Hier gaat 't echt al verschillende delen over, kom je net onder 'n steen vandaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Weet iemand nog leuke tentaanbiedingen? (voor een vriendin van me, lowbudget, 2 persoons oid.)
Perry Sportquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Weet iemand nog leuke tentaanbiedingen? (voor een vriendin van me, lowbudget, 2 persoons oid.)
Ja ik heb alles al klaar. Maar idd, ik zal de oudere topics eens doorspitten. Bedankt voor deze nuttige tip.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier gaat 't echt al verschillende delen over, kom je net onder 'n steen vandaan?
No offence verder hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja ik heb alles al klaar. Maar idd, ik zal de oudere topics eens doorspitten. Bedankt voor deze nuttige tip.![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mij had de Perry Sport nog een aanbieding.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[verhaaltje van super-muffin over backpackgeval]
Ah ok, dan ga ik er vast wel een vinden. Heb de Vrijbuiter op 5 minuten hier, en da's geloof ik de grootste campeerhal van Nederland. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? En kan je alles er in kwijt? En verdere tips?
donderdagochtend, vroeg zatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deel 45 is het.
En heb zowaar de eerste kleding die mee moet alvast op mijn tas gelegd. Morgenavond pakken. Morgenmiddag de kroeg in om afspraken te maken. Misschien morgenochtend mijn tas al pakken, maar misschien ga ik even richting school. Nou ja, ik zie wel.
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nog maar een keer dan;
Ja je hebt wel een punt. Doelde ook meer op nieuwe aanbiedingen enzo, maar whatever. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
No offence verder hoorMaar ik kan er niet zo goed tegen als 't in 't zelfde topic nog is besproken en dat mensen dan nog zoiets gaan vragen
Ze zoekt nog lowbudgetter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
http://www.perrysport.nl/(...)wildebeast/zoek_yes/
Zoiets of zoek je echt iets Low Budget. Anders moet je even bij de Bristol binnenlopen, hebben vaak cheapy tenten liggen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef baNEEL het volgende:
Hoezee! Gister nog via marktplaats een kaartje tegen kostprijs kunnen kopen!
Fuck pukkelpop, ik ben er toch nog bij!
ligt eraan welkequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef kciR het volgende:
Miijn tante belde net; 'Wij waren van plan om donderdag naar Walibi te gaan, is dat slim?'![]()
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.quote:
Goed, morgen zeker even kijken. Thnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.Vind het handiger dan een sporttas, tilt makkelijker en je houd je handen vrij voor je bier.
Je moet er zeker 1 hebben waar een rits zit aan de zijkant, dan hoef je er niks uit te halen als je iets uit het midden wilt.
HEb er paar weken terug ook 1 gekocht, bij perry sport, kostte 75 euro. Kan 75 liter in. En kan er allerlei dingen aan vastklikken enzo. Die ik gekocht heb heeft aan de voorkant twee ritsen, dus je kan het openen zoals een normale sporttas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ow, wat er voor betaald is weet ik niet, heb em gekregen. Ik kan er wel alles in kwijt, ook mijn luchtbed en slaapzak, die bind er gewoon aan.Vind het handiger dan een sporttas, tilt makkelijker en je houd je handen vrij voor je bier.
Je moet er zeker 1 hebben waar een rits zit aan de zijkant, dan hoef je er niks uit te halen als je iets uit het midden wilt.
Dat heb je dan goed voor elkaar gekregen. Leuk om te horen dat de gulzige Marktplaats-verkopers de kaarten niet meer kwijt kunnen. Of was het gewoon een eerlijke verkoper, soms?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef baNEEL het volgende:
Hoezee! Gister nog via marktplaats een kaartje tegen kostprijs kunnen kopen!
Fuck pukkelpop, ik ben er toch nog bij!
Ik heb zoiets:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
HEb er paar weken terug ook 1 gekocht, bij perry sport, kostte 75 euro. Kan 75 liter in. En kan er allerlei dingen aan vastklikken enzo. Die ik gekocht heb heeft aan de voorkant twee ritsen, dus je kan het openen zoals een normale sporttas.
Halfords:onder 6 euro, goedkoop en zit primaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
Ik heb een stoel voor 5¤ gekocht bij de Kwantum, erg licht en inclusief armleuningen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
"Door een zitvlakblessure kan ik helaas niet op mijn stoeltje zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een te zwaar stoeltje gekocht voor 30 euro
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef icebliss het volgende:
[..]
"Door een zitvlakblessure kan ik helaas niet op mijn stoeltje zittenDaarom verkoop ik mijn stoel. Bieden onder de ¤10 heeft geen zin."
Is per band verschillend, sommigen laten hun merchandise wel verkopen bij de stands, anderen doen dat niet. Gewoon op de dag van hun optreden even kijken dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef ralfseltje het volgende:
Trouwens, de merchandise-stands die op Lowlands staan en die shirts van Tool, NiN en dergelijke verkopen, verkopen die gewoon dezelfde merchandise als die je bij de concerten van die bands kunt kopen?
Blokker, 3 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
1) Valt heel erg mee met de ranzigheid en zijn er zat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
2) is er zo'n grote wasbak om 's ochtends je tandjes te schrobben?
3) is er een pinautomaat?
4) wat voor soort eten wordt er verkocht?
dat was 't. Voorlopig.
1. valt mee, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
dat was 't. Voorlopig.
1. Genoeg, en word schoongemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
dat was 't. Voorlopig.
bij de action. zijn daar iets van 30 centquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef linebear het volgende:
waar kan ik goedkoop poncho's kopen ?!
35.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef foowout het volgende:
bij de action. zijn daar iets van 30 cent
ik heb nog een eftelingponcho liggen geloof ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
35.Ze hadden alleen geen doorzichtige meer verdomme, dus nu loop ik straks in een gele.
Ach wat zeg ik, ik hoef helemaal geen poncho aan met het mooie weer van komend weekend.
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef kreuk050 het volgende:
Oohhh waT heb ik een zin! VP
nee tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Ja?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde zo'n verpakking met flesjes water meenemen, maar dat mag zeker niet? (op de camping?)
ja, maar de site is echt enorm traag en verrot bij mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.
Je kan iig ook 2liter pakken water kopen bij de 'supermarkt', voor een goeie prijs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar de site is echt enorm traag en verrot bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.onzin.com/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Miscfit het volgende:
Wat is nou de bron dat radiohead nou ineens komt?
Dat willen mensen graag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Miscfit het volgende:
Wat is nou de bron dat radiohead nou ineens komt?
misschien verschijnt jezus welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Dat willen mensen graag.
Ik heb volgens bronnen vernomen dat the Beatles als vervanging komen![]()
poehee pessimist! Zown naam mag der van mij wel bij komen met deze ruk lineup dit jaar :<.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die kans is aanmerkelijk groter dan dat Radiohead komt
Maar ik heb er 4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes gekocht. Heb ik lekker dubbele ruimte overal
Ik ga ook maar is op marktplaats kijken of ik nog een kaartje kan vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes gekocht. Heb ik lekker dubbele ruimte overal
Amen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Laton het volgende:
en ik zeg het maar weer eens. wat mij betreft vetste line up in jaren
Ja, staan na Pearl Jam in de Alpha op maandag.quote:
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn zin is ene beetje verdwenen![]()
Nee, die heeft de komende 3 optredens afgezegd, daar zit LL niet tussen. 17e staat ie gewoon op Pukkelpop en een dag later komt ie gewoon de Alpha vervelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Kutje, ik zie berichten dat Chris Cornell af heeft gezegd? Iemand wat van gehoord?
dagje extra !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, staan na Pearl Jam in de Alpha op maandag.
same here, alles wat geregeld was was op zn kop, iemand gaat niet meer mee bij wie ik in de tent zou etc etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..![]()
Pfieuw hoop het maar, hij kan erg tof zijn vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, die heeft de komende 3 optredens afgezegd, daar zit LL niet tussen. 17e staat ie gewoon op Pukkelpop en een dag later komt ie gewoon de Alpha vervelen.
Uit 't vorige topic;quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Kutje, ik zie berichten dat Chris Cornell af heeft gezegd? Iemand wat van gehoord?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=78718
voor de mensen die er heen wilden.
De laatste keer dat Chris Cornell tof was konden Kurt en Layne dat nog beamen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Pfieuw hoop het maar, hij kan erg tof zijn vind ik.
Dat is kut ja.. maar je kunt er weinig aan veranderen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here, alles wat geregeld was was op zn kop, iemand gaat niet meer mee bij wie ik in de tent zou etc etc
mijn lowlands groep heeft zich last minute nog een beetje uitgebreid zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..![]()
Heb je hem recent live gezien? Ik vond zijn unplugged in Zweden briljant. Zijn solo werk is idd minder en op Live Earth (quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De laatste keer dat Chris Cornell tof was konden Kurt en Layne dat nog beamen.
Helemaal mee eens. Ik noem een Justice, Uffie, Apparat, enz enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't wel jamer dat de , laat ik zeggen, 'electro-acts' overdag al staan te spelen/draaien, en dat er later dan weer vooral minimal/balkan te horen is.
je gaat toch voor de sfeerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef CherryLips het volgende:
komt chris cornell dan?.
ik moet even dat blokkenschema goed bekijken denk ik.
je ziet dave clark + vriendjes over het hoofd ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't wel jammer dat de , laat ik zeggen, 'electro-acts' overdag al staan te spelen/draaien, en dat er later dan weer vooral minimal/balkan te horen is. 's nachts een Erol Alkan/ Boys Noize oid had me wel leuk geleken. Nu is er eigenlijk niets om die tijd..naja, Joost van Bellen, dan.
dus nu gaan CL en ik als lowlands n00bs samen er naar toequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat is kut ja.. maar je kunt er weinig aan veranderen..
hoe dan ook, het wordt toch wel een feestje
Zie ik die dag zelf wel. Ik vind het iig geen must, maar vooral omdat ik ze al 3x gezien heb dit jaar, waarvan de 2x in Paradiso zo goed waren dat ze dat toch niet kunnen overtreffen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef Mathijz het volgende:
Sack, ga jij eigenlijk nu nog naar NIN?
hoe krijg je het voor elkaar om ineens donderdag nog te moeten werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dave Clarke vind ik gewoon house..iig niet wat ik bedoel.
Camping 1 tm 3 zijn echt kut. En om je bandje te krijgen moet je eerst een bewijs van goed gedrag en een aanbevelingsbrief van een voormalige werkgever overleggen, waarna een stormbaan en een medische keuring volgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mja wat ik me dus afvraag welke camping zijn echt kut? en hoe kom je aan je bandje eigenlijk?
Ik weet dat "Poland" en "Lowlands" op elkaar lijken, maar wrijf nog een keer in je ogen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Edit:
Poland, Hungary, Austria Shows Cancelled
Belangrijk overleg hebben met een collega die alleen donderdag kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Laton het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om ineens donderdag nog te moeten werken
Je vergeet dat de bandjes willekeurig verstopt onder de grond op de stormbaan liggen, dus een beetje geluk ben je ook nog nodig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Camping 1 tm 3 zijn echt kut. En om je bandje te krijgen moet je eerst een bewijs van goed gedrag en een aanbevelingsbrief van een voormalige werkgever overleggen, waarna een stormbaan en een medische keuring volgen.
bandje krijg je toch bij de ingang?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mja wat ik me dus afvraag welke camping zijn echt kut? en hoe kom je aan je bandje eigenlijk?
Ik ga voor camping 7, net als vorig jaar. Al las ik ergens (in het vorige topic, geloof ik) dat die pas open gaat als de rest vol is. Klopt dat? Iemand ervaringsdeskundig over wat de status is op vrijdag rond het middaguur?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Camping 1 tm 3 zijn echt kut. En om je bandje te krijgen moet je eerst een bewijs van goed gedrag en een aanbevelingsbrief van een voormalige werkgever overleggen, waarna een stormbaan en een medische keuring volgen.
dat 3 de beste camping is dat weet ik wel dus houd me niet voor de gekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, pas als je weggaat. Het is en blijft een collector's item en anders wordt 'ie natuurlijk vies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bandje krijg je toch bij de ingang?
Dat is ook de reden dat hij wel op mijn must see lijst staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zie ik die dag zelf wel. Ik vind het iig geen must, maar vooral omdat ik ze al 3x gezien heb dit jaar, waarvan de 2x in Paradiso zo goed waren dat ze dat toch niet kunnen overtreffen.
Iedereen die ze niet al in Paradiso heeft gezien kan ik wel aanraden om lekker op tijd een plekje vooraan in de Grolsch te gaan zoeken
En dan moet je ook oppassen dat je niet zo'n onder de 16 bandje meeneemt van de stormbaan. Had ik vorig jaar, echt kut. Hele weekend cola moeten drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je vergeet dat de bandjes willekeurig verstopt onder de grond op de stormbaan liggen, dus een beetje geluk ben je ook nog nodig!
ja sorry hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nee, pas als je weggaat. Het is en blijft een collector's item en anders wordt 'ie natuurlijk vies.
dank je wel voor dit serieuze antwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Breuls het volgende:
Bandje is voor "Lowlands", dus niet voor de camping of het festival, maar voor beide. Dussss: die krijg je bij je eerste stapjes binnen de hekken.
Zo, dat is niet mis! Ik had gellukkig het gouden '1biertje+1biertjegratis!' bandje gevonden! Nog nooit zoveel gezopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan moet je ook oppassen dat je niet zo'n onder de 16 bandje meeneemt van de stormbaan. Had ik vorig jaar, echt kut. Hele weekend cola moeten drinken.
Gewoon bij de ingang ja. Waarom denk je dat je twee uur in de rij moet gaan staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja sorry hoort kon toch ook pas bij het fetivalterrein?
bij camping leek me ook logischte maar niet alles is altijd logishc he
Tja, jammer dat jij nou juist niet op donderdag kunt. Helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belangrijk overleg hebben met een collega die alleen donderdag kan![]()
telefonisch ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belangrijk overleg hebben met een collega die alleen donderdag kan![]()
nou niet zo flauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nee, pas als je weggaat. Het is en blijft een collector's item en anders wordt 'ie natuurlijk vies.
juist, lowlands heerst. zorg dat je voorbereid bent op natheid en neem genoeg hash en drank mee en dan kan het niet misgaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook de 1e keer als n00b is LL leuk hoor, M-M
en ranzigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou niet zo flauw.
ik kan het ook niet helpen dat ik blond ben.
Hoezo? Had je wilde plannen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, jammer dat jij nou juist niet op donderdag kunt. Helaas.![]()
Nee, 't moet echt op lokatie. Jammer genoeg. 't Lullige is dat de desbetreffende collega ook naar LL gaat en het voor hem dus ook zwaar kut uitkomtquote:
dat moet nog maar blijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook de 1e keer als n00b is LL leuk hoor, M-M
Modeselektor na Van Bellen lijkt me anders nog best goed te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't wel jammer dat de , laat ik zeggen, 'electro-acts' overdag al staan te spelen/draaien, en dat er later dan weer vooral minimal/balkan te horen is. 's nachts een Erol Alkan/ Boys Noize oid had me wel leuk geleken. Nu is er eigenlijk niets om die tijd..naja, Joost van Bellen, dan.
Twee uur? Zo kort?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Gewoon bij de ingang ja. Waarom denk je dat je twee uur in de rij moet gaan staan.
Hij kan ook een Electroset draaien hoor, wat ik overigens niet verwacht als afsluiter, maar hij zal zeker wat Electro in z'n set verwerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dave Clarke vind ik gewoon house..iig niet wat ik bedoel.
Bij de camping ben ik nooit gecontroleerd voor een bandje. Daar verbaasde ik me juist zo over op Pinkpop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Breuls het volgende:
Bandje is voor "Lowlands", dus niet voor de camping of het festival, maar voor beide. Dussss: die krijg je bij je eerste stapjes binnen de hekken.
Juistem! That's the spirit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom op![]()
![]()
![]()
.
anders word ik ook verdrietig.
..erg bezinken..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
CL we hebben een plan en jij laat me niet ook al ziiten anders kop ik een trein richting t harde donderdag
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat op donderdag. Na Lowlands weer een nieuwe week met nieuwe vergaderkansen. Voor hetzelfde geld was je op vakantie geweest in Timboektoe. (< figuurlijk bedoeld uiteraard)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoezo? Had je wilde plannen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Laton het volgende:
maar goed dat ik niet met openbaar vervoer ga
maar dat is een stoptreinquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
CL we hebben een plan en jij laat me niet ook al ziiten anders kop ik een trein richting t harde donderdag
Ja, dat gaat dus echt niet, anders hadden we het wel gedaan. En we gaan het over toffe dingen hebben enzo, dus dat maakt het ook minder erg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat op donderdag. Na Lowlands weer een nieuwe week met nieuwe vergaderkansen. Voor hetzelfde geld was je op vakantie geweest in Timboektoe. (< figuurlijk bedoeld uiteraard)
ok danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus echt niet, anders hadden we het wel gedaan. En we gaan het over toffe dingen hebben enzo, dus dat maakt het ook minder erg.
En als ik pas 's middags wegga staat m'n tent ook nog voor 't donker hoor
muahahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de IC naar zwolle kan ook hoor dan kunnen er ook geen andere treinen langs
dan ben jij de afgelopen 3 jaar niet geweest ? vorig jaar binnen half uur binnen. jaren daarvoor uurtje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef falloutboy het volgende:
hmm ik ben benieuwd hoe vlot de rijen dit jaar gaan.. elk jaar beloven ze beterschap, elk jaar kom er geen fuck van terecht.
Bron: Lowlands.nlquote:Vieze kleren? / 15-8-2007
Vieze kleren?
Laat dan je kleren wassen door Wrangler! Zij staan namelijk voor je klaar om je outfit weer schoon en fris te krijgen. Voor noppes! Je hoeft niet eens een extra outfit mee te nemen, want in de tussentijd dat je kleren in de was zitten, krijg je gewoon een mooi limited edition overall (die je mag houden), zodat je toch nog alles kan doen!
En zijn je kleren gewassen? Dan krijg je toch gewoon een smsje dat je terug kan komen, om je schone pak op te halen? Echt, het wordt je zo makkelijk mogelijk gemaakt.
maak je geen zorgen, dat is normaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:10 schreef De_Brandweer het volgende:
mijnt tas is te zwaar. En het bier zit er nog niet eens in
Dan neem ik ook geen tas meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Bron: Lowlands.nl! Dat is wel heel tof!
Dan was ik op een andere LowLands, kheb wel lang in de rij gstaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Laton het volgende:
[..]
dan ben jij de afgelopen 3 jaar niet geweest ? vorig jaar binnen half uur binnen. jaren daarvoor uurtje.
Voor de 1e 100 man wel... daarna hebben ze het te druk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Bron: Lowlands.nl! Dat is wel heel tof!
* Eric_Cantona zet Lionel Richie op: "All night long.. All night long!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Dan was ik op een andere LowLands, kheb wel lang in de rij gstaan
Even nog een zeer brandende vraag trouwens...
Tot hoe laat kan ik me donderdagavond/nacht melden bij de toegangspoorten om naar binnen te hoppen...??
Ik geloof dat ze tot 2 uur s nachtsmensen toelieten ofzow?
Truequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:16 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Voor de 1e 100 man wel... daarna hebben ze het te druk!![]()
EMO!!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben in het echt een stuk chagrijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Zijn de lowlandsgangers in het echt net zo gezellig als in deze reeks Lowlands-topics?? Of zijn ze nog veel veel veel veeeel gezelliger-der![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dat 3 dagen volhouden? Knap!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben in het echt een stuk chagrijn.
geslacht: vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga je dat 3 dagen volhouden? Knap!![]()
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)6302+7796306+8094539quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
hey das handig aannemende dat er in 5jaar niet heel veel verandert isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)6302+7796306+8094539
Ach die emo-band boeit me toch nietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:17 schreef tomttt het volgende:
Tering wat gaat dit snel![]()
Overigens vraag ik mij af waarom Jimmy Eat World maar in de India staat. Die zouden makkelijk de Grolsch kunnen vullen...
De heer Krol meldt hele andere dingen, maargoed 't zat vorig jaar ook flink mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Alleen vrijdag wat druppeltjes, maar zaterdag en zondag gewoon zonnig.
Jimmy Eat World is geen emo-band. Het is gewoon een normale pop-band met hele goede nummersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ach die emo-band boeit me toch niets
nou ik ga sinds 2000 en qua camping is het nog steeds hetzelfde!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey das handig aannemende dat er in 5jaar niet heel veel verandert is
Als je de zondag niet meerekent wel. Toen hebben we alles wat ons vrijdag en zaterdag bespaard bleef over ons heen gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De heer Krol meldt hele andere dingen, maargoed 't zat vorig jaar ook flink mee.
Als dit real life was, hadden we 45 topics met 'Dus. Lowlands' en 13000 lege posts vol gekregen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Zijn de lowlandsgangers in het echt net zo gezellig als in deze reeks Lowlands-topics?? Of zijn ze nog veel veel veel veeeel gezelliger-der![]()
![]()
![]()
![]()
Haha. Treffend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Nosh het volgende:
Als dit real life was, hadden we 45 topics met 'Dus. Lowlands' en 13000 lege posts vol gekregen..
Druppels in hier in 't noorden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:57 schreef Laton het volgende:
aargh noodweer hier
terrein staat al, hoop dat de tenten het houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:04 schreef Ascaroth het volgende:
Storm ende stortregen. Ach het kan maar vast gevallen zijn. Of werkt dat zo niet..
Een rijbewijs is een geldig legitimatiebewijs.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Een vriend van me wil z'n rijbewijs als ID gebuiken, is 20, moet goedkomen toch?
K, thnx.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Een rijbewijs is een geldig legitimatiebewijs.
Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat ze er naar vroegen.
Ik betrap me er nu al 2 jaar op dat ik dat gewoon het hele jaar door doe...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:47 schreef Magereheinus het volgende:
Nou, ik ben de hele tijd tegen mijn vrienden(sinds maandag)over Lowlands aan het praten. Heb er echt zin in
Wat daar wordt beschreven als camping 5 was vorig jaar 7, volgens mij. Dus het is niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey das handig aannemende dat er in 5jaar niet heel veel verandert is
do en vr is superkutquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:54 schreef whosvegas het volgende:
Valt wel mee:
donderdag 16 augustus tot en met maandag 20 augustus 2007
Wisselvallig, op alle dagen kans op regen of enkele buien, maar tussendoor ook zon. Middagtemperatuur rond 20 graden.
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ndex.html#meerdaagse
Donderdagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:31 schreef webspider het volgende:
Wanneer moet je ongeveer op het terrein zijn om nog plaats te hebben op camping 1,2,3,4 ?
Nou...gewoon een donderdag heurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:42 schreef Dupje het volgende:
Donderdag, voor euhm, 18:00 uur ofzo?
Het terrein gaat pas om 18.00 open, dus als je daarvoor binnen bent heb je genoeg plaats jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:42 schreef Dupje het volgende:
Donderdag, voor euhm, 18:00 uur ofzo?
Kom kom, we hebben wel voor hetere vuren geestaan dan een herfstachtig Lowlands.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:07 schreef renzell het volgende:
[..]
Kom kom, we hebben wel voor hetere vuren geestaan dan een herfstachtig Lowlands.Mark my words. Het gaat een prachtig weekend worden.
En als we allemaal met die instelling gaan, dan wordt het dat ook. Regen of geen regen. Zo, ik zet m'n zonnebril vast op.
![]()
![]()
Gelet op de maand juli 2007 schijnt dat niet zo te werken. Iedere keer als je dacht dat er nu toch echt genoeg regen was gevallen en dat de zon wel zou mogen schijnen kwam er een nieuwe plensbui.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:04 schreef Ascaroth het volgende:
Storm ende stortregen. Ach het kan maar vast gevallen zijn. Of werkt dat zo niet..
Heb mijn oude werkschoenen maar ingepakt, de modder van vorig jaar zit er nog 2 cm dik opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Bismarck het volgende:
[..]
........ Toch maar eens goed nadenken welke schoenen ik meeneem.
[[urlplaatje[/url]]
Jezus dat is wel erg vroegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef steeg het volgende:
over 24 uur sta ik in de rij!
Vorig jaar heb ik geen rij gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Laton het volgende:
[..]
dan ben jij de afgelopen 3 jaar niet geweest ? vorig jaar binnen half uur binnen. jaren daarvoor uurtje.
Vorig jaar was ik er inderdaad in een uurtje doorheen. Maar 2 jaar geleden heb ik 4 uur in de rij gestaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik geen rij gezien.
HAHA, nou denk dat bij mij het feest groter is op de camping 's nachts dan op het festivalterreinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan vrijdag pas. Boeien echt, op welke camping je staat. Daar slaap je alleen maar, het echte feest is op het festivalterrein.
's Nachts heb ik een privéfeestje in de tent met m'n vriendjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
HAHA, nou denk dat bij mij het feest groter is op de camping 's nachts dan op het festivalterrein
PORNOOO!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
's Nachts heb ik een privéfeestje in de tent met m'n vriendje.
Er komen ook heeele enge mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef CherryLips het volgende:
ik vind het spannend en eng tegelijk.
Alleen máár enge mensen toch? Ik durf niet meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Er komen ook heeele enge mensen![]()
Laarzen zien er niet uit, maar ik was vorig jaar blij dat ik ze had mee genomen had, lekker droge voeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Magereheinus het volgende:
Ik doe gewoon lekker mn all-stars aan hoorLaarzen doe ik niet aan.
Je gaat er toch niet heen om een modeshow op te voeren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Laarzen zien er niet uit, maar ik was vorig jaar blij dat ik ze had mee genomen had, lekker droge voeten.
Shuttles rijden in principe het hele weekend door. Maar als je met 5-6 uur 's ochtends bedoelt, dan weet ik het zo net nog niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Agatorgother het volgende:
Ik heb een paar vragen.
Een vriend van mij komt pas op vrijdag, rond 5 of 6 uur aan bij de ingang. Ik neem aan dat de rijen voor de ingang dan niet lang zullen zijn? Waar is een handige plek (nog voor de ingang dus) om elkaar te ontmoeten? En rijden de shuttle bussen vanuit 't Harde eigenlijk nog wel rond die tijd op vrijdag?
Er staat dan waarschijnlijk geen rij. Voor de ingang staat 'n soort "toren" waar je heel makkelijk kunt afspreken. Of je moet net na de ingang bij de brug afspreken of zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Agatorgother het volgende:
Ik heb een paar vragen.
Een vriend van mij komt pas op vrijdag, rond 5 of 6 uur aan bij de ingang. Ik neem aan dat de rijen voor de ingang dan niet lang zullen zijn? Waar is een handige plek (nog voor de ingang dus) om elkaar te ontmoeten? En rijden de shuttle bussen vanuit 't Harde eigenlijk nog wel rond die tijd op vrijdag?
Ik ook niet 05.30 uur van huis vertrokken en uurtje later waren we er, was geen kip op de weg. Bij de ingang konden we zo door lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik geen rij gezien.
Damn.. Ik dacht even dat ze alsnog kwamen, totdat ik dat "moeten komen" lasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef Ventilator het volgende:
HIVES HIVES HIVES HIVES HIVES HIVES HIVES moeten komen!
Ik ga straks denk ik ff bij de Makro een Heineken 6pack halen. Daar krijg je gratis speakertjes derbij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef kciR het volgende:
Ik krijg er zin in!! Zometeen nog even langs de appie, daar zijn de Grolsch 8packs in de bonus.
Nog even langs de Scapino voor laarzen en dan mn tas inpakken..
Over 24 uur gaan wij verzamelen!!
Ik post 'm hier ook maar:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:34 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, pas zaterdag of maandag m`n geld: Hoeren bij PCMofwel zonder geld naar Lowlands.
quote:Boeien
Je kan daar gewoon je munten pinnen en ze hebben er ook gewone pinautomaatjes voor geld.
Hahaha, wellicht zat er vorig jaar dan een schrijver naast jullie tent zich af te rukken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
's Nachts heb ik een privéfeestje in de tent met m'n vriendje.
Zo..een 6pack. Pas je wel op dat je niet overlijdt aan een alcoholvergiftigingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik ga straks denk ik ff bij de Makro een Heineken 6pack halen. Daar krijg je gratis speakertjes derbij.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:34 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, pas zaterdag of maandag m`n geld: Hoeren bij PCMofwel zonder geld naar Lowlands.
Jan Wolkers?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef linebear het volgende:
[..]
Hahaha, wellicht zat er vorig jaar dan een schrijver naast jullie tent zich af te rukken.
Vanmorgen vertelde Kluun een verhaal dat hij een schrijver had gesproken die tijdens LL zo geil was dat hij snachts over de camping liep en gekreun hoorde. Hij ging naast de tent staan en haalde zijn leuter uit zijn broek en begon te sjorren... Maar helaas kwam hij niet klaar, want het stelletje was te snel klaar.
Waarom heb ik opeens het beeld van Zwagerman voor me toen ik dit hoorde !?
Killers, zeker wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef peterfan het volgende:
Is er al iemand uit het Killers-Basement Jaxx dilemma??
Ik nog niet...![]()
Eerste keer zeker?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan vrijdag pas. Boeien echt, op welke camping je staat. Daar slaap je alleen maar, het echte feest is op het festivalterrein.
welk dillemaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef peterfan het volgende:
Is er al iemand uit het Killers-Basement Jaxx dilemma??
Ik nog niet...![]()
Exactly!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Laton het volgende:
[..]
welk dillemabasement jaxx natuurlijk.
Ik heb er anderhalve week geleden nog een gekocht.. dus je kunt het proberen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef SlaggY het volgende:
Ow ik wil misschien nog die musicbag halen van Grolsch (niet voor serieus gebruik, maar de tas is wel tof/handig). Zouden die nog te krijgen zijn bij de AH?
quote:TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL
Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
www.toolband.com/news
die smerige lijers kunnen maar beter wel optreden anders word ik echt heel erg pissigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Calva het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar:
[..]
NEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Calva het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar:
[..]
'Nederhop' is stomquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk komt opgezwolle of jawat of duvelduvel of dropkick murphys als vervanging voor al die gecancelde acts
duidelijk nog nooit opgezwolle gehoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
'Nederhop' is stom
Geef mij maar Ok Go of The Hyves of the Manic street preachers.
Giphart.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:06 schreef linebear het volgende:
das geen schrijver, toch ?!
nee denk echt Joost Zwagerman of Kluun zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |