je zelf nog wat je doet.
pi_56867098
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, je kan gewoon de normale dingen spelen, die je in Sims 2 kan spelen. Zodra je dus een uitbreiding installeert, heb je dus alles wat je eerder al geïnstalleerd hebt ook erin zitten. Dus je kiest er zelf voor om die "uitbreidings" levensdoelen te vervullen of niet. Dus als je zelf nog geen zin hebt om een winkeltje te starten dan doe je het toch lekker niet.. Eigenlijk heb je alleen meer mogelijkheden, maar uiteindelijk kies je zelf nog wat je doet.
Ok het is dus een soort extra
ik dacht dat je dan echt moest kiezen etc

thnx
Narf!
pi_56869251
Ik heb hem aan de praat gekregen! Halleluja! Het is enorm wennen nadat ik de gewone Sims echt grijsgespeeld hebm zeg maar . Ik krijg hyet nog niet eens voor elkaar om de muren te behangen.
Tap tap tap
pi_56877588
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem aan de praat gekregen! Halleluja! Het is enorm wennen nadat ik de gewone Sims echt grijsgespeeld hebm zeg maar . Ik krijg hyet nog niet eens voor elkaar om de muren te behangen.
Dan kun je volgende week donderdag meteen de nieuwe uitbreiding scoren.
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:00:03 #271
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57003833
Morgen komt de nieuwe uitbreiding...
oftewel:

kick
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57003989
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:00 schreef avotar het volgende:
Morgen komt de nieuwe uitbreiding...
oftewel:

kick
Officieel inderdaad, maar bij Dynabyte lag 'ie gisteren al in de winkel. Hij's tof.
pi_57004254
windows reinstalled
moet ik weer alles opnieuw instaleren

vanavond maar eens doen;
Narf!
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:31:01 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_57015933
Heb 'em ook tussen de middag gekocht, straks ff installeren en dan gaan
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_57015950
Installing
pi_57017960
Nou ik heb zojuist, na laaaaang wachten op het laden, maar eens gekeken wat er nieuw is. Weer veel thema-objecten en haarstijlen/kleding (1 normale haarstijl voor de heren, voor de rest alleen veiligheidshelmen, clownskapsel, enz. en ballet- en voetbal outfits), , weer veel omgeving-objecten waar je geen ruk mee kan behalve neerzetten en een paar nieuwe carrières. Er zit trouwens een boekenkast bij die er al inzat, alleen de inhoud van de kast is een beetje aangepast

Ik vind het meer een stuff pack maar dan met wat toegevoegde gameplay. Ik ga zo eens wat spelen, misschien dat ik er wat enthousiaster over wordt maar ik betwijfel het.
pi_57018076
Ow ik vind 'm wel lachen. Sowieso vind ik al die deco meuk wel tof.
Smaken verschillen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:00:27 #278
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57018208
We willen foto's van de nieuwe uitbreiding zien!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_57018230
Die decozooi vind ik meer luiheid van Maxis. Ze maken tegenwoordig zoveel nutteloze dingen waar je geen reet mee kan doen behalve neerzetten en hopen dat je eigenwijze Sims het mooi vinden Zo kan ik ook een EP vullen... Ik ben gewoon de Sims 1 EP's gewend, waar je gerust 300 nieuwe objecten bij kreeg en waar je ook wat mee kon doen.

Ik ben overigens wel blij met de keuken-apparaten (shiny ) en kindermeubels (EINDELIJK).
  Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 20:04:06 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57018279
Ik heb em net even gespeeld vind em best leuk met al die hobby dinger erbij. Leuker dan elke keer weer nieuwe "baantjes" Anyways, een van de eerste aspiraties van 1 van m'n Sims was om d'r baan op te zeggen zodat ze van haar hobbies kon genieten
Zal zo wel even plaatjes posten
  Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 20:56:50 #281
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57019603
Hobbies

BFF

FreeTime Center

Game & Glory Secret Lot

LifeTime Aspiration Benefits

Restoring a Car

Lot

En het schijnt ook nog zo te zijn dat je vriendjes en vriendinnetjes nu "meegroeien" dus als je bijvoorbeeld van tiener naar volwassen gaat. Dan groeit de rest mee. Dat was wel een gemis in heel het Sims gebeuren..

[ Bericht 43% gewijzigd door Mr.Noodle op 28-02-2008 05:17:39 ]
pi_57021099
Ik heb een pc gekregen van meneer Humble, je kunt nu ook The Sims 3 spelen en films kijken op tv
pi_57021361
what the hell, was helemaal vergeten dat er een nieuwe komt
Moet alle delen nog opnieuw installeren.. ga morgen wel doen als ik de nieuwe in huis heb gehaald
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:53:58 #284
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57022577
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

En het schijnt ook nog zo te zijn dat je vriendjes en vriendinnetjes nu "meegroeien" dus als je bijvoorbeeld van tiener naar volwassen gaat. Dan groeit de rest mee. Dat was wel een gemis in heel het Sims gebeuren..
Als dat zo is dan ga ik hem wel halen die uitbreiding. Dat vond ik toch zo irritant, hebben ze net verkering blijft die ander in zijn kindertijd hangen.

Thanks voor de foto's!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_57027078
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:53 schreef Sanne het volgende:
Als dat zo is dan ga ik hem wel halen die uitbreiding. Dat vond ik toch zo irritant, hebben ze net verkering blijft die ander in zijn kindertijd hangen.

Thanks voor de foto's!!!
Bij mij kwamen tot nu toe alleen townies te voorschijn in dat menutje. En niet de Simkoters waar je al mee aan het spelen was. Ik heb nu 2 tieners die iets met elkaar hebben, ik ben benieuwd hoe het dan zit. Ik vermoed dat het voor hen niet gaan werken .
  Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 13:10:30 #286
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57033187
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij mij kwamen tot nu toe alleen townies te voorschijn in dat menutje. En niet de Simkoters waar je al mee aan het spelen was. Ik heb nu 2 tieners die iets met elkaar hebben, ik ben benieuwd hoe het dan zit. Ik vermoed dat het voor hen niet gaan werken .
Ze moeten wel natuurlijk gelijk met elkaar ouder worden.. Dus als 1 van die koters jarig is en vervolgens richting volwassen gaat. Dan kun je kiezen of je die vrienden/vriendinnetjes ervan mee laat groeien.

Althans ik zie dat ze dat uitleggen in die Designer Walkthrough video ergens net voor de helft van het filmpje.
http://thesims2.ea.com/about/ep7_videos.php
pi_57035734
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze moeten wel natuurlijk gelijk met elkaar ouder worden.. Dus als 1 van die koters jarig is en vervolgens richting volwassen gaat. Dan kun je kiezen of je die vrienden/vriendinnetjes ervan mee laat groeien.

Althans ik zie dat ze dat uitleggen in die Designer Walkthrough video ergens net voor de helft van het filmpje.
http://thesims2.ea.com/about/ep7_videos.php
Mja ik snap het. En toch werkt het volgens mij alleen met townies. Want ik had twee kinderen; even oud. Buren . Maar dat jongetje kwam niet in de keuzelijst toen dat meisje jarig was.
pi_57036288
Speelt niemand de verhalen?
Het is me gelukt eilandverhalen te installeren. Mijn advies: koop hem niet. Hij is echt geen zak aan..
Maar goed wil hem natuurlijk wel uitspelen Zit al in hoofdstuk 13 ofzo na een middagje spelen vorige week..
pi_57036456
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:09 schreef Again het volgende:
Speelt niemand de verhalen?
Het is me gelukt eilandverhalen te installeren. Mijn advies: koop hem niet. Hij is echt geen zak aan..
Maar goed wil hem natuurlijk wel uitspelen Zit al in hoofdstuk 13 ofzo na een middagje spelen vorige week..
Die zijn toch met name voor de laptop en console?
  Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 15:21:43 #290
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57036628
Ik vind het toch wel stom dat het spel sinds de installatie van Bon Voyage is gaan haperen op m'n computer en met Free Time is het er niet beter geworden..
Ik dacht dat ik toch nog wel genoeg geheugen erin had zitten..
pi_57040628
Volgens mij is hij gewoon voor de PC maar Laptopvriendelijk.. Dat staat tenminste op het doosje. Anyway hij is goed te spelen op de pc
  donderdag 28 februari 2008 @ 19:02:49 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_57041939
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Mja ik snap het. En toch werkt het volgens mij alleen met townies. Want ik had twee kinderen; even oud. Buren . Maar dat jongetje kwam niet in de keuzelijst toen dat meisje jarig was.
In het boekje staat het volgende:
quote:
Als je Sims nu een nieuwe levensfase ingaan, kunnen ze maximaal drie vrienden die niet-speelbare personages (NPC's) zijn, met zich meenemen. Dus je hoeft geen vrienden meer achter te laten als je de sprong maakt van kind naar tiener, van tiener naar volwassene of van volwassene naar oudere!
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_57053052
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]

Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.
Mja, dat had ik gezien. Maar stiekem hoopte ik dat het zou kunnen .
  Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 11:56:17 #294
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57057456
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

[..]

Dan is het op zich nog steeds geen probleem hoor, die tieners kun je gewoon naar "College" sturen worden ze Young Adults van..

Mits je natuurlijk het Studentenleven uitbreidingspakket hebt
pi_57057893
Hey hey.
Ik dacht laat ik mijn huisje en mijn lesbische stel eens posten

pi_57058026
ik kan nog steeds niet behangen. het is echt heel ziek .
Tap tap tap
pi_57058206
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:20 schreef CherryLips het volgende:
ik kan nog steeds niet behangen. het is echt heel ziek .
Het is zó simpel CL .
pi_57058273
Vast wel, maar op de een of andere manier gebeurt er helemaal niks .
Tap tap tap
  Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 13:49:55 #299
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57060296
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Vast wel, maar op de een of andere manier gebeurt er helemaal niks .
Dat meen je niet.. Het is zo makkelijk dat ik het niet eens ga uit leggen..

Het kind is "In The Zone"

Moet alleen nog even uitvogelen wat ze nu hiermee kan bereiken, allemaal leuk en aardig dat witte gloedje over d'r heen, maar alleen van wat geklap en staande ovaties bereikt ze niks mee..

Gerestaureerde auto

Best lonend eigenlijk, je koopt zo'n rammelbak voor $800,- vervolgens knap je em in 2 daagjes op (mits het klusbalkje van je Sim helemaal vol is) en als ie klaar is verkoop je em meteen weer voor $5200,- Dat is een stuk lucractiever dan een lullig schilderijtje verkopen waar je ongeveer net zo lang over doet. Of je hebt natuurlijk een goedkope auto

Verder wordt je Sim ook niet depressief als je je klusbalkje moet vullen, je Sim wordt er eerder vrolijk van.
pi_57061486
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat meen je niet.. Het is zo makkelijk dat ik het niet eens ga uit leggen..
Daarom snap ik ook niet waarom ie het niet pakt, het staat er nota bene bij als je behang aanklikt . Maar ik kan klikken wat ik wil, er gebeurt helemaal niets.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')