Blokker, 3 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef ralfseltje het volgende:
Iemand een tip voor een goedkoop stoeltje? Even lekker kunnen zitten bij de tent is me vorig jaar goed bevallen
1) Valt heel erg mee met de ranzigheid en zijn er zat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
2) is er zo'n grote wasbak om 's ochtends je tandjes te schrobben?
3) is er een pinautomaat?
4) wat voor soort eten wordt er verkocht?
dat was 't. Voorlopig.
1. valt mee, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
1) hoe goor zijn de wc's en staan er veel op de camping? (voor 't geval ik 's nachts moet rennen).
dat was 't. Voorlopig.
1. Genoeg, en word schoongemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef CherryLips het volgende:
n00b-vraagjes:
dat was 't. Voorlopig.
bij de action. zijn daar iets van 30 centquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef linebear het volgende:
waar kan ik goedkoop poncho's kopen ?!
35.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef foowout het volgende:
bij de action. zijn daar iets van 30 cent
ik heb nog een eftelingponcho liggen geloof ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
35.Ze hadden alleen geen doorzichtige meer verdomme, dus nu loop ik straks in een gele.
Ach wat zeg ik, ik hoef helemaal geen poncho aan met het mooie weer van komend weekend.
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:29 schreef kreuk050 het volgende:
Oohhh waT heb ik een zin! VP
nee tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Ja?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Vervanger van dat ene meisje word dus Radiohead
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde zo'n verpakking met flesjes water meenemen, maar dat mag zeker niet? (op de camping?)
ja, maar de site is echt enorm traag en verrot bij mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hier kan je antwoorden vinden op je meeste vragen.
Je kan iig ook 2liter pakken water kopen bij de 'supermarkt', voor een goeie prijs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar de site is echt enorm traag en verrot bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.onzin.com/quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Miscfit het volgende:
Wat is nou de bron dat radiohead nou ineens komt?
Dat willen mensen graag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef Miscfit het volgende:
Wat is nou de bron dat radiohead nou ineens komt?
misschien verschijnt jezus welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Dat willen mensen graag.
Ik heb volgens bronnen vernomen dat the Beatles als vervanging komen![]()
poehee pessimist! Zown naam mag der van mij wel bij komen met deze ruk lineup dit jaar :<.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die kans is aanmerkelijk groter dan dat Radiohead komt
Maar ik heb er 4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes gekocht. Heb ik lekker dubbele ruimte overal
Ik ga ook maar is op marktplaats kijken of ik nog een kaartje kan vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes gekocht. Heb ik lekker dubbele ruimte overal
Amen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Laton het volgende:
en ik zeg het maar weer eens. wat mij betreft vetste line up in jaren
Ja, staan na Pearl Jam in de Alpha op maandag.quote:
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn zin is ene beetje verdwenen![]()
Nee, die heeft de komende 3 optredens afgezegd, daar zit LL niet tussen. 17e staat ie gewoon op Pukkelpop en een dag later komt ie gewoon de Alpha vervelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef ralfseltje het volgende:
Kutje, ik zie berichten dat Chris Cornell af heeft gezegd? Iemand wat van gehoord?
dagje extra !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, staan na Pearl Jam in de Alpha op maandag.
same here, alles wat geregeld was was op zn kop, iemand gaat niet meer mee bij wie ik in de tent zou etc etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook een beetje, volgens mij had ik gisteren er meer zin in (waren vanmiddag wat last-minute problemen binnen onze LL groep, mensen die ineens donderdag moeten werken enzo).. even een nachtje fijn slapen en dan heeft dit slechte gevoel weer plaats gemaakt voor goede zin..![]()
Pfieuw hoop het maar, hij kan erg tof zijn vind ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, die heeft de komende 3 optredens afgezegd, daar zit LL niet tussen. 17e staat ie gewoon op Pukkelpop en een dag later komt ie gewoon de Alpha vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |