abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55787825
Binnenkort maar weer een keer instaleren.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:21:48 #202
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_55791539
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is wel een leuk idee dat maakt het wel echt
Ik dacht van is er 1 of ander iets wat ik weer niet ontdekt heb
Nee, het is niet iets dat al standaard in het spel aanwezig is, tenminste ik heb het anders ook nog niet ontdekt
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:22:16 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_55791549
Binnenkort kwam er toch weer een nieuwe uitbreidingspakket uit?
Fuck the EBU.
pi_55792294
Jep, the Sims Freetime. Kan je simmie voetballen of aan ballet doen ofzo.
pi_55792490
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef WRNL het volgende:
Binnenkort maar weer een keer instaleren.
me2
pi_55792507
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep, the Sims Freetime. Kan je simmie voetballen of aan ballet doen ofzo.
De foto's zagen er best geinig uit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_55793043
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort kwam er toch weer een nieuwe uitbreidingspakket uit?
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uit
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:20:34 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_55793753
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uit
Ziet er leuk uit
Fuck the EBU.
pi_55794439
Ook maar eens installeren weer
pi_55832073
Vraagje. Mijn Sims 2 heeft altijd gewerkt met alle uitbreidingen. Nu vandaag Bon Voyage gekregen en meteen problemen op mijn knikker... hij doet het introfilmpje wel maar dan loopt hij vast. En dan geeft hij de error :

"Failed to find any DirectX 9.0c compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX9.0c compatible graphics adapter and have installed the latest drivers provided by the manufacturer. The application will now terminate

Mijn driver ( geen verstand van ) zegt Radeon X550/X600 Series als ik rechtermuisknop doe bij instellingen nadat ik op het bureaublad op eigenschappen hebt geklikt. Het is een ATI kaart. Direct X is geinstaleerd , de 9.0c versie..ik hoop dat iemand een oplossing weet
pi_55857179
^ Probeer je videokaart drivers eens te updaten: Via deze pagina kun je 'm vinden. Misschien even van tevoren checken voor welke videokaart je de drivers precies nodig hebt, dat doe je door op Start > Uitvoeren te klikken en dan dxdiag in te voeren. Als het Diagnostisch hulpprogramma is gestart, ga dan naar tabblad Beeldscherm en dan zie je bij Apparaat welke videokaart je precies hebt.
pi_55880056
quote:

[..]

Echt leuk! Hebben! ^^ Hahah moet dit een LAN-party voorstellen of wat? http://spzone.simparool.nl/gallerij/d/9646-2/vt_0021.jpg .
Oew, ik vind 'm echt leuk ^^. (Zul je net zien dat ie uitkomt wanneer ik keiveul tentamens heb ofzo).
pi_55902577
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt leuk! Hebben! ^^ Hahah moet dit een LAN-party voorstellen of wat? http://spzone.simparool.nl/gallerij/d/9646-2/vt_0021.jpg .
Oew, ik vind 'm echt leuk ^^. (Zul je net zien dat ie uitkomt wanneer ik keiveul tentamens heb ofzo).
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?
pi_55904805
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?
Ja, klopt.
pi_55907398
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Kuukske het volgende:

[..]

OMG waarom wist ik dat niet . lol.
pi_55909277
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Heb ik ooit een topic over geopend op een sims forum, met 2 screenshots erbij: http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=5618&hl=
pi_55915397
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:

Als je 2 telefoons in huis hebt en je laat één Sim een gezamelijke vriend bellen, en de andere ook de lijn oppakken kun je deelnemen aan het telefoongesprek. Ook een vorm van LAN .
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:25:33 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_55929747
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 07:13 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Als je 2 telefoons in huis hebt en je laat één Sim een gezamelijke vriend bellen, en de andere ook de lijn oppakken kun je deelnemen aan het telefoongesprek. Ook een vorm van LAN .
Dat heb ik wel eens meegemaakt. Mijn ene Sim was aan de telefoon en toen wou mijn andere Sim ook gaan bellen.
Fuck the EBU.
pi_55982699
quote:

[..]

huh ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_55983338
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:35 schreef Canisfire het volgende:

[..]

huh ?
Wat is er?
pi_55991969
Ik heb nu toch Tiener accesoires besteld, lijkt me wel een mooie aanvulling.
pi_55991982
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:15 schreef Clauw het volgende:
Ik heb nu toch Tiener accesoires besteld, lijkt me wel een mooie aanvulling.
Die is best aardig .
pi_55992449
Gister er maar weer eens opgezet. Had alleen een beetje veel gedownload.
1 ding ! gaf een fout melding kon ik alle downloads er weer af tiefen:(
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_55992967
Ik moet ook eens keer kijken naar al mn downloads maar heb er nooit zo zin in
pi_55993688
En godverdomme nou al weer dat de sims 2 vastloopt bij het opstarten na downloads.
Ik heb geen zin om nu al weer alles opnieuw te moeten herdownloaden enzo natuurlijk.
Is er een manier om te zien welk bestand de boosdoener is ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  Forum Admin zondag 20 januari 2008 @ 14:25:20 #226
35723 crew  GGMM
pi_56177467
Vraagje: waar zet ik gedownloade skins neer? Er staat altijd dat ik die in de map 'downloads' moet plaatsen, maar die bestaat niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:39:05 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56179333
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:25 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: waar zet ik gedownloade skins neer? Er staat altijd dat ik die in de map 'downloads' moet plaatsen, maar die bestaat niet
die moet je zelf aanmaken in: C:\Documents and Settings\[user name]\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\
Fuck the EBU.
pi_56206478
Mijn sim na het drinken van de SimMacFly potion

pi_56215708
Vliegende sims!!
pi_56216920
Het wordt hoog tijd dat die nieuwe uitbreiding uit komt, want het begint weer een beetje te vervelen . Ik ga toch minder op reis met die Sims dan gedacht.
pi_56218568
Ik speel op een mac, dus ik heb m nog niet. Om diezelfde reden heb ik ook H&M fashion pack niet. Wel jammer.. maar volgens mij is bon voyage voor de mac net uit, en anders komt ie wel bijna, ik ben erg benieuwd!
pi_56234645
ik ben alleen nog maar naar het strand geweest de rest moet ik nog steeds een keertje bekijken!
pi_56277345
En ja hoor, nog een stuffpack aangekondigd:

The Sims™ 2 Kitchen & Bath Interior Design Stuff

Redesign your Sims' essential living areas into the most luxurious of spaces. Transform the bathroom into a romantic getaway with charming claw-foot bathtubs and calming lighting fixtures or give it a contemporary twist with beautiful glass showers, basin sinks, and more. Redesign your kitchen as you upgrade it with sleek appliances on granite countertops or romantic natural wood cabinets next to wrought iron stoves. Outfit your Sims in the perfect clothes and accessories to enjoy their lavish new rooms, from sumptuous spa robes to designer cooking aprons. Be your Sims' personal interior designer! Give them the kitchens and bathrooms of their dreams with a variety of new furniture, décor, and outfits!

*Requires The Sims 2, The Sims 2 Special DVD Edition, The Sims 2 Holiday Edition, or The Sims 2 Deluxe to play.

Features:
* Outfit your Sims-Give your Sims the right attire and accessories to enjoy their brand-new kitchens and bathrooms including a hair turban, spa mask, cooking aprons and luxuriant cashmere pullovers for around the house.

* Contemporary Appliances-Update your Sims' kitchen with that sleek new look you've been dreaming about with a stylish refrigerator, food processor, toaster oven, and more.

* Charming Kitchens-Renovate the kitchen into the warmest room in the house with romantic touches including new themed wallpaper, wood-carved counters, and ceiling-mounted hanging pot racks.

* Modern Bath Designs-Make your Sims' bath time a modern experience with contemporary design options such as elegant sectional mirrors, quad-quadrant ceiling lighting with a modern flair, and graceful countertop basin sinks.

* Bathroom of your Dreams-Indulge your Sims in a romantic bathroom complete with cozy new tiles, fancy towel racks, romantic paintings, designer rugs, and much more.

Ik vind die Stuff Packs sowieso compleet nutteloos, die zooi kunnen ze makkelijk bij gewone uitbreidingen pleuren.
pi_56277827
Heb zelf 3 stuff-packs, maar ik vind deze wel echt nutteloos, je zou haast zeggen dat ze niets beter meer weten te bedenken

De mogelijke eerste beelden zijn deze week opgedoken in de persconferentie van De Sims 2: Vrij Tijd. Een Duitse site heeft hier beelden van gemaakt. Een sim die op een computer De Sims 3 speelt: http://www.simtimes.de/specials/freizeitspass_event/st_sims3.wmv

Volgens Morthill is het echt waar
pi_56278064
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
En ja hoor, nog een stuffpack aangekondigd:
Oh! Ik vind 'm wel leuk eigenlijk.
pi_56289625
Voor keukens en badkamers mag nog wel wat leuks komen vind ik. Heb bijna altijd dezelfde combi's omdat het meeste gewoon niet bij elkaar past in mijn smaak Ben benieuwd!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:02:19 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56303882
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Purky het volgende:
Voor keukens en badkamers mag nog wel wat leuks komen vind ik. Heb bijna altijd dezelfde combi's omdat het meeste gewoon niet bij elkaar past in mijn smaak Ben benieuwd!
Vind ik ook. En ben ook benieuwd hiernaar, maar eerst naar Vrije Tijd.
Fuck the EBU.
pi_56304019
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vind ik ook. En ben ook benieuwd hiernaar, maar eerst naar Vrije Tijd.
Ja, laatstgenoemde komt 28 februari al uit. Ik dacht dat ik nog maanden moest wachten .
pi_56304094
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Purky het volgende:
Eensch. Maar ze moeten het gewoon bij gewone uitbreidingen doen, en niet apart. Dit is gewoon ontzettende geldklopperij. Die gewone uitbreidingen hebben sinds the Sims 2 al zo weinig speciaals. Het zijn allemaal vernieuwe versies van TS1 uitbreidingen, en die hadden nog veel meer objecten ook. En niet allemaal decoratie-zooi.
pi_56304134
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:14 schreef Chanty87 het volgende:
Eensch. Maar ze moeten het gewoon bij gewone uitbreidingen doen, en niet apart. Dit is gewoon ontzettende geldklopperij. Die gewone uitbreidingen hebben sinds the Sims 2 al zo weinig speciaals. Het zijn allemaal vernieuwe versies van TS1 uitbreidingen, en die hadden nog veel meer objecten ook. En niet allemaal decoratie-zooi.
Mja, ik ben het met je eens. Maar och, ik koop het toch wel. .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:26:56 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56304371
Ik heb het nu al 1/1,5 maand niet gespeeld. Teveel errors en vastslaan om niks. Hele spel doorgezocht op conflicterende bestanden met de Sims2Clean installer; niks. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen: weer opnieuw installeren van alle EP's is weer zo tijdrovend en heb ik 2 maanden geleden al gedaan..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:35:06 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56304543
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het nu al 1/1,5 maand niet gespeeld. Teveel errors en vastslaan om niks. Hele spel doorgezocht op conflicterende bestanden met de Sims2Clean installer; niks. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen: weer opnieuw installeren van alle EP's is weer zo tijdrovend en heb ik 2 maanden geleden al gedaan..
de laatste drivers installeren kan wellicht ook helpen. Kan je verder ook niet helpen. Ik heb nooit errors in het spel (ff afkloppen)
Fuck the EBU.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:50:38 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56304923
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

de laatste drivers installeren kan wellicht ook helpen. Kan je verder ook niet helpen. Ik heb nooit errors in het spel (ff afkloppen)
Ik denk echt dat het aan de 19GB aan downloadbagger die ik erop heb staan, maar ik zal nog een keer de drivers van mijn videokaart gaan updaten, ja
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:06:02 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56305235
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het aan de 19GB aan downloadbagger die ik erop heb staan, maar ik zal nog een keer de drivers van mijn videokaart gaan updaten, ja
19 gig misschien is dat ook wel te veel. Kan het spel gewoon die hoeveelheid downloads niet aan
Fuck the EBU.
pi_56369177
Ik heb sinds kort ook Sims 2 + huisdieren uitbreiding.
pi_56380375
Dat is leuk! Als je je beestjes veel trucjes leert en een baantje geeft kan je ook aparte vachtkleuren unlocken, roze en felgroen enzo, en dan kan je ze ook een sterrenpatroon geven, heel leuk!
  Redactie Games woensdag 6 februari 2008 @ 16:08:56 #247
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56563541
Sinds kort ook weer even begonnen:

Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56563662
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:

Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Eh, nee. Tenzij je beurzen aanvraagt. Telefonisch of via de pc.
  Redactie Games woensdag 6 februari 2008 @ 16:19:14 #249
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56563764
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:14 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Eh, nee. Tenzij je beurzen aanvraagt. Telefonisch of via de pc.
Das best jammer, (gescheiden) papa heeft best veel geld in dat spel en eigenlijk is die beurs niet nodig..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56563850
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Das best jammer, (gescheiden) papa heeft best veel geld in dat spel en eigenlijk is die beurs niet nodig..
Tsja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')