Uit 't vorige topic;quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Kutje, ik zie berichten dat Chris Cornell af heeft gezegd? Iemand wat van gehoord?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=78718
voor de mensen die er heen wilden.
De laatste keer dat Chris Cornell tof was konden Kurt en Layne dat nog beamen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Pfieuw hoop het maar, hij kan erg tof zijn vind ik.
Dat is kut ja.. maar je kunt er weinig aan veranderen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here, alles wat geregeld was was op zn kop, iemand gaat niet meer mee bij wie ik in de tent zou etc etc
mijn lowlands groep heeft zich last minute nog een beetje uitgebreid zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..![]()
Heb je hem recent live gezien? Ik vond zijn unplugged in Zweden briljant. Zijn solo werk is idd minder en op Live Earth (quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De laatste keer dat Chris Cornell tof was konden Kurt en Layne dat nog beamen.
Helemaal mee eens. Ik noem een Justice, Uffie, Apparat, enz enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't wel jamer dat de , laat ik zeggen, 'electro-acts' overdag al staan te spelen/draaien, en dat er later dan weer vooral minimal/balkan te horen is.
je gaat toch voor de sfeerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef CherryLips het volgende:
komt chris cornell dan?.
ik moet even dat blokkenschema goed bekijken denk ik.
je ziet dave clark + vriendjes over het hoofd ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't wel jammer dat de , laat ik zeggen, 'electro-acts' overdag al staan te spelen/draaien, en dat er later dan weer vooral minimal/balkan te horen is. 's nachts een Erol Alkan/ Boys Noize oid had me wel leuk geleken. Nu is er eigenlijk niets om die tijd..naja, Joost van Bellen, dan.
dus nu gaan CL en ik als lowlands n00bs samen er naar toequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat is kut ja.. maar je kunt er weinig aan veranderen..
hoe dan ook, het wordt toch wel een feestje
Zie ik die dag zelf wel. Ik vind het iig geen must, maar vooral omdat ik ze al 3x gezien heb dit jaar, waarvan de 2x in Paradiso zo goed waren dat ze dat toch niet kunnen overtreffen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef Mathijz het volgende:
Sack, ga jij eigenlijk nu nog naar NIN?
hoe krijg je het voor elkaar om ineens donderdag nog te moeten werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dave Clarke vind ik gewoon house..iig niet wat ik bedoel.
Camping 1 tm 3 zijn echt kut. En om je bandje te krijgen moet je eerst een bewijs van goed gedrag en een aanbevelingsbrief van een voormalige werkgever overleggen, waarna een stormbaan en een medische keuring volgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mja wat ik me dus afvraag welke camping zijn echt kut? en hoe kom je aan je bandje eigenlijk?
Ik weet dat "Poland" en "Lowlands" op elkaar lijken, maar wrijf nog een keer in je ogen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Kutje, ik zie berichten dat Chris Cornell af heeft gezegd? Iemand wat van gehoord?
Edit:
Poland, Hungary, Austria Shows Cancelled
Belangrijk overleg hebben met een collega die alleen donderdag kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Laton het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om ineens donderdag nog te moeten werken
Je vergeet dat de bandjes willekeurig verstopt onder de grond op de stormbaan liggen, dus een beetje geluk ben je ook nog nodig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Camping 1 tm 3 zijn echt kut. En om je bandje te krijgen moet je eerst een bewijs van goed gedrag en een aanbevelingsbrief van een voormalige werkgever overleggen, waarna een stormbaan en een medische keuring volgen.
bandje krijg je toch bij de ingang?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mja wat ik me dus afvraag welke camping zijn echt kut? en hoe kom je aan je bandje eigenlijk?
Ik ga voor camping 7, net als vorig jaar. Al las ik ergens (in het vorige topic, geloof ik) dat die pas open gaat als de rest vol is. Klopt dat? Iemand ervaringsdeskundig over wat de status is op vrijdag rond het middaguur?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Camping 1 tm 3 zijn echt kut. En om je bandje te krijgen moet je eerst een bewijs van goed gedrag en een aanbevelingsbrief van een voormalige werkgever overleggen, waarna een stormbaan en een medische keuring volgen.
dat 3 de beste camping is dat weet ik wel dus houd me niet voor de gekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, pas als je weggaat. Het is en blijft een collector's item en anders wordt 'ie natuurlijk vies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bandje krijg je toch bij de ingang?
Dat is ook de reden dat hij wel op mijn must see lijst staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zie ik die dag zelf wel. Ik vind het iig geen must, maar vooral omdat ik ze al 3x gezien heb dit jaar, waarvan de 2x in Paradiso zo goed waren dat ze dat toch niet kunnen overtreffen.
Iedereen die ze niet al in Paradiso heeft gezien kan ik wel aanraden om lekker op tijd een plekje vooraan in de Grolsch te gaan zoeken
En dan moet je ook oppassen dat je niet zo'n onder de 16 bandje meeneemt van de stormbaan. Had ik vorig jaar, echt kut. Hele weekend cola moeten drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je vergeet dat de bandjes willekeurig verstopt onder de grond op de stormbaan liggen, dus een beetje geluk ben je ook nog nodig!
ja sorry hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nee, pas als je weggaat. Het is en blijft een collector's item en anders wordt 'ie natuurlijk vies.
dank je wel voor dit serieuze antwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Breuls het volgende:
Bandje is voor "Lowlands", dus niet voor de camping of het festival, maar voor beide. Dussss: die krijg je bij je eerste stapjes binnen de hekken.
Zo, dat is niet mis! Ik had gellukkig het gouden '1biertje+1biertjegratis!' bandje gevonden! Nog nooit zoveel gezopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan moet je ook oppassen dat je niet zo'n onder de 16 bandje meeneemt van de stormbaan. Had ik vorig jaar, echt kut. Hele weekend cola moeten drinken.
Gewoon bij de ingang ja. Waarom denk je dat je twee uur in de rij moet gaan staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja sorry hoort kon toch ook pas bij het fetivalterrein?
bij camping leek me ook logischte maar niet alles is altijd logishc he
Tja, jammer dat jij nou juist niet op donderdag kunt. Helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belangrijk overleg hebben met een collega die alleen donderdag kan![]()
telefonisch ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belangrijk overleg hebben met een collega die alleen donderdag kan![]()
nou niet zo flauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nee, pas als je weggaat. Het is en blijft een collector's item en anders wordt 'ie natuurlijk vies.
juist, lowlands heerst. zorg dat je voorbereid bent op natheid en neem genoeg hash en drank mee en dan kan het niet misgaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook de 1e keer als n00b is LL leuk hoor, M-M
en ranzigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou niet zo flauw.
ik kan het ook niet helpen dat ik blond ben.
Hoezo? Had je wilde plannen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, jammer dat jij nou juist niet op donderdag kunt. Helaas.![]()
Nee, 't moet echt op lokatie. Jammer genoeg. 't Lullige is dat de desbetreffende collega ook naar LL gaat en het voor hem dus ook zwaar kut uitkomtquote:
dat moet nog maar blijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook de 1e keer als n00b is LL leuk hoor, M-M
Modeselektor na Van Bellen lijkt me anders nog best goed te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind 't wel jammer dat de , laat ik zeggen, 'electro-acts' overdag al staan te spelen/draaien, en dat er later dan weer vooral minimal/balkan te horen is. 's nachts een Erol Alkan/ Boys Noize oid had me wel leuk geleken. Nu is er eigenlijk niets om die tijd..naja, Joost van Bellen, dan.
Twee uur? Zo kort?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Gewoon bij de ingang ja. Waarom denk je dat je twee uur in de rij moet gaan staan.
Hij kan ook een Electroset draaien hoor, wat ik overigens niet verwacht als afsluiter, maar hij zal zeker wat Electro in z'n set verwerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dave Clarke vind ik gewoon house..iig niet wat ik bedoel.
Bij de camping ben ik nooit gecontroleerd voor een bandje. Daar verbaasde ik me juist zo over op Pinkpop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:27 schreef Breuls het volgende:
Bandje is voor "Lowlands", dus niet voor de camping of het festival, maar voor beide. Dussss: die krijg je bij je eerste stapjes binnen de hekken.
Juistem! That's the spirit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom op![]()
![]()
![]()
.
anders word ik ook verdrietig.
..erg bezinken..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
CL we hebben een plan en jij laat me niet ook al ziiten anders kop ik een trein richting t harde donderdag
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat op donderdag. Na Lowlands weer een nieuwe week met nieuwe vergaderkansen. Voor hetzelfde geld was je op vakantie geweest in Timboektoe. (< figuurlijk bedoeld uiteraard)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoezo? Had je wilde plannen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Laton het volgende:
maar goed dat ik niet met openbaar vervoer ga
maar dat is een stoptreinquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
CL we hebben een plan en jij laat me niet ook al ziiten anders kop ik een trein richting t harde donderdag
Ja, dat gaat dus echt niet, anders hadden we het wel gedaan. En we gaan het over toffe dingen hebben enzo, dus dat maakt het ook minder erg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat op donderdag. Na Lowlands weer een nieuwe week met nieuwe vergaderkansen. Voor hetzelfde geld was je op vakantie geweest in Timboektoe. (< figuurlijk bedoeld uiteraard)
ok danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus echt niet, anders hadden we het wel gedaan. En we gaan het over toffe dingen hebben enzo, dus dat maakt het ook minder erg.
En als ik pas 's middags wegga staat m'n tent ook nog voor 't donker hoor
muahahahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de IC naar zwolle kan ook hoor dan kunnen er ook geen andere treinen langs
dan ben jij de afgelopen 3 jaar niet geweest ? vorig jaar binnen half uur binnen. jaren daarvoor uurtje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef falloutboy het volgende:
hmm ik ben benieuwd hoe vlot de rijen dit jaar gaan.. elk jaar beloven ze beterschap, elk jaar kom er geen fuck van terecht.
Bron: Lowlands.nlquote:Vieze kleren? / 15-8-2007
Vieze kleren?
Laat dan je kleren wassen door Wrangler! Zij staan namelijk voor je klaar om je outfit weer schoon en fris te krijgen. Voor noppes! Je hoeft niet eens een extra outfit mee te nemen, want in de tussentijd dat je kleren in de was zitten, krijg je gewoon een mooi limited edition overall (die je mag houden), zodat je toch nog alles kan doen!
En zijn je kleren gewassen? Dan krijg je toch gewoon een smsje dat je terug kan komen, om je schone pak op te halen? Echt, het wordt je zo makkelijk mogelijk gemaakt.
maak je geen zorgen, dat is normaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:10 schreef De_Brandweer het volgende:
mijnt tas is te zwaar. En het bier zit er nog niet eens in
Dan neem ik ook geen tas meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Bron: Lowlands.nl! Dat is wel heel tof!
Dan was ik op een andere LowLands, kheb wel lang in de rij gstaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Laton het volgende:
[..]
dan ben jij de afgelopen 3 jaar niet geweest ? vorig jaar binnen half uur binnen. jaren daarvoor uurtje.
Voor de 1e 100 man wel... daarna hebben ze het te druk!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Bron: Lowlands.nl! Dat is wel heel tof!
* Eric_Cantona zet Lionel Richie op: "All night long.. All night long!"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Dan was ik op een andere LowLands, kheb wel lang in de rij gstaan
Even nog een zeer brandende vraag trouwens...
Tot hoe laat kan ik me donderdagavond/nacht melden bij de toegangspoorten om naar binnen te hoppen...??
Ik geloof dat ze tot 2 uur s nachtsmensen toelieten ofzow?
Truequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:16 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Voor de 1e 100 man wel... daarna hebben ze het te druk!![]()
EMO!!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben in het echt een stuk chagrijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Zijn de lowlandsgangers in het echt net zo gezellig als in deze reeks Lowlands-topics?? Of zijn ze nog veel veel veel veeeel gezelliger-der![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dat 3 dagen volhouden? Knap!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben in het echt een stuk chagrijn.
geslacht: vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga je dat 3 dagen volhouden? Knap!![]()
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)6302+7796306+8094539quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
hey das handig aannemende dat er in 5jaar niet heel veel verandert isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)6302+7796306+8094539
Ach die emo-band boeit me toch nietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:17 schreef tomttt het volgende:
Tering wat gaat dit snel![]()
Overigens vraag ik mij af waarom Jimmy Eat World maar in de India staat. Die zouden makkelijk de Grolsch kunnen vullen...
De heer Krol meldt hele andere dingen, maargoed 't zat vorig jaar ook flink mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Alleen vrijdag wat druppeltjes, maar zaterdag en zondag gewoon zonnig.
Jimmy Eat World is geen emo-band. Het is gewoon een normale pop-band met hele goede nummersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ach die emo-band boeit me toch niets
nou ik ga sinds 2000 en qua camping is het nog steeds hetzelfde!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey das handig aannemende dat er in 5jaar niet heel veel verandert is
Als je de zondag niet meerekent wel. Toen hebben we alles wat ons vrijdag en zaterdag bespaard bleef over ons heen gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De heer Krol meldt hele andere dingen, maargoed 't zat vorig jaar ook flink mee.
Als dit real life was, hadden we 45 topics met 'Dus. Lowlands' en 13000 lege posts vol gekregen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Zijn de lowlandsgangers in het echt net zo gezellig als in deze reeks Lowlands-topics?? Of zijn ze nog veel veel veel veeeel gezelliger-der![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |