Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:
Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef Purky het volgende:
[..]
Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruikt
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat, kan ook een duur beeld zijn o.i.d. en dan in het inventaris stoppen van de sim die naar de universiteit gaat, daar haal je het uit het inventaris en verkoop je het gewoon (niet aan een andere sim, gewoon deleten).quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Geeft niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef CherryLips het volgende:
woohoo ik kan het eindelijk ook spelen.
Ik weet het, ik loop een beetje achter.
Volgens mij was dat niet echt een ideale combinatie. Er was nog iemand in dit topic met die combi.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren?.
Nog nooit problemen gehad met Vistaquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren?.
Zoals NoralyZ zei. Ik koop wat duurs, idd een beeld of een bubbelbad of whatever. Stop het in de inventaris en in het studentenhuis verwijder ik dat weer zodat ik geld in de plaats krijgquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Ok het is dus een soort extraquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, je kan gewoon de normale dingen spelen, die je in Sims 2 kan spelen. Zodra je dus een uitbreiding installeert, heb je dus alles wat je eerder al geïnstalleerd hebt ook erin zitten. Dus je kiest er zelf voor om die "uitbreidings" levensdoelen te vervullen of niet. Dus als je zelf nog geen zin hebt om een winkeltje te starten dan doe je het toch lekker niet.. Eigenlijk heb je alleen meer mogelijkheden, maar uiteindelijk kies je zelf nog wat je doet.
Dan kun je volgende week donderdag meteen de nieuwe uitbreiding scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem aan de praat gekregen! Halleluja! Het is enorm wennen nadat ik de gewone Sims echt grijsgespeeld hebm zeg maar. Ik krijg hyet nog niet eens voor elkaar om de muren te behangen.
Officieel inderdaad, maar bij Dynabyte lag 'ie gisteren al in de winkel. Hij's tof.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:00 schreef avotar het volgende:
Morgen komt de nieuwe uitbreiding...
oftewel:
kick
Als dat zo is dan ga ik hem wel halen die uitbreiding. Dat vond ik toch zo irritant, hebben ze net verkering blijft die ander in zijn kindertijd hangen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
En het schijnt ook nog zo te zijn dat je vriendjes en vriendinnetjes nu "meegroeien" dus als je bijvoorbeeld van tiener naar volwassen gaat. Dan groeit de rest mee. Dat was wel een gemis in heel het Sims gebeuren..
Bij mij kwamen tot nu toe alleen townies te voorschijn in dat menutje. En niet de Simkoters waar je al mee aan het spelen was. Ik heb nu 2 tieners die iets met elkaar hebben, ik ben benieuwd hoe het dan zit. Ik vermoed dat het voor hen niet gaan werkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:53 schreef Sanne het volgende:
Als dat zo is dan ga ik hem wel halen die uitbreiding. Dat vond ik toch zo irritant, hebben ze net verkering blijft die ander in zijn kindertijd hangen.
Thanks voor de foto's!!!
Ze moeten wel natuurlijk gelijk met elkaar ouder worden.. Dus als 1 van die koters jarig is en vervolgens richting volwassen gaat. Dan kun je kiezen of je die vrienden/vriendinnetjes ervan mee laat groeien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij mij kwamen tot nu toe alleen townies te voorschijn in dat menutje. En niet de Simkoters waar je al mee aan het spelen was. Ik heb nu 2 tieners die iets met elkaar hebben, ik ben benieuwd hoe het dan zit. Ik vermoed dat het voor hen niet gaan werken.
Mja ik snap het. En toch werkt het volgens mij alleen met townies. Want ik had twee kinderen; even oud. Burenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze moeten wel natuurlijk gelijk met elkaar ouder worden.. Dus als 1 van die koters jarig is en vervolgens richting volwassen gaat. Dan kun je kiezen of je die vrienden/vriendinnetjes ervan mee laat groeien.
Althans ik zie dat ze dat uitleggen in die Designer Walkthrough video ergens net voor de helft van het filmpje.
http://thesims2.ea.com/about/ep7_videos.php
Die zijn toch met name voor de laptop en console?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:09 schreef Again het volgende:
Speelt niemand de verhalen?
Het is me gelukt eilandverhalen te installeren. Mijn advies: koop hem niet. Hij is echt geen zak aan..
Maar goed wil hem natuurlijk wel uitspelenZit al in hoofdstuk 13 ofzo na een middagje spelen vorige week..
In het boekje staat het volgende:quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik snap het. En toch werkt het volgens mij alleen met townies. Want ik had twee kinderen; even oud. Buren. Maar dat jongetje kwam niet in de keuzelijst toen dat meisje jarig was.
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.quote:Als je Sims nu een nieuwe levensfase ingaan, kunnen ze maximaal drie vrienden die niet-speelbare personages (NPC's) zijn, met zich meenemen. Dus je hoeft geen vrienden meer achter te laten als je de sprong maakt van kind naar tiener, van tiener naar volwassene of van volwassene naar oudere!
Mja, dat had ik gezien. Maar stiekem hoopte ik dat het zou kunnenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het boekje staat het volgende:
[..]
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.
Dan is het op zich nog steeds geen probleem hoor, die tieners kun je gewoon naar "College" sturen worden ze Young Adults van..quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het boekje staat het volgende:
[..]
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.
Het is zó simpel CLquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:20 schreef CherryLips het volgende:
ik kan nog steeds niet behangen. het is echt heel ziek.
Dat meen je niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Vast wel, maar op de een of andere manier gebeurt er helemaal niks.
Daarom snap ik ook niet waarom ie het niet pakt, het staat er nota bene bij als je behang aankliktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat meen je niet..Het is zo makkelijk dat ik het niet eens ga uit leggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |