Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:
Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef Purky het volgende:
[..]
Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruikt
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat, kan ook een duur beeld zijn o.i.d. en dan in het inventaris stoppen van de sim die naar de universiteit gaat, daar haal je het uit het inventaris en verkoop je het gewoon (niet aan een andere sim, gewoon deleten).quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Geeft niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef CherryLips het volgende:
woohoo ik kan het eindelijk ook spelen.
Ik weet het, ik loop een beetje achter.
Volgens mij was dat niet echt een ideale combinatie. Er was nog iemand in dit topic met die combi.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren?.
Nog nooit problemen gehad met Vistaquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren?.
Zoals NoralyZ zei. Ik koop wat duurs, idd een beeld of een bubbelbad of whatever. Stop het in de inventaris en in het studentenhuis verwijder ik dat weer zodat ik geld in de plaats krijgquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Ok het is dus een soort extraquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, je kan gewoon de normale dingen spelen, die je in Sims 2 kan spelen. Zodra je dus een uitbreiding installeert, heb je dus alles wat je eerder al geïnstalleerd hebt ook erin zitten. Dus je kiest er zelf voor om die "uitbreidings" levensdoelen te vervullen of niet. Dus als je zelf nog geen zin hebt om een winkeltje te starten dan doe je het toch lekker niet.. Eigenlijk heb je alleen meer mogelijkheden, maar uiteindelijk kies je zelf nog wat je doet.
Dan kun je volgende week donderdag meteen de nieuwe uitbreiding scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem aan de praat gekregen! Halleluja! Het is enorm wennen nadat ik de gewone Sims echt grijsgespeeld hebm zeg maar. Ik krijg hyet nog niet eens voor elkaar om de muren te behangen.
Officieel inderdaad, maar bij Dynabyte lag 'ie gisteren al in de winkel. Hij's tof.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:00 schreef avotar het volgende:
Morgen komt de nieuwe uitbreiding...
oftewel:
kick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |