Nee, het is niet iets dat al standaard in het spel aanwezig is, tenminste ik heb het anders ook nog niet ontdektquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is wel een leuk ideedat maakt het wel echt
![]()
Ik dacht van is er 1 of ander iets wat ik weer niet ontdekt heb
me2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef WRNL het volgende:
Binnenkort maar weer een keer instaleren.
De foto's zagen er best geinig uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep, the Sims Freetime. Kan je simmie voetballen of aan ballet doen ofzo.
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort kwam er toch weer een nieuwe uitbreidingspakket uit?
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uit![]()
Echt leuk! Hebben! ^^ Hahah moet dit een LAN-party voorstellen of wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uit![]()
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt leuk! Hebben! ^^ Hahah moet dit een LAN-party voorstellen of wat?http://spzone.simparool.nl/gallerij/d/9646-2/vt_0021.jpg
.
Oew, ik vind 'm echt leuk ^^. (Zul je net zien dat ie uitkomt wanneer ik keiveul tentamens heb ofzo).
Ja, klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?
OMG waarom wist ik dat nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?
Heb ik ooit een topic over geopend op een sims forum, met 2 screenshots erbij: http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=5618&hl=quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
OMG waarom wist ik dat niet![]()
. lol.
Als je 2 telefoons in huis hebt en je laat één Sim een gezamelijke vriend bellen, en de andere ook de lijn oppakken kun je deelnemen aan het telefoongesprek. Ook een vorm van LANquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
OMG waarom wist ik dat niet![]()
. lol.
Dat heb ik wel eens meegemaakt. Mijn ene Sim was aan de telefoon en toen wou mijn andere Sim ook gaan bellen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je 2 telefoons in huis hebt en je laat één Sim een gezamelijke vriend bellen, en de andere ook de lijn oppakken kun je deelnemen aan het telefoongesprek. Ook een vorm van LAN.
huh ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Die is best aardigquote:Op zondag 13 januari 2008 09:15 schreef Clauw het volgende:
Ik heb nu toch Tiener accesoires besteld, lijkt me wel een mooie aanvulling.
die moet je zelf aanmaken in: C:\Documents and Settings\[user name]\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\quote:Op zondag 20 januari 2008 14:25 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: waar zet ik gedownloade skins neer? Er staat altijd dat ik die in de map 'downloads' moet plaatsen, maar die bestaat niet
Oh! Ik vind 'm wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
En ja hoor, nog een stuffpack aangekondigd:
Vind ik ook. En ben ook benieuwd hiernaar, maar eerst naar Vrije Tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Purky het volgende:
Voor keukens en badkamers mag nog wel wat leuks komen vind ik. Heb bijna altijd dezelfde combi's omdat het meeste gewoon niet bij elkaar past in mijn smaakBen benieuwd!
Ja, laatstgenoemde komt 28 februari al uit. Ik dacht dat ik nog maanden moest wachtenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vind ik ook. En ben ook benieuwd hiernaar, maar eerst naar Vrije Tijd.
Eensch. Maar ze moeten het gewoon bij gewone uitbreidingen doen, en niet apart. Dit is gewoon ontzettende geldklopperij. Die gewone uitbreidingen hebben sinds the Sims 2 al zo weinig speciaals. Het zijn allemaal vernieuwe versies van TS1 uitbreidingen, en die hadden nog veel meer objecten ook. En niet allemaal decoratie-zooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Purky het volgende:
Voor keukens en badkamers mag nog wel wat leuks komen vind ik. Heb bijna altijd dezelfde combi's omdat het meeste gewoon niet bij elkaar past in mijn smaakBen benieuwd!
Mja, ik ben het met je eens. Maar och, ik koop het toch wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:14 schreef Chanty87 het volgende:
Eensch. Maar ze moeten het gewoon bij gewone uitbreidingen doen, en niet apart. Dit is gewoon ontzettende geldklopperij. Die gewone uitbreidingen hebben sinds the Sims 2 al zo weinig speciaals. Het zijn allemaal vernieuwe versies van TS1 uitbreidingen, en die hadden nog veel meer objecten ook. En niet allemaal decoratie-zooi.
de laatste drivers installeren kan wellicht ook helpen. Kan je verder ook niet helpen. Ik heb nooit errors in het spel (ff afkloppen)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het nu al 1/1,5 maand niet gespeeld. Teveel errors en vastslaan om niks. Hele spel doorgezocht op conflicterende bestanden met de Sims2Clean installer; niks. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen: weer opnieuw installeren van alle EP's is weer zo tijdrovend en heb ik 2 maanden geleden al gedaan..
Ik denk echt dat het aan de 19GB aan downloadbagger die ik erop heb staan, maar ik zal nog een keer de drivers van mijn videokaart gaan updaten, jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de laatste drivers installeren kan wellicht ook helpen. Kan je verder ook niet helpen. Ik heb nooit errors in het spel (ff afkloppen)
19 gigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de 19GB aan downloadbagger die ik erop heb staan, maar ik zal nog een keer de drivers van mijn videokaart gaan updaten, ja
Eh, nee. Tenzij je beurzen aanvraagt. Telefonisch of via de pc.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:
Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Das best jammer, (gescheiden) papa heeft best veel geld in dat spel en eigenlijk is die beurs niet nodig..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, nee. Tenzij je beurzen aanvraagt. Telefonisch of via de pc.
Tsja..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Das best jammer, (gescheiden) papa heeft best veel geld in dat spel en eigenlijk is die beurs niet nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |